Onlangs doordeweeks een Zeitfenster van 6 uur rondom Dortmund, mal gucken hoe het met de puppy gesteld is bij mama Neby...Nou, erg rustig dus. Ontvangst kort doch kordaat, door Nora wat plagerige verwijten naar m´n kop geslingerd gekregen dat het wel erg lang geleden was dat ´k nog ns kwam piepen. Naja, excusi, andere prioriteiten. Omgekleed in de ietwat sjofele doucheruimte en maar ns een Fantaatje drinken. Eten niet voorhanden maar wel getracht elke kleur van Gummibeertje te proberen, dat is verrekt nog geen sinecure. Massagedame kettingrokend aanwezig, voorts de hondjes van de partij effe later die kwamen snuffelen dat het een aard had.
Line-up behoorlijk bedroevend te noemen, een 9-tal dames aanwezig (klopte perfect met de AWL die later die dag effe werd gecheckt elders) waaronder 4 onbekende dames. 1 mooi blondje doch die blonk uit in totale désinteresse naar alle 5, yup vijf bezoekers toe. Jammer want minstens 3 van hen trachtten met haar in contact te komen op halfsubtiele wijze doch zonder enigerlei reactie van haarentwege. Voorts 3 dames die er al lang zitten doch me niemals interessant genoeg leken. Kleine kruimel Ebru had niet zo ´dr dagje en ging wat shoppen onderwijl dus er bleef slechts 1 optie over, Braziliaanse Naomi die sinds een weekje ofzo terug was van weggeweest. De lange rastaharen zijn ingewisseld voor een korte kroeskop die haar eigenlijk prima staat. Enkele kilootjes meer doch generlei storend. Mejuffer herkende me nog en kwam effe snuffelen en danste voorts alsof ze aan één of ander Copacabana-cocktailbarretje was. In vergelijk met de voor de rest totaal gelangweilte dames eigenlijk een no-brainer als bezoeker...
NAOMI dus, mid-20, A-cups die ietwat ongelijk van volume zijn, 1m60 ofzo, een rits tattoos, korte kroeshaardracht dus derzeit en voorts koddig Duitsratelend doch doorgaans heb je ´dr tong in de mond...Maar op herhaling dus en dat was net als voorheen dik in orde...TZ top, PZC zeer goed, variatierijk en nat, Lecken/Fingern erlaubt/erwünnscht, NMC volactief en variabel met TZ galore...Heren die met haar niet tevreden zijn lijken me toch behoorlijk de schuld bij zichzelf te moeten zoeken. 1 uurtje ditmaal voor het keurige bedrag van 75Euronen, naja, een lachertje in vergelijk met -tig andere dames in -tig andere clubs. Anyhow: 4,5/5...derzeit in Neby op eenzame hoogte lijkt me stellig, opzekers qua enthousiasme, luim en allroundsales...
Nadien keurig tezamen douchen en haar niet gepest met shampoo enzo, welneen, dat zou nog niet in me opkomen...Kortom 5 handdoeken later een afscheidszoen en terug naar de bar alwaar onderhand 4 extra bezoekers een potje zaten te kleurenwiezen en enkele Roemeensen trachtten toch wat geld in het laatje te krijgen. Nora slaagde in haar opzet enzo, de rest kwam van een kale reis thuis...Na nog een halfuurtje de boel aan te kijken besloten elders naartoe te rijden zonder neukintenties overigens, 3 uurtjes in Neby, behoorlijk saai allesbeschouwd.
Fazit Neby, 1 herhalingssessie met een topdame, de line-up bedroevend voorts, ambiente op paasvakantie, weinig bezoekers...Het zal nog maaaanden duren alvorens ss nog ns gaat piepen bij mama Neby...Daarvoor ontbrak damespotentieel. Ik kan de club derzeit dan ook algeheel niet aanbevelen, jammer.
Peace out!
"... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
and that has made all the difference."
r. frost