Vandaag in Apeldoorn geweest aan de Asselsestraat( centrum) bij prive 2000, een klein privehuis.
Ik had de keuze uit 4 dames.
Gekozen voor de blonde slanke ANASTASIA, naar eigen zeggen Poolse, maar ik denk eerder dat ze Russische is.
Ik was hier voor de eerste keer, dus gekozen voor een kamergang van een half uur a 50 euro, een uur is hier 80 euro.
Service: PZC en NMC.
Leeftijd dame: naar eigen zeggen 27 jaar.
Service was goed, alleen oppassen voor de trap naar boven of naar beneden, is stijl en vrij smal.
Verder leuk, knus privehuis, ik geloof zelfs het oudste privehuis van Apeldoorn.
Kom ik hier nog eens terug, jazeker, maar dan om een van de andere dames uit te proberen.
Op Zondag zijn ze gesloten.
Groet, schoolmeester.
Laatst gewijzigd door schoolmeester; 15 augustus 2020 om 21:42Reden: regel toegevoegd.
Kijk, zo krijg je nog eens info over een club waar ik nog nooit van mijn leven van gehoord had.
Even info bekeken, want Apeldoorn is vanaf mijn woonplaats nog goed te berijden.
Verder op google maps zie ik dat de club midden in de stad ligt en niet echt prive.
Dit zie je veel in nederland, ken het van vroeger van 2 clubs in almelo. De rosse buurt in Deventer ligt ook aan een doorgaande weg het centrum in. Toen ik daar tot 2006 liep kreeg je best vaak verwensingen na je hoofd van voorbijrijdende auto's met jongeren erin of gezinnetjes met kleine kinderen die langs je heen reden waardoor ik nooit een prettig gevoel erbij had.
Ze hebben een discrete zijingang naast het huis richting de achterkant van het pand, zodat je niet te kijk staat als je aanbelt.
Het pand ligt wel aan een drukke winkelstraat en het is in de buurt betaald parkeren.
En over het algemeen werken hier dames met een pondje meer, daar moet je natuurlijk van houden.
Anastasia was een uitzondering, ik schat haar op 55 kg.
Zucht..... ik zal blij zijn als ik weer naar Duitsland kan.
het zou zomaar kunnen zijn dat er een raamdame zit uit de hardebollenstraat of het zandpad in utrecht .... maakt em wel nieuwschierig, ze zouden zo bij jorg in Mahubay kunnen gaan werken.....
Wanneer je na 15.00 uur gaat. kun je gratis parkeren in de eerste zijstraat rechts komend vanuit de kant van het centrum (=Torenstraat).
Daarvoor betaald parkeren of belanghebbenden. Ook in de andere zijstraten links en rechts iets verderop is na 15.00 uur gratis parkeren.
Goede ervaring m.b.t. parkeren overdag (na 15.00) uur in die buurt. (wel even op de borden m.b.t. belanghebbenden parkeren letten.)
S
Schoolmeester is vanavond na lange tijd weer eens uit wandelen geweest.
Voor mij niet zo ver rijden, dus een bezoek gebracht aan privehuis 2000 te Apeldoorn.
Ze hebben hier de tijd dat ze gesloten waren niet stil gezeten, want alle kamers zijn mooi opgeknapt !
Een half uur gekamerd met SASKIA.
Prijzen half uur 50 euro, heel uur 80 euro.
Verwacht hier geen fotomodellen, maar de meeste dames hebben wel een uitgebreid service-pakket.
Schoolmeester zijn stokje is heerlijk verwend !
Nader bericht: Apeldoorn heeft 2 privehuizen: Privehuis 2000 aan de Asselsestraat in het centrum.
En verder Huize Fleur aan de Kweekweg, zijstraat van de Koninginnelaan.
Huize Fleur is het oudste privehuis en bestaat al sinds 1974.
Schoolmeester, ik heb Saskia ook nog op de lijst staan welke service biedt ze voor 80 euro. Ze heeft wel een heel uitgebreide lijst volgens Kinky. Zit hier Tz en PZC bij inbegrepen. Heb voor de Coronatijd ook mogen genieten van Anastasia, ook PZC inbegrepen en zeer de moeite waard. Heb indertijd nog wat op Hookers gezet over haar.