Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!
Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.
Naam : Layla
Nationaliteit /taal : Turkse, spreekt vloeiend duits
Leeftijd : 26 jaar
Haarkleur/lengte : Blond met extensions
Lengte : 1,75m
Tatoeage /Piercing : niet gemerkt
Postuur /Cupmaat : Volslank D-cup ( silliconen)
Service : goed, tongzoenen, NMC, PZC, Beffen, Vingeren, FT, Anaal en ze noemde nog een heel resement aan mogelijkheden op..............
Stond in de bar bij de kino wat te drinken toen ik ineens deze dame aan de bar zag staan. Haar benaderd en wat zitten kletsen.
Niet veel later gingen we naar boven naar kamer 2. Er zijn hier twee bedden.
Een wat kleiner bed ( voor het snelle werk) en een kingsize bed ( voor de meer romantische avontuurtjes). Wij kozen voor het grote bed.
Nadat ze zich had uitgekleed en ik uitzicht had op haar mooie borsten kwam ze ook het bed op en begonnen we elkaar lekker te zoenen.
Vriendje Rex begon langzaam maar zeker ook wakker te worden en werd heerlijk voorzien van een lekkere pijppartij.
Er werd niet alleen gelikt maar ook nat en diep gezogen. Ook een beetje spugen erop vond ik ook wel aangenaam.
Haar ook nog ff gemasseerd van onder en toen een rubbertje eromheen.
Ik dacht dit wordt een lekkere sessie met een mooie vrouw en kan haar nu lekker berijden.
Maar helaas - nadat ik zei doe het maar niet- deed ze zoveel glijmiddel in haar kutje, dat ik gewoon niet lekker meer kon neuken.
Ik heb afgebroken en bedankt. :wink:
Jammer vond ik dit want ik vond haar wel leuk en aardig en dacht dat het een geslaagde sessie zou gaan worden, maar zo veel glijmiddel in je kutje smeren,
nou sorry maar dan ben ik niet geil meer en dan is het snel afgelopen.
Tijdens de sessie vroeg ze ook nog of ik een halfuur wilde blijven. Ik zei toen dat we dat wel zouden zien naar gelang de sex goed of slecht was.
Bij het afrekenen toen ik haar 50 euro gaf, keek ze me quasi verongelijkt aan.
Tsja wat moet ik nog zeggen, jammer maar helaas.
Voor de moeite geef ik haar een 5-..............
And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.