Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!
Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.
Ik was vandaag in Den Haag en op de valreep nog ff naar de Laan geweest. Snel nog even een afspraak gemaakt met Kim. Deze had ik al eens eerder gezien, toen ik voor Jade kwam. Ze viel toen al direct op. Lekker, leuk spontaan typje.
Op de Laan aangekomen wachte gastvrouw Gina mij al op en bracht mij naar de Mata Hari kamer, waar Kim al op mij wachte. Ze had het bad alvast gevuld.
Ze begon gelijk lekker te zoenen Aangezien het buiten koud was zijn we eerst lekker gaan badderen. Daar lekker gaan knuffelen en elkaar teasen
Na een tijdje kregen we het te warm van opwinding en zijn we naar het bed gegaan. Ze heeft mij heerlijk verwend. Haar orale kwaliteiten, cow-girl en doggy was allemaal lekker.