Cancel my subscription to the ressurection...
Er zullen vast een aantal sexgodinnen tussen zitten :D
Ik denk qua techniek wel, oefening baart kunst. Daarnaast is de afwisseling stimulerend. Maar uiteindelijk gaat er niets boven sex met je geliefde
Ik zou het niet weten, want ik heb nog nooit het bed gedeeld met een niet-DVP. Maar zoals Randy al zei, het lijkt me dat DVP's qua techniek en ervaring zeer zeker beter kunnen zijn in bed.
Een eigen vriendin is natuurlijk veel beter in bed, daar is wat mij betreft geen twijfel over mogelijk.
Waarom gaan we dan toch nog naar de hoeren?
Tja, omdat het spannend en uitdagend is en omdat wij mannen nu eenmaal '' jagers'' zijn....................
And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.
Cancel my subscription to the ressurection...
In het gewone leven leg ik de lat qua seks veel lager dan bij een DVP. De tijd dat je met je vrouw/vriendin met seks bezig bent, is maar een fraktie van de tijd die je met elkaar doorbrengt (er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen...). Ik heb veel liever een dame waar ik het heel goed mee kan vinden en waarbij de seks heel gewoon is, dan een bom in bed waarmee je dagelijks ruzie hebt.
Er zijn zowel bij de dames in het dagelijkse leven als bij de DVP toppers in bed. Probleem is dat je die toppers in het dagelijkse leven vaak ook het snelst weer kwijt bent......
Helemaal ingewikkeld wordt dit onderwerp als je vriendin een ex-DVP is .
Zeker als ze dan nog heel erg mooi is ook .
Ik denk dat het vaak ook zo is dat je binnen je relatie niet open genoeg praat over seks en vooral wat je graag hebt. Naar een DVP gaan is dan een makkelijke oplossing. Of ze doen sowieso al wat je wil, ze gaven dat al ergens aan. Of het is makkelijk om gewoon te zeggen: dat en dat wil ik, anders wordt ze gewoon niet geboekt.
In principe, als alles ideaal zit binnen je relatie, zou die seks gewoon veel beter moeten zijn, omdat je mekaar ook op dat vlak gewoon door en door kent.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man
ideale wereld is net zoals de ideale vrouw. Langweilig zouden de duitsers zeggen. Elke dag kaviaar is ook niet lekker, zoals Doro dat jaren geleden al tegen mij zei toen ik haar met een treurig gezicht moest afwijzen.
Kaviaar afwisselen met een biefstuk of soms zelfs een snelle snack. Allemaal lekker op zijn tijd en broodnodig voor de afwisseling.
Eenmaal geproeft van deze afwisseling is het zondigen van een kaviaar dieet lekkerder dan het eten van kaviaar op zich. En als ik dan in die lieve ogen kijk.