Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12
    Last Online
    14 juli 2010 @ 20:54
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard Diana (marokaans/frans meisje) (voorheen PHG)

heren,

2 weken geleden was ik in PHG en heb met een half marokaans half frans meisje gesproken. Ik dacht dat haar naam Diana was, maar weet dat niet zeker. Ze is lang, slank en zegt arabisch te zijn. Bij doorvragen krijg je de juiste mix te horen. beetje roodachtig bruin halflang haar. dacht geen tatouages en peircings. (althans die heb ik niet gezien)
    Wie weet over wie ik het heb? Wie kan me vertellen of ik deze nieuwe naam op mijn to do list moet zetten? en zo ja... op welke dagen heb je de meeste kans haar te treffen?

thx

DeepThroatGek

Last Online
    12 september 2015 @ 23:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Könnte Gina sein.

@Manni1a:
    das 4. Land mit "M"... :D
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    7 september 2009 @ 11:54
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard Diana Marokko

Ist Diana aus Marokko, erst ca 2 Wochen im PHG.

Wohnt in Frankreich, Deutsch nur rudimentär hauptsächlich Englisch oder Französisch, das sie nicht nur sehr gut spricht sondern auch ausführt
    War letzte Woche mit Ihr auf Zimmer und sehr zufrieden, erst etwas ruhig, geht wenn es Ihr selbst Spass macht aber sehr aus sich raus.

Mit Sicherheit keine schlechte Wahl.

Gruß

Jerry
    Laatst gewijzigd door Willem2; 6 december 2007 om 11:58

Last Online
    14 juli 2010 @ 20:54
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard

Dank je Jerry,

Hield de boot een beetje af na de berichten over roemeense dames die verliefd worden en twijfelde bij haar erg tussen gewoon lief of een spelletje en daarna ' verliefd'.
    Wil immers ook nog de brazilie-unit in zijn totaliteit proberen...... Ik begrijp dat ik zaterdag beide kan combineren????
    Heb je idee welke dagen ze werkt?

DTG
    Laatst gewijzigd door Willem2; 6 december 2007 om 11:58 Reden: tf

Last Online
    24 juli 2013 @ 20:44
    Discussies
    20
    Thanks
    0

Daumen hoch

Dagafsluiting

Zaterdagnacht 0:45 uur. Knave88 en ik staan uit te wasemen aan de bar van deze prachtige saunaclub in Oedt die ik die dag voor het eerst bezocht heb. Bij deze gebroederlijke dagafsluiting kijken we elkaar tevreden aan, nemen een slok en blikken terug op de enerverende dag die achter ons ligt . We besluiten ons na dit laatste drankje om te kleden en een taxi te laten komen. Dan ineens, als uit het niets verschenen, stapt een dame op hem af. Ik geniet van het pikante schouwspel van deze bevallige dame die mijn wandelbroeder om de hals vliegt. Het is een zeer mooie vrouw in een uitgelaten bui, die hengelt naar wat kamertijd. Haar volle lippen, haar spannende door lange wimpers omzoomde ogen, haar aanstekelijke lach, ze werpt het allemaal in de strijd :D. De gelaatstrekken verraden een Marokkaanse achtergrond en navraag bevestigt dat. Ze stelt zich daarbij voor als Diana. Haar romig slanke figuur beweegt koket terwijl ze tijdens het gesprek kleine halve cirkeltjes draait. Als mijn wandelmaat haar vriendelijk en beleefd afhoudt en een eventueel kamerbezoekje bij een volgende clubvisite als wisselgeld in het vooruitzicht stelt, kijk ik hem verwonderd aan.

"Hoe kun je zo´n mooie vrouw nu weigeren :p?", probeer ik nog. Deze scherpzinnige dame ruikt de opportunity en betrekt mij nu wat in het gesprek. Geboeid door deze brutale maar prikkelende Arabische saunaprinses laat ik me gewillig verleiden. Na een kort overleg met mijn consigliere vraag ik haar mij te vergezellen naar een blokhut. De deal wordt bezegeld met een brede lach van haar kant. In de warme hut aangekomen vleien we neer op het zachte bed. Direct zoeken haar lippen de mijne en brengen we een ode aan de meest langdurige en sensuele onder de kussen. Voor mij altijd een zeer belangrijk onderdeel van het samenzijn maar ze doet het heerlijk en strooit zo het zout in de erotische pap. Ons zoenen kent een duidelijke spanningsboog, zachtjes en geconcentreerd beginnend, slechts onderbroken door wat plaagkussen . Het tempo wordt langzaam maar zeker opgevoerd, waarbij het spel intensiveert en verdiept tot de rem er helemaal af is. De anatomie van haar prachtige mond, met haar volle lippen, wellustige tong en goedverzorgde gebit, draagt effectief bij aan het zoenvertier. Maar ook de sfeervolle ambiance werkt hieraan mee.

De waarneming van haar versnelde ademhaling werkt voor mij als een krachtig afrodisiacum. Diana begrijpt de essentie van goed zoenen: een zoen geef je niet en een zoen krijg je niet. Een zoen deel je . Haar zinnelijke mond verplaatst zich lichtvoetig over mijn lichaam en laat hier en daar vochtige kusafdrukjes achter. Bij mijn tepels aangekomen doet haar tong zijn erotiserende werk door deze rudimentaire maar uiterst gevoelige lichaamsdelen sterk te prikkelen. De kleine Extince toont hierop zijn vitaliteit en levenskracht en lonkt haar met kleine schokjes. De handelingen die volgen bevestigen nogmaals mijn orale fixatie want als zij de onvermijdelijke pijpkus aanvangt, zweef ik een centimeter of vijf boven de matras . Ze begint voorzichtig maar neemt hem uiteindelijk helemaal in haar mond. Mijn ballen en perineum worden overigens niet in het orale spel betrokken en ze concentreert zich op de bovenkant van mijn kleine vriend. Als ik genoeg heb van mijn passieve rol bij dit voorspel, wenk ik haar en al snel genieten we weer een lekker zoenintermezzo. Dan lik ik haar borsten en vraag ik met klem om een condoom.

We schikken ons in de missionarispositie en ik zoek het oogcontact voor ik me bij haar naar binnen laat glijden :o. Diana trekt haar benen hoog op, geeft me alle ruimte en nodigt me uit om diep te stoten. Haar vingertoppen glijden over mijn naakte huid in steeds kleinere ritmische bewegingen. Ondertussen blijft ze me onaflatend zoenen. Zo consumeren wij elkaar onder de houten beschutting tegen de koelte van de Nordrhein-Westfalense nacht. Ik kijk in de pareltjes van haar ogen en voor ik er erg in heb, hapert mijn onderlijf, trekt een genotsgolf door mijn lichaam en schiet mijn ejaculaat het condoomtuutje in. Na afloop liggen we lekker te kletsen en te knuffelen en besluit ik deze dame bij een volgend bezoek nog eens te schaken. We lopen door de verlaten club terug naar de kleedruimte waar ik als laatste mijn locker uitruim, nog nagenietend van het inwendige onderzoek waar ik deze dame zo-even aan heb onderworpen :D. In de taxi onderweg naar het hotel, verdiept in innerlijke muziek en half versuft door de slaap, tekent zich een glimlach af op mijn gezicht. Ik lik langs mijn lippen en weet het weer. De smaak van een nieuwe vrouw is zoeter dan honing...
    Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

Last Online
    21 maart 2009 @ 10:50
    Discussies
    3
    Thanks
    0

Standaard Diana

afgelopen zaterdag met deze schone ook naar de kamer geweest. Was geweldig en zoenen was lekker. daarna ben ik lekker gepijpt en ze luste er wel pap van.

totdat ik het niet meer kon houden en heb haar flink geneukt. Vooral Doggy was geweldig. Ik sloeg der op der wel gevormde billen en ze begon te lachen! was ontzettend lekker.

wel na afloop erg snel weer van de kamer. wilde eigenlijk nog wel wat praten en lachen. maar ze was zakelijk en wilde volgens mij die Extince nog een keertje meenemen! smile

althans toen ik weer aan de bar zat was ze binnen no time weer weg en na 15 minuten daarna weer terug. zakelijk dus maar wel lekker!:wink:

ciao Boebel

Last Online
    11 februari 2024 @ 15:11
    Discussies
    99
    Thanks
    239

Daumen hoch

was vanmiddag sinds lange tijd weer eens in PHG. Meer uit nood omdat ik bij GT mn auto nergens kwijt kon, niet op het terrein en niet in de directe omgeving. Geen enkele plek + enkele wachtenden.

Ik las dat PHG niet zo best is de laatste tijd maar vanmiddag was het echt super. Net zoals het jaren geleden was. Niet zo druk, veel echt mooie vrouwen en een erg relaxte sfeer. Het gaat altijd in golven.

Naar de kamer geweest met een bloedje mooie Marokaanse van 22, Diana heet ze. Ik zal niet in detail treden maar het was de 100 euro waard :p:p wat een ontzettende mooie dame is dat. Ik ga snel weer heen. GT rijd ik voorlopig weer even voorbij nu is PHG weer in :p:p

Last Online
    Vandaag @ 22:52
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy_K Bekijk bericht
    ... Ik zal niet in detail treden ....
    Iets meer detail AUB

Naam : Diana

Nationaliteit /taal : Marokkaanse/Duitse /duits

Leeftijd : 22jaar

Haarkleur/lengte :

Lengte :

Postuur /Cupmaat : Slank /B-cup

Tatoeage /Piercing :

Service :

Extra : invuloefening
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    11 februari 2024 @ 15:11
    Discussies
    99
    Thanks
    239

Standaard

Naam : Diana

Nationaliteit /taal : Marokkaanse / iets Duits, Frans, iets Engels

Leeftijd : 22jaar

Haarkleur/lengte : donkerbruin, zwart, sluik / schouderlengte

Lengte : 1.65m

Postuur /Cupmaat : Slank maar vol / echte volle B-cup heel mooi

Tatoeage /Piercing : neeeee puur natuur

Service : PZC, NMC, Beffen, kusjes, (zoenen ?)

Prijs: 100 euro, 1 uur

in mijn ogen een zeer mooie dame. Volle benen en billen, gave getinte huid. Ze is heerlijk schoon en ruikt naar Chanel parfum. Mooi gezicht, witte tanden. Luxe mooie vrouw die je soms ziet lopen en daar blijft het dan bij. Maar in PHG is het mij gelukt haar voor een uur te versieren.

Over de sex kan ik zeggen dat ze heel graag laat beffen en met zo'n mooie vrouw vind ik het eigenlijk leuker om met haar bezig te zijn dan zij met mij en dat heb ik ook de meeste van mijn tijd gedaan.

Ze was samen met een Marokkaanse vriendin met lang sluik haar en tengerder dan Diana.

Last Online
    31 december 2024 @ 20:13
    Discussies
    123
    Thanks
    2.311

Daumen hoch Diana 15/08/09

Ik ben gisteren waarschijnlijk met deze dame op de kamer beland. Ze voldoet althans aan het pasport. Ze sprak Frans , Duits en Spaans. Ook vertelde ze me dat ze afkomstig was van Marokko. Ze blijkt ook goed overweg te kunnen met Dani als vriendin. Deze lekkere Arabische schoonheid in de bar aangesproken en in men beste Frans : le clé s'il vous plaît. :wink: Voor ze de sleutel ging halen kreeg ik al een tongzoen , hmm... Wat een lekker stuk zeg.
    Het werd men tweede goede sessie van de dag. Deze dame kan enorm lekker zoenen en.....
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

A dirty mind, is a joy forever

Love hurts : anal too

Last Online
    12 september 2015 @ 23:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Ich glaube, sie nennt sich abwechselnd Diana und Habibi, die Mädels sprechen sie auch mit beiden Namen an.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    31 december 2024 @ 20:13
    Discussies
    123
    Thanks
    2.311

Beitrag Habibi

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Ich glaube, sie nennt sich abwechselnd Diana und Habibi, die Mädels sprechen sie auch mit beiden Namen an.
    Das is moglich Willi69.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Anwesende Mädels am Freitag, dem 7.8.2009 (circa 57): (Habibi Marokko)
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

A dirty mind, is a joy forever

Love hurts : anal too

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten