-
Sarah, Spaans
Naam : Sarah
Nationaliteit/Taal : Spaans / Duits
Leeftijd : 22-25
Haarkleur/-lengte : Zwart, krullend/golvend / schouderlengte
Lengte dame : ong 1.70m
Postuur/Cupmaat : Slank / C sili
Tatoeages/Piercings : niet opgevallen
Service: Goed, TZ, PZC, beffen, NMC. FT weet ik niet.
Dame heeft een paar weken in LR gewerkt maar probeert het tot zondag met vriendinnetje Chikie in GT.
-
-
21 mei
De vorige keer in GT al gezien, maar Extince was sneller dan ik .
Maar nu liep hij me niet in de weg, en kon ik ongestoord met haar kletsen, toen vriendin Chickie ontdaan terug kwam, na een hele vervelende klant :angryfire. Nadat Sarah en ik haar weer een beetje opgevrolijkt hadden, ging Chickie dansen en werd ze nog geschaakt door een andere ijsbeer. Goed voorbeeld dat ik dus volgde door Sarah ook nog om een sleutel te vragen.
Snel naar de kamer, het was al een half uur voor sluitingstijd. Weinig plichtplegingen, lekker zoenen, en toen begon ze me flink te pijpen. Lekker stevig, maar toch ook heerlijk varierend, en af en toe opkijkend of ik het echt wel lekker vond. Si, signorina! Ondertussen streelde ik haar over haar prachtige lichaam. Mmmm... lekker, maar toen toch maar een condoom om laten doen, en nog even lekker tekeergaan, waarbij Sarah goed weerwerk geeft. Daarna haar nog even wat pijnlijke spieren losgemasseerd, waar ze me in natura voor betaalde, en toen al neuriend de auto in.
Volgende keer wat meer tijd nemen voor deze lieve Spaanse furie!
-
-
Wieder zurück nach Living Room!
Viele Grüße
-
Tags voor deze discussie
Regels voor berichten