Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
    Last Online
    11 september 2020 @ 15:44
    Discussies
    235
    Thanks
    341

Standaard Lingerie moet eerder praktisch dan sexy zijn

AMSTERDAM - Vrouwen hebben liever lekker zittende lingerie dan dat het sexy moet ogen.

De lingerie-industrie doet er alles aan om hun nieuwste setjes zo verleidelijk mogelijk in de picture te krijgen. En toch, kopen we hun ontwerpen niet om ons verleidelijk en sexy te voelen. Dat blijkt uit een Engels onderzoek.

Praktisch en functioneel

Dita Von Teese en andere lingeriegoeroe's, ze hebben zo hun best gedaan, toch benaderen we ondergoed nog steeds als een uiterst praktisch en functioneel iets.

BH's en broekjes worden door de meeste vrouwen niet gezien als een kledingstuk dat sexy en verleidelijk kan zijn.

Slechts 34 % kiest voor bijpassende beha met broekje, 36 % houdt het bij de 'multipacks', onderbroekjes in één pak aan een voordelig prijsje.

Sexy setjes

Maar liefst 60 % van de vrouwen koopt pas nieuwe lingerie als de oude aan vervanging toe is. Hier in tegen houdt bijna éénderde wel, mooie sexy setjes voor speciale gelegenheden.

Warenhuizen

Nog maar weinig vrouwen lopen de lingeriespeciaalzaken binnen. De meeste aankopen gebeuren nog steeds in de grote warenhuizen of de overbekende winkelketens.
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

Last Online
    Gisteren @ 23:23
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard waar het mij om gaat

is dat ik de BH uit kan doen....
    Bij haar dan.

Ik verkies het elkaar ontdoen van kleding boven de dame die zo snel mogelijk zelf alles uittrekt.
    Ik heb ook gemerkt dat je punten scoort als je als man in maar liefts 1 poging, 2 mag ook, de BH weet los te peuteren, met name als haar rug van je afgekeerd is tijdens een diepe kusssss.

Schaartje doet wonderen, maar of dat nu een goed begin is...

Last Online
    2 november 2024 @ 16:50
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    is dat ik de BH uit kan doen....
    Bij haar dan.

Ik verkies het elkaar ontdoen van kleding boven de dame die zo snel mogelijk zelf alles uittrekt.
    Ik heb ook gemerkt dat je punten scoort als je als man in maar liefts 1 poging, 2 mag ook, de BH weet los te peuteren, met name als haar rug van je afgekeerd is tijdens een diepe kusssss.

Schaartje doet wonderen, maar of dat nu een goed begin is...
    En als je geen schaartje bij de hand hebt kan je het altijd op deze manier proberen.... (videootje)
    http://www.liveleak.com/view?i=da7_1211152214
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

Last Online
    Gisteren @ 23:23
    Discussies
    177
    Thanks
    3.076

Standaard subtiel

en ik denk dat je met dat achter de hand niet zo bang hoeft te zijn voor mindere service

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten