Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12

Discussie: Enny (Rusland)

Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard Enny (Rusland)

Naam : Enny

Nationaliteit/taal : Rusland / Russisch, heel klein beetje Duits

Leeftijd : 21 jaar

Haarkleur/lengte : Blond, halflang

Lengte : 1.65m

Postuur /Cupmaat : Slank / B-cup

Tatoeage /Piercing : niet

Service : PZC, NMC, Zoenen, FT

Extra : Buurmeisjes type, vrij onschuldig

Enny, Villa Vetigo, 14 maart 2008

Enny is een nieuw meisje in Villa Vertigo. Ze werkte er afgelopen vrijdag voor het eerst. Ze kwam in de loop van de avond pas binnen. Ze viel me direct op door haar buurmeisjes uitstraling en mooie lichtblauwe ogen.

Een bekende ijsbeer ging eerst met haar en vertelde me dat hij alleen door haar was gepijpt omdat hij moe was en dat ze dit niet onaardig deed.

Ik was nog van plan om met Anna te gaan, maar gezien Jansen al met deze dame langs de plinten was gegaan, koos ik toch voor Enny. Ik was wel toe aan een ontdekkingsreis met een nieuw Russisch meisje.

Het werd uiteindelijk een korte sessie. Gelukkig kon ik nog wat Russisch met haar praten, anders was de chemie totaal tote hoze geweest. Oke, met sex hoef je niet te praten, maar voor mij zeker niet onbelangrijk om wat met de dame te kletsen.

Enny ging direct na het liggen op bed over op haar ding. Beetje kussen en gelijk ging ze over op pijpen. Niets geen interactie meer met mij, ze bleef constant doorgaan met pijpen op een manier wat meer automatisme was.
    Opzich deed ze het wel lekker en kreeg ze er zowaar een orgamse bij me uit, maar het was allemaal wat clinisch.

Na afloop zat ze er wat bedust bij, met een blik dat ze niet lekker in haar vel zat. "Ya Oestal" vertelde ze.... Het meisje was gewoon doodop, al leek het bij de uitnodiging naar de kamer er wel op dat ze redelijk fit was en wel graag wilde (geld maakt een hoop goed)

Nee, het was niet de service welke ik van een doorsnee Russin gewend ben, maar laten we er het op houden dat ze erg moe was.

Opzich een mooie meid deze Enny. Echt een typies Russisch gezichtje, mooi rond en duidelijk slavisch.

Misschien probeer ik het nog een volgende keer.

Sonny:wink:

Last Online
    11 januari 2025 @ 09:54
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Tsja, deze Enny was er vandaag ook en dit is nu echt een meisje die er duidelijk niet voor haar plezier zit. Gezien mijn voorkeur voor Russische dames was ik vast van plan met haar de kamer op te gaan, maar 1 blik in haar treurige ogen was voor mij voldoende om dit voornemen direct af te breken en lekker met haar op de bank te gaan zitten en het daar bij te laten. Jawel, MM is zowaar ook gewoon een mens...

MY kan er vast nog meer over vertellen, maar dit meisje moet gewoon zo snel mogelijk naar huis.
    Laatst gewijzigd door MiniME; 25 maart 2008 om 00:09

Last Online
    29 april 2008 @ 09:12
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Tja de ijsbeer voor Sonny was ik; altijd een risico om een nieuw meisje te ïntroduceren maar iemand moet het toch doen . Was geen GFE maar ze kweet zich goed van haar taak en is een lief ding. Beetje jammer dat je niet met haar in het duits of engels kunt communiceren....

Last Online
    10 november 2019 @ 09:30
    Discussies
    9
    Thanks
    0

Standaard

Her service is correct, even good, but this girl avoided conversation with me, as well in the bar and in the room. She told me that she speaks nothing but russian and a few words of german. So I tried to get a little social time in russian with her. But it appeared soon she was not willingly to discuss at all. She was ready doing her job and that's all.

BJ was nevertheless good, as was sex.

Last Online
    Gisteren @ 09:48
    Discussies
    15
    Thanks
    26

Standaard

Hmm...I dont know any russian and her german is actually very limited - but I had quite some conversation anyways. More than with some other girls who speak german flawlessly...

Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Ik kan met dit verhaal geen prijs winnen omdat de afspraak is dat we niet op mensen kiezen die al een vrijkaartje hier voor hebben gehad.

Ik zat met GT Junky al op de middag aan de bar bij de kino dames te keuren.
    Deze dame viel ons op omdat ze een open en mooie uitsraling had en vaak naar ons keek omdat zij voelde dat er over haar gepraat werd.
    Lachen deed ze heel verlegen dus van een echt gesprek kwam het nog niet.
    Toen Willem2 bij ons voegde en ook deze dame niet kende had ik toch het idee dat (volgens mij kwam ze uit Rusland) haar ergens eerder gezien te hebben.
    Na een poosje ben ik op haar afgestapt en vroeg in het Jansen Engels haar naam en waar ze vandaan kwam.
    Ze vroeg om dit in Duits te herhalen (leek wel een beetje op Marina ex PHG die dit ook deed met dezelfde vragende ogen).
    Dus Jansen op zijn Duits hetzelfde haar antwoord was zeer onduidelijk omdat ze ook slecht Duits verstaat en spreekt.
    Maar iets sprak me aan om toch maar een kamer bezoek te wagen ze had een lekker lichaam en dan maar weing lullen op de kamer en meer

De kamer was uitstekend maar haar PZC was als een beginner na een goeie befbeurd van me waar ze wel van genoot was het tijd om wat standjes te doen.
    Hier kon niet veel fout gaan omdat ik de rest deed ook en daarna lepetje lepeltje voor de spiegel met een been van haar omhoog.
    Ik zag haar stiekum in de spiegel kijken en genieten van het schouwspel.
    Na het orgasme van me, zijn we na even intens in elkaar gelegen te hebben terug gegaan naar beneden.

Na een uurtje of twee stond ik weer met GT Junky en een andere Hollander achter haar aan de bar net naast de kino ingang, een andere dame zij tegen hun dat ze van kriebelen houdt dus deze twee heren aan de gang op haar rug.

Maar nee hoor geen reactie;

Dus dan Jansen maar eens zijn vingertoppen erover heen gehaald en ja hoor iedereen dacht dat ze gewoon in een orgasme terrecht kwam ze genoot intens en gooide haar hoofd en haren wild op en neer door haar nek,rug,armen,oren en zijkanten te kriebelen met af en toe een lik langs haar hals en nek.
    Ze zij dat dit wel een uur of drie mocht duren maar dat kost haar denk ik teveel aan Jansen.
    Ik heb haar toen nog even gestreelt onder haar knieholten en achterzijde boven benen en haar in haar oor gefluisterd kom maar mee naar de kino dat maak ik het af.
    Ze stond op en liep voor me uit met ogen die al nat waren van genot.
    In de kino heb ik haar jurkje uit gedaan en is ze op haar buik gaan liggen met ook de armen en benen iets uit elkaar.
    Gt Junky kwam af en toe kijken en dacht die zien we even niet meer terug.
    Na boven op haar een body to Body massage en strelen van haar nek tot enkels met een kussen onder haar bekken voelde ik dat ze echt in een roes was om tot een orgasme over te laten gaan.
    Ik ging dan ook geraffineerd met mijn handen langs haar borsten en tussen haar benen naar boven tot aan de achterzijde van haar string.
    Ze kneep haar billen bij elkaar en haar benen gingen iets ui telkaar en ik wist dat ik nu de strelingen tussen haar boven benen moest uitbreiden met een vinger langs haar schaamlippen.
    Ze trok zich even krampachtig uit en zei dankje ik moet even naar toilet.
    Ik voelde nog even na en merkte dat haar slip drijfnat was.
    Ik liet haar gaan en zag haar terug later met een andere slip.
    Op het einde van de avond gaf ze me een kus en vroeg om eenvolgende keer haar nog eens een massage te geven.
    Ik kuste haar en haar vriendinnen zeiden tegen me dat ze dat ook wel eens van me wilden zelfs tegen betaling :teuflisch Maar tegen betaling doe ik niet want Jansen is geen Hoer.:green_smi

Last Online
    10 november 2019 @ 09:30
    Discussies
    9
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    Hmm...I dont know any russian and her german is actually very limited - but I had quite some conversation anyways. More than with some other girls who speak german flawlessly...
    Therefort, maybe either she didn't like me or she was in a sullen mood the day I met her.

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Ze blijft nog een paar dagen en gaat dan weer naar huis wat voor haar heel belangrijk is.
    Ik hoop dat ze alleen terug komt als ze er zelf zin in heeft.
    Dit meisje is niet een uit de Rusische garde.

Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Discussies
    83
    Thanks
    0

Lächeln

Ze was er vandaag in ieder geval.
    Ze had de kino weer opgezocht en was vooral druk in haar gsm verdiept (maar ja, ik heet dan ook niet Jansen )
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

Last Online
    11 januari 2025 @ 09:54
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

En ze zag er weer net zo zielig uit als vorige keer. Meisje, ajb, ga toch naar huis met je vriendinnen spelen!

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mauriceyep Bekijk bericht
    Ze had de kino weer opgezocht en was vooral druk in haar gsm verdiept (maar ja, ik heet dan ook niet Jansen )

Ik heet ook geen jansen

Last Online
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    En ze zag er weer net zo zielig uit als vorige keer. Meisje, ajb, ga toch naar huis met je vriendinnen spelen!
    Ze zou wel willen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten