Naam : Enny
Nationaliteit/taal : Rusland / Russisch, heel klein beetje Duits
Leeftijd : 21 jaar
Haarkleur/lengte : Blond, halflang
Lengte : 1.65m
Postuur /Cupmaat : Slank / B-cup
Tatoeage /Piercing : niet
Service : PZC, NMC, Zoenen, FT
Extra : Buurmeisjes type, vrij onschuldig
Enny, Villa Vetigo, 14 maart 2008
Enny is een nieuw meisje in Villa Vertigo. Ze werkte er afgelopen vrijdag voor het eerst. Ze kwam in de loop van de avond pas binnen. Ze viel me direct op door haar buurmeisjes uitstraling en mooie lichtblauwe ogen.
Een bekende ijsbeer ging eerst met haar en vertelde me dat hij alleen door haar was gepijpt omdat hij moe wasen dat ze dit niet onaardig deed.
Ik was nog van plan om met Anna te gaan, maar gezien Jansen al met deze dame langs de plinten was gegaan, koos ik toch voor Enny. Ik was wel toe aan een ontdekkingsreis met een nieuw Russisch meisje.
Het werd uiteindelijk een korte sessie. Gelukkig kon ik nog wat Russisch met haar praten, anders was de chemie totaal tote hoze geweest. Oke, met sex hoef je niet te praten, maar voor mij zeker niet onbelangrijk om wat met de dame te kletsen.
Enny ging direct na het liggen op bed over op haar ding. Beetje kussen en gelijk ging ze over op pijpen. Niets geen interactie meer met mij, ze bleef constant doorgaan met pijpen op een manier wat meer automatisme was.
Opzich deed ze het wel lekker en kreeg ze er zowaar een orgamse bij me uit, maar het was allemaal wat clinisch.
Na afloop zat ze er wat bedust bij, met een blik dat ze niet lekker in haar vel zat. "Ya Oestal" vertelde ze.... Het meisje was gewoon doodop, al leek het bij de uitnodiging naar de kamer er wel op dat ze redelijk fit was en wel graag wilde (geld maakt een hoop goed)
Nee, het was niet de service welke ik van een doorsnee Russin gewend ben, maar laten we er het op houden dat ze erg moe was.
Opzich een mooie meid deze Enny. Echt een typies Russisch gezichtje, mooi rond en duidelijk slavisch.
Misschien probeer ik het nog een volgende keer.
Sonny:wink: