Oorspronkelijk geplaatst door
Randy
Het lastige van kwaliteit is dat elke ijsbeer dat weer anders uitlegt. Minime bijv en ik hebben deels een overeenkomstige smaak, deels ook zeker niet. Hoe moet een clubeigenaar nou 2 beren tevreden stellen? Laat staan 200?
Een regime als in BSC of Paradiso is een mogelijkheid, maar ook dat heeft nadelen. In BSC is de service zo uniform uitstekend, dat het bijna saai wordt
. Het paradijs is eigenlijk niet voor aardse stervelingen. (Toch gaat Randy hier maar weer eens kijken, in juni. Inconsequentie is my middle name. :D)
Paradiso: ja, leuk, goede dames maar geen sfeer. Een echte neukfabriek, behalve dat is er weinig te doen. Geen centrale bar, weinig tot geen ijsbeertjesgezelligheid. En ook daar af en toe slechte dames (Hè MiniME, Dominica bijv, of die dame die je laatst in VV tegenkwam :teuflisch).
De oplossing voor mij is variatie. Veel verschillende typen dames, met service varierend van zeer beroerd tot zeer uitstekend. No risk, no gain.
Af en toe moet je weer een zeperd meemaken om te beseffen hoe goed de meeste dames zijn. Daarnaast ook ijsberengezelligheid, wat parafernalia als bijv welness gedeelte, zwembad, lieve Thekenfrauen, behoorlijk eten.
Het mooiste is dat je een dame treft die zelf zeer wisselend is in de service. Heb ik laatst nog meegemaakt, zeeeeer intrigerend! Maximale onvoorspelbaarheid binnen voorspelbare grenzen, dat is wat ik zoek.:D