Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
    Last Online
    9 maart 2009 @ 22:12
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard Esmeralda

Haarkleur/-lengte : schouderlengte, donkerbruin/zwart, in paardestaart of opgestoken
    Lengte dame : 1.65-1.70m
    Postuur/Cupmaat : slank / B
    Nationaliteit/Taal : Dominicaanse Republiek / Duits
    Leeftijd : ze zegt 27
    Tatoeages/Piercings : navelpiercing
    Service: TZ, PZC, beffen, NMC.
    Voordelen:
    Nadelen: geen
    Tijdsduur :
    Prijs :
    Extra’s bij het bezoek:

Last Online
    3 oktober 2010 @ 13:27
    Discussies
    8
    Thanks
    0

Standaard service

Leuke dame, laacht graag, heerlijke half-uur. Maar wat mij betreft, geen TZ "No me gusta mucho besar".

Last Online
    9 maart 2009 @ 22:12
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard PHG 1 mei

Het eerste wat me aan haar opvalt is haar guitige koppie. Ze straalt lol uit, en heeft een fantastische big smile, omlijst met heerlijke zoenlippen, lachrimpeltjes om haar pretoogjes, een lekker slank lijfje met alles in de juiste proporties. We kletsen wat, en ze is op een heel prettige, niet nadrukkelijke manier, bezig me te verleiden. Omdat ik al een afspraak heb met een fraaie Turkse dame meld ik snel dat het vanavond niet zal gebeuren, maar dat ze me de volgende keer meten mee mag ontvoeren.

Nog enkele keren die avond passeren we elkaar, en elke keer probeert ze het toch weer, en ik moet echt sterk in mijn ijsbeersloffen blijven staan.
    De andere dame loop ik mis door een misverstand, en het is inmiddels al tegen enen. Normaal gesproken sluitingstijd, maar vanwege het feest een Open Ende. Esmeralda en ik zien elkaar weer in de bar, en we teasen elkaar een beetje. Ik wenk haar, ze komt verrast naar me toe. Vanavond zou het toch niks meer worden? We knuffelen wat, en ze draait lekker met haar billen tegen mijn kruis aan, af en toe ondeugend omkijkend. Brrrr... Ik pak haar hoofd vast en geef een kus op die heerlijke lippen. Ze kijkt me aan, en ik fluister maar een woord: 'Schlüssel...' Ze lacht breeduit, en gaat snel naar de sleutelkamer. In no time is ze terug en we verkassen naar kamer 3.

We kleden elkaar uit, al zoenend en strelend. Zonder woorden gaan we liggen en ik bekijk haar goed. Een mooi lijf onder dat leuke koppie, en ik verken haar van boven tot onder en weer terug. Dat lijkt ze wel aangenaam te vinden, en dan mag ik even niks meer doen. Ze neemt het heft (lees: kleine Randy) in handen en gaat haar tovenaressenkunsten vertonen. Redelijk diep, lekker gevarieerd en ondanks en enige vermoeidheid moet ik me toch inhouden. Ook kleine Randy's balbezit wordt niet overgeslagen, en ik denk maar aan enge schoonmoeders en de Belastingdienst voor het te veel wordt. Aiaiai, wat doet ze toch allemaal met me?

Ik vraag een Gummi, en daarna leven we ons heerlijk uit. Een stormachtige tijd later puf ik uit, terwijl zij me zachtjes aait. We kletsen nog wat na, maar dan moeten we toch echt gaan.

We nemen afscheid en ik merk, dat ik naast mijn Roemeense voorliefde, nu ook al Thaise, Turkse en zeker ook Dominicaanse Republiek dames zeer ga waarderen. Mijn leven wordt niet makkelijk zo, maar wel lekkerder!

Last Online
    Vandaag @ 00:15
    Discussies
    85
    Thanks
    2.366

Standaard

Hmm, eigenlijk is alles al gezegd. Leuke aftersales. Ze was wel heel erg blij met het fluitje dat W2 had meegebracht....
    Een uurtje is ook maar een uur...

Last Online
    18 september 2024 @ 12:57
    Discussies
    26
    Thanks
    298

Standaard Esmeralda (Dominicaanse)

Gisteren met haar eens sessie van een uurtje doorgebracht. Mooie dame en mooi figuurtje en een goede zin voor humor, qua sex vond ik het gewoon goed, niet super, TZ alleen met het puntje van de tong (dus dat was wat minder). Niet sito presto herhalingsgevaar voor mij. Goede aftersales, maar een beetje overdone. In de loop van de avond kwam ze wel drie maal naar me toe om te vragen of we nog een keer de kamer op konden, maar ik had iemand anders op het lijstje staan en was echt niet wild van haar. Ze bleef maar vragen waarom ik niet terug met haar de kamer op wou, en haar dus telkens maar diplomatisch afgewimpeld, doch de derde keer begon ik het irritant te vinden en haar maar gewoonweg gezegd dat ik zin had in iemand anders. Viel natuurlijk niet echt in goede aarde, maar goed m'n geduld was op.

De andere dame die op m'n lijste stond (ken haar naam niet, maar Roemeens denk ik) niet te pakken kunnen krijgen, zag haar naar de kamer vertrekken rond zessen en ze kwam eraf rond half elf........en toen ging ze naar huis

Esmeralda werkte voordien in PHG dus het gaat hier over dezelfe dame als hier beschreven : https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...ight=esmeralda
    Every hooker has a hard luck story to tell.

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Even ter info: Esmeralda is nog in GT aanwezig tot en met donderdag. Ze komt weer terug op 28/11.

Een uitgebreide resencie volgt later nog. Ik ben er twee keer mee op kamer geweest gisteren. De tweede keer was nog stukken beter dan de eerste keer en de eerste keer deed me al naar nog verlangen.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Het eerste contact met haar was al gelegd toen ik mijn ontbijt aan het oppeuzelen was aan de bar. Toen ik naar de HWP liep klampte ze mij vast. Ons eerste gesprekje bleef een beetje hangen bij de traditionele vraagjes. Ik kwam te weten dat ze naar de naam Esmeralda luisterde. Hoe vrolijk ze ook was, hoe lief ook, ik moest ook deze dame even wijsmaken dat het voor seksenfun nog een beetje te vroeg was om al op kamer te gaan, dat ik een dieseltje ben. Een klein klein beetje teleurgesteld toch wel , liet ze me los uit haar greep. Ik zat nog niet goed in de HWP en ze stond er ook al. Een andere beer was een boek aan het lezen in één van de ligzetels. Ze wist er niet beter op dan voor mijn neus deze beer te gaan verleiden. Ze besprong hem en begon te wiegelen op zijn schoot en begon hem deftig binnen te draaien . Regelmatig richtte ze een blik naar mij. Ze was er trots op. Hélemaal fier was ze als het zo ver was. Zo ver dat de man niet meer aan haar verleidingen kon weerstaan, zijn boek dichtklapte en met haar naar de kamer ging. Op Esmeralda haar gelaatsuitdrukking stond écht te lezen: “Zo zie je maar wat je allemaal mist met me af te wijzen en liever te gaan broebelen”. Ik trok het me niet aan en genoot van de broebels en vóóral van de meiden die voorbij paradeerden. Min of meer had ik mijn zinnen al wel op haar gezet, maar dat kon later nog.

Esmeralda zou me later trouwens toch niet meer gerust laten. Nog een paar keer kwam ze mij op geraffineerde wijze verleiden. Ik kon gewoon niet meer aan haar weerstaan. Zo’n lekker geil ding. We trippelden dan ook na veel geslaagde pogingen van haar naar een kamer. Ze had voor mij één van de twee mooiste kamers van Golden Time uitgekozen zei ze mij. Mooi was de kamer in elk geval. Het leek wel een hotelkamer met badsuite.
    Op de kamer trok ik vrij resoluut haar kleren uit. Na heerlijk getongzoend te hebben en lekker geknuffeld te hebben kwam ze bovenop mij gekropen en begon ze me te droogneuken. Als snel verdween haar mondje rond mijn lul. Eigenlijk veel te snel, vond ik. Ondanks het feit dat helemaal in het begin van ons kamertje, vlak nadat ik haar kledij uitgedaan had, 3 keer haar gsm afging en ze telkens opnam, kreeg ze het toch voor mekaar om mijn concentratie weer helemaal te vatten of misschien beter gezegd om mij weer helemaal te ontspannen. In geen tijd kwam mijn lul weer stijf met haar, wat normaal in zo’n omstandigheden niet meer wil lukken. Dat wil natuurlijk al heel wat zeggen. Bovendien hoorde ik in het Spaans dat het over het wegvoeren van iemand naar de kliniek was. Kan nu eenmaal gebeuren. Dringende zaken gaan voor, dat begrijp ik ook wel. Niettegenstaande ik vlak na het derde telefoontje een beetje kwaad begon te worden vanbinnen :angryfire en haar net wou gaan zeggen dat we maar beter de kamer konden verlaten. Ze was me echter net voor om onmiddellijk te zeggen dat die eerste 10’ niet mee telden. Het pijpen was zo goed dat ik haar maar lekker liet doen. Ze verwende tegelijk ook mijn kontgaatje met haar vinger en met haar andere hand krabde ze wat over mijn balletjes. Dit was heel opwindend! Nadien nog wat nageknuffeld. Toch ondervond ik dat de meiden (dus ook zij) in Golden Time bandwerkstertjes zijn. Ik ben dat niet en ervaarde toch “vluchtigheid” ten opzichte van in andere clubs.

In de lockerruimte, nadat ik me gedoucht had, kwam ik ze toch wel weer tegen zeker. Ze viel me weer enthousiast in de armen, deed even ondeugend en ik had al weer zin om met haar te gaan kameren maar hield me in.
    Terwijl ik wat later met Binky en Dupke aan het ouwehoeren was, kwam ons Dominicaantje haar weer moeien en liet me weer niet gerust. Zo erg vond ik dat nu ook weer niet , ik liet haar dus maar begaan , wat me weer behoorlijk opgeilde.

Na het avondeten ben ik aan de bar gaan zitten om wat te drinken. Ik zag dat Esmeralda bij een andere beer gekropen was en hem trachtte te verleiden tot meer. Het lukte echter niet. Intussen had ze mij al wel weer gezien. Ik was er zeker van dat ze weer op me af zou komen. Die laat me vandaag echt wel niet gerust . Wil die nu zo graag bij mij zijn . Ik deed alsof ik ze niet zag afkomen. Des te groter was haar verbazing dan ook wanneer ik met mijn rug naar haar ineens mijn armen uitstak en haar vastpakte. Nu had ze wel door dat ik ze al had zien afkomen. Nog eens op kamer. Nee, nog niet.

Andermaal kwam Esmeralda weer op me af toen ik later op de avond aan het ouwehoeren was met Binky en Dupke. Ze gaf een privé-sensueel/erotisch Latino dansje op gelijkaardige muziek voor ons weg. Ik zat deze keer veilig omringd door twee mede-beertjes. Ze probeerde dan maar met een soort schootdansje om Binky voor haar te winnen. Dit lukte niet direct. Later op een barkrukje kreeg ze hem wel mee.

Ik wilde absoluut nog een tweede keer met haar op kamer. Toch kreeg ze me niet mee, ook niet ondanks al haar verwoede pogingen. Ik had me namelijk voorgenomen om haar te overvallen, haar te verrassen. Dit lukte vanwege het grote overschot aan mannen niet zo goed. Uiteindelijk heb ik ze dan maar langs achteren genomen toen ze half vooruit leunend tegen een sofa stond. Vermits al die dameskrukjes aan het raam bezet waren door mannen in deze homo-bar kon ik mijn spelletje niet verfijnen. Als ik nog even langer had gewacht was ze alweer veroverd door een andere beer.

De tweede sessie met haar was nog een stuk zotter en een stuk geiler dan de eerste sessie. Deze keer heb ik haar ook uitgebreid oraal verwend, wat ze heel erg apprecieerde. Deze keer twee maal klaargekomen in een dik halfuur. De eerste keer al neukend, de tweede keer lukte het haar oraal. Dat was weer subliem. Ik heb het spelletje zo gespeeld dat de 20’-halfuur-sessie van de eerste keer nu ruim gecompenseerd was. Ik moest ze er dan wel een tijdje voor opsluiten, maar goed. De deur was niet op slot met een sleutel maar zo straf dat ze de deur niet open kreeg. Ocharme dat kind, daar opgesloten zitten met een man die op dat moment een beetje gek was, in goede zin. Plakte ik haar nog tegen de muur ook, op de koop toe.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 16 november 2008 om 23:10
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten