Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
    Last Online
    9 maart 2009 @ 22:12
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard Liz (Elisabeth, Nigeria)

Haarkleur/-lengte : Donkerbruin/zwart, krullend / tot over schouders
    Lengte dame : 1.72-1.75m
    Postuur/Cupmaat : heel slank / B
    Nationaliteit/Taal : Nigeriaans / Engels, Spaans
    Leeftijd : 28
    Tatoeages/Piercings : 1 tussen schouderbladen, 1 op rechterschouder / vagina- piercing
    Service: Goed. TZ, PMC, beffen, NMC.
    Voordelen: Lief, goed gesprek mee te voeren
    Nadelen:

Leuke dame met prachtig strak figuur. Werkt een kleine week in PHG.

Last Online
    9 maart 2009 @ 22:12
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard PHG 31 mei

Ik zie haar al een tijdje in de bar kletsen met een vriendinnetje. Wat een schitterend strak slank lijf!!! Qua gezicht vind ik haar iets minder, maar ik weet nog niet waarom. Later op de kamer zal ze vertellen dat ze gekleurde contactlenzen heeft. Dat is het! Die maken haar ogen wat 'vreemd', het heeft iets onnatuurlijks, iets 'raars'.

Later tref ik haar in het Nachtcafé bij de speelautomaten. Ik ga bij haar zitten, en al gauw zijn we in een boeiend gesprek verwikkeld waarin alles aan de orde komt behalve een sleutelvraag van haar kant. Willem2 kijkt boos mijn kant op en zegt dat ik moet helpen oranje ballonnen te blazen, dan mag ik pas met Liz naar de kamer. Ik kijk Liz aan en met angst en beven besluit ik Willem2 te negeren en vraag om een sleutel. Voordat Willem2 zich op me kan storten vlucht ik gauw een douche in. Een net binnengekomen beer redt mij nietsvermoedend door Willem2 lang en uitgebreid te gaan begroeten. Daardoor kan ik snel een kamer in met Liz. Voor alle zekerheid de deur toch maar op slot...

Ik help Liz met het verwijderen van haar strakke jurkje en daar komt een prachtig lijf tevoorschijn. Twee fraaie stevige borsten, een strakke buik, ellenlange slanke benen en een mooigewelfde rug met heerlijke, stevige billetjes.

We zoenen elkaar en haar grote lippen voelen zacht en heerlijk zwoel aan. Ik geniet er lang van en al zoenend gaan we op bed liggen. Ze gaat op me zitten, kijkt me strak aan en met haar handen achter haar rug vindt ze kleine Randy die onder haar strelingen al heel snel grote Randy wordt. Oef, dat doet ze lekker! Ik aai haar borsten, en haar tepels worden snel stijf. Ik vraag haar of ze me wil pijpen en meteen pakt ze een condoom. Doe je alleen pijpen met condoom? vraag ik. Geen probleem, maar het is misschien wel handig als je dit zegt voor je met een gast naar de kamer gaat. Hoezo? vraagt Liz. Nou, in deze club is PZC de standaard. Dat wist ze niet! Is haar blijkbaar ook niet verteld, raar eigenlijk, dat mag je van een club toch wel verwachten. Dan nog kan ze uiteraard besluiten tot alleen PMC maar dan voorkom je toch wellicht onaangename verrassingen (voor dame en gast).

Affijn, inmiddels is grote Randy weer even kleine Randy en dat is ook niet erg. Ik leg haar op haar rug en al zoenend en strelend verplaats ik mijn aandacht richting haar onderlijf. Zachtjes begin ik haar te beffen, en dat lijkt ze wel aangenaam te vinden. Ze smaakt lekker, en ik ga door in een hoger tempo tot ze aangeeft dat het genoeg is.

Ze pakt een condoom en doet dat vlot om bij de inmiddels weer gegroeide kleine Randy. Ze pijpt hem nog een maatje groter, lekker hoor, en dan trekt ze me over zich heen. Eerst in missio, en dan via aangename variaties leg ik haar op haar buik, en in een stevig tempo berijd ik haar, tot ik me niet meer kan inhouden.

Ze maakt me zorgzaam schoon, en we liggen nog wat na te kletsen in elkaars armen. Een heerlijk uur, wordt vast wel eens vervolgd!

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten