Nou wordt Mentholbear helemaal gek want hij denkt ik heb helemaal geen Toyota....
Let wel op de summiere openingstijden, van de Dekra in Hamminkeln bedoel ik dan en niet die van Happy, Venus en Babylon.
Denk je ook nog aan de winterbanden?
Als je slim bent neem je je zomerbanden meteen mee naar Dekra kunnen ze die meteen omwisselen.....
Have fun in Venus!!!
mentholbear (28 februari 2022)
Toyota of wat anders deed er destijds niet toe, je ging gewoon bij een willekeurige merkdealer, moest dus niet merk van uw wagen zijn, en kocht daar een vignet, dat was zeker zo de eerste twee jaar, of dat nog kan weet ik niet
Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit
I theorie zou je het eenmalig moeten kopen. Echter hebben de Duitsers niet een auto gebonden kentekenplaat zoals in NL en staat het kenteken vermeld op het mileuvignet. Dus iedere keer als een auto wordt overgeschreven naar een andere eigenaar moeten de Duitsers een nieuw vignet kopen. Omdat je nieuwe kenteken anders is dan die van de vorige eigenaar. Dat is lekker cashen voor de Duitse overheid onder het mom van mileu.
The Gods pause for a moment to contemplate your fate.
mentholbear (28 februari 2022)
JonnyFontane (28 februari 2022)
5euro bij de Dekra ... en daar praten we dan 15 pagina´s over
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
Bredero (21 maart 2022),mentholbear (21 maart 2022),Wentelt Eefje (19 maart 2022)