AMSTERDAM - Een 38-jarige zakenman is wel heel hard aangepakt tijdens een SM-sessie met twee prostituees. Hij bezweek tijdens de seks. ................................... http://www.telegraaf.nl/buitenland/4...__.html?p=30,2
AMSTERDAM - Een 38-jarige zakenman is wel heel hard aangepakt tijdens een SM-sessie met twee prostituees. Hij bezweek tijdens de seks. ................................... http://www.telegraaf.nl/buitenland/4...__.html?p=30,2
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
...zijn die twee prostituées vrijgesproken.
Dus niet schuldig aan de doodsoorzaak van die cokesnuivende, champagnezuipende SM-beer :D
:wink:
dat is nou nog eens een mooie dood
De correctionele rechtbank van Antwerpen heeft twee prostituees vrijgesproken bij de dood van een klant. De 38-jarige zakenman overleed meer dan twee jaar geleden aan de gevolgen van een coctail van elektroshocks, alcohol en drugs, tijdens een sm-sessie van meer dan zes uur. Volgens de vrouw van de man hebben de twee prostituees haar echtgenoot, die in nood verkeerde, verzuimd te helpen. De rechter oordeelde dat de twee vrouwen de medische toestand van de man niet konden inschatten en dat ze nadien wel alle mogelijke hulp hebben geboden. De weduwe van het slachtoffer loopt door de vrijspraak een eis tot schadevergoeding van 1,4-miljoen euro mis. De man was gedelegeerd bestuurder van een Antwerpse rederij.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man
Gelukkig reageerde RPlover al, ik was al bijna bang dat ik hem niet meer zou kunnen ontmoeten. En dat lijkt me zo leuk als toekomstig Nederbelg.
Groet, Foots :wink:
deze Belg, echte Belg dus:D, houdt wel van SM maar is niet zo dom dit te combineren met champagne EN/of snuiven. Drugs zijn, in combi met SM uit den boze.
Alleen een sessie met Sheila (en dat is toch al fetish genoeg) na wat gesuikerde lekkere sekt van Cinzano te hebben gedronken, is dat ook gevaarlijk??? :teuflisch
rplover - levend en wel, en heviger dan ooit, ik wil gebeten worden
shit hij leeft nog :( Dan moet ik nog steeds oppassen met mijn harige benen