Berichten weggehaald omdat de schrijver met 2 accounts onderweg is en dat het geheel zeer onbetrouwbaar maakt.
Berichten weggehaald omdat de schrijver met 2 accounts onderweg is en dat het geheel zeer onbetrouwbaar maakt.
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
JonnyFontane (19 oktober 2021),pret (19 oktober 2021),Wentelt Eefje (19 oktober 2021)
Ascari (19 oktober 2021),comcom (19 oktober 2021),Eddy_V (19 oktober 2021),JonnyFontane (19 oktober 2021),mentholbear (22 april 2022),WANDELAAR5 (19 oktober 2021),Wentelt Eefje (19 oktober 2021)
Deze dame weer in de Wallen gespot afgelopen week
Doet aan kwalieit niet echt goed. €50 extra voor zoenen alleen al ontwijk ik deze dame. En wat de rest betreft......niet veel beter. Beter naar Sixsens of net over de grens bij Kinrooi
Als een dame 50 extra vraagt voor zoenen, dan word het een kort gesprek......
Ze vraagt voor elke handeling €50 extra. De basis is alleen intiem mc en pijpen mc voor €80 per half uur. Ik snap echt niet dat mannen hiervoor vallen.....Op YY stonden ze toen nog in de rij voor haar, maar tegenwoordig.....
TMM= te mijden meid.
Groet, schoolmeester.
Niet alleen deze dame, maar grotendeels wat Limburgse Wallen te bieden heeft. Behalve voor 1, Laura, de enige Nederlandse meid. Maar die is alleen in het weekend helaas
schoolmeester (11 april 2022)
De jaren gaan tellen dan wordt het snel zoveel mogelijk incasseren.
De Wallen benadering spreekt mij niet aan ondanks dat er nog aardige danseresjes te vinden zijn.
je spreek je wel aan als ze denk dat je er op zijn 300euro of meer aan uit geef maar het is nog geen 50euro waart
een dag niet gewipt is een dag zonder fun
Eddy_V (14 april 2022),Wentelt Eefje (19 april 2022)
schoolmeester (18 april 2022)
Toevallig wel. Vroeger in YY heette ze eerst Martina, daarna Samantha.
Ik ken haar ook, keezboz heeft gelijk.
keesboz (18 april 2022)
Gaat erom dat haar kwaliteiten niet in verhouding staat met haar prijzen, tenminste niet meer. Ik weet niet of ze in YY of SS deze handelingen €50 extra vraagt naast de €150 per uur???? Maar mij lijkt te veel van het goede. De enige clientèle die ik vaak zie bij haar zijn van Noord-Afrikaanse afkomst met te veel geld. En af en toe een autochtoon die nooit bij dr is geweest.