Laat je je door berichten op dit forum ,al dan niet in het meeting point, of door Interne mail over halen om vaker dan gepland in een saunaclub langs te gaan of naar een andere (nieuwe) saunaclub te gaan.
NOOIT: ik ga enkel voor de dames op de momenten die mij passen
SOMS : ik hou me aan mijn gewoontes en ben moeilijk beinvloedbaar
VAAK : Ik ga voor de sfeer en de medeberen en kijk in het MP wie aanwezig zijn bij mijn voorkeur
ALTIJD: Ik ga op basis van het meeting point bepalen wanneer en waar ik heen ga
ANDERE OPTIES : graag vermelden
Laat je je door berichten op dit forum ,al dan niet in het meeting point, of door Interne mail over halen om vaker dan gepland in een saunaclub langs te gaan of naar een andere (nieuwe) saunaclub te gaan.
Het nadeel aan enquêtes is vaak dat het juiste antwoord er niet écht bij staat. Nu dus ook weer . Ik koos uiteindelijk voor 'soms'. Hoewel de waarheid eerder tussen 'soms' en 'vaak' ligt.
In de praktijk ga ik vaak met dezelfde klik mede-beertjes naar onze zelfde favoriete club. Je kan het bijna als een stilzwijgend contract bekijken :smile:. Maar als zowat de gehele klik beslist om eens ergens anders te gaan kijken ga ik mee, nét om de reden die bij 'vaak' staat .
Vriendschap eerst!
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man
NOOIT: ik ga enkel voor de dames op de momenten die mij passen
"I believe that sex is one of the most beautiful, natural, wholesome things that money can buy."
Tom Clancy
Ik kijk wel vaak op MP, en soms weegt dat mee. Vaker kies ik gewoon de club die op dat moment voor mij het beste lijkt, en dan is het meegenomen als er ook andere beertjes zijn. Noodzakelijk is dat niet. Ik zie nog steeds uit naar het moment dat ik de enige beer ben tussen 40 of meer dames :D.
Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man
Gewoon op dinsdag clubben :D gegarandeerd rustig in de meeste clubs, ik ga altijd met een maat of in me uppie, natuurlijk is het gezelliger met zijn tweeen maar als ik alleen ben dan zorg ik er in ieder geval voor dat ik stukken langer op de kamer verblijf
"I believe that sex is one of the most beautiful, natural, wholesome things that money can buy."
Tom Clancy
Vast wel, maar ik durf niet aan het financiele plaatje te denken...
Vooruit, toch een poging. Zeg dat de 40 dames pp met 235 eur genoegen nemen (35 gaat naar de club), en de club met 200 gemiste entrees van andere gasten genoegen neemt, kost me dat 40*235+200*50 = 19400 €... Is toch geen kattepis... Kan ik toch veel bezoekjes voor afleggen...
Ik verander niet zo vlug door berichtgevingen of info van het meetingpoint.
Soms weet ik al weken van te voren welke clubs ik ga kiezen.
In ieder club zit voor mij wel een kanjer van een dame en zo niet dan pak ik gewoon weer iets nieuws.
Ik kies wel het liefst voor PHG,VV en GT i.v.m. de afstand,maar soms een keer naar YY of L.R. dat is alleen voor een weer zien met Nicolle/Michelle (P)
Ik ben niet gevoelig voor wat andere ijsberen doen,maar ga wel met hun mee als men mij vraagt. (tenzij ik een afspraak hebmet een dame)
Omdat ik diverse mobiel nummers heb van dames bel ik in de middag naar de dame die ik het liefst op die avond wil zien en dan verandert soms mijn keuze voor een club.
Voor mij is het meetingpoint niet per sé een reden met de aangemelde ijsberen om per sé naar die club te gaan. Meestal weet ik van te voren al waar ik heen zal gaan.
Het is natuurlijk best gezellig als er wat bekenden zijn, maar dat geeft bij mij niet meteen aanleiding om er naar toe te gaan.............
And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.
Ik ga tegenwoordig liever met andere ijsberen op stap dan dat ik alleen ergens heen ga. Gebruik daarvoor niet alleen het Meetingpoint maar ik ben één van de weinige eekhoorntjes met telefoon :D
Meeting Point is voor mij inderdaad heel belangrijk om te weten waar ik heen gaat , meestal informeer ik vooraf met wat bekende ijsberen waar die uithangen want een stuk gezelligheid is voor mij even onontbeerlijk belangrijk dan TZ met een dame op de kamer, als er geen gezelligheid is dan is Stiffie minder in zijn sas.
It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.
Ik ga op basis van het meeting point bepalen wanneer en waar ik heen niet ga.
Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)
In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League
Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)
ga altijd naar PHG kijk wel ooit op meeting point maar ga toch weer naar PHG
de hoeren lusten er wel pap van
Is het Meetingpoint van invloed op een saunaclub bezoek?
Soms, als ik lees dat een bepaalde dame aanwezig is. Maar dan alleen bij uitzondering. Voor vrouwen als Lara en Cosmina heb ik in het verleden mijn plannen gewijzigd. Voor Lara ben ik zelfs twee keer naar Palace (Frankfurt) gegaan omdat ik zin had met haar naar de kamer te gaan.
NIET echt!
Kijken doe ik wel, maar klaarblijkelijk weet ik altijd waar ik beland en waarom :teuflisch Geen idee .
Vind het op dit moment wel beste zo
De Keizer van het Hofdom Lichtenberg/Hennef Oom Bernds .