Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
    Last Online
    Gisteren @ 08:50
    Discussies
    75
    Thanks
    973

Daumen runter Duitsland - NRW - Kaarst - Living room

9-11 langs geweest bij LR. Mijn ervaring is voor gehandicapte in rolstoel moeilijk begaanbaar. Bij ingang reeds 4 a 5 hoge treden, dus minimaal hulp nodig om de dag daar door te brengen. Vervolgens wel mogelijk om naar bar en kamers te komen. Maar gebruikmaking van de overige voorzieningen, als toilet, sauna's, whirlpool en douches haast niet te doen. Sauna's en whrilpool een etage lager, net als de opbergruimtes, dus je moet iemand vragen de spullen voor je op te bergen!!! En ook om op het terras te komen heb je hulp nodig. Dus geen aanrader voor rolstoelgebruikers.

Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Discussies
    142
    Thanks
    0

Frage

Andere gehandicapte rolstoeldrivers hebben daar andere meningen dan je.

Sprek toch eens met het gehandicapte lid Rolliman. Duitser hoe ik. Doe dat in Duitse of Engelse taal als he geen Nederlands prat. Je vind hem op www.rheinforum.de en hier ook.

Zeker moet je voor dijn bezoek ook eens fonen. Dan weten ze dat en het loept perfect. Je krijgt elke hulp welke je nodig hebt.

Last Online
    Discussies
    75
    Thanks
    973

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door neukie Bekijk bericht
    Zeker moet je voor dijn bezoek ook eens fonen. Dan weten ze dat en het loept perfect. Je krijgt elke hulp welke je nodig hebt.
    Hallo Neukie,

Volgens mij kom jij tot de zelfde conclusie als ik. Wil je er redelijk kunnen toeven heb je de hulp nodig van anderen. En dat is fijn dat je die krijgt, maar het is een stuk fijner als je die niet nodig hebt. Als ik het vergelijk met GT is dat een wereld van verschil. En dat heb ik hier aangegeven.

Ik vind LR dus niet erg geschikt voor gehandicapten. Kom je er puur voor een neukbeurt, kan je er terecht (al heb je daar zelfs hulp bij nodig om bijvoorbeeld binnen in LR te komen). Kom je voor een relaxdag/middag/avond met gebruikmaking van alle voorzieningen dan ben je overgelaten aan hulp van personeel cq. van overige ijsberen of dvp's. En daar ben ik liever niet van afhankelijk als dat niet hoeft.

Maar goed dat is mijn mening. En net als met de dvp kan iedereen zijn mening daar over hebben. Laat rolliman maar eens horen waarom hij het zo goed begaanbaar vindt als hij voor de sauna naar een etage omlaag moet. Ik hoor het graag, maar heb nog geen tegenargumenten gehoord waarbij ik mijn mening kan bijstellen.

Gr.
    Cupido

Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Discussies
    142
    Thanks
    0

Standaard

Ha collega cupido,

de gt is zeker de beste club voor rolstoeldrivers En Rolli en ik zijn daar often samen gewest.

Maar dat is toch geen teken omdat de lr voor gehandicapte wandelaars niet ok is.

Last Online
    5 maart 2013 @ 21:45
    Discussies
    47
    Thanks
    4

Standaard

Hi Cupido,

You're right if you're saying that the LR is not so good for wheelchairdrivers, because theres a lot of stairs there.
    But the people in LR do absolutely everything for handicapped guests! The girls behind the bar will try to make everything what the cann do, and if you need some help to go to the bed, the boys of the security are allways there, if you need them.

The Golden Time is better for wheelchair driver to go alone to the club, that's right, but if you're asking the people of LR or of every other club, in the correct way, you'll get help everywhere.

I was for in Bernds Saunaclub in Hennef for myself, and a lot of Users out of this Forum can explain you, that Hennef is very far away from perfect for handicapped, but Neukie and me getting a lot of fun there.

Everything is possible impossible is nothing...

so long
    Rolliman

Last Online
    Discussies
    75
    Thanks
    973

Standaard

Hallo Rolliman,

bedankt dat je mij gelijk geeft in mijn opinie/mening over LR. Ik heb ook nooit gezegd dat het personeel niet behulpzaam is. Sterker nog dat zijn ze allemaal en zo ook bij VV, maar nogmaals ik ben liever onafhankelijk van anderen en dat kan ik niet zijn in LR en ook niet in VV. Hoe goed ze het ook met me op hebben!

Ik ga het liefst mijn eigen weg en wil niet constant geholpen hoeven te worden. En dat kan ik wel in GT. Nogmaals niets ten nadele over de hulp die je krijgt bij LR, maar GT is in mijn ogen veel meer geschikt voor de rolstoelgebruikers onder ons. Nee, ik heb geen aandelen van GT, maar vind dat nu eenmaal zo.

Zo ik heb het nu nog eens 3 keer herhaald. Ik hoop dat ik nu duidelijk ben geweest.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten