Even iedereen een welkom weten.
Ben nog nieuw, of beter gezegd maagd in het ijsberen gebeuren.
Op programma staan YY en GT ergens in de periode tussen 16 juni en 10 juli.
Alle tips welkom.
Greetings.
Przybo![]()
Even iedereen een welkom weten.
Ben nog nieuw, of beter gezegd maagd in het ijsberen gebeuren.
Op programma staan YY en GT ergens in de periode tussen 16 juni en 10 juli.
Alle tips welkom.
Greetings.
Przybo![]()
Als schrijver op dit forum.
Nu ben ik wel benieuwd waarom je naar GT of YY wilt en niet naar een andere saunaclub of een partytreff ?
En waar ben je hiervoor geweest ? Privéhuis, ramen ....?
En hoe ben je op dit mooie forum terecht gekomen ?
Kortom eerst meer vragen dan antwoorden...
:wink:
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
op dit geweldig medium, als start zou ik YY adviseren omdat het er meestal wat gemoedelijker en rustiger aan toe gaat dan in GT
, als ooit begonnen ijsbeertje ben ik in GT gestart en dat was best heftig, wil je knallen dan naar GT om stevig van
te gaan. Succes met je beslissing :wink: De Stiffmaster :thefinger
It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.
Heren Ijsberen,
Heb al veel meegemaakt, maar als ik dit forum lees mss het beste nog gemist.
Hoe gevonden ? Moet m'n noodlot geweest zijn zekers
Waarom YY en GT? Awel, easy bereikbaar voor een Limburger en ge moet ergens beginnen hé
Heb de dames van Plezier al over de hele bol ontmoet, moet zeggen dat Polen en Thailand tot nu m'n "mooiste" herinneringen waren om het zacht uit te drukken.
Hoewel China, Japan, Malaise en Bahrein ook nie slecht scoren.
En waarom pas na 15 juni? Zit nog steeds in het buitenland voor m'n werk, en na 2 maanden Pakistan "jeukt" het wel heel erg.
Dus kleine tip voor de wereldreizigers, Pakistan is the end of the world. Gewoon niks te beleven, maw, zo dood als een pier.
Maar das het leven van een reiziger waarschijnlijk, somethimes you're in heaven, somethimes in Hell!!
Moet wel zeggen dat het sauna concept me aantrekt, weet alleen niet hoe ik ga reageren met de handelingen in het "openbaar".
public newbie dus.
Hou jullie wel op de hoogte van m'n "ontgroening".
More Questions ? Feel free to Ask. I do the same
Greetings :D
Przybo![]()
De sex gebeurt nauwelijks in het openbaar, misschien in de bioscoop die je in de meeste saunaclubs hebt. De sex met de dames vindt over het algemeen plaats in de kamers van de club.
Tenzij je naar "Le Baron" in Heerewaarden gaat, daar hebben de kamers kleine gaatjes en kunnen de bezoekers naar binnen gluren, maar in Goldentime bijvoorbeeld heb je dat niet.
In GT KUN je (MOET niet) sex hebben in het openbaar. In de bioscoop, en bij mooi weer in de tuin. De tuin is heel groot, en er zijn ook sexvrije plekken, als je anderen niet bezig wilt zien hoeft ook dat niet.
Misschien voor je eerste bezoek handig om op Meeting Point te kijken en eventueel een beertje te IMen of hij je eea wil vertellen. De meeste beertjes vinden dat leuk.
Veel plezier en groet van een mede Thailandliefhebber :D
Dat is niet waar; dat ligt er maar net aan in welke (sauna)club je terechtkomt. In PHG zal het niet zo snel gebeuren, maar in GT kan je wel degelijk heerlijk tekeer gaan in de tuin, en of de kino. De tuin als het lekker weer is natuurlijk. Ben daar overdag wel eens bezig geweest op een matras achter een struikje ofzo in het volle daglicht met een fijn Pools meisje. Verder vaak zat met de kleine, maar o zo fijne Irina (ja, sorry weer een Roemeense...) gewoon heerlijk 's avonds onder de sterrenhemel, samen op een ligbed. Gaat prima kan ik je vertellen.
In het legendarische Atlantis ben ik regelmatig op 'volle oorlogssterkte' gebracht op de trap naar boven tijdens het wachten op een vrije kamer. Helaas is Atlantis niet meer, naar de mogelijkheden zijn er in bepaalde clubs (soms is het zelfs een gewoonte, zoals in Atlantis) wel degelijk. Je zal moeten zoeken. Zo was het in ieder geval toen ik nog veel verschillende clubs bezocht, tegenwoordig kom ik vrijwel alleen in PHG, soms VV of GT, dus ik kan eigenlijk alleen maar spreken over deze tenten.
Tschuess