Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15
    Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Beitrag Isabella (Poolse / Duitsland opgegroeid)

Naam : Isabella

Nationaliteit/taal : Poolse / Pools, Duits

Leeftijd : 26 jaar

Haarkleur/lengte : Bruin/ Lang met pony

Lengte : 1.76m

Postuur /Cupmaat : Slank / B-cup

Tatoeage /Piercing : tong, navel, klitpiercing

Service : PZC, NMC, Tongzoenen, beffen, aftrekken, FT

Extra : Massage

Isabella, donderdag 24 april in GT

Voor mij een nieuwe dame in GT, echter ze schijnt er al een paar weekjes te werken. Deze Poolse schone, welke overigens al heel wat jaren in Duitsland woont, viel mij op door haar prachtige mooie aparte grijze ogen welke onder haar pony stonden te stralen. Haar figuur deed mij denken aan de Oase Agnieszka, dus voor Sonny geen houden meer aan om haar beter te leren kennen.

De inleidende talk op de bank in de bar was hoopgevend dat het wel eens een klikmeisje zou kunnen gaan worden. Zo ook geschiedde, Isabella bood mij als eerste een rugmassage aan, ze had zoals ze zelf vertelde, in een massagesalon gewerkt. Ik sloeg dit aanbod niet af en genoot even later van een professionele massage. Ik kon het natuurlijk niet laten om ook haar van mijn massagekunsten te laten genieten welke ik liet eindigen door haar ook van voren te masseren.

Mijn handen gleden in de laatste fase van deze massage af naar haar intieme delen en ik zette hulp in van mijn orale kwaliteiten. Isabella kwam in de stemming en er volgde een sessie van hervorragender Qualität!

Haar pijpkunsten waren van dien aard dat ik aan het einde van de sessie een FT niet kon ontwijken (sorry RPlover).

Al met al een meisje welke herhalingsgevaarlijk is voor Sonny

Sonny:wink:

Last Online
    23 april 2012 @ 19:54
    Discussies
    127
    Thanks
    149

Standaard

Ik ben vandaag met haar op de kamer geweest, heb toch een hele andere indruk dan Sonny. Ze ziet er inderdaad mooi uit met hele mooie ogen. Zij geeft aan dat ze mij eerst een massage wil geven, op het moment dat ik op mijn buik lig en zij boven op mij zit zegt ze: Dit is wel eur 25,-- extra. Weet niet of dat gebruikelijk is, maar heb ermee ingestemd. Tevens deelt zij mij mede dat ze niet zoent, mits je daar extra voor betaald. Tevens mag ik haar poes niet aanraken, en doe ik dat wel kost dat eur 25,-- extra. Als ik een uur wil kost dat geen eur 25,-- extra, maar eur 50,--. Na de massage heeft ze mij gepijpt, naar 3 keer gelikt te hebben wilde ze al neuken. Ik heb gezorgd dat ik maar snel klaar kwam,zodat ik van die kamer af kon. Toen ik onder de douche vandaan kwam ging ze alweer met de volgende naar een huisje. Ze weet dat ze mooi is en dat ze makkelijk iemand mee kan krijgen, vraag me af hoe lang ze dat gaat volhouden. Voor mij geen herhalingsgevaar.

Last Online
    17 december 2024 @ 16:12
    Discussies
    22
    Thanks
    5

Standaard Isabella

Ik denk dat ik meer met TimJava meega in de beoordeling van Isabella dan met Sonny.
    Afgelopen Dinsdag was zij zeer actief aan het jagen in de hele club.
    Iedere man werd aangesproken een de 2e zin bevatte het woord "Zimmer"
    Zeer opdringerig dus.
    De dame ziet er absoluut lekker uit maar ik vertrouwde het toch niet helemaal en toen ze mij voor een 2e keer in een uur benaderde vroeg ik of ze aan TZ deed.
    Negatief antwoord gelukkig. (Positief antwoord en dan toch niet zoenen was erger geweest)
    Toen het aanbod "Zimmer" maar afgewimpeld, waarop zij meteen verdween op jacht naar nieuwe prooien.

Last Online
    9 januari 2025 @ 19:39
    Discussies
    11
    Thanks
    2

Standaard Isabella

Gestern, nachdem ich schon 2 Zimmer hinter mir hatte und beim ersten mit Lavinia aus Rumänien gleich 2 x gekommen war, sprach mich diese Dame am Kino an. Ich denke sie hat übrigens als Oberweite ein kleines A-Cup. Das ist niemals B-Cup, aber egal. Zum wesentlichen. Ich gebe mal so ungefähr wieder wie die Sache abgelaufen ist.
    Sie: Wollen wir nicht ein bißchen Spass haben ?
    Ich: Dann musst da aber arbeiten.
    Es war ihr egal und wir gingen auf Zimmer.
    Hier kamen dann erste Einschränkungen. Sie küsst nicht und sie hat nicht gerne Finger in ihrer Muschi.
    Dann bot sie mir an, mich erstmal 15 Minuten zu massieren. Sie könne das sehr gut, ihr Grossvater wäre Masseur gewesen und sie habe das gelernt.
    Die nächste Einschränkung:
    Sie: Das kostet wohl 25 Euro Extra.
    Ich: Dann lassen wir das, mach lieber FT. Das wird vielleicht auch nötig sein, da ich sonst vielleicht nicht mehr komme beim 4. Mal.
    Sie versuchte noch mich zu überreden aber ich sagte, vielleicht beim nächsten Mal. Mach erst einmal FT.
    Das französisch war dann mit ziemlich viel Handeinsatz. Als er dann in Form war, wollte ich ficken. Sie brauchte dann so etwas eine halbe Tube Gleitgel um mir dann nach 2 Minuten zu sagen:
    Du wolltest doch FT.
    Nach weiteren 2 Minuten meinte sie dann:
    Soll ich jetzt lieber weiter blasen ? Wenn man seit 1 Uhr heute mittag gefickt hat, tut es richtig weh und ich würde jetzt lieber wieder blasen
    Ich: Also gut, dann mach FT.
    Mit viel Handeinsatz hat sie dann die Sache zu Ende gebracht.
    Am Spind als ich mein Portemonnaie in der Hand hatte meinte sie noch trocken: Also ich nehm auch gerne 80 Euro.
    Leicht grinsend sagte ich: Wenn jemand für so eine durchschnittliche Leistung
    auch noch so dreist um Trinkgeld fragt gebe ich grundsätzlich nicht, wenn dann gebe ich es von mir aus.

Optisch ist sie ja ganz nett, aber der Service das war reine Abzocke.
    Wiederholungsgefahr ist bei ihr für mich = 0,00 %

An diesem Abend hatte ich weit besseres mit Lavinia und Katja.

Last Online
    19 augustus 2024 @ 17:51
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard Isabella (Poolse / Duitsland opgegroeid)

Isabella, gut zu erkennen an zwei kleinen Piercings in der Lippengegend. Eines links und eines rechts.

Ich will nicht viele Wore verlieren. Nur so viel, wenn ich der Clubbetreiben wäre würde ich sie hochkant ruasschmeissen.
    Was die Frau abzieht, ist der Hammer im negativen Sinne.

Meidet diese Frau, so, wie der Teufel das Weihwasser meidet!

Last Online
    3 mei 2014 @ 19:10
    Discussies
    31
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MartyMcFly Bekijk bericht
    Ich will nicht viele Wore verlieren. Nur so viel, wenn ich der Clubbetreiben wäre würde ich sie hochkant ruasschmeissen.
    So bleibt das eben eine aus der Luft gegriffene Anschuldigung.
    Gruß, Laursone

Klar nennen wir die Gedanken, die den gleichen Grad von Konfusion haben wie unsere eigenen. (Marcel Proust)
    Jeukt jouw neus ook zoals mijn neus jeukt

Last Online
    11 januari 2023 @ 12:07
    Discussies
    24
    Thanks
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MartyMcFly Bekijk bericht
    Isabella, gut zu erkennen an zwei kleinen Piercings in der Lippengegend. Eines links und eines rechts.

Was die Frau abzieht, ist der Hammer im negativen Sinne.

Meidet diese Frau, so, wie der Teufel das Weihwasser meidet!
    wieso weshalb warum? beschreibe deine Erfahrung. Jetzt ist dein Bericht zwecklos....

Last Online
    Gisteren @ 19:22
    Discussies
    69
    Thanks
    275

Daumen runter Isabella

Der Clubbetreiber scheint das gleiche zu denken wie der Vorposter. Sie animierte reichlich, bei mir gingen die "Warnlampen" an. Ein Miteisbär (schreibt leider nicht in Foren) lies sich aufs Zimmer zerren, kein Küssen, nicht einmal Blasen mit Gummi, er hat sich einen runterholen lassen und 50 Euro gezahlt!
    Nachdem Friedhelm und Tanja sie mehrmals "verwarnt" haben gab es wohl Konsequenzen, also kann der Tread geschlossen werden:thefinger

Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hara1d Bekijk bericht
    ...also kann der Tread geschlossen werden:thefinger
    Die duikt wel ergens anders op en dan staat onze topic mooi open

:wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Discussies
    127
    Thanks
    149

Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timjava Bekijk bericht
    Die duitsers zullen toch wle weten of het een duitse is dan wel een poolse
    Ik denk wel dat de door jou aangegeven Isabella dezelfde slechte is als de daarop volgende
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toppie33 Bekijk bericht
    wieso weshalb warum? beschreibe deine Erfahrung. Jetzt ist dein Bericht zwecklos....
    OK, dann konkretisiere isch das ganze mal etwas.

Also kaum auf dem Zimmer angekommen ging es loos, dass sie mir eine Massage anbot, was ich zunächst ganz OK fand. Als sie allerdings dafür € 25 extra haben wollte lehnte ich dankend ab.
    Dan weiter völlig abrunendes gelaber, ah, deine blauen Augen machen mich so geil usw.

Dann noch bevor sie anfing zu blasen großzügig Flutschi auf den Schwanz die Eichel etwas in den Mund und mehr gewichst als geblasen.

Dann der nächste Höhepunkt, als ich sie bat mich zu reiten wieder dummes geschwätz von ihrer seite, dass die anderen sie meistens von hinten nehmen würden und dass sie nur reite, wenn man sie danach auch anspritze.

So, ich hoffe, das reicht an Details.

Last Online
    3 mei 2014 @ 19:10
    Discussies
    31
    Thanks
    0

Reden

und was sind jetzt Deine Kritikpunkte?
    Gruß, Laursone

Klar nennen wir die Gedanken, die den gleichen Grad von Konfusion haben wie unsere eigenen. (Marcel Proust)
    Jeukt jouw neus ook zoals mijn neus jeukt

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Die duitsers zullen toch wle weten of het een duitse is dan wel een poolse
    Ik denk wel dat de door jou aangegeven Isabella dezelfde slechte is als de daarop volgende
    Sie sprach akzentfreies deutsch, daher war ich der Meinung, dass sie Deutsche ist.
    Aber wenn sie Polin ist, dann ist es eine Schande, denn mit Polinen habe ich immer die besten Erfahrungen gemacht. Dort bekommst du eigentlich immer besten und fairsten Service.

Aber offensichtlich haben die Betreiber vom GT gehandelt und das Mädel "entsorgt"

Last Online
    Discussies
    127
    Thanks
    149

Standaard

Zij was 5 jaar toen zij als Poolse naar Duitsland kwam. Inmiddels woont zij 21 jaar in Duitsland.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten