Haarkleur/-lengte : Zwart / halflang
Lengte dame : 1.75m
Postuur/Cupmaat : sportief slank / B-cupje
Nationaliteit/Taal : Poolse / Pools en Duits
Leeftijd : 22
Tatoeages/Piercings :Lief klein tatoetje (draakje) op haar linker bovenarm (hoog bij de schouder)/-
Service: NMC, PZC, Zoenen en Massage
Voordelen: Spontane meid
Nadelen:
Tijdsduur : 1uur
Prijs : 100 euro
Extra’s bij het bezoek: Heerlijke massage
Agnieska heeft bijzonder fraaie tanden, ze straalt als ze haar lieve mondje open doet!
Agnieska, Vrijdag 29 december 2006
Op de tweede dag dat we vorige week in Oase waren zat ik samen met Bart op een bank. In een zitje achter ons zaten twee Poolse dames waarvan er 1 er wel heel leuk uitzag. Bart en ik waren redelijk onder de indruk van het optische voorkomen van deze dame. Een leuk freg kopje en stralende pretoogjes. Bart en ik hadden allebei net een sessie achter de rug, dus toehappen was op dat moment geen optie. Een kleine Koreaan voegde zich bij deze dame. Terwijl Bart en ik geruime tijd aan het kletsen waren, was die Koreaan op zijn manier bezig om de Poolse het hof te maken. Op zich wel een grappige manier hoe een heer uit het verre Oosten deze klus klaart. De Poolse dame had zichtbaar geen trek in de Koreaan en was konstant met haar GSM en haar buurmeisje bezig. Maar de Koreaan hield vol. Bart en ik zagen dit gebeuren en tussendoor zaten wij ook nog een keer met haar te kletsen. Ik dacht nog op een gegeven moment, die Koreaan gaat zo boos worden. Uiteindelijk zagen we ze toch naar een kamer vertrekken.
Later op de avond zien we de dame weer. Dit maal had ik m'n batterijen weer helemaal opgeladen en ging bij haar zitten. Ik vroeg haar naam: Agnieska zei ze. Ik vond deze meid zo leuk en spontaan overkomen dat ik besloot met haar op de kamer te gaan. Ze wilde dan wel 1 vol uur. Ik zie waarom stel je dit voor. Met haar handen maakte ze een gebaar dat ze ook graag masseerde. Nou, voor Sonny natuurlijk geen issue.
Wij naar de kamer. Ik liep nog even terug naar beneden om mijn tanden te poetsen. Terugkomend op de kamer had Agnieska het bed al helemaal klaar gemaakt met meerdere handdoeken en de fles massage olie stond er naast. We gaan op het bed liggen en haar voorstel was om het eerste halfuur te sexen en daarna zouden we gaan masseren. Ik vond het een goed idee dus daar gingen we. Agnieska ondeed zich van haar heupsjaaltje en kwam als een tijger over mee heen. Ik zeg nog, doen maar niet kussen want ik ben verkouden. Nou, kussen deed ze wel, maar niet op de mond. Mijn hele lichaam werd afgekust en als laatste werd mijn jonge heer onder handen genomen. Een heerlijk rustige pijpbeurt volgde. Tjeetje, wat voelde deze meid goed aan wat ik wilde. De klik was zodanig goed en ontspannen dat het leek dat ik deze dame al veel langer kende. We hebben zelfs gelachen. Tijdens het pijpen begon ik een Pools liedje te zingen welke ik ooit van een ander Pools meisje had geleerd. Terwijl ze mijn lul nog in haar mond heeft schiet ze in de lach en verslikt zich bijna. Toen was het mijn beurt om haar eens te verwennen. Ik positioneer haar op haar rug en begin haar te beffen. Wou dit meisje is gevoelig. Al snel kronkelde zich onder mijn tong en genoot zichtbaar. Als een opslingering werd het genot groter en groter. Dit uitte ze zichtbaar. Plotseling duwt ze mijn hoofd weg en begint heftig te schokken. Dit had ik nog nooit bij een vrouw gezien. Met mijn hoofd nog tussen haar benen liggend zag ik hoe haar vaginaspieren bewogen. Dit was geweldig!! Oh zei ze, "Meine Mussy, Meine Mussy" Ik probeerde met mijn tong haar weer aan te raken, maar dit was nu even uit den boze Zelfs aanraking van haar dijen deed haar zowat tegen het plafond opgaan. Ze zei dat ze even moest bijkomen en na een paar minuten stelde ik voor of ze nog een keer wilde. Nu nog niet zei ze. We gingen een beetje knuffelen en ik stelde voor om te neukeny. Dit kon ze inmiddels wel weer hebben. Het condoom werd aangebracht en we begonnen heerlijk te neuken. Ik was zo geil geworden dat het niet lang duurde dat ik kwam.
Er was al een goed halfuur verstreken en ik moest van Agnieska op mijn buik gaan liggen. Ik kreeg een heerlijke massage van haar. Tijdens de massage hebben we leuk met elkaar gekletst. Tegen het einde hebben we rollen omgedraaid en heb ik haar ook nog van een korte rugmassage voorzien.
Ik loop nu ruim een jaar mee in het saunaclub gebeuren, maar sessies zoals deze met Agnieska zijn toch zeldzaam. Je moet altijd maar afwachten of het klikt met een dame. Nou, bij Agnieska klikte alles. Gewoon super deze meid. Wanneer ik haar de volgende keer weer in Oase ziet, dan weet ik zeker dat ik er weer een keer mee naar de kamer zal gaan.
BR, Sonny:wink: