de opening 1 7 2022 woedt steeds krappe rmj kom er maar in![]()
de opening 1 7 2022 woedt steeds krappe rmj kom er maar in![]()
een knik in de kabel de Redactioneel verantwoordelijke is nog niet bekend op https://www.goldengate-fkk.de/anfahrt/ iedere andere club die volgens de regeltjes werk is dat wel bekend men kan dat terug vinden op iedere website van een willekeurige sauna club die werken volgens de regels . dat wil niet zegen dat gg niet volgens de regels werk maar de verantwoordelijke is denk ik nog niet door de toelating eisen gekomen ambtenaren molens werken traag
Werkt nog steeds niet op al m'n devices, vorige week wel nog. Vreemd zeg, iemand die weet waar het aan kan liggen?
Het gaat goed met ons!
Ja, aan de man die al je devices bedient…![]()
Bij werkt het op iPad en iPhone in elk geval prima.
"Guter Sex muss sich anhören
als ob man mit Badelatschen wegrennt."
- Markus Krebs
Bij mij hetzelfde, heb mijn iPhone pas een paar dagen en heb niks veranderd aan de instellingen. Ik ga straks nog eens op m'n laptop wat instellingen veranderen. Browser zegt dat de site niet veilig is of het certificaat is niet geldig. Als het dan nog niet lukt dan laat ik het maar zo.
Het gaat goed met ons!
Raar, bij mij op iphone,ipad,pc geen probleem
Wel via google chrome
Via Chrome op m'n Android-phones werkt het ook niet. Bij de oude site werkte alles wel, dus het probleem moet bij hun liggen.
Het gaat goed met ons!
Op mijn werkt doet hij het en thuis niet, vreemd.
Maar het goede nieuws is, ze gaan 1 juli open !
Laatst gewijzigd door Haradamannetje; 21 juni 2022 om 10:04
Probeer is met www.goldengate-saunaclub.com, vreemd genoeg staat er nergens iets van een openingsdatum of misschien ....
Rustig aan, zal deze week er wel op komen gok ik.
Zelfs als het erop komt het e staan is het geen garantie gezien de ervaring met mei.
Bluebear (21 juni 2022),bram4826 (21 juni 2022),bruintje ( 6 juli 2022),buttlover (21 juni 2022),cassenoisette (21 juni 2022),DDDD (21 juni 2022),Haradamannetje (21 juni 2022),JonnyFontane (21 juni 2022),Laatbloeier (21 juni 2022),Manbijtkat (21 juni 2022),Megaboob (24 juni 2022),mentholbear (22 juni 2022),milaan (23 juni 2022),Patjax (25 juni 2022),pietpotent44 (21 juni 2022),Pompuy24 (23 juni 2022),schoolmeester (21 juni 2022),Shakir (21 juni 2022),The Joker (22 juni 2022),Ties85 (21 juni 2022),trickyD (27 juni 2022),WANDELAAR5 (21 juni 2022)
hmm, gezien de eerste paar foto's is de bezetting met dames erg mager.
maar serieus, ik vind het er erg gelikt uit zien maar het valt of staat natuurlijk met de aanwezigheid van de dames, ben erg benieuwd,
Haradamannetje (21 juni 2022),mentholbear (22 juni 2022),pietpotent44 (21 juni 2022)
Erg mooi, en een enorme aanwinst denk ik.
Ziet er top uit maar de Villa was in haar begin jaren ook gewoon al een hele mooie tent, maja nu hopen dat het geheel zo snel mogelijk open gaat.
Ze hebben nog amper 10 dagen om eens iets officieel aan te kondigen als ze überhaupt al open gaan 1 juli...
I just don't give a fuck
Ik verwacht niet dat ze 1 juli al open gaan.
Ik heb gehoord dat ze de papieren/vergunningen nog niet op orde hebben.
Ze zeggen zelf 1 Juli.........
Gebruik www.goldengate-saunaclub.com
Zojuist vernomen dat ze 1 juli niet open gaan.
Van wie vernomen?
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
ze gaan open ,heb zojuist contact gehad met een lr meisje , die gaat daar werken .
en daar wordt ik foxwild van
van de week dames bij happy gesproken die er niets van geloofde dat ze 1 juli opengaan...
keep your fingers crossed. Ik ga aanstaande vrijdag in ieder geval voor de deur liggen bij de villa![]()