Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 87

Discussie: Stay Fresh

Last Online
    Vandaag @ 00:53
    Discussies
    290
    Thanks
    30.240

Standaard

ddww

2. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

jansenroy ( 5 oktober 2021)

Last Online
    Discussies
    290
    Thanks
    30.240

Standaard

GAY DAY

Na lekker uitgeslapen te hebben besloot ik van een relaxt dagje te willen genieten met genoeg wellness in de tent. En waar kan dat beter dan tussen de haringen?

Hoefde nu es een keer niet te tanken, omdat ik em al volgegooid had bij Happy. Dus gauw door de poortjes naar binnen om me om te toveren tot ijsbeer. Terwijl ik me aan het omkleden was, maakten een paar heren zich 'zorgen' of er wel genoeg dames zouden zijn of dat het een GAY DAY zou worden. Deze Dagobear grapte mee of het te laat is om z'n entree terug te krijgen

Grapte, want ik had een afspraakje met Kinga, dus mijn dag kon niet meer stuk!

Maar first things first, en dat is natuurlijk de voederbakken plunderen!! Die was weer rijkelijk gevuld. Voor de verandering es een keertje wel haring gepakt. Beetje rare combi met soep, ommelet en vleeswaren. Maar deze holle bolle Gijs propt alles naar binnen. Dank u wel! Dank u wel!

Even wellness rondje gedaan en vervolgens portie wezen sporten met de Poolse verleidster. Ik weet niet wat het is, maar deze dame blijf ik goed vinden. Het uurtje was veels te snel voorbij, dus plakte er nog een staartje aan vast.
    Elkaar heerlijk verwend en genoten van een geweldige kamergang.

Erna even lekker uitpuffen in de tuin. Heerlijk om toen nog van het warme zonnetje te kunnen genieten. Ben blij dat ik die week had gekozen om even een weekje weg te zijn geweest. Duikt daar ineens een rare vogel op. Meer specifiek, een kale eend met een grote grijns op z'n snavel. Sinds corona m'n vreetkameraad TheJoker niet meer gezien. We hadden het over de chat wel over club bezoekjes enzo, maar was een verrassing dat die ineens opdook.

Zelf nog even langs de voederbakken geweest en vervolgens lekker in de wellness uitbuiken. Kom ik daar iemand tegen die vermoede dat deze ronde ton wel eens Mentholbear zou kunnen zijn. Het was middagbeer waar ik mee had afgesproken om even in real life kennis mee te maken. Die even later kennis gemaakt met Joker en wat zitten ouwehoeren over de clubs, de dames en natuurlijk hoe corona daar invloed op heeft (gehad).

Middagbeer doet z'n naam eer aan, want ergens in de namiddag/vooravond ruilde ie z'n berenvel alweer om voor z'n brave burgerkloffie en liet ons achter.
    Des te beter: des te meer voer voor Joker en mij
    Alle gekheid op een stokje, als je dit leest middagbeer, was prettig kennis te maken!

Later op de avond op zoek naar m'n 2e doel (ijsberen niet meegeteld) van die dag. In de club waren er die dag schat zo rond de 20 dames en misschien 30 heren. Dus zo moeilijk zoeken was dat niet. Roemeense Erika was beschikbaar en bij haar gaan zitten voor een praatje. Wat een fraai snoetje heeft ze toch...
    Had een presentje voor haar meegenomen, dus dit leek me de ideale moment om te overhandigen op de kamertje. Daar genoten van een heerlijke sessie.

Even opfrissen en tot mijn verbazing was de eend em nog niet gevlogen. Na een poosje toch afscheid van em genomen, omdat ie waarschijnlijk nog wat Pokies moest gaan vangen ofzo...

Deze lonewolf vermaakt zich wel prima met een lekker buffet en de uitgebreide wellness. Wat wel minder was, dat later in de nacht er een groepje jonge mannen aanwezig waren waarvan eentje de regeltjes niet helemaal had begrepen. Hij had namelijk een glas bier mee de wellness in genomen. Je kunt grappen over Theo's wat je wilt, maar ik vond de jacuzzi een beetje crowded worden met 4 a 5 man erin, dus ik vertrok om de sauna in de duiken. Nadat ik me gedoucht had of uit de sauna kwam, gingen die jongens uit de sauna. Daarbij ontdekte volgens mij die gozer met bier dat ie zich gesneden had aan z'n voet of been. Toen ie z'n glas zocht ontdekte ie dat het kapot was gegaan.
    Hij had nog wel zoveel fatsoen om dat te willen melden, maar had ook beetje vrees dat iemand anders onbewust de kolkende glassplinters in zou stappen. Die maten van hem kwamen niet op het idee om zich even op te splitsen, maar ik zag dat die gozer met dat biertje er wel mee in z'n maag zat.
    Dus offerde deze goedheilige samaritaan zich op om als poortwachter van de jacuzzi te dienen. En dat was maar goed ook, want terwijl die jongen met nog 1 maat naar de receptie ging, wou er een man gebruik maken van de jacuzzi. Die maar even uitgelegd dat er gebroken glas in de jacuzzi lag, waarna ie wijselijk daar maar niet in ging zitten.
    De club kon dat niet 123 oplossen, en loste dat op door de jacuzzi ietsjes voortijdig af te dekken.

Al met al, weer een prima dagje gehad.

4. Onderstaande 7 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (21 oktober 2021),deket (20 oktober 2021),middagbeer (20 oktober 2021),Pierke69 (26 oktober 2021),pret (20 oktober 2021),sofaking (20 oktober 2021),WANDELAAR5 (20 oktober 2021)

Last Online
    Gisteren @ 12:02
    Discussies
    3
    Thanks
    867

Standaard

ja mentholbeer en joker laten we hopen dat we nog vele dagen plezier er mogen hebben !! en komen ons nog tegen.

6. Onderstaande leden hebben middagbeer bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (20 oktober 2021)

Last Online
    Vandaag @ 06:10
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445

Standaard

Alhoewel de naam van de uitgaansgelegenheid die Mentholbear heeft bezocht niet genoemd is, lijkt het erg veel op de locatie die ik 7 september voor het laatst heb bezocht.

Naar aanleiding. van enkele mindere eerdere bezoeken, waarbij er veel zuipers en schreeuwers aanwezig waren had ik die dag bewust ervoor gekozen om op een werkdag te gaan.
    Helaas moest ik alleen gaan, want mijn wandelmaat had de betreffende club al langer de rug toegekeerd en treft zijn clubdate uitsluitend nog in een hotel.

Het publiek was tijdens mijn laatste bezoek weliswaar veel beter, maar helaas was de line-up ronduit dramatisch.

Veel ouwe meuk aanwezig en slechts een enkele skinny meid aanwezig, waar er dan ook nog een groot aantal upsellers rondliepen die dachten dat ze een ongelimiteerd de beren op kosten kunnen jagen.

Uiteindelijk 1 zeer goed kamertje gemaakt met een oude bekende uit LR en 1 drama-kamer met een meid die inmiddels uit de club is gezet.

Verder een zeer teleurstellend bezoek, waarbij ik mijn ongenoegen aan de receptie kenbaar heb gemaakt, en later ook op het clubforum.

Helaas steekt men de kop echter in het zand en zijn de bijdragen verwijderd.
    Kritiek mag je niet uiten, want als men geen kritiek kan uiten, is er blijkbaar ook geen kritiek.

Struisvogelpolitiek heet zoiets geloof ik.

Mijn kritiek is echter wel beloond met een huisverbod vanwege te hevige kritiek.
    Niet dat ik nog van plan was er heen te gaan, want ik kan mijn geld ook elders weggooien

8. Onderstaande 6 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (20 oktober 2021),Pierke69 (26 oktober 2021),Player (20 oktober 2021),satanic surfer (28 oktober 2021),sofaking (20 oktober 2021),Wentelt Eefje (20 oktober 2021)

Last Online
    Vandaag @ 07:57
    Discussies
    112
    Thanks
    19.138

Standaard

Zo zie je maar hoe smaken verschillen. Ik vermaak me ca 3 keer per maand uitstekend in die club en heb keuzestress omdat er meer favorietjes zijn dan ik per dag mee kan kameren. Zelfs in de vakantietijd. En pas 1 keer een upseller getroffen. Simpel, vriendelijk bedankt. Jammer dat het zo uit de hand gelopen is. Sommige mensen hebben wat teveel passie lijkt het.

10. Onderstaande 8 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (21 oktober 2021),deket (20 oktober 2021),jansenroy (20 oktober 2021),Meme Moo (20 oktober 2021),mentholbear (20 oktober 2021),molaar (20 oktober 2021),peterp095 (21 oktober 2021),Shakir (20 oktober 2021)

Last Online
    Discussies
    112
    Thanks
    19.138

Standaard

Overigens smaken verschillen, maar in die ouwe meuk opmerking van Boy kan ik me vinden. Zeker nu er nog wat extra oudere dames zijn en een paar Bulgaarse dames wat uitgedijd zijn. Maar ook voor hen is er een markt zo blijkt maar weer. Veel beren vallen voor hun service niveau en veel jonge beren leven hun MILF fantasieën op die dames uit. Ik vind het goed dat er zo’n brede keus is. Zolang de knappe slanke (maar niet Skinny) 26 tot 36 jarigen met goede GFE service er voor mij zijn.

En die jonge knappe skinny dames vermijd ik en daarmee kom ik dus ook bijna geen upsellers tegen.
    Laatst gewijzigd door WANDELAAR5; 20 oktober 2021 om 20:35

12. Onderstaande 7 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (21 oktober 2021),deket (20 oktober 2021),Eddy_V (20 oktober 2021),jansenroy (20 oktober 2021),mentholbear (20 oktober 2021),molaar (20 oktober 2021),Shakir (20 oktober 2021)

Last Online
    Vandaag @ 07:49
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht

En die jonge knappe skinny dames vermijd ik en daarmee kom ik dus ook bijna geen upsellers tegen.
    Die neem ik wel voor mijn rekening, heb er kennelijk nog steeds meer geluk mee dan Boy69.
    En Garde

14. Onderstaande 5 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (21 oktober 2021),deket (20 oktober 2021),jansenroy (21 oktober 2021),mentholbear (21 oktober 2021),WANDELAAR5 (21 oktober 2021)

Last Online
    Vandaag @ 07:51
    Discussies
    318
    Thanks
    18.660

Standaard

Een dag na de Theo taferelen van Mr Fresh bleek het een totaal omgekeerde wereld in het zuidelijke Trappenhuis. Het leek wel of er meer dames dan beren waren.

Bulgaars: Stacey, Veronica, Maria, Natascha & Nancy, Dani, Victoria, Margarita, Domenica, Melissa, Jasmin, Sandra.

Roemeens: Lili, Evelyne, Alexa, Erica, Anna, Nicole, Alef, Annabel, Vivian, Marie, Christal, Anja, Mickey, Lisa, Ariane, Gabriella, Valentina, Ramona, Mara, Alexa, Amalia, Elisa(nieuw), Delia, Maria blond, Lydia, Corina, Claire,…

Overigen: Vanessa (Hon), Deborah(Port), Gabrielli (Dom), Beatrice (Hon), Luna, Kinga (Pol), Alexis, Jenny (Dui) en Sarah (Dui ex-GT).

Onder het geringe aantal mannen waren onder meer de volgende bekende ijsberen aanwezig: Envert, Meme Moo, Jansenroy, Das en Bachetero. Met en al een gezellige groepje dus. Leuk om ze na een lange tijd weer terug te zien.

Er moest uiteraard één en ander informatie uitgewisseld of beter gezegd geroddeld worden over de dames. Zo merkte ik op dat Maria (Filippa ex-GT) behoorlijk was aangekomen en dat Bulgaarse meubilair Melissa flink was afgevallen. Als ze dit zo voortzet dan transformeert ze nog van een DKC in een GMC merkte ik op. ‘Ja pan past ze wel in mijn straatje’ zei Meme Moo, waarop ik zei ‘en anders wel in die van Eddy V’. Ik moet er wel bij zeggen dat Melissa hierdoor velen malen vrolijker en zelfverzekerder was.

Envert had wat sjans met Alexa die hij nog kende van GT, welke best een leuke en dolle meid is moet ik zeggen. Ze deed ook wat leuke moves op de danspaal, maar na elke move moest ze de paal droogvegen, kennelijk was ze te nat.

Zo viel mij ook op Erika de hele dag geboekt was door verschillende beren weliswaar. ‘Hoe kan dat nou ze was toch slecht’ vroeg ik aan collega beren. ‘Dat is ze nog steeds’ antwoorden zij in koor. Desalniettemin is Bachetero er al zeker dertig keer mee geweest.

Wat hilarisch was om te zien was dat Ramona en Valentina een trio probeerden aan te smeren onder meer aan Envert, waarin hij als ervaren ijsbeer uiteraard niet in trapte. Dus besloten de dames om een showtje weg te geven in de bunker-bar van het Trappenhuis. Valentina propte heel wat servetten in haar slipje om een pretpaal te visualiseren waarop eerst Ramona pijp bewegingen en vervolgens twerk bewegingen deed. Nabij was een andere dame bezig om een ijsbeer te verleiden in een doggy-positie. Valentina maakte van deze toestand gebruik om betreffende dame in doggy te nemen met haar servetten-lul. Envert, Jansenroy en ik mochten dit aanschouwen en wij hebben er hartelijk om gelachen.

Voor de nieuwsgierigen onder ons mijn sessies waren met Duitse dames Sarah en vervolgens Jenny. Laatstgenoemde niet te verwarren met de uilen tattoo op de rug, al moet ik opmerken dat de nieuwe Jenny met nog meer plakplaatjes is voorzien zowat overal op haar lichaam. Zowel Sarah en met name Jenny waren PSE op de kamer. Zoals een soldaat tijdens hitte van de strijd geen pijn laat merken was dit ook het geval bij mij toen Jenny mijn lul aan het bijschaven was. Na afloop maar eens voor de zekerheid nog effe gecontroleerd of hij aanwezig was, wat gelukkig nog het geval was.

Ik kreeg her en der geluiden te horen dat het eten in het Trappenhuis erop achteruit was gegaan en tijdens mijn bezoek begreep ik waarom, ze hadden namelijk de kok van GT in dienst genomen.

Mede door de gezelligheid en sessie ben ik er niet aan toe gekomen om het wellness gedeelte te bezoeken. Volgens mijn gezondheid-app heb ik gedurende dag 16 verdiepingen trap gelopen. Lekker belangrijk!

Das war es, tshuuussss

16. Onderstaande 20 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (23 oktober 2021),brombeerzuid (21 oktober 2021),deket ( 1 juli 2022),Eddy_V (21 oktober 2021),envert (21 oktober 2021),hasta la pasta (21 oktober 2021),Husky (22 oktober 2021),jansenroy (22 oktober 2021),JonnyFontane (21 oktober 2021),Meme Moo (21 oktober 2021),mentholbear (22 oktober 2021),Mike_GT (21 oktober 2021),Patjax (24 oktober 2021),Pierke69 (26 oktober 2021),Shakir (21 oktober 2021),sofaking (21 oktober 2021),WANDELAAR5 (21 oktober 2021),Wentelt Eefje (21 oktober 2021),Wijze grijze (21 oktober 2021),yylover (21 oktober 2021)

Last Online
    Discussies
    290
    Thanks
    30.240

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Een dag na de Theo taferelen van Mr Fresh
    Jammer dat we elkaar net gemist hebben. De dag erna was ik er ook...

Last Online
    Vandaag @ 07:49
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Discussies
    128
    Thanks
    12.479

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Jammer dat we elkaar net gemist hebben. De dag erna was ik er ook...
    Maar toen was het al uit met de pret
    En Garde

19. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (26 oktober 2021)

Last Online
    Discussies
    318
    Thanks
    18.660

Standaard

Mentholbear niet meer welkom in all you can eat-restaurant: ’Hij eet veel te veel’

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1459...t-veel-te-veel

21. Onderstaande 4 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

JonnyFontane (20 november 2021),mentholbear (28 november 2021),Shakir (30 januari 2022),Wentelt Eefje (19 november 2021)

Last Online
    Discussies
    290
    Thanks
    30.240

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    HEEFT 'T GESMAAKt?

Maar hoe zou een veelvraat een kamergang dan beoordelen? Wel, beetje op dezelfde manier als wanneer iemand me vraagt of het heeft gesmaakt.
    Voor degenen die niet zo onderlegd zijn in de culinaire etiquette, heb ik mijn beoordeling van een kamergang ietsjes concreter gemaakt

Matig is als de service onder de maat was.
    Mijn oude lekker benoem ik nu redelijk, wanneer een sessie als voldoende kan worden beschouwd, zonder dat het bijzonder was. Zal de term 'lekker' vanaf nu wat vrijelijker gaan gebruiken.
    De rest blijft hetzelfde over heerlijk, geweldig, uitmuntend enzo.

En niet vergeten om na het tafelen met flinke porties knoflook en uien een (S)mintje te nemen, als je niet wilt dat een DVP zo ver mogelijk van je vandaan probeert te blijven.

Stay Fresh

Last Online
    7 januari 2025 @ 21:44
    Discussies
    15
    Thanks
    5.179

Standaard

image.jpg

De reden waarom er geen dames in de mentholcave mogen komen. Ze zouden een stiekem zijn ijskast plunderen.

24. Onderstaande 4 leden hebben Giodude bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (31 januari 2022),Patjax (25 juni 2022),sofaking ( 4 februari 2022),stimpy3 (31 januari 2022)

Last Online
    Discussies
    112
    Thanks
    19.138

Standaard

741B9097-AFC1-41A1-A6AF-F893BB7362D6.jpg
    Waarschuwing voor het volgende bezoek van Mentholbear aan Theo’s.

26. Onderstaande leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear ( 4 februari 2022)

Last Online
    Discussies
    290
    Thanks
    30.240

Standaard

t.b.v. https://www.ijsberenforum.com/forum/...799#post772799

LAATSTE KEER

Op de 3e van de 2e kwamen onverwachts een aantal vroege afspraken op m'n pad, waardoor ik pas wat later dan geplanned naar een SC kon gaan.
    En al een hele poos staat deze club op m'n verlanglijstje na een review van een bezoeker. Een club met sauna en jacuzzi tegen een schappelijke happy hour prijsje klinkt als muziek in de oren van deze Dagobeer. Dus hun, voor mijn doen, wat latere openingstijd van 13:00 kwam me goed uit om deze voor mij nieuwe club te ontdekken.

Even na opening kwam ik aan en twijfelde waar te parkeren. Voor de club hebben ze een aantal parkeerplaatsen. En achter hebben ze nog een eigen parkeerterrein. Aangezien achter een camera hangt, heb ik em maar daar gezet.
    Samen met Kameraad Klaus rammelde ik aan het hek. Het is zijn LAATSTE KEER dat ie een SC bezoekt. Hij vertrekt namelijk weer naar het hoge Noorden om eind van het jaar weer deze kant op te komen. Dus we maakten er het beste van.

Doch, bij de receptie wel even nagevraagd of de sauna en jacuzzi het doen en of Diana is komen werken. Want vaak genoeg meegemaakt dat pas na entree blijkt dat iets defect is, of dat een dame die dag er niet is. In sommige andere clubs hoeft dat laatste geen probleem te zijn, aangezien er genoeg alternatieven zijn. Maar uit de berichtjes begreep ik dat Diana de enige slanke dame in de line up was.
    Gelukkig kon de theke op alle vragen positief antwoorden. En heb je het over de duvel... zegt ze ineens "En daar heb je Diana." Even kort begroet, aangezien ik nog de administratieve rompslomp moest regelen met de theke.
    Wat een beetje sneaky bij de kleine lettertjes staat is dat bij het 35 euro happy hours tarief er geen badjas bij inbegrepen zit. Wil je een badjas, dan kost je dat 5 euro extra. (Weet eigenlijk niet of het bij de normale entree wel inbegrepen is).
    Deze Dagobeer had dat addertje onder het gras al gelezen en had z'n eigen badjas en slippers mee.
    Ook geldt happy hours tarief niet op vrijdag en zaterdag.

Na wat handdoeken meegekregen te hebben kon ik me in de kelder omkleden. Daar zit ook gelijk de wellness. Ze hebben er een grote hete Finse sauna, en wat ik niet had gelezen (of onthouden) is dat ze daarnaast ook een infrarood sauna hebben. De ouwe is buiten gebruik. Maar in de ruimte met de jacuzzi staat een nieuwe IR sauna waar je zelf de temperatuur kunt instellen. Handig voor iemand als Keesboz. Dat ding kan trouwens behoorlijk warmer met 80 graden dan het zweethokje van Villa Weizigt met 60 graden.
    Jacuzzi was wat lauw. Deze koukleum prefereert een wat warmere, zoals in club Voldemort het geval is. Anderen zullen em wellicht wel aangenaam vinden. Grappig dat ze de wellness in verschillende kamers hebben, waardoor je telkens ergens beetje anders bent. Zo heb je ook nog een klein kamertje waar net een massagestoel in past. Niet zo een gratis ding als in By Night destijds, maar zoals op menig vliegveld: waar je muntjes in moest werpen.
    En in weet niet of m'n voorganger net de verkeerde douche te pakken had. Want bij de binnenste spuit het water inderdaad alle kanten op. Maar daarnaast heb je eentje die een forse straal maakt. Ideaal als je daar van houdt, bijvoorbeeld als een soort kouwe stortdouche na een sauna rondje. En 2 normale sproeikoppen die het wel normaal doen. Bij allemaal kun je temperatuur instellen en moet je regelmatig op drukken om er water uit te krijgen.
    1 heer in de douch had zich misschien gestort op een harige poes ofzo, want het leek wel alsof ie een haarbal eruit probeerde te krijgen...
    In de sauna ruimte hebben ze ook wat bankjes om op af te koelen of even te ontspannen. Sommige met kussens om lekker op te kunnen liggen. Zo lag op eentje een als mummy ingepakte ijsbeer met allemaal handdoeken. Zelfs z'n hoofd was bedekt met een handdoek. Ik bedoel, ik heb het koud, maar je kunt het ook overdrijven
    Zelf later op dag ook gebruik gemaakt van zo een zachte ligbank om even een dutje te doen. Wat me helaas wel opviel was dat de ruimte nogal wat muf rook. Ze hadden wel een leuke Oosterse sfeer in gecreëerd met wat kaarsjes erbij. Misschien kunnen dat in het vervolg geurkaarsen zijn? Of dat de afzuiger het beter doet?

Enfin, me naar boven verplaatst om de bar ruimte te bekijken. Een knusse bedoeling daar met wat bankje waar je alleen (waar meestal een dame in zetelt) of met z'n tweeën kunt zitten. De bar zelf heeft een doorgang naar de receptie, zodat de theke makkelijk beide dingen kan doen. Destijds in Heaven 7 bijvoorbeeld, tegenwoordig Rheingold, moest een theke de halve club doorlopen om iemand iets in te kunnen schenken. Dus dit is wel slim gedaan voor een kleine club met minder personeel.
    In een hoekje staan wat speelautomaten en in een zijkamertje een kino met 2 persoonsbankjes en een groot bed voor wat openbare actie. Toen ik er was, werd er geen gebruik van gemaakt. Dus daar tussendoor een dutje gedaan.

De inwendige mens kon ik aan de andere kant van de bar aansterken in een apart zaaltje. Apart ook in de zin kwa stijl. Het leek me een geinig US vreetschuurtje. Het ontbijt buffet, ik bedoel brunch, bestond uit wat simpele kost, zoals worst, gehak balletjes, gekleurde paas eieren (wat is dat toch met die gekleurde dingen in de clubs??? Bij Penelope ook al...), omelet, soepje, pannenkoekjes, en wat konijnenvoer. Rauwkost was echter niet afgedekt, dus daar geen gebruik van gemaakt aangezien er een dikke bromvlieg boven hing. De worstjes en gehaktballetjes waren wel afgedekt en verwarmd in warmhoudbakken. Net als het soeppannetje. Daar dus gebruik van gemaakt.

Terug in de bar was Klaus zich al aan het ontfermen over de diverse dames. Diana was er ook bij en kon ik es aftasten wat er zoal met haar mogelijk was. Nou 'gewoon' ouderwetse en complete servicepakket. Geen upselling van zaken die menig ijsbeer als standaard beschouwt. Geweldig van elkaar genoten, waardoor de sessie uitliep en de schade uitkwam op 100p60.

Me daarna teruggetrokken voor wat wellness rondjes. Tussendoor in de tuin wezen afkoelen. Die staat er een beetje treurig bij met dit weer. Maar in de zomer lijkt het me er wel goed vertoeven gezien de beschikbare ligbedjes. Wat ik wel jammer vond, was dat er vanuit de wellness niet een directe route naar de tuin was. Je moet dus door de bar met alle ogen op je gericht. Bovendien moet je daardoor dus eerst opfrissen, terwijl ik het lekker vind om eerst rustig af te koelen in de buitenlucht.

Het avond eten bestond uit 3 soorten wraps en 2 soorten pizza. Helaas onafgedekt. Gauw gepakt bij opdoen moment.
    Wel afgedekt waren de worst en frikandel die er nog van de middag lagen, samen met de soep...
    Ook afgedekt waren de 2 soorten pasta. Die laatste waren dus mijn veilige favoriet als avondmaal.
    Moet bekennen dat ik van 1 pizza slechts een hap had genomen en daarna subtiel met een servet afgedekt. Zat vis op en dat lust ik niet.

Kwa dames waren er die dag een stuk of 6 en kwa heren fluctueerde dat tussen de 4 en 7. Redelijk in balans, waardoor dames makkelijk te boeken waren. Er werd ook niet uitgebreid gepannekoekt ofzo.
    Ik kreeg het gevoel dat de dames en heren hier voor de seks komen. En niet voor party. Geen idee hoe het in het weekend er is. Want de inrichting van de club heeft soms wel wat kitscherigs waardoor ik eerst dacht dat het wel lui met grote flessen sterke drank trekt.
    Verder had ik de vibe dat de meeste dames wel ouderwets complete service verlenen.
    De andere dames waren echter niet mijn smaak, maatje groter dan waar ik op val, waardoor ik het op de kamer met Diana heb gehouden.
    Wat me opviel was dat het er gemoedelijk aan toe gaat. Zo sprak de man die er rondliep om alles ordelijk te houden, me aan als broeder en vroeg waar ik vandaan kwam en of hun handdoeken die ik 'getagged' had van mij waren. Ik legde hem uit dat ik dat doe omdat ik de handdoeken meermaals gebruik. En dat vond ie top en liet ze erna op hun plek hangen.

Al met al een lekker dagobeer wellness dagje gehad. Fijn dat er voor degenen die minder uit de beurs trekken, toch kunnen genieten van een SC met sauna's én jacuzzi.
    Zo, laat die klapeksters dit maar es vertalen door Google

28. Onderstaande 4 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Ernstige Neuker ( 7 mei 2022),Mooiejoke (16 februari 2022),schoolmeester (16 februari 2022),Wijze grijze (16 februari 2022)

Last Online
    4 januari 2025 @ 20:16
    Discussies
    361
    Thanks
    5.167

Standaard

Nounou, verstoppertje spelen doch alla. ss was na een paar maanden afwezigheid nog ´ns in Sixsens gister. Aankomst rondom 13 uur ofzo, 65E entree op een zonovergoten dag. Was moe en half verfomfaaid as usual doch in de schaduw was het aardig toeven met een paar aimabele Franstalige bekenden. Gekeuveld over koetjes en kalfjes en vooral getracht niet té veel richting dames op het zonneterras te lonken wat dat deed doorgaans pijn aan de ogen. Een paar Babylon-transfers, ex-nebybaby met ditmaal roodroze haardracht enzo. Voor de huispsycholoog des geplogenheden alhier kan ss met gemixte feelings melden dat de oudstrijdser Vita (blijkbaar inclusief een kilootje of 15 extra sinds ´k haar laatst zag in YY toendertijd) aanwezig tekende. Appetijtelijk is in the eye of the beholder tracht ´k ditmaal maar eufemistisch te blijven. Ze was helaas géén uitzondering want godbetert was er een zooi Gefundeness Fressen voor appelsienenhuidfetishisten. Quelle horreur somtijds. Hoofdschuddend zonk de sessiemoed in de teensletsen van het gros des Bekannten inclusief ss die er vrolijk nog depri van werd. Men heeft een beetje te doen met de stammies des locatsie die het met zulke armtierige line-up moeten stellen. Bovendien ook -tig notoire non-performsters dixit bekannten die er probleemloos blijven rondhangen zonder dat de clubleiding dat ook maar 1 halfgare biet lijkt te kunnen schelen. Een veertigtal dames meen ´k ongeveer waarvan minstens de helft lichtjes overgewichtig to say the least...Was het maar een duistere voorwinterdag dagdroomde ´k lichtindommelend doch alla. Doch alla, ook positieve zaken hoor: koddige wellness, correcte barbiecue met addendi, drankjes olijk mits een beetje geduld somtijds. Wat gekeuveld over allerhande met collègue Flicka die wel een beetje een wereldreiziger is dus dat was weer dolletjes. Welgeteld 3 moppies waren an sich interessant doorheen de dag, voorvermelde nebybaby doch die ken ´k al een gevoelde eeuwigheid en been there done that zonder noemenswaardige meerwaarde, nope sorry. Een moppie met geinige uitstraling, ik meen Ruby doch die gaf aan dat tongzoenen niet al té geinig is in het P6-gebeuren, nope sorry. En dan nog Betty die een leuk gesprekje kwam voeren bij gebrek aan valabele andere kandidaten ongetwijfeld doch optisch nou niet jé dat dus nope sorry....En that was that. Zelden een zulk armtierige line-up gezien inclusief een notoir semiovergewichtigheidsgehalte. Tengevolge bleef ss keurig de braafste van de klas en zocht hij in de vooravond z´n aluminiumblikje op dat hem een katzensprung weiter in Landgraaf afzette om wat te werken met het oog op zaterdag. ss vreest dat men op Pinkpop na een half minuutje rondwandelen méér attractieve moppies spot dan in een urenlange queeste te Lemiers dezer dagen...Sneu aangezien de club zelve qua hardware etc best in orde is doch de software is om het eufemistisch te stellen aan een resetje en vooral een upgrade toe. Volgend bezoekje generlei prioritair to say the least bij algeheel gebrek aan valabele opties, laat staan optische prikkels in tha right direction. Zelden zulke hoop licht gedesillusioneerde bezoekers gezien die het ook maar moesten zien te rooien met wat hen werd voorgeschoteld.
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

30. Onderstaande 11 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

Achilles (17 juni 2022),Badslippers (17 juni 2022),Giodude (18 juni 2022),JonnyFontane (17 juni 2022),Kwakje (17 juni 2022),mentholbear (18 juni 2022),Patjax (17 juni 2022),pietpotent44 (26 juni 2022),pret (17 juni 2022),Sphinx (17 juni 2022),Wentelt Eefje (19 juni 2022)

Last Online
    19 januari 2023 @ 18:29
    Discussies
    4
    Thanks
    1.673

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    Nounou, verstoppertje spelen doch alla. ss was na een paar maanden afwezigheid nog ´ns in Sixsens gister. Aankomst rondom 13 uur ofzo, 65E entree op een zonovergoten dag. Was moe en half verfomfaaid as usual doch in de schaduw was het aardig toeven met een paar aimabele Franstalige bekenden. Gekeuveld over koetjes en kalfjes en vooral getracht niet té veel richting dames op het zonneterras te lonken wat dat deed doorgaans pijn aan de ogen. Een paar Babylon-transfers, ex-nebybaby met ditmaal roodroze haardracht enzo. Voor de huispsycholoog des geplogenheden alhier kan ss met gemixte feelings melden dat de oudstrijdser Vita (blijkbaar inclusief een kilootje of 15 extra sinds ´k haar laatst zag in YY toendertijd) aanwezig tekende. Appetijtelijk is in the eye of the beholder tracht ´k ditmaal maar eufemistisch te blijven. Ze was helaas géén uitzondering want godbetert was er een zooi Gefundeness Fressen voor appelsienenhuidfetishisten. Quelle horreur somtijds. Hoofdschuddend zonk de sessiemoed in de teensletsen van het gros des Bekannten inclusief ss die er vrolijk nog depri van werd. Men heeft een beetje te doen met de stammies des locatsie die het met zulke armtierige line-up moeten stellen. Bovendien ook -tig notoire non-performsters dixit bekannten die er probleemloos blijven rondhangen zonder dat de clubleiding dat ook maar 1 halfgare biet lijkt te kunnen schelen. Een veertigtal dames meen ´k ongeveer waarvan minstens de helft lichtjes overgewichtig to say the least...Was het maar een duistere voorwinterdag dagdroomde ´k lichtindommelend doch alla. Doch alla, ook positieve zaken hoor: koddige wellness, correcte barbiecue met addendi, drankjes olijk mits een beetje geduld somtijds. Wat gekeuveld over allerhande met collègue Flicka die wel een beetje een wereldreiziger is dus dat was weer dolletjes. Welgeteld 3 moppies waren an sich interessant doorheen de dag, voorvermelde nebybaby doch die ken ´k al een gevoelde eeuwigheid en been there done that zonder noemenswaardige meerwaarde, nope sorry. Een moppie met geinige uitstraling, ik meen Ruby doch die gaf aan dat tongzoenen niet al té geinig is in het P6-gebeuren, nope sorry. En dan nog Betty die een leuk gesprekje kwam voeren bij gebrek aan valabele andere kandidaten ongetwijfeld doch optisch nou niet jé dat dus nope sorry....En that was that. Zelden een zulk armtierige line-up gezien inclusief een notoir semiovergewichtigheidsgehalte. Tengevolge bleef ss keurig de braafste van de klas en zocht hij in de vooravond z´n aluminiumblikje op dat hem een katzensprung weiter in Landgraaf afzette om wat te werken met het oog op zaterdag. ss vreest dat men op Pinkpop na een half minuutje rondwandelen méér attractieve moppies spot dan in een urenlange queeste te Lemiers dezer dagen...Sneu aangezien de club zelve qua hardware etc best in orde is doch de software is om het eufemistisch te stellen aan een resetje en vooral een upgrade toe. Volgend bezoekje generlei prioritair to say the least bij algeheel gebrek aan valabele opties, laat staan optische prikkels in tha right direction. Zelden zulke hoop licht gedesillusioneerde bezoekers gezien die het ook maar moesten zien te rooien met wat hen werd voorgeschoteld.
    Ik was er die dag ook en is echt niet waar dat de lineup slecht was. is weer zo een typisch staaltje negativisme van jou. Er waren zeker 50 dames en op optisch vlak was het helemaal niet zo slecht als jij hier beweert. Overgrote merendeel was jong en mooi. Voor de liefhebbers een paar milfs en zelfs savonds een black girl gespot. Er was voor ieder wat wils. Ik heb het vooral voor het type jong en mooi en op dat vlak was er zeker genoeg aanwezig om de ogen te plezieren. Ik kruisde jou by the way een paar keer op de trap, maar geen reactie van jou, misschien tijd voor een oog examen? Zou ook de klachten over de lineup mss kunnen verklaren

32. Onderstaande 6 leden hebben Ryuhayabusa bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (26 juni 2022),deket (26 juni 2022),Husky (26 juni 2022),molaar (25 juni 2022),peterp095 (26 juni 2022),schoolmeester (26 juni 2022)

Last Online
    Gisteren @ 22:02
    Discussies
    24
    Thanks
    2.043

Standaard

Heel raar dat het artikel van Satanic Surfer wel gepubliceerd mag worden hier. Er mocht toch niks over SS geschreven worden. Maar blijkbaar wel als het totale onzin is . Iets met 2 maten meten

34. Onderstaande 4 leden hebben molaar bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (26 juni 2022),deket (26 juni 2022),Husky (26 juni 2022),peterp095 (26 juni 2022)

Last Online
    Gisteren @ 23:31
    Discussies
    34
    Thanks
    5.284

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door molaar Bekijk bericht
    Heel raar dat het artikel van Satanic Surfer wel gepubliceerd mag worden hier. Er mocht toch niks over SS geschreven worden. Maar blijkbaar wel als het totale onzin is . Iets met 2 maten meten
    Nee hoor ,er was alleen geen vertaling beschikbaar

36. Onderstaande 3 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

Husky (26 juni 2022),mentholbear (27 juni 2022),molaar (26 juni 2022)

Last Online
    Gisteren @ 22:24
    Discussies
    42
    Thanks
    1.105

Standaard

Ik vind het veel raarder dat SS een recensie over SS plaatst in dit draadje, plaats het dan in je eigen draadje mocht je dat hebben. Ben overigens zelf net terug van een geslaagd avondje ergens bij het Drielandenpunt en ik zal er verder niks over schrijven, niet hier en niet in mijn eigen draadje. .
    Alweer seizoen 9 en het gaat nog steeds goed met ons...

38. Onderstaande 3 leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

Ethan Cunt (26 juni 2022),The Pussyhunter (26 juni 2022),WANDELAAR5 (26 juni 2022)

Last Online
    Discussies
    318
    Thanks
    18.660

Standaard

Ik denk dat SS meer doelde op het feit dat er weinig tot geen nieuwe dames aanwezig waren in het Bunkerhuis.

40. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

Husky (26 juni 2022)

Last Online
    29 november 2024 @ 17:24
    Discussies
    262
    Thanks
    24.653

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door molaar Bekijk bericht
    Onzin, staan even erboven toch ook volledige recensies, maar ja, daar stond niets in waar de fanboys zich over op konden winnen, dus niet opgevallen? Wat een treurnis toch die oogkleppen…
    "Guter Sex muss sich anhören
    als ob man mit Badelatschen wegrennt."
    - Markus Krebs

42. Onderstaande 2 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

Achilles (26 juni 2022),Patjax (26 juni 2022)

Last Online
    Gisteren @ 19:03
    Discussies
    8
    Thanks
    10.116

Standaard

Niet zo zeuren allemaal,Sixsens is een prima saunaclub,met alles aanwezig wat een ijsbeer kan waarderen.
    Rancunes opzij zetten en weer en gezellige gast zijn

44. Onderstaande 8 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (26 juni 2022),deket (26 juni 2022),JonnyFontane (26 juni 2022),Meme Moo (27 juni 2022),molaar (26 juni 2022),peterp095 (26 juni 2022),schoolmeester (26 juni 2022),WANDELAAR5 (26 juni 2022)

Last Online
    Vandaag @ 07:20
    Discussies
    27
    Thanks
    1.351

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Husky Bekijk bericht
    Niet zo zeuren allemaal,Sixsens is een prima saunaclub,met alles aanwezig wat een ijsbeer kan waarderen.
    Rancunes opzij zetten en weer en gezellige gast zijn
    En welke club heeft er tegenwoordig nog een line up van 80 vrouwen in het w-e ?
    Laat de line up dan optisch wat minder zijn maar tussen deze hoeveelheid dames zitten er toch heel wat mooie vrouwen tussen met een zeer degelijke service, zonder upselling.
    Ligt de schuld niet grotendeels bij de ijsberen die nu proberen een kamer te doen voor 40 euro en zelfs 30 euro voorstellen aan de dames ?

46. Onderstaande 5 leden hebben peterp095 bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (26 juni 2022),deket (26 juni 2022),Husky (26 juni 2022),molaar (26 juni 2022),WANDELAAR5 (27 juni 2022)

Last Online
    7 januari 2025 @ 19:14
    Discussies
    26
    Thanks
    3.533

Standaard

Ai ai ai! Opletten Mentholbear, jouw persoonlijk www-hoekje wordt hier gebruikt om weer het zoveelste oorlogje uit te vechten tussen de voor- en tegenstanders van de club uit het K(l)aagland.

Zelf zou ik de line-up beschrijven als een keurige "voor elk wat wils". Gisteren heb ik trouwens een geweldig uurtje mogen beleven op de kamer met een leuke dame naar smaak (Elisa).
    Zo slecht is het dus nog niet op het kunstgras van de club met de 1001 regeltjes.

Het gras is trouwens niet groener bij de buren. In andere delen van Duitsland kom je pas echt van een kale en/of dure reis terug, dat is iets wat blijkbaar nog niet wil doordringen bij het anti-Vaals kamp.

48. Onderstaande 7 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

deket (27 juni 2022),Eddy_V (27 juni 2022),JonnyFontane (27 juni 2022),Meme Moo (27 juni 2022),mentholbear (27 juni 2022),peterp095 (27 juni 2022),WANDELAAR5 (27 juni 2022)

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten