Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Last Online
    4 januari 2025 @ 14:53
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard Schiedam, via Kinky, Nanny (Thais)

Naam : Nanny

Haarkleur/-lengte : Zwart

Lengte dame : 1.7m

Postuur/Cupmaat : Normaal slank, maar niet echt strak, eerder 'romig', B-Cup

Nationaliteit/Taal : Thais / Engels,

Leeftijd : 20

Tatoeages/Piercings : nope

Service : TZ, PZC(goed), NMC (lekker), FT

Prijs: € 100;= / 1 uur (met pzc) en € 50;= extra voor FT

Via Kinky.nl tegen Thaise Nanny “aangelopen”. Nanny is voor een Thaise redelijk groot. Ze is niet super slank, maar voor Nederlandse begrippen is ze dat zeker wel. Haar borsten zijn van het B-niveau. Ze is jong (begin 20) en geen schoonheid. Dat wordt echter meer dan gecompenseerd.

Via de telefoon heb ik een afspraak gemaakt om langs te komen in Schiedam. In een flatje (waar ze met haar vriendin Keetie heren ontvangt) werd ik door Nanny ontvangen. Ze liep rond in een t-shirt en een kort spijkerbroekje. Met haar lange benen zag ze er geil uit.

Ze bracht mij naar een kamer waar ik vooruit betaalde. Na de financiele afhandeling kleedden wij ons uit en gingen gezamenlijk douchen. Tijdens dat douchen werd mijn mannelijk al in stelling gebracht. Ik was als eerste klaar en ging alvast op het bed liggen. Na een paar minuten was ook Nanny klaar met douchen en kwam bij mij liggen. We streelden elkaar en kusten elkaar. Het zoenen doet ze goed, maar net als zoveel Thaisen gaat ze daarbij niet voluit. Al moet ik eerlijk zeggen dat hoe vaker ik langs kwam, hoe beter het zoenen ging.
    Tijdens het vrijen streelde ze mijn penis, die naar meer snakte. Langzaam maar zeker ging ze likkend naar beneden waar ze mijn harde penis kusjes ging geven, om hem vervolgens zc naar binnen te likken. Dat doet ze erg goed. Nanny kan goed en nat pijpen. Ik lag met mijn handen onder mijn hoofd en liet Nanny haar werk rustig doen. Dat deed ze smakkend.

Na een paar minuten richtte ik mij op. Nanny keek mij verbaast aan. Die verbazing werd nog groter toen ik haar op haar rug legde en haar borsten begon te zoenen. Langzaam ging ik naar beneden en kuste haar poesje. Dat werd op die manier lekker nat. Ze liet mij lekker mijn gang gaan, maar na een minuut of vijf trok ze haar poesje weg. Om niet te gulzig te lijken ging ik naast haar liggen en we knuffelden wat en zoenden wat. Tijdens dot vrijen beroerde mijn vingers haar poesje. Ze wekte in ieder geval de indruk dat ze dat wel op prijs stelde. Haar poesje bleef nat en haar klitje duwde tegen mijn vingers aan.
    Weer ging ik naar beneden en ging voor haar zitten en pakte haar billen in mijn handen, waarmee ik haar bekken iets omhoog deed. Voorzichtig begon ik weer te beffen. Nanny werd almaar natter en bleef zuchten en steunen. Dit keer liet ze mijn gang gaan. Haar bekken bewoog lekker en ritmisch om het ritme van mijn tong en na enkele minuten werd dat stoten van dat kletsnatte kutje steeds onregelmatiger. Ze pakte mijn hoofd en schokte onregelmatig. Er klonk een zachte zucht door de kamer. Ze ontspande.
    Ik ging weer naast haar liggen. “You make me tired.” fluisterde ze in mijn oren. Ik hoorde het graag aan. “Now it is your turn.” Nanny pakte een condom en deed die om mijn penis. Ze trok mij op haar en ik penetreerde haar. Haar kutje is inderdaad een beetje nauw, maar was nog wel nat. Ik begon te stoten en ze stootte terug. Ik tongzoende haar, waar ze gewillig aan mee deed. Zo neukten wij een paar minuten toen ik in haar oen fluisterde: “Are you horney? What makes you horney?” “Money” zei ze. "No money, noy fuck.” zei ze lachend en ze meende het. Daarna pakte ze mij steveig zei en zei: “you make me horney.” en stootte haar bekken fel vooruit.

Ik trok mijn penis uit haar poesje en haalde het condoom eraf. Ik legde haar uit dat ik in haar mond wilde klaarkomen. Dat was voor € 50;= geen probleem en zo geschiedde. Ze schrok echter wel van de heftigheid waarmee ik klaarkwam. Een gedeelte schoot tegen en in haar keel en een gedeelte moest ze uit haar mond laten vallen.

Nanny zou ook massages doen. Dat doet ze misschien zelfs heel goed. Ik heb er echter in al die keren niets van gemerkt. We kwamen er niet aan toe. Ik ben een keer of 6 geweest en ik ben nooit ontevreden vertrokken (telkens zelfs meer tevreden). Toch is er een einde aan mijn bezoekjes gekomen. Ik kreeg iets teveel kwaliteit. Overdaad schaadt.

Last Online
    11 januari 2023 @ 12:07
    Discussies
    24
    Thanks
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Postuur/Cupmaat : Normaal slank, maar niet echt strak, eerder 'romig', B-Cup

en

Ik trok mijn penis uit haar poesje en haalde het condoom eraf. Ik legde haar uit dat ik in haar mond wilde klaarkomen. Dat was voor € 50;= geen probleem en zo geschiedde. Ze schrok echter wel van de heftigheid waarmee ik klaarkwam. Een gedeelte schoot tegen en in haar keel en een gedeelte moest ze uit haar mond laten vallen.
    dat bedoelde je waarschijnlijk ook met romig???

tja ik ga toch liever ff snel langs bij GT

Last Online
    7 augustus 2011 @ 13:57
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Hi Ace,
    Heb je Keetie daar ook een keer gezien?
    En zag die er beter uit?
    groetjes Rene

Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Last Online
    4 januari 2025 @ 14:53
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rene1022 Bekijk bericht
    Hi Ace,
    Heb je Keetie daar ook een keer gezien?
    En zag die er beter uit?
    groetjes Rene
    Nannie ziet er in mijn ogen goed genoeg uit. Ik denk dat je niet teleurgesteld zult worden. Keetie heb ik een keer van een afstand gezien. Toen Nanny mij uitzwaaide vanachter het raam van de woonkamer. Toen stond er een ander meisje nieuwsgierig mee te kijken. In veronderstel dat dat Keetie was. Ik meen mij te herinneren dat zij er ongeveer hetzelfde als Nanny uit ziet.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten