Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
    Last Online
    8 maart 2025 @ 13:35
    Discussies
    7
    Thanks
    10

Standaard ESRA, blond, Turks-Roemeens

Ik verliet ACAgold om ongeveer 1 uur 's nachts op vrijdag en ging naar OCEANS.

Ik had alleen maar één vrouw gedaan ondanks een goede keuze of dames want ik wachtte op een meisje die nooit beschikbaar was +> tweede club.
    Het was een goed idee. Ik neukte de star van de club (een van de stars). Naam = ESRA

Ze noemt zichzelf Turks-Roemeens.

Esra is een mooie magere blondine, mooi gezicht, blauwe ogen. Ze droeg een zeer strak fluorescerend rompertje dat geen twijfel liet bestaan over haar tienerlichaam. Esra is super geboekt. 3 standjes en zeer goede om te blazen. Maar ze wil 100 euro/ 0.5 uur. Ze wilde ook een extra om te zoenen. Mogelijk om te onderhandelen over 150 € voor een uur met kussen.

Ik wilde dit meisje graag testen, maar het is te duur, ik ga niet meer met haar mee.

Ook de club is goed : veel mogelijkheden voor de bieren zoals vroeger in GT en goed musiek.

2. Onderstaande 7 leden hebben HenryIII bedankt voor deze bijdrage:

Giodude (13 september 2022),mager (21 september 2022),mentholbear (14 september 2022),pret (13 september 2022),schoolmeester (13 september 2022),WANDELAAR5 (13 september 2022),Wentelt Eefje (14 september 2022)

Last Online
    3 oktober 2024 @ 20:33
    Discussies
    6
    Thanks
    436

Standaard

Oceans heeft tegenwoordig veel goede vrouwen, iets duurder , maar als je uitgaat van een heel uur, dan is het slechts 50 Euro extra (per uur)
    Volodymyr Zelensky: "I need ammunition, not a ride"

4. Onderstaande leden hebben mager bedankt voor deze bijdrage:

Wentelt Eefje (21 september 2022)

Regels voor berichten