Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 48 van 48
    Last Online
    18 februari 2022 @ 18:11
    Discussies
    169
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Randy Bekijk bericht
    Wico, geef RPLover maar een extra pint namens mij, ik vergoed die zodra wij elkander zien in SKW :D
    Dat is tenminste gesproken Randy.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rplover Bekijk bericht
    Plagiaat, Wico, plagiaat, provoceren om je doel te bereiken, dat gaat je nog een extra pint kosten :teuflisch
    Uitzuiper !:teuflisch

wico

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Randy Bekijk bericht
    Wico, geef RPLover maar een extra pint namens mij, ik vergoed die zodra wij elkander zien in SKW :D

En RPLover, Sheila was gisteren zeer teleurgesteld dat u niet gekomen bent... In alle stress was ze zelfs haar bril vergeten... Tijd voor damage control van uwerwege!
    Ze heeft me nog zo gezegd dat ze zaterdags niet werkt, of is mijn Duits zo slecht? Sonntag arbeite ich nicht, betekent toch dat ze 's zaterdags niet werkt, dacht ik confused::D
    Damage control volgende zaterdag, warm ze al maar wat op, zou ik zeggen

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Blinzeln tot op heden.....

...moet ik Wico gelijk geven.
    Er is welgeteld 1 beertje ingeschreven.
    Namelijk dupke, en al de rest zijn modjes, hier of op Y.
    Dus Heren Beren, jaag hem op kosten, hij vraagt niet liever :teuflisch

:wink:

Last Online
    26 december 2023 @ 14:06
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard Heb lang getwijfeld ..

Ik heb lang getwijfeld maar ik ga toch niet aanwezig zijn morgen
    Het is nu toch 2 maanden geleden sinds mijn laatste actief bezoek aan het skw.
    Passeer nog wel eens, maar heb me tot nu toe toch weten te bedwingen.
    En ben er voor mezelf toch wel fier op

Vrees dat met zo'n begeleide wandeling de verleiding toch te groot zou gaan worden. Expert opinies over toppers, Peer-Pressure etc.

Ik wens de aanwezige wandelaars veel plezier, ben er van overtuigd dat dit wel geen probleem zal zijn.
    Hoop alleen dat de groep het wat beschaafd en deftig zal houden. Niet zoals de meeste groepen die door het SKW passeren met hopen lawaai, storend gedrag etc.
    Voor mij persoonlijk toch een van de grootste bronnen van ergernis.

Last Online
    31 december 2024 @ 20:13
    Discussies
    123
    Thanks
    2.311

Blinzeln

Er is welgeteld 1 beertje ingeschreven.
    Hé rplover maak er maar twee van. Lustman zal ook aanwezig zijn. :p
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

A dirty mind, is a joy forever

Love hurts : anal too

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Reden genoteerd

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lustman Bekijk bericht
    Hé rplover maak er maar twee van. Lustman zal ook aanwezig zijn. :p
    Je staat op het lijstje van Wico, en dat is het trakteerlijstje :D

Last Online
    31 december 2024 @ 20:13
    Discussies
    123
    Thanks
    2.311

Daumen hoch

Je staat op het lijstje van Wico, en dat is het trakteerlijstje :D

Okido tot vanavond dan!
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

A dirty mind, is a joy forever

Love hurts : anal too

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

rplover is niet on line?

Ah ja... :D.

Hopelijk waren jullie toch met een (klein) groepje. Ik vind het echt jammer dat ik er niet bij kon zijn maar heb deze week familiale verplichtingen die voor gaan op seksenfun .

Natuurlijk hebben jullie je geamuseerd.

Ook de bijzondere cafétjes bezocht? Niet te véél gedronken? Niet te laat gemaakt . Toch niet té veel gepoept :D.

Enfin, de complete leuke verslagen zullen vanaf morgen dit forumgedeelte wel opvrolijken hè .

Ik hoop volgende keer wel mee te kunnen.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    Vandaag @ 20:52
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Wij waren met Wico, rplover, pascal, dupke, Lustman, Sub en ondergetekende. Wij hebben drie cafés bezocht en een vernieuwde frietkot Uiteraard hebben wij hollandse mayonaise over het geheel gegooid samen met wat satésaus :D Hebben wij ook nog dames gezien en wat gedaan :Jawel Paola was er weer , Stefanieke, Roxanna ( nu Deborah ), Tessa, ViVi, Anna, Jana, Jennifer, Daniëlla, Kyra, wat transen, SM-dames en ga zo maar door.....
    rplover zal wel verslag uitbrengen en anders doet wico dat wel
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    11 januari 2023 @ 12:07
    Discussies
    24
    Thanks
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Wij waren met Wico, rplover, pascal, dupke, Lustman, Sub en ondergetekende. Wij hebben drie cafés bezocht en een vernieuwde frietkot Uiteraard hebben wij hollandse mayonaise over het geheel gegooid samen met wat satésaus :D Hebben wij ook nog dames gezien en wat gedaan :Jawel Paola was er weer , Stefanieke, Roxanna ( nu Deborah ), Tessa, ViVi, Anna, Jana, Jennifer, Daniëlla, Kyra, wat transen, SM-dames en ga zo maar door.....
    Stelletje verslaafde viespeuken!!! Ik hoop dat Willem2 zijn handen goed heeft gewassen voor as vrijdag

Last Online
    7 december 2011 @ 01:18
    Discussies
    15
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Hahaha,
    Hoelang je in de sauna of de wirlpool gezeten hebt, wat je aan de bar gedronken hebt en welke kost je op je bord hebt gehad, intresseerd ons mateloos, maar heu, wat nog veel leuker zou zijn is indien we mochten weten hoe Paola , Stefanieke, Roxanna , Tessa, ViVi, Anna, Jana, Jennifer, Daniëlla, Kyra, de transen en SM-dames waren ! teuflisch:teuflisch
    Well then a black girl with no clothes on, she danced across the room.
    We charted the progress of the planets around that boogie woogie moon.
    I called her my nubian princess, gave her some sweet back fatass jive.
    Spent the next seven years between her legs A-pining for my wife.

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Redbull Bekijk bericht
    Hahaha,
    Hoelang je in de sauna of de wirlpool gezeten hebt, wat je aan de bar gedronken hebt en welke kost je op je bord hebt gehad, intresseerd ons mateloos, maar heu, wat nog veel leuker zou zijn is indien we mochten weten hoe Paola , Stefanieke, Roxanna , Tessa, ViVi, Anna, Jana, Jennifer, Daniëlla, Kyra, de transen en SM-dames waren ! teuflisch:teuflisch
    Ik kan je enkel vertellen hoe lekker Paola er weer uitziet, hoe verleidelijk Stefanieke tesamen met Debbie buiten een man stonden op te geilen, hoe we hebben gepraat over het al dan niet trans-zijn van Jennifer (of was het nu Paola), hoe Roxanne een beertje zo heet kreeg dat hij nog geen 10 minuten later alweer op straat stond, hoe ........ en nog wel wat.
    Van Anna kan ik je vertellen dat het lekker was, ech lekker :zauberkis
    Verslagje van de avond volgt nog, nu effe iets eten, en dan eens zien hoe we dat allemaal hier kunnen neergepend krijgen

Last Online
    1 juli 2016 @ 14:18
    Discussies
    24
    Thanks
    68

Standaard

Gisteren avond een leuke wandeling gedaan door het SKW onder leiding van de Sub, Wico en Rplover.

Best aangenaam gezelschap maar ze hebben mijn eerdere mening over het SKW niet kunnen veranderen : Dit is niet echt mijn ding en als Gfe zoeker vrees ik hier bij de meeste meiden aan het verkeerde adres te zijn.

Even overwogen om toch maar eens de proef op de som te nemen met Roxanna ( nu Deborah ) omdat ze er zo goed uitzag , maar van alle goeds op kamer dat Rplover vorig jaar geschreven had bleef blijkbaar niet meer zo veel over.

Een mede wandelaar wiens hormonen sneller als de mijne werkten ging nog voor het eind van de wandeling bij haar binnen. Even later ging den RPlover zelf nog even gedag zeggen aan zijn liefje en de rest van de groep hield het voor bekeken op deze eerder rustige avond.

Ondertussen zochten we dan maar een terrasje op en nog geen 10 minuten later stond onze vriend die zijn date met Roxanne achter de rug had terug bij ons. Echt tevreden was ie niet dus heb ik mijn plannen voor een date met roxanne maar opgeborgen.

Een dik half uur later kwam den Rplover tevreden terug, net op tijd voor het 2e rondje.

Later op de avond nog een 2e poging gedaan maar verder dan windowshoppen zijn we niet meer geraakt.

Al bij al een leuke ervaring ; anders dan alleen door het SKW struinen.
    Nu is mijn menging echter nog steeds: het hoeft je niet te bevallen maar je moet het eens proberen. Dus Sub en Wico : tot in duitsland in een saunaclub!

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Reden windowshoppen en saunaclubben

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dupke Bekijk bericht
    .....maar ze hebben mijn eerdere mening over het SKW niet kunnen veranderen : Dit is niet echt mijn ding en als Gfe zoeker vrees ik hier bij de meeste meiden aan het verkeerde adres te zijn.....
    GFE? Ik zal mijn hond de volgende keer meebrengen
    Ik denk dat je nog altijd vooroordelen hebt, moet je wat namen met GFE hebben? Anna, Stefanie, Anna(VT), Claudia (zwaar GFE, echt iets voor jou of S&F:teuflisch)
    Aan het verkeerde adres?
    Eigenlijk moet ik toch eens lachen, nu ben ik zowat de enige die zowel in het skw kom als in de Duitse saunaclubs, en dan spreek ik niet van windowshoppen. Met windowshoppen kan je niet weten wat je mist of niet, wandelen is leuk, maar ik ga ook niet de ganse dag in een saunaclub hangen en aan saunakijkclubbing doen. Dus effe raad opvolgen, en als je genaaid wil worden of het liever zacht hebt, we hebben voor ieder wel wat wils in het skw :teuflisch
    Let op, ik begrijp je best, maar ik kan je helaas op geen enkel punt gelijk geven

Even overwogen om toch maar eens de proef op de som te nemen met Roxanna ( nu Deborah ) omdat ze er zo goed uitzag , maar van alle goeds op kamer dat Rplover vorig jaar geschreven had bleef blijkbaar niet meer zo veel over.
    Euh, wat bedoel je daarmee? Als ik bij Roxanne ga, dan sta ik niet terug op straat na een tien minuten. Wacht effe, ik zal het verklaren aan de hand van een voorbeeld. Wat gebeurt er als je de eerste keer en met je hormonen op hol geslagen alleen aankomt in de "jeetee"? Dan word je gewoon geneukt en zwaar gepakt. Dat is nu net onze vriend ook overkomen, en ik had hem nog zo voorgesteld even mee kennis te maken, dan was het heel wat anders gelopen. ook in het skw doen de Meiden wat ze in de saunaclubs doen, de kantjes eraf lopen als ze kunnen.
    Dus zeg mij nooit dat Roxanne niet goed zou zijn, daar geloof ik niks van, anders zou onze vriend ook niet zo vlug zijn rubbertje volgeschoten hebben.
    ik noem het meer poëtisch zo: als de nood het hoogst is, is Roxanne nabij(doordenkertje)

Een dik half uur later kwam den Rplover tevreden terug, net op tijd voor het 2e rondje.
    rplover komt altijd tevreden terug van Anna, heb haar ook nog les Nederlands gegeven, wat heeft ze toch mooie, lange en lekkere benen, en een zalig kontje

Och, Dupke, net zoals ik naar je heb geluisterd (waarom toch) voor die Braziliaanse "knetterlekkere", probeer Stefanieke eens, wedden dat ze je zo een GFE geeft dat "Tina" je iedere week haar richting doet uitrijden, werkt verslavend, deze Meid

En Wico en de sub, tja, het zou wat belachelijk zijn als ze naar een saunaclub gaan, en daar de ganse dag gaan sofashoppen, dat is nu ook geen zicht he :D

Last Online
    Discussies
    15
    Thanks
    0

Standaard

Och, Dupke, net zoals ik naar je heb geluisterd (waarom toch) voor die Braziliaanse "knetterlekkere", probeer Stefanieke eens, wedden dat ze je zo een GFE geeft dat "Tina" je iedere week haar richting doet uitrijden, werkt verslavend, deze Meid

Hey, rustig he Rp
    ze is er al zo weinig, en als ze er dan al eens is, moet ik al lang genoeg aanschuiven..
    Trouwens Stefanie GFE ? Tegen mij zegt ze dat het niet elke dag spagetthi hoeft te zijn :teuflisch
    Voor gfe ben je naar mijn mening beter af bij Julia op de Verversrui...
    (en nu noem ik speciaal een "95% van de mannen valt op me" dame, voor die andere 5% zitten er nog veel betere GFE dames)
    We gaan er voor de verandering eens geen "hier is het beter" van maken ! Oke ?

Last Online
    Discussies
    15
    Thanks
    0

Standaard

hoe we hebben gepraat over het al dan niet trans-zijn van Jennifer (of was het nu Paola)
    Ik denk dat ik echt 1 van jullie Non-believers eens 100€ moet voorschieten :-)

't is dat ik liever alleen door het SKW wandel, anders hadden we het eens gaan vragen :teuflisch :teuflisch

Last Online
    26 december 2023 @ 14:06
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Geen GFE in het skw ?
    Pfff mijn beste GFE ervaring komt toch van het skw. Zo goed zelfs dat ik, om erger te voorkomen, er door gestopt ben met wandelen.
    Wat ik wel gerust wil aannemen is dat het minder gefaked is in het skw. Waarmee ik bedoel dat het dan meer de keuze is van de dame zelf of dit er voor u bij hoort dan dat het standaard in het pakket zit.

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr_Staminna Bekijk bericht
    Geen GFE in het skw ?
    Pfff mijn beste GFE ervaring komt toch van het skw. Zo goed zelfs dat ik, om erger te voorkomen, er door gestopt ben met wandelen.
    Wat ik wel gerust wil aannemen is dat het minder gefaked is in het skw. Waarmee ik bedoel dat het dan meer de keuze is van de dame zelf of dit er voor u bij hoort dan dat het standaard in het pakket zit.
    Eva? bloedmooi, ook nog eens GFE?
    Ssste, seffens schud je Dupke en S&F (en een hoop volgelingen) wakker

Och, pr. Stamminna, vergeef het hen, want ze weten niet wat ze zeggen

Last Online
    23 juli 2018 @ 13:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Ik heb een paar berichtjes uit deze topic verplaatst naar GFE-geleuter, want dat is het immers...geleuter:D:D:D

Cancel my subscription to the ressurection...

Last Online
    Discussies
    15
    Thanks
    0

Standaard

Oei,oei,oei...
    Ik heb nog nooit een pooier zien tussenkomen... tussen een klant en dame.
    Wat je wel af en toe ziet is dat de Politie mag komen voor een ruzie tussen pimp & dame...
    Op dat andere forum, stond laatst een artikel uit de Knack, over hoe slecht het wel niet gesteld is in het SKW....

Wel, als er een ding is, dat het stadsbestuur van het SKW gemaakt heeft, dan is het een nette,propere & veilige buurt...

Last Online
    Discussies
    15
    Thanks
    0

Standaard

Ik wil nog ff reageren op al die saunaclubgangers....

Waarom altijd vergelijken tussen de verschillende buurten ?
    Als je graag een heledag tussen de blote vrouwen vertoeft moet je vooral naar de saunaclub gaan.
    Als je graag zonder afspraak snel ergens wil binnenwippen ben je beter af in de raambuurt.
    Als je graag wil relaxen zonder gezien te worden kan je beter naar de prive.
    en voor een GFE met een lekker lang voorspel moet je beslist in een massagesalon zijn.
    Iedereen zal het daar wel over eens zijn, en er zullen altijd wel uitzonderingen zijn die de regel bevestigen, maar het ene in het andere gaan zoeken is om problemen vragen, zeker als het de eerste keer is..

Kom vooral naar het SKW om eens goed te neuken, voor een GFE ben je als "nieuweling" aan het verkeerde adres.
    SKW = 50€ P+N
    en als je wat meer wil dan dat, vraag dan vooral aan RPlover of Wico of Sub waar je meer kan krijgen, véél meer zelfs.

Last Online
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Reden de nagel op de kop

Waarom altijd vergelijken tussen de verschillende buurten ?
    Dat is een pretentiezaak geworden, vrees ik. Ze willen absoluut aan ons bewijzen dat het skw SLECHT is, en dat je in Duitsland veel betere dingen voorgeschoteld krijgt.
    Ik kan me niet herinneren dat ik ooit in het skw van 7 van de 10 Meiden GEEN recensie heb geschreven omdat het een flop was.
    En dat is me wel overkomen de laatste maanden, 6 op 10 barslecht, 4 van superkwaliteit. Maar dan wel in VV, YY en PHG.
    Ligt het aan de Meiden? Ligt het aan de clubs, de buurt? Maar neen, het ligt gewoon aan je ingesteldheid en wat je zoekt, in welke mood je bent.
    Maar mensen met oogkleppen op en sterk uitgesproken vooroordelen vind je overal, Redbull, en dat is de laatste maanden maar weer eens gebleken.

Iedereen zal het daar wel over eens zijn, en er zullen altijd wel uitzonderingen zijn die de regel bevestigen, maar het ene in het andere gaan zoeken is om problemen vragen, zeker als het de eerste keer is..
    Jep, exactly my toughts

Kom vooral naar het SKW om eens goed te neuken, voor een GFE ben je als "nieuweling" aan het verkeerde adres.
    SKW = 50€ P+N
    en als je wat meer wil dan dat, vraag dan vooral aan RPlover of Wico of Sub waar je meer kan krijgen, véél meer zelfs.
    rplover heeft wel een zeer rare smaak, dus vervang die maar door Redbull, die kent er heus ook wel best wat van :teuflisch

Last Online
    18 februari 2022 @ 18:11
    Discussies
    169
    Thanks
    0

Standaard

3 à 4 jaar geleden, dus best naar het archief !
    Anvers

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten