Weergegeven resultaten: 1 t/m 18 van 18

Discussie: Wandelen in Spanje

Last Online
    28 december 2023 @ 22:13
    Discussies
    7
    Thanks
    296

Standaard Wandelen in Spanje

Ik verblijf met grote regelmaat in spanje en met name aan de Costa blanca .
    Het laatste anderhalf jaar heb ik heel wat dames gevonden via slumi , destacamos en soortgelijke sites, ook bezoek ik wel eens clubs en neem ik wel eens wat mee van een rotonde .
    Nu ga ik natuurlijk vergelijken met de saunaclub ervaringen die ik ook regelmatig bezoek in duitsland en soms ss in Nederland en dan moet ik toch tot de conclusie komen dat de service van de dames in spanje veel kompleter is , voor minder geld en dat ze er opties ook nog beter uitzien.dit is mijn ervaring tot nogtoe van 15 jaar sc’s en 1,5 jaar spanje , ik ben alleen benieuwd of dit aan mij ligt of dat er mensen zijn met dezelfde ervaring of juist het tegenovergestelde? Ik beperk me trouwens niet alleen tot de costa blanca , maar stop tijdens mijn reizen tussen het noorden en het zuiden vaker voor een overnachting en maak dan ook gebruik van de daar op dat moment aanwezige dvp. Ik laat me verrassen met jullie ervaringen
    Een dag niet gespoten is een dag niet geleefd

2. Onderstaande 3 leden hebben Pikkatrillah bedankt voor deze bijdrage:

Coviag ( 1 augustus 2021),laplagne (10 augustus 2021),mentholbear ( 2 augustus 2021)

Last Online
    Vandaag @ 07:15
    Discussies
    17
    Thanks
    2.177

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pikkatrillah Bekijk bericht
    Ik verblijf met grote regelmaat in spanje en met name aan de Costa blanca ....en dan moet ik toch tot de conclusie komen dat de service van de dames in spanje veel kompleter is , voor minder geld en dat ze er opties ook nog beter uitzien
    Klinkt goed. Maar, ... welke service geven ze daar voor welke prijs?

Last Online
    Discussies
    7
    Thanks
    296

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herr Fick Bekijk bericht
    Klinkt goed. Maar, ... welke service geven ze daar voor welke prijs?
    Voor €100 heb je een uur all in zonder anaal , belangrijk vind ik ook dat er niet echt op de klok gekeken wordt en omdat je vooraf betaald is 1.10 dus gewoon €100.

5. Onderstaande leden hebben Pikkatrillah bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear ( 2 augustus 2021)

Last Online
    Vandaag @ 07:15
    Discussies
    17
    Thanks
    2.177

Standaard

Voor €100 heb je een uur all in zonder anaal , belangrijk vind ik ook dat er niet echt op de klok gekeken wordt en omdat je vooraf betaald is 1.10 dus gewoon €100.
    Dat is wel vreemd, want je zou kunnen veronderstellen dat ze zich er snel van af maken omdat ze hun geldje toch al hebben. Ik veronderstel dat er veel Latijns-Amerikaanse DVP's actief zijn? Ik ben al sinds 2013 niet meer privé in een ander land dan Vaals en NRW geweest en in Spanje was ik nog nooit. Het lijkt me dus wel een leuke vakantie-wandelbestemming.

7. Onderstaande leden hebben Herr Fick bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (13 september 2021)

Last Online
    Discussies
    7
    Thanks
    296

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herr Fick Bekijk bericht
    Dat is wel vreemd, want je zou kunnen veronderstellen dat ze zich er snel van af maken omdat ze hun geldje toch al hebben. Ik veronderstel dat er veel Latijns-Amerikaanse DVP's actief zijn? Ik ben al sinds 2013 niet meer privé in een ander land dan Vaals en NRW geweest en in Spanje was ik nog nooit. Het lijkt me dus wel een leuke vakantie-wandelbestemming.
    Daarom dat ik ook vraag naar de mening van anderen.
    Dit is mijn mening en die is natuurlijk gekleurd door mijn ervaring.
    Inderdaad veel dvp uit zuid Amerika, maar ook russisch en andere oostbloklanden .

Last Online
    Vandaag @ 12:19
    Discussies
    56
    Thanks
    4.564

Standaard

O ja, dat kennen we ook al van nederlandse prive-dames. "Ooooh, je bent al klaargekomen nadat ik je 10 minuten flink heb lopen afrijden? Nou, je mag nog 50 minuten blijven hoor. En dan na 5 minuten 'massage' op d'r mobiel gaan zitten kijken.

10. Onderstaande 2 leden hebben stimpy3 bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (31 juli 2021),mentholbear ( 2 augustus 2021)

Last Online
    3 maart 2025 @ 15:48
    Discussies
    5
    Thanks
    36

Standaard

Zover ik het kan beoordelen: heb wat dames gehad via kinky die in Spanje wonen en in NL tijdelijk werkten en hun service was top.
    Veel meer GFE-gevoel en complete service. Hetzelfde heb ik ook gehoord via wat maatjes die in Spanje wat privé huizen hadden bezocht: mooiere vrouwen en betere service.
    Het loon in Spanje ligt ook wat lager en mensen hebben er in het algemeen minder te besteden. Betalen ze dan 100 euro of meer dan verwachten ze ook wat.
    De DVP's hier zijn gewend aan veel klanten en krijgen makkelijk hier en daar extra's.

In toekomst wil ik ook meer Spanje gaan uitkammen!

12. Onderstaande 6 leden hebben David Golero bedankt voor deze bijdrage:

Ascari ( 2 augustus 2021),Herr Fick ( 1 augustus 2021),laplagne (10 augustus 2021),mentholbear ( 2 augustus 2021),Pikkatrillah ( 1 augustus 2021),WANDELAAR5 ( 1 augustus 2021)

Last Online
    5 maart 2025 @ 19:03
    Discussies
    10
    Thanks
    135

Standaard

Heb zelf een prima ervaring met Sara in Benidorm. Gevonden via Slumi. Top dienstverlening, gezellige prater (ze is engelse, dat spreek ik toch beter dan spaans), geen klokkijker. Voor 100 euro prima tijd gehad.
    De prijzen liggen in ieder geval een stuk lager dan hier. 100-120 euro voor een uur. Op kinky moet je hier bij mij in de regio goed zoeken om onder de 150 te vinden.

14. Onderstaande 4 leden hebben Coviag bedankt voor deze bijdrage:

Herr Fick ( 1 augustus 2021),mentholbear ( 2 augustus 2021),Pikkatrillah ( 1 augustus 2021),WANDELAAR5 ( 1 augustus 2021)

Last Online
    Vandaag @ 12:18
    Discussies
    295
    Thanks
    31.276

Standaard

Spreken de DVP daar ook redelijk Engels, of heb je een cursus Spaans voor dummies nodig?

En belangrijker: hebben ze er ook all you can vreet tapas tenten?

Last Online
    Discussies
    7
    Thanks
    296

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Spreken de DVP daar ook redelijk Engels, of heb je een cursus Spaans voor dummies nodig?

En belangrijker: hebben ze er ook all you can vreet tapas tenten?
    Het merendeel spreek wel engels , in meer of mindere mate, het sc principe kennen ze hier niet en zou hier denk ik enorm aanslaan.
    Ik ben in meerdere clubs hier geweest en de omstandigheden zijn als in een sc , mooi zwembad ,bar en kamers met jacuzzi, ware het niet dat de entree €20/30 is waarvoor je een aantal consumpties krijgt en eten in het restaurant gewoon betaald dient te worden( a la carte).

17. Onderstaande leden hebben Pikkatrillah bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear ( 8 augustus 2021)

Last Online
    Discussies
    5
    Thanks
    36

Standaard

Het is altijd een groot voordeel als je Spaans spreekt en goed kan communiceren met de dames. Maar dat geldt ook voor de latina's die hier in NL en Duitsland werken.
    Op het moment dat je goed Spaans spreekt, komt dat je tegemoet in de service!

Mij betreft is het principe van eten en daar voor betalen beter dan bij de saunaclubs. Af en toe betaal je 50 euro entree voor een paar koffie en een paar colaatjes uit een apparaat...
    Vraag me af waar de meeste clubs zitten....te hoogte van Alicante of zuidelijker?

19. Onderstaande leden hebben David Golero bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear ( 8 augustus 2021)

Last Online
    Discussies
    7
    Thanks
    296

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door David Golero Bekijk bericht
    Het is altijd een groot voordeel als je Spaans spreekt en goed kan communiceren met de dames. Maar dat geldt ook voor de latina's die hier in NL en Duitsland werken.
    Op het moment dat je goed Spaans spreekt, komt dat je tegemoet in de service!

Mij betreft is het principe van eten en daar voor betalen beter dan bij de saunaclubs. Af en toe betaal je 50 euro entree voor een paar koffie en een paar colaatjes uit een apparaat...
    Vraag me af waar de meeste clubs zitten....te hoogte van Alicante of zuidelijker?
    Beide , de Alicante regio is groot, van Gandia tot Cartagena, mijn betere ervaring is bij pipoos in Orihuela, maar er zitten er wel 50 in de regio Alicante en ik heb ze nog niet allemaal bezocht.

Last Online
    Discussies
    5
    Thanks
    36

Standaard

Hopelijk koop ik ergens dit najaar een appartement in de regio van Alicante en ga ik de boel verkennen. Voor de corona was ik al op zoek naar een huis of appartement maar had dat even op pauze gezet.

Club Pipos ziet er goed uit! Zijn dit clubs meer voor de toeristen of is het een mengelmoesje?

Last Online
    Discussies
    7
    Thanks
    296

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door David Golero Bekijk bericht
    Hopelijk koop ik ergens dit najaar een appartement in de regio van Alicante en ga ik de boel verkennen. Voor de corona was ik al op zoek naar een huis of appartement maar had dat even op pauze gezet.

Club Pipos ziet er goed uit! Zijn dit clubs meer voor de toeristen of is het een mengelmoesje?
    Het is een mengelmoes, maar vergeet niet dat in deze regio meer dan 1 miljoen expats leven .
    De spanjaard houd wel van een fuifje, dus prostitutie is hier big business, en daarbij de expats die wel wat te makke hebben is een geile cocktail.
    Ik ben persoonlijk zo slim geweest om tijdens corona lockdown een huis te kopen voor een aangename prijs , maar deze lopen nu hard op ivm versoepelingen , en het verschrikkelijke weer in noord west europa, maar zijn nog steeds niet duur in verhouding met Nederland.

Last Online
    25 december 2024 @ 15:27
    Discussies
    3
    Thanks
    300

Standaard

Coviag, was je bij haar thuis of ontvangen in je hotel? zie foto bij haar account op slumi en op haar whaats app, welke is juist?
    Dan k vvor de info.
    Sabai sabai.

Last Online
    25 december 2024 @ 15:27
    Discussies
    3
    Thanks
    300

Standaard

Het is een mengelmoes, maar vergeet niet dat in deze regio meer dan 1 miljoen expats leven .
    De spanjaard houd wel van een fuifje, dus prostitutie is hier big business, en daarbij de expats die wel wat te makke hebben is een geile cocktail.
    Ik ben persoonlijk zo slim geweest om tijdens corona lockdown een huis te kopen voor een aangename prijs , maar deze lopen nu hard op ivm versoepelingen , en het verschrikkelijke weer in noord west europa, maar zijn nog steeds niet duur in verhouding met Nederland.
    Ik zit erover te denken om deze club aankomende week te bezoeken,is dit hetzelfde concept als in de Duitse saunaclubs, entre betalen en verdere afhandeling met de dame in kwestie. Wat zijn doorgaans de prijzen?
    Dank voor info
    Sabai sabai.

Last Online
    Discussies
    7
    Thanks
    296

Standaard

Vanaf morgen gaan een aantal website’s mbt prostitutie in spanje op zwart .
    Pasion.com is al offline voor deze tak van sport maar is wel te gebruiken als een soort marktplaats (voor als je er zin in hebt)
    Slumi.com gaat morgen op slot en anderen moeten volgen.
    Daar komen wel andere voor terug maar met kleren aan zoals scompi.com .
    Heeft de prostitutie politie toch nog gedeeltelijk zijn zin gekregen, denk dat ik maar verhuizen ga !

26. Onderstaande leden hebben Pikkatrillah bedankt voor deze bijdrage:

WANDELAAR5 ( 6 oktober 2022)

Last Online
    1 februari 2025 @ 10:30
    Discussies
    26
    Thanks
    3.537

Standaard

Vanaf morgen gaan een aantal website’s mbt prostitutie in spanje op zwart .
    Pasion.com is al offline voor deze tak van sport maar is wel te gebruiken als een soort marktplaats (voor als je er zin in hebt)
    Slumi.com gaat morgen op slot en anderen moeten volgen.
    Daar komen wel andere voor terug maar met kleren aan zoals scompi.com .
    Heeft de prostitutie politie toch nog gedeeltelijk zijn zin gekregen, denk dat ik maar verhuizen ga !
    Ik denk dat het wel zal meevallen. In de VS is prostitutie ook verboden, maar je kan er wel gemakkelijk callgirls vinden die advereren als gezelschapsdame.
    Dit zal de grote terugkeer betekenen van klassiekers zoals: "mn zkt vrw", of "eenzame vrouw zoekt stijlvolle man",...

Verder mag je er ook op rekenen dat er nieuwe vormen van (verdoken) advertenties zullen opduiken op bvb. sociale media.

Regels voor berichten