Saunaclub Palma
Ebkeriege 145
26389 Wilhelmshaven
www.club-palma.com
Tel: +49 4421 7722 127
Saunaclub Palma
Ebkeriege 145
26389 Wilhelmshaven
www.club-palma.com
Tel: +49 4421 7722 127
bram4826 (20 maart 2022),mentholbear (21 maart 2022),schoolmeester (19 maart 2022)
Ziet er uit als een fraaie club. Leuk voor de noorder beren, maar voor mij is het een autorit van 8 uur.
Jij bent echt Gordon hè?
(How can I make this about me?)
"Guter Sex muss sich anhören
als ob man mit Badelatschen wegrennt."
- Markus Krebs
De club bestaat sinds 2018, daarvoor heette het Club 145. Ik zou de term saunaclub niet al te letterlijk nemen in dit gebied. Het is meer een nachtclub met een beetje wellness, die bedoeld is om de hier gestationeerde soldaten aan te trekken (Wilhelmshaven is de grootste standplaats van de Bundeswehr). Een soortgelijk concept bestond reeds op de militaire oefenterreinen Munster http://www.heideflamme.de/ en Baumholder https://www.facebook.com/wildcatsbaumholder/.
bram4826 (22 maart 2022),Haradamannetje (22 maart 2022),mentholbear (21 maart 2022),pau (29 juni 2022),Wentelt Eefje (21 maart 2022)
De club gaat ook pas om 15:00 open dus voordat daar wat leven is ben je nog later.
Vanuit het noorden is het 2 uur rijden, net zolang als naar Venus dus.
bram4826 (23 maart 2022),mentholbear (24 maart 2022)
Deze advertentie maakt mij wel nieuwsgierig.
Je zou de 1e ijsbeer kunnen zijn die er een verslagje van schrijft
Zelfs voor de uiterst noordelijke ijsbeer als dat ik ben, is dit al gauw anderhalf uur rijden. Je zou er echt in de buurt voor moeten zijn om hier een bezoekje te brengen.
Binnenkort ff checken ziet er niet verkeerd uit
Dan ben ik dus toch de eerste die een verslagje schrijft. Recent hier geweest. Was in de gelegenheid hier een keer te kijken. Ik was daar het einde van de middag. En was de enige ijsbeer. De douches waren goed, interieur wel iets gedateerd maar in nette staat. Aan het bar gedeelte te zien was het eerst een normale sexclub. De indeling was receptie, rechtdoor naar de bar met in het midden een podium en danspaal. Van uit de bar kon je naar buiten. Bij de receptie linksaf was de kleedkamer van uit daar rechtdoor het restaurant. En rechts een ruimte met kino links en rechts een heerlijke jacuzzi. Vanuit het restaurant kon je naar een andere buitenplaats met goede stoelen en ligbedden. Heb er wat rondjes gelopen en toen maar even met de twee aanwezige dames gesproken. Deze waren helaas niet iets voor mij. Nu had ik op Ladies.de ook ergens anders een super mooi schatje gezien die ik ook in de planning had. Ik had zoiets van ga geen €60 betalen terwijl ik tevoren al weet dat het niets wordt. Dus maar even lekker in de jacuzzi gezeten. Ik denk dat het later op de avond daar drukker zal zijn. Voor een locale ijsbeer die niet ver wil rijden een leuke club. Maar wie grote keuze aan dames wil hebben is deze club niet geschikt.
Ascari ( 8 oktober 2022),mentholbear ( 8 oktober 2022),pcenter ( 8 oktober 2022),pret ( 8 oktober 2022),robglover ( 8 oktober 2022),schoolmeester ( 8 oktober 2022),WANDELAAR5 ( 8 oktober 2022),Wentelt Eefje ( 8 oktober 2022)
Heb het idee dat in deze club vaak Biscaya van James Last gedraaid wordt.