Zal Salome wel zijn.
Verstuurd vanaf mijn KB2003 met Tapatalk
Zal Salome wel zijn.
Verstuurd vanaf mijn KB2003 met Tapatalk
Flinstone (10 november 2022)
Kein neue club.
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
Ascari ( 9 november 2022),JonnyFontane ( 9 november 2022),schoolmeester ( 9 november 2022),Wentelt Eefje (10 november 2022)
Wordt het opnieuw FKK?
Is Salome FKK? Ze adverteren als FKK, maar is het dat ook ?
Ben meermaals in de oude Freude39 (saunaclub) geweest, doch nooit in Salome.
Meerwaardezoeker bij DVPs
SeX++: Sensual Erotic eXperiences (and more, more, more ...)
Salome in Herne is geen fkk, meiden lopen in lingerie.
Husky (10 november 2022),SeX++ (10 november 2022),WANDELAAR5 (10 november 2022)
Goede herinneringen aan Freunde 39,
Vele jaren geleden toen de meeste ijsberen nog in een korte broek liepen, heel vaak Freunde 39 bezocht,
schreef toen nog niet op het ijsberenforum,wist zelfs niet dat het bestond!
Mijn eerste bezoek vergeet echter niet!
Toen ik mij eenmaal geïnstalleerd had op een van de banken,kwam er een DVP naast mij zitten en zonder haar fatsoenlijk voor te stellen,had ze de kleine Husky al in haar mond
Vele bezoeken volgde nadien,ondanks dat ik niet zo`n grote FKK liefhebber bleef Freunde 39 mij boeien,vooral door de mooie vrijgevochten dames.
Fijn dat er op een of andere manier een vervolg op komt![]()
Ik herken jouw herinneringen mmmm
helaas zal dit niet meer in dezelfde mate terugkomen denk ik. Salome eigenaar en inventaris en gewoonheden komen over.
Husky (10 november 2022)
Om mij zouden ze geen bank, geen stoel, zelfs geen asbak hoeven te vervangen, als ze maar vrouwen in huis halen met dezelfde instelling als voor de sluiting. Maar ik vrees dat dat een utopie zal zijn.
Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.
Ascari (10 november 2022),blauwebeer (10 november 2022),fingerprint68 (13 november 2022),Henry S (20 november 2022),kees1000 (10 november 2022),SeX++ (10 november 2022),WANDELAAR5 (10 november 2022)
Any idea of when the club is opening again.Have really good memories when i was there a few years ago.will it still be the same type of club rtc.
Opening about 2 or 3 monats.
Ik vrees dat dit helaas een gevalletje oude wijn in nieuwe zakken wordt. Het is slechts een verhuizing van de dames en personeel van Salome.
Ik heb ook goede herinneringen aan de de oude Freude39. Ik heb hier zelfs mijn saunaclub debuut gemaakt in 2005. Freude38 een mini clubje naast Freude39 werden samengevoegd. T/m 2013 bezocht ik de club ook regelmatig. In 2014 ging de club samen met Salome en verhuisden ze naar Herne. De club bleef een tijd leeg en daarna maakten ze er een RTC verhaal van. Ik ben er sinds 2013 ook niet meer geweest.
The Gods pause for a moment to contemplate your fate.
Husky (22 maart 2023),pietpotent44 (22 maart 2023),pret (22 maart 2023),schoolmeester (22 maart 2023),WANDELAAR5 (23 maart 2023)
Klopt, Salome gaat dicht.
Eigenaar van Salome heeft de grond aan de gemeente verkocht.
De gemeente gaat hier huizen bouwen.
De nieuwe eigenaar van Freude 39 is dezelfde eigenaar als die van het huidige Salome.
En wordt het weer een echte FKK, dus met naakte meiden?
Dat heeft toch wel mijn voorkeur…..
kees1000 (23 maart 2023),ME262 (25 april 2023),Philoe ( 5 april 2023),WANDELAAR5 (23 maart 2023),wooley (16 april 2023)
So kurz vor Jahreswechsel mal die Frage: Lebt das Projekt Freude39 noch, oder ist das dead on arrival?
Ascari (15 december 2023)
Das lebt ...
Ieder voordeel heb zijn nadeel............