Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13
    Last Online
    Vandaag @ 12:19
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard Fun Garden, Lilly ( braziliaanse)

Naam : Lilly

Nationaliteit /taal : Braziliaanse /Duits (goed) en engels

Leeftijd : 27-30jaar

Haarkleur/lengte : Donker kort haar

Lengte :1.68m

Postuur / Cupmaat : Normaal / B-cup

Tatoeage /Piercing : Tatoeage op de bovenarm /wenkbrauw piercing

Service : PZC , NMC, zoenen, russisch, beffen, massage

Extra : daar zorgt Josef voor
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    4 januari 2025 @ 20:40
    Discussies
    40
    Thanks
    54

Daumen hoch Lilly

Ik ben zaterdag 14 juni met Lilly naar de kamer geweest toppie. Wat is dit een lief spontaan meisje. Dat wij aan kwamen om 16.00 uur kwam ze net uit bed. Ze kwam naar beneden en zei tegen mij dat ze niet werkte op zaterdag. Maar later was ik buiten in de tuin met mijn vriend en toen ging de deur open en ze riep mij .Dus Josef snel naar binnen !
    Lilly zag er prachtig uit met haar zwarte BH setje. Wat heeft dit meisje een prachtig figuur lekker slank, paar lekkere borsten ik schat cup B/C en een lekker kontje. Ze was er klaar voor zei ze dus wij samen naar boven. En wat daar boven in de kamer heeft afgespeeld hou je niet voor mogelijk. Ik heb 1 uur met haar op de kamer vertoeft. Ik had haar wel de hele avond willen hebben. Maar ze vertelde mij dat ze niet werkte vandaag. Ze vond het zielig voor mij omdat ik speciaal voor haar gekomen was. Dus Josef heeft haar maar een fooitje gegeven. Ze vertelde mij dat ze er woensdag, donderdag en vrijdag is.
    Maar dat het er niet zo druk is in Fun Garden, dat snapt Josef niet zo'n mooie club met zulke lekkere meiden. Dus heren ijsberen laat er geen gras over groeien.En ga naar Fun Garden net over de grens. De club is helder en schoon.:liebessch
    Laatst gewijzigd door Willem2; 16 juni 2008 om 21:49

Last Online
    Discussies
    40
    Thanks
    54

Daumen hoch Lilly

Vrijdag is een dag om te vrijen. Dus zo gezegd zo gedaan !
    Om 13.45 uur samen met mijn vriend vertrokken richting Fun Garden. Na 2,5 uur aangekomen,nog net op tijd? Want als je voor 17.00 uur binnen bent betaal je 35 in plaats van 50 Euro. Mijn vriend let wel op de kleintjes. Dus nog ruimschoots op tijd,betaald omgekleed en naar de bar. Wat te drinken genomen en daar kwam Mel binnen en liep op Josef af. Josef dacht als ze mij maar niet komt vertellen dat mijn toppertje er niet is......Maar ze zei tegen Josef dat Lilly er ook was en dat ze zo zou komen. Josef had al een paar consumpties genomen en ging op weg naar de wc om te lozen. En gelijk terug onder de douche alles weer lekker sauber. Tandenpoetsen lekker geurtje op en weer richting de bar.
    Kom ik een ander meisje tegen en ze deed de deur open van de dames kleedkamer en ze zei tegen Josef hier is Lilly! En Lilly keek door de spleet van de deur en lachte naar Josef , en zei ik kom zo. Dus Josef schoon en lekker fris richting de bar.
    Onderweg kwam ik mijn vriend tegen,en die had zich al gezeteld op de bank naast zijn topper Irma uit Rusland. Dus Josef weer een drankje besteld bij de bar en een rustig plekje opgezocht. Over een rustig plekje gesproken ! Het was overal rustig maar dat vind Josef niet erg want er waren genoeg mooie meiden. Ik zit net aan mijn glas te drinken en wie komt daar aan lopen? Ja Ja mijn toppertje Lilly met kort donker haar. Ze zei ik kom zo terug en zette de tas naast Josef op de bank en ze liep richting de kleedkamer en sloeg voor de bar rechts af. En wat stond daar allemaal,een rek vol met lingerie met 2 mannen erbij. En de dames waren gretig aan het snuffellen of er wat leuks voor hun tussen hing. Daar zat Josef niet over in. Het leek wel of de hele collectie van hunckermoller er hing. Dus ongetwijfeld zat er wel wat tussen voor de dames. En ja hoor daar kwam Lilly weer aan met een topje in haar hand en vroeg wat Josef er van vond. Josef zei jij moet er mee lopen en het moet ook lekker zitten.Toen vertrok ze naar de kleedkamer en effe later kwam ze terug met het topje aan ! En vroeg hoe ik het vond,en zei dat het haar goed stond en het haar slank maakte. Het was een topje zwart /grijs gestreepte print,en het was een glimmende stof. En toen ik hem mooi vond was ze overtuigd en ging ze hem betalen. Het kostte 20 Euro als ik het goed vernomen had.Meschien gaf ze een hint en dacht ze misschien krijg ik hem wel van Josef. Maar Josef trapte daar niet in want Josef had al wat kado' s voor haar meegenomen. Waaronder ook 2 BH setjes,en wat sieraden,en nog wat kleine dingetjes,en 1 fles pina colada. Lilly bedankte Josef met verschillende kusjes.Josef hoeft niet eens met haar naar bed???.
    Maar mijn vriend had geen kado,s mee genomen voor zijn vriendin uit Rusland.Maar: daar werd ook heel wat af gezoend.En toen vroeg Lilly of ik mee naar buiten ging naar de barbueqe ,ook Mel was er .En tot mijn verbaazing kwam mijn vriend ook op het vlees af: Hij rook het denk ,maar hij was alleen.Ik vroeg waar is je vriendin Irma uit Rusland.Waarop hij zij dat er de heeletijd een man om de bank liep,en die wou met haar naar de kamer.Waarop hij de man de kans gaf om met haar een pleziertje temaken.Toch viedeel van mijn vriend:maar meschien denkt hij wel een warmediesel rijd beter dan een koude?Of moest hij eerst krachtvoer eten.Maar Josef smaakte het goed,vlees en kartoffelsalade,en een gemixstesalade van ijsbergsla en komkommer die Lilly had gemaakt.Ook mijn vriend vermaakte zich goed met Mel ,op een gegevenmoment zat ze op zijn rug.En de anderen meiden moesten er om lachen.En toen gingen we weer naar binnen en eenmaal binnen zat er een man teloeren op Lilly ,en ze zij of ik het erg vond dat ze eerst met hem naar de kamer ging.Josef zij je moet het ijzer smeden als het heet is,als er wat te verdienen valt.Maar ja ik dacht mijn vriend lied ook een ander voor gaan.Heer in het verkeer:Heer of beest in de cub,je dag kan hier niet meer stuk.En lekkeren stukken lopen er hier genoeg ik schat een stuk of 15 van de week waren er 20 heb ik vernomen van Lilly.Later arriveerde Lilly weer op toneel.En ik heb ook sex gehad met haar waar de vonken van af spatte.Wat is dit een topper,ik ben 2 keer met haar op de kamer geweest.Mijn vriend is ook 2 keer met dezelfde Irma naar de kamer geweest.Kortom ik raak verslaafd aan Fun Garden of is het nou aan ,van Lilly.Ik weet het niet zo goed meer,maar:wat ik wel weet dat we om 7.30 zaterdag ochtend thuis waren.Wel is het zo dat het er s,middags rustig met ijsberen is,de meeste komen s,avonds laat en zijn vaak ook nog dronken ook.Dat kan je niet van Josef zeggen want die drinkt niet:neuk liever beleef ik meer plezier van.Mijn vriend drinkt wel een paar biertjes,maar wordt niet dronken.Meschien komt het wel omdat ze een taxi service hebben die ze haald en terug brengt.Of die taxi pikt ze op bij de kroeg en dan blijven ze hier tot s,morgens vroeg.Dus heren drink niet teveel bier:maar maak hier plezier.Met de meiden die je kunnen verblijden.Maar nu stop ik met schrijven :en ga ik lekker slapen,dromen van al dat moois wat ons is overkomen.Groetje aan Fun Garden en alle gezellige ijsberen.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 22 juni 2008 om 01:36

Last Online
    Discussies
    40
    Thanks
    54

Daumen hoch Lilly Fun Garden

Vrijdag is een dag om te vrijen? Maar heelaas vandaag niet:Gisteren voor de zekerheid even gebeld met mij toppertje Lilly.Maar ze had niet zo,n prettige mededeeling voor Josef,want ze was vandaag en gister vrij.Dus Josef met zijn vriend gebeld,en verteld dat Lilly er vrijdag niet is.Maar dat was geen nieuws voor mijn vriend:Ik zeg hoe weet jij dat Lilly er niet is?Hij vertelde Josef dat hij met zijn toppertje uit Rusland had gebeld.Deze Irma wist mijn vriend tevertellen dat Lilly er vrijdag niet was in Fun Garden ,en zij was vrijdag ook vrij.Dus vandaag dubbel pech voor Josef en zijn vriend.Ik had al een halvedag verlof genomen:Maar toch maar weer terug gedraaid,dus heeledag gewerkt.Maandagavond was ik bij mijn vriend en zijn dochter had een vriendin die uit Rusland kwam.Dus mijn vriend riep dat meisje uit Rusland bij hem in de garage.Dus Josef gelijk kijken wat mijn vriend daar in die garage deed! Hij vroeg:haar of zij een SMS je in het Russiche wou schrijven,dus dat heeft zij gedaan:Maar Josef weet niet wat er in stond,kan geen Russich,s lezen.Wat ik wel weet dat hij dat berichtje naar Irma ging sturen.Josef had al vis gekocht ,dat had ik tegenover Lilly beloofd{vrijdag visdag}.Dat waren visspies,verssezalmfilet,en een viszalade.Maar heelaas voor Lilly en de meiden.Maar een geluk bij een ongeluk voor Josef zijn moeder.De visspies heb ik in de vriezer gelegd,en de verssezalm en de visschotel heeft Josef samen met zijn moeder soldaat gemaakt.Wat smaakte dat lekker,die zalm,mooi roze van kleur en lekker zacht van smaak.Ik moest gelijk aan Lilly denken,wat is zij goed en lekker.Zo lekker dat ik haar wel kan opvreten,ze zoend ook zo lekker! Maarja de buik van Josef is vol,en de pudding buks staat op springen.Als ik met Lilly op de kamer was geweest dan was de pudding buks ontploft.Ik sta nog steeds op scherp,dus nog even wachten dat ze weer in Fun Garden is?Ze vertelde Josef dat ze volgende week 5 dagen werkt in Fun Garden.Afgelopentijd was ze er meestal maar 3 dagen! 3 dagen lijkt niet veel maar:Fun Garden is open van 13.00uur tot 6.00 smorgens.Dat is wel 17 uur op een dag X3=51 uur.Maarja komende week is ze er 5 dagen,weet niet of ze dan al om 13.00 uur aan de bar zit te drinken,want 5 X 17 uur=85 uur.Maar deze zuid Amerikaanse blijft lachen en geeft goede top service.Maar: Josef zit vol vis en denkt en droomt van de meiden dat is waar ze Josef mee kunnen verblijden.Heren ijsberen Josef scheurt zowat uit zijn kleren,dus julli moeten het maar eens gauw proberen! Het kost me nu geen cent,en denk aan iederen vent:Die daar ligt te spelen en dat gaat je nooit vervelen.Maar ik ga me zelf niet bevredige,Dat spaar ik op tot volgendeweek.Dan ben,zijn wij weer precent en kost het mij weer een aardige cent. Heren ijsberen spuit de meiden vol en maak een hoop lol .En drink niet teveel, want anders presteer je niet zo veel :en schreeuwen die meiden ook niet teveel van orgasmes en genot,gij lijkt wel zot.Zou mijn vriend zeggen,een week zonder sex is een week niet geleeft.Maar Josef beleeft veel genot aan dit lezen zodat ik er maar weer gauw mag wezen.:frech005::smilie_li

Last Online
    Discussies
    40
    Thanks
    54

Daumen hoch Lilly Toppertje

Vrijdag 4 Juli Josef samen met zijn vriend naar Fun Garden.
    Na 2 uur auto gereden te hebben kwamen wij om 15.30 uur aan bij Fun Garden. Het was druk op de weg veel vakantie verkeer.
    Martha stond ons al op te wachten bij het hek. Josef was bepakt en bezakt en had een volle zak. Martha vroeg of we kwamen logeeren. Maar dat is ook wel een klein beetje waar : want wij komen niet voor 1 uurtje. Aan Martha 35 euro entree betaald per persoon als ja voor 17.00 uur binnen ben. Mijn vriend vroeg aan Marta of ze nog 1 sleutel had voor een extra kastje voor Josef. Daar kon ik al mijn tassen en zakken vol met kado's in opbergen. Maar daar kon allang niet alles in want Josef had ook nog een grote koelbox vol met vis mee genomen voor te grillen. Dat had ik belooft aan Lilly en belofte maakt schuld. Mijn topper Lilly is goed voor Josef en Josef voor haar.
    Ons uit/om gekleed op naar de douche tandenpoetsen, lekker geurtje op. Klaar en in galop naar de bar daar stond de thekevrouw Anka samen met een blonde schone die ik niet van naam ken. Mijn vriend vroeg zich af of zijn topper Irma uit Rusland er wel was want hij had haar nog niet gezien. Maar Josef kon hem geruststellen want Josef had Irma al zien rondlopen geheel nog aangekleed. En over Lilly maakte ik mijn geen zorgen, want ze had Josef nog gebeld van de week. Dus ik wist voor 100% dat ze er was en had haar vriendin Mel al rond zien huppelen. Wat te drinken genomen en een plaatsje gezocht op de bank. Je hoeft niet te zoeken op de dag naar een plaats want het is erg stil op de dag met ijsberen, die komen vaak laat op de avond/nacht. Dus Josef en zijn vriend hebben alle ruimte in de speeltuin samen met de meiden.
    En daar verscheen Lilly op toneel de temperatuur bij Josef begon al meteen te stijgen. Lilly nam plaats op de de bank naast Josef en ik kreeg welkomstzoenen. Toen vertelde ik dat ik vis had mee gebracht en dat ik dat in de koelkast wou zetten. Dus Lilly samen met Josef naar buiten in de tuin achter staan 2 koelkasten. Josef het uit de koelbox gehaald en Lilly zette het in de grote koelkast en vroeg telkens aan Josef wat is dat : Nou zij Josef dit zijn 3 vis schotels en dat is verse zalm filet 2 zakken visspies/kreeftesoep/sausen en zelfs 1 kropsla uit eigen groententuin en 2 potjes met bacilicum. Het water liep al uit de mond van Lilly. Ook kwam mijn vriend een kijkje nemen samen met zijn Rusische vriendin en ze hadden zich al gauw genesteld in een van de schommelbankjes waar er heel wat afgezoend werd. En toen vroeg Lilly of Josef mee naar binnenging. En wij nestelde ons ook op een van de vele bankjes. Dus Josef dacht nu is de tijd rijp om mijn kado's aan Lilly te overhandigen. Josef zei tegen Lilly dat die wat had meegenomen voor haar en dat ik het even ging halen. Dus zo gezegd zo gedaan op naar de lockers en mijn kastje leeggehaald met kado' s. En weer naar de bank waar Lilly straalde van blijdschap toen ze Josef zag met tassen en zakken vol.
    Dus Lilly begon met uit pakken van de kado's. Josef hielp haar met het kado papier op te ruimen want anders was ze nu nog niet klaar geweest. Zoveel had ik meegebracht omdat ik het zo goed met haar heb. Ik heb zelden zo'n goede vrouw gehad ,kort donker haar en een stel lekkere borsten en lekker slank. Uw bent natuurlijk wel nieuwschierig wat Josef allemaal heeft meegenomen. Ik zal maar wat verklappen het waren allemaal kleine hebbedingetjes van aanstekers tot balpennen en kleding voor in de club tewerken en allerlei andere artikelen zo als sieraden, horloges,nagellak en een hele mooie tas en zelfs nog een leuk fun artikel waar ze enorm om begon te lachen. Dat was een dametje op een wc die geluid produceerde en heftig vibreerde met een telefoon in de hand. Dit was het einde want ze riep ook de anderen meiden bij zich en Mel stond haar bij met de kado's veilig op de bergen. Die meiden stonden er bij van wat heb zij nou wat wij niet hebben. Maar dat weet Josef alleen....
    Niet getreurd want zonder Josef was dit niet gebeurd. Ook voor hun had Josef dingetjes meegenomen die ik later op de avond toen het donker was heb uitgedeeld aan de meiden heb uitgedeeld. Van lichtgevende armbandjes en ringvingers die licht geven en haarcaps in verschillende kleuren en zakken met snoep. Kortom iedereen was blij. Maar toen de tijd rijp was vroeg Lilly of Josef geen honger had want zij rammelde van de honger. Dus zo gezegd zo gedaan. Lilly nam het voortouw en ging naar buiten en pakte de kropsla uit de eigengroententuin van Josef en die heeft Lilly lekker klaar gemaakt met bacilicum. En de vissoep stond inmiddels ook al te pruttellen op het fornuis. En Mel hielp ook een handje mee. En het meisje dat de grill verzorgt had de zalmfilet bereidde in zilverfolie op de grill en vertelde dat Josef het in de gaten moest houden, want zij moest weer de handdoeken verschonen en wassen,drogen. En toen serveerde Lilly de vissoep/kreeftesoep en de sla had ze ook bereid en toen was het tijd om aan te schuiven. Mijn vriend zat samen met Irma aan een apart tafeltje en Josef zat met Lilly en Mel en zo zaten wij lekker te eten van al dat lekkers wat Josef had meegenomen. Ook had Josef de visspies op de grill gelegd. En deze smaakte ook lekker, maar het hoogtepunt was de verse zalmfilet en de visschotel smaakte ook erg lekker. Lilly vroeg wat is dat voor vis ? Josef vertelde haar dat is krab. En toen zaten onzen buiken vol. En toen begon Lilly met de afwas samen met Mel. Toen alles aan kant en opgeruimd was gingen wij naar binnen samen op de bank wat gedronken.
    De puddingbuks van Josef stond op springen want hij was 2 weken niet geleegd. Dus Lilly vroeg aan Josef of hij zin had met haar naar de kamer te gaan. Josef vond dat geen verkeerd idee. Maar ik vroeg ik wil wel een kamer met bad. Dat was geen probleem zij ging de sleutel halen en vertelde mij dat een kamer met bad 20 euro koste dat was voor Josef geen probleem. Dus wij samen naar boven bad schoon gemaakt vol laten lopen samen met badschuim. Ons uitgekleed en eerst op bed lekker liggen vrijen, toen het bad vol was samen in bad met Lilly en ons ritueel voort gezet . Josef had zelfs nog een kado'tje bewaard voor in de badkamer. Ze pakte het uit en wat kwam er uit een kleine guit : Een badeendje die licht gaf verschillende kleuren,hij was eigenlijk niet voor deze tijd geschikt,omdat de eend een kerstmuts droeg. Josef waande zich al in Juli in kerstsferen.
    Wat is dit een genot met deze Lilly Na moe en voldaan van de kamer na 1,5 uur . Later op de avond heb ik weer zo'n ritueel uit gevoerd. Kortom een fantastische dag gehad ook mijn vriend heeft zich goed vermaakt met zijn topper Irma.
    Ik ben ook nog aan het dansen geweest met Lilly, Mel, Marta en de anderen meiden.
    Om 5.45 uur de club verlaten en om 7.30 uur kon Josef weer zijn eigen bed in om lekker te dromen van al dat moois wat Josef zo gelukkig maakte.
    :liebessch:remybussi:frech005: :hot: :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 7 juli 2008 om 15:48

Last Online
    31 maart 2010 @ 19:40
    Discussies
    8
    Thanks
    0

Standaard

Wat is het altijd een genot om de berichten van Josef te lezen! Iets voor een FG bundel. Ik hoop je een keer tegen te komen bij FG! Ga door met deze berichten!
    "You can lie to a liar because of all the lies!"

Last Online
    Discussies
    40
    Thanks
    54

Daumen hoch Lilly Fun Garden.

Vrijdag 11 juli weer naar Fun Garden geweest.
    In een woord toppie !!!
    Wat heeft Josef weer genoten met zijn Lilly. En mijn vriend met zijn Irma uit Rusland. We kwamen om 15.30 uur aan bij Fun Garden. Het bekende ritueel entree betalen, omkleden, ijsberenvel aantrekken, douchen, tandenpoetsen, lekkergeurtje op spuiten. En na dit alles op naar de bar drinken besteld.
    En wie kwam daar aanlopen ? Ja U raadt het al mijn toppertje Lilly.
    Wij werden verwelkomd met een paar lekkere zoenen. Lilly keek raar op dat we er weer waren, omdat ik vorige week had gezegd dat ik niet zou komen deze week. Ik had haar ook niet gebeld of ze er was. Maar ja jeuk is erger dan pijn en als je niet gaat word je een sacherijn. Nou is Josef niet zo gauw sacherijnig want ik maak er wel een feest van.
    Een dag niet gefeest is een dag niet geleefd. Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
    Ik had ook weer van alles mee om er een feest van te maken. Eén daar van is een goed humeur, als je dat uitstraalt dan werkt dat positief op de dames. En die geven dat dan weer over aan de mede-ijsbeer en zo is iedereen weer tevree. Overdag is het er erg rustig met ijsberen. Maar dat vinden wij niet erg. Zo heb je goed contact met de dames. En die weten ondertussen wel dat Josef alleen met zijn toppertje Lilly de kamer deelt. En ondertussen had mijn vriend ook zijn topper Irma uit Rusland ontmoet. En die twee waren de ganse dag met ze twee. Josef heeft zijn vriendin Lilly meer de ruimte gegeven. Zo heeft zij heel wat ijsberen met een gelukig gevoel naar huis kunnen sturen. Want zij is wel erg populair in de club. Zij heeft uitstraling en geeft dat door en af. En zo is iedereen weer tevree. Alleen in de late avond/nacht wordt het drukker. Maar dan zijn er ook van die gasten die het op een zuipen zetten of daar al dronken aan komen. Dat vind Josef niet zo prettig. Vaak zijn dat van die gasten die eerst moed in moeten drinken om zo met een dame naar de kamer te durven gaan. En dan presteren ze ook nog weinig met al die drank op . En de volgende dag zijn ze alles vergeten van dit moois wat er hier te beleven valt. Ze hebben een kater, in plaats van een lief klein poesje.
    Toen kreeg Josef honger. Niet in sex, maar in lekker eten. Lilly vroeg of ik met haar wou eten buiten in de mooie verzorgde tuin Fun Garden {PLezierige tuin}. Dus Lilly schepte 2 borden met soep voor ons op en zij nam nog een broodje gezond en Josef vlees van de barbeque. Toen wij het op hadden ging zij weer naar binnen en Josef bleef nog buiten van het schaarse zonnetje genieten, positieve zonnestralen opvangen en later weer door geven.
    Josef ging later naar binnen en daar zat zijn vriend nog steeds op de bank met zijn Irma. En toen kwam Lilly weer naar beneden kwam, die had ondertussen heel wat ijsberen het hart sneller doen kloppen,en zo konden ze weer met een tevreden hart naar huis. Lilly kwam naast Josef op de bank zitten, nee niet de Rabobank maar: een van de zitbanken in Fun Garden lekker verschoolen tussen het kunstgroen. Toen heeft Josef zijn kado's voor Lilly gehaald. En ze begon met uitpakken en iedere keer werd Josef beloond met een zoen. Zo heb ik heel wat zoenen gehad van haar. Uw bent natuurlijk wel nieuwschierig wat Josef allemaal had meegebracht voor Lilly hier volgen er een paar: Pluche beesten die geluid gaven en konden lopen, schoenen, armbandje, koninginenkroontje voor in/op het haar,een pappagaai die kon praten, dus Josef het in gesproken met de woorden Lilly y love you en die pappagaai herhaalde dat waar na Lilly in een Deuk van het lachen viel en Martha erbij riep om al dat moois te aanschouwen. En ik had ook nog 1 literfles wodka meegenomen haar favoriete drankje en een pistool. Nee, niet een pistool om haar man te vermoorden of Josef, maar van speelgoed met een laserlichtje erin met verschillende figuurtjes ,en nog wat grappigs dat had Josef haar niet verteld als je de trekker overhaald kreeg je een stroom schok. Lilly riep meeteen Martha en die moest er ook aan geloven en zo ging Martha met dat pistooltje door de hele club. En toen vroeg Lilly aan Josef of hij met haar naar de kamer wou, daar zei Josef geen nee tegen het eten was inmiddels al gezakt en de zak stond op knappen. Dus zo gezegd zo gedaan en voor een kamer met bad gekozen. Josef handoeken meegenomen en Lilly de badolie gehaald. Eenmaal boven zei Lilly dat ze nog wat vergeten was ik vroeg haar wat ze vergeten was! Ze zei de badeend die licht gaf ,had ik vorige week meegebracht. Ik zei tegen Lilly laat maar zitten jij bent mijn badeendje!!
    Eerst het bad schoongemaakt vol laten lopen en onder tussen lekker op het bed liggen vrijen geen plekje werd overgeslagen. En toen het bad vol was lekker het ritueel voortgezet in het bad en op het bed tot een hoogtepunt gekomen{ontplofing}. Na 2uur de kamer met een moe maar goed gevoel verlaten.
    Later op de avond mochten de dames een nummertje maken ? Nee? maar trekken bij Josef :D Ik had een doosje met nummers waar de dames er een uit mochten trekken. Nummer 13 had prijs een babypop met muziek en lichtjes in de oren, het meisje was dol gelukkig met haar pop . Hij kwam goed terecht want ze had een dochter van 4 jaar. En nummer 7 had ook geluk dit meisje zat samen met een Turkse jongen op de bank. En zij pakte haar kado uit en wat kwam er uit ? Nee geen kleine guit dat kan nog niet want ze zat nog maar net op de bank met die Turk. Ze had hem uit gepakt wat was het een broer of zus van die Pappagaai van Lilly ook dit meisje straalde van geluk en die Turkse jongen demonstreerde hem met lieve woordjes voor zijn geliefde. De anderen meisjes hadden minder geluk...... Maar ja Josef heeft ook hun later op de avond/nacht kunnen verblijden met lichtgevende armbandjes en schuimrubberen staafen van deze laatste werden de dames erg opgewonden,want ze duwde hem regelmatig tussen de benen. Om 4.00 uur heb ik nog een ritueel met mijn Topper Lilly gemaakt op een kamer zonder bad heb ik weer zo'n genot gehad. Ook mijn vriend heeft het reuze naar zijn zin gehad,maar ja hij is tot over zijn oren verliefd op zijn topper maar ja: Hij heeft thuis ook nog een vrouw.
    En Josef zijn Topper is ook getrouwd :(
    Lilly heeft haar/mijn dag ,nacht ,ochtend afgesloten op de bank in mijn armen en er werd nog een paal dans show op gevoerd door een jongen waar zij van genoot, maar deed dit niet na. En naast ons op de bank zat mijn vriend met zijn vriendin, hij had geen haast om weg te komen. Het was inmiddels al 6.15 uur in de morgen en heb Lilly gedag gezegd en haar gevraagd of ze mijn vriend kon vragen of hij mee gaat naar huis of bleef slapen. Josef had er wel willen slapen met zijn Lilly,ik was erg moe en moet nog 2 uur auto rijden. Maar helaas mijn vriend moest naar huis naar zijn eigen vrouw. Iedereen gedag gezegd en de rit begonnen naar huis de zon scheen ons ondersteboven wat een mooi weer was het. Josef dacht wat zonde dan moet ik slapen met dat mooie weer. Maarja Josef gereden met naast mij mijn vriend en de dag doorgenomen van al dat moois wat we beleefd hadden.
    Maarja toen sloeg het noodlot toe ik was er al bang voor,en had in de club aan Lilly gevraagd of ze wou vragen aan mijn vriend hoeveel bier hij gedronken had. Dat viel binnen de grens en Irma bevestedig dat ook en Josef was overtuigt.Het noodlot Josef viel in slaap levensgevaarlijk??? Dus mij vriend het roer/stuur overgenomen was bij de kippeplaats Barneveld :En toen sloeg het noodlot weer toe onderweg Nee! mijn vriend viel niet in slaap. Maar het weer werd zeer slecht stortbuien onweersbuien,dus Josef dacht blij dat ik niet rij,maar er zat ook een pluspunt aan dan kon Josef goed slapen met dat slechte weer.
    Om 8.15 uur deed Josef zijn moeder de deur voor ons open en vroeg hoe dat kwam dat we zo laat waren. Waarop mijn vriend antwoordde : Hoe zo! Laat het is kwart over acht je bent vroeg op zei hij tegen mijn moeder. Hij verontschuldigde zich dat het aan hem lag en niet aan Josef. En hij zei dat het gruwelijk slecht weer was onderweg en dat we een fantastiche dag gehad hebben in Fun Garden. Hij in zijn eigen auto naar huis en zei tegen Josef dat als hij thuis kwam zijn zoon naar het werk ging ,en hij zijn dochter weg bracht naar haar werk in het asiel zaterdags baantje. En dan ging slapen. Josef was vrijdag om 6.00uur opgestaan gewerkt tot 12.00uur en zaterdag om 8.30uur zijn bed in gedoken om over dit alles te dromen .En nu stop ik met schrijven en ga weer dromen van wat ik heb opgeschreven ik beleef het weer opnieuw. Slaap lekker droom lekker en kom gauw naar Fun Garden om plezier temaken met de meiden.
    Tip van Josef laat die drank staan wordt niet dronken maar geniet van al dat schoons/moois op aarde.
    Doeg welterusten.Josef.:tw[1]::frech005::wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 13 juli 2008 om 01:19

Last Online
    Discussies
    8
    Thanks
    0

Standaard

Is dit de mooie dame met de tatoeage van XXX?
    Laatst gewijzigd door Big30; 17 juli 2008 om 03:40

Last Online
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flowerdragon Bekijk bericht
    Is dit de mooie dame met de tatoeage van XXX?
    Ja maar dat is nu net wat te veel privé-info .....

En Big30 zal zijn werk wel doen ....
    Laatst gewijzigd door Big30; 17 juli 2008 om 03:41 Reden: Werk gedaan!

Last Online
    Discussies
    8
    Thanks
    0

Standaard

Lily is zeker een toppertje!!

Last Online
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flowerdragon Bekijk bericht
    Lily is zeker een toppertje!!
    Ja maar ze is niet meer aanwezig in Fun Garden.

Last Online
    Discussies
    40
    Thanks
    54

Standaard De oude doos.

Nu zit Lilly in de oude doos.Met de 31 jaar? Maar in het bed was ze nog 20 jaar en Josef voelde zich nog 18 jaar.

Last Online
    Gisteren @ 19:57
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    92
    Thanks
    271

Daumen hoch de dóós is oud, niet de doosjes die erin zitten toch???

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Josef Bekijk bericht
    Nu zit Lilly in de oude doos.Met de 31 jaar? Maar in het bed was ze nog 20 jaar en Josef voelde zich nog 18 jaar.
    What's in a name...
    de dóós is oud, niet de doosjes die erin zitten toch???

Gustomass die af en toe het puntje op de I zet..

Een I zonder puntje is toch als een muschi zonder klitje???

Gustomass die nodig toe is aan....

Juist mass mass mass...
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

need to get her before we can be together...

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten