Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 41
    Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard Ebru (Turkse) (Sibel in VV)

Naam : Ebru

Nationaliteit /taal : Turkse / duits

Leeftijd : 24 Jaar

Haarkleur /lengte : Donkerbruine haren

Lengte : 1.67m

Postuur / Cupmaat : Slank/normaal / B/C-cup

Tatoeage /Piercing : navelpiercing

Service : PZC, NMC, TZ, aftrekken, massage, beffen. Geen FT.

Extra : Heel lief en enthousiast.
    Laatst gewijzigd door Randy; 13 april 2008 om 15:45 Reden: Ietwat aangepast ;)
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    9 maart 2009 @ 22:12
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard PHG 12 april

Het gekke is weer, ook Ebru is qua fysiek eigenlijk niet zo mijn type. Ik val op superslanke vrouwen (Wilem2 zegt dan: anorectische vrouwen zijn toch niks, Randy, pak toch gewoon eens een lekker wijf, man!), en Ebru is meer richting normaal. Zeker niet dik, maar prettige vrouwelijke rondingen op de juiste plaatsen. Maar het is haar persoonlijkheid, waarmee ze me vakkundig inpakt. Het gaat om het innerlijk natuurlijk, daarom gaan we tenslotte naar de clubs. Mooie vrouwen hebben we thuis, of op het werk, ook zat tenslotte.

Bij Ebru is uiterlijk en innerlijk mooi harmonieus in evenwicht. Ik zat bij het zwembad af te koelen van een saunabezoek, toen zij kort de sauna inging. Ik wilde eigenlijk meteen weer de sauna in, maar dat hoefde niet want ze kwam er al weer uit, en wiegde elegant mijn kant op. Beleefd als ik ben maakte ik plaats voor haar, met een lieve lach bedankte ze me voor mijn gestuntel en ik mocht wat handdoeken over haar heen draperen tegen de voor haar toch wat kille wind. Bahaaglijk vleide ze zich tegen me aan. Ik, inmiddels toch wat wijzer geworden de laatste jaren, begreep dat ze uit was op een kamerbezoekje. Ik wist al dat ik dat gevecht zou gaan verliezen, maar besloot, tegen beter weten in, de 'playing hard to get' strategie weer eens af te stoffen uit mijn gevechtskist. Met moeite, want ze leunde toch wel op zeer aangename wijze tegen me aan. Ondertussen babbelden we wat, maar mijn aandacht werd vooral beziggehouden hoe haar lichaam voelde tegen het mijne, de kleur van haar ogen, haar lieve lach, ach die lieve Ebru je hebt al gewonnen.

Toch nog een poging mijn strategie vol te houden, ze gaf aan naar binnen te gaan, en of ik mee ging? en onvervaard sprak ik: ik blijf nog even buiten zitten, ik zie je straks wel. Begrijpend knikte ze, en begaf zich naar de bar. Mijn ogen volgden haar tot ze niet meer zichtbaar was. Ja toch even, zag ik haar achter de bar, en ze wuifde eventjes. Dat werd me te veel, en quasi nonchalant pakte ik mijn spullen, en ging als een haas naar de douche. Straks pikt een andere ijsbeer haar nog in! Gauw de bar in, en naast haar plaatsgenomen. Eerst ging ze heel lief even koffie voor me maken, en daaarna kwam ze naast me zitten. Ebru kan heel lekker zoenen en dat wilde ze me even laten voelen. Hoe lang dat even duurde weet ik niet maar de koffie was koud. Mijn strategie had gefaald en dat had ze al veel langer in de gaten dan ik. Maar ze wachtte rustig tot ik het sleutelwoord zou spreken. Op naar kamer 5! Lekker, dubbel bed.

Eerst haar heerlijk uitgekleed, al zoenende op het bed beland waar we elkaar eens rustig gingen verkennen. Al gauw had ze kleine Randy te pakken, en wist ze die al ras groter te krijgen. Oef dat voelde lekker! Ik vroeg gauw of FT tot de mogelijkheden behoorde maar dat doet ze niet. Ook prima, al kostte me dat wel een lekke hartklep aan zelfbeheersing. Regelmatig moest ik genade smeken onder haar deskundige maar o zo lekkere orale bezigheden!

De rollen omgedraaid, en haar fraaie lichaam langzaam maar grondig verkend. Fraaie borsten, gladde buik, een mooi geschoren vagina die er heerlijk uitzag en ook zo smaakte. Ebru liet zich alles welgevallen, en leek er van te genieten, gezien de fysieke reacties. Daarna werd het Gummi Zeit, en via wat intensieve kamasutraoefeningen was de ontlading onvermijdelijk. Heerlijk! Lekker tegen elkaar liggend uitpuffen en naknuffelen, mmmm.

Ik snap nog steeds niet waarom ik niet een tweede keer die dag met haar geweest ben. Verstandsverbijstering, zou Ace2 zeggen.

Ebru werkt normaal gesproken van donderdag t/m zondag.
    Laatst gewijzigd door Randy; 13 april 2008 om 22:26 Reden: Ebru meer recht gedaan dan 2 regels ;)

Last Online
    12 september 2015 @ 23:48
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Tatoeage /Piercing : ja
    => Bauchnabelpiercing
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

Last Online
    24 juli 2013 @ 20:44
    Discussies
    20
    Thanks
    0

Daumen hoch

Gedeelde interesse

Lopend door de mooie vrijstaande villa van PHG laafde ik me aan de spannende indrukken die deze vermaarde doch voor mij nieuwe saunaclub mij bood. Net een kwartiertje binnen, voelde ik me er al helemaal thuis . Onderweg naar het nachtcafé, met een enthousiast wandelmaatje in mijn kielzog, werd mijn blikveld gedomineerd door een natuurlijke schoonheid met een engelachtige uitstraling. Haar etniciteit was moeilijk thuis te brengen en ik dichtte haar een mediterraan moederland toe. Er viel niets triviaals aan haar te ontdekken en haar sensuele aura overstemde de geraffineerde blikken van haar concurrentes. Het won haar een plaats bovenaan mijn shortlist van saunaprinsessen met wie een intieme rendez-vous tot de mogelijkheden behoorde. Deze twintiger had een lichte, egale teint, een slank figuur met een bescheiden C-cup en een netvliesstrelend zitwerk. Een glimmende bananabell piercing sierde haar navel. De kleuraccenten van haar gezicht kwamen terug in de glanzende bruintint van haar nonchalante kapsel. De verlokking van haar stoute kijkers, huizend onder fraai gewelfde wenkbrauwen, was even onontkoombaar als de zwaartekracht :o. Toen haar innemende lach een puntgaaf gebit ontblootte, hield ik mijn pas in waardoor een ijsbeer bijna tegen me opbotste. Met een geveinsde reserve vervolgde ik mijn weg om het fraaie wandelterritorium verder te verkennen.

Toen ik later met Randy aan de bar stond te keuvelen en deze dame met een bord eten langsliep, bleek zij een gedeelde interesse te zijn. Randy was ook al voor haar charmes gevallen . Zo wist hij mij te vertellen dat deze bekoring luisterde naar de naam Ebru en van Turkse origine was. Met zijn aanbeveling op zak schoot ik haar aan, waarop een geanimeerd gesprekje volgde, vergezeld van veel oogcontact en onthullende flirtsignalen. Ze beloofde me na haar maaltijd op te komen zoeken. Niet veel later liepen we hand in hand naar een vertrek, verscholen in het duister van de kelder. De deur was nog niet in het slot gevallen of ze deed een stapje naar voren en keek me wat bedeesd aan. Je kon een speld horen vallen. De uitwisseling van schuchtere blikken ging over in een innige omhelzing en ze begon mij te zoenen. Zo wierp ze de schroom van zich af en haar beweeglijke tong gleed dartel langs de mijne. Ik opende mijn berenvel en we deelden de warme gloed van onze lijven. We manoeuvreerden ons op het ruime bed, waar zij haar wendbare lichaam tegen mij aanwreef en een orale verwenning inzette. Dit engeltje hield daarbij het oogcontact goed vast en keek me tussen haar haren door lekker aan . Ik woelde met mijn vingers door haar zachte haardos en liet een streng door mijn handpalm glijden, waarmee ik een vrij zicht creëerde op mijn mannelijkheid die langs haar vochtige lippen gleed.

Ineens plaatste ze haar hand onderaan de schacht, keek me aan en liet me volledig haar keel in glijden. Ze bouwde haar deep throating rustig op en versnelde gestaag het tempo. Mijn kleine vriend kermde van genot terwijl hij langs haar keelspieren gleed en mijn hele lijf tintelde van dit heftige voorspel :p. Ebru werkte zich weer omhoog en na een zalvend zoenintermezzo zakte ik omlaag in een dappere poging haar mondmatig op te winden. Daarbij draaide ze haar hoofd opzij en rangeerde zich in een comfortabele geniethouding, waarbij zachte genotkreetjes aan haar stembanden ontsnapten. Toen ik haar uitnodigde om op mij te komen zitten, liet ze zich (veilig) over mij heen zakken. Onze ritmes werkten tegen elkaar in en versmolten tot een gezamenlijke lichaamsbeweging die de veerkracht van de matras beproefde. Bij de doggy positie liet ze haar torso op het bed zakken en pakte ik haar enkels beet om de stoothoek te controleren. Na de wissel naar het meest klassieke standje wist ik ternauwernood mijn opkomende orgasmedrift te remmen . Haar mooie oogopslag onderstreepte onze zinnelijke verbondenheid en ik kwam bijna klaar. Ze rolde het condoom af en zette zich weer aan een fellatio. Toen haar hand een plagende handjob aanving, keek me ze gebiologeerd aan. Met die blik op mijn netvlies gebrand sloot ik mijn ogen en gromde me door mijn orgasme heen.

Al met al een uitstekende ervaring met deze natural beauty die prima sfeer weet te maken en een warme inter-persoonlijke omgang heeft. Zowel verbaal als non-verbaal. Ebru is een authentieke verwenster die begrijpt dat erotisch vertier meer behelst dan goede seks alleen. Geen technisch begaafde speelster met talloze excursen en stilistische kunstgrepen tijdens de kamerceremonie. Die zouden later nog volgen in een gedenkwaardige sessie met de bloedgeile sekstijgerin Nicoletta :D. Maar haar handelingen waren bezield met een sensuele energie en zo wist Ebru met een schijnbaar kinderlijke eenvoud de gecumuleerde ballast van een moeizame werkweek opzij te schuiven om toegang te verkrijgen tot mijn sluimerende begeerte. Als iets onder de noemer GFE kan vallen dan was het wel deze ervaring. Na afloop bij de kluisjes stonden we nog zeker vijf minuten te tongzoenen. "Süss…", zei ze na deze verpozing terwijl haar wijsvinger langs mijn onderlip streelde en ze naar mijn mond keek. Inderdaad een prima aftersales, zoals Randy dat noemt . Het werkte: later heb ik me nogmaals met haar teruggetrokken voor een nieuwe ronde waarbij ik me wederom aan haar talenten onderwierp. En als een gemiddelde zoen 20 seconden duurt, dan kan ik melden dat wij in deze tweede sessie dit mondiale gemiddelde een flinke opwaartse impuls hebben gegeven. Herhaling gegarandeerd!
    Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

Last Online
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard PHG 1 mei

Ach ja, die lieve Ebru! 's Middags was ik net onderweg naar een Roemeens dametje, toen ik in mijn ooghoek Ebru ontwaarde. Prompt maakt ik een hoek van 90 graden en liep naar haar toe.

Ebru is een paar weekjes weggeweest maar heeft me bezworen de komende 1-2 maanden in PHG te blijven.

Na een heerlijke begroeting was de sleutelvraag slechts een formaliteit. Kamer 15 deze keer. Tussendoor een korte pauze en opfrisdouche, waarbij opvallend was hoeveel ijsberen suf kunnen kijken als er iemand een kamer uitkomt. Alsof dat nooit gebeurt. Maar gauw weer terug naar Ebru, om ons verhaal te completeren.

Een heerlijk en lief schatje!

Last Online
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    ...
    Haarkleur /lengte : Donkerbruine haren
    ...
    Nu met wat geblondeerde strengen erbij, erg mooi.

Last Online
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard PHG 10 mei

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Randy Bekijk bericht
    ...
    Ebru is een paar weekjes weggeweest maar heeft me bezworen de komende 1-2 maanden in PHG te blijven.
    ...
    Dames en beloftes, ja ja. Ebru is inmiddels vertrokken uit PHG (bestemming onbekend), maar het afgelopen weekend toch nog lekker van haar mogen genieten. Weinig toe te voegen aan wat ik al eerder schreef over haar. Het was veel en lekker. Dag lieverd! :wink:

Last Online
    Gisteren @ 22:54
    Discussies
    65
    Thanks
    305

Standaard

Gisteren gespot..

Last Online
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard

Dank voor de update!

:D

Last Online
    9 januari 2025 @ 22:07
    Discussies
    110
    Thanks
    281

Standaard vorige week al

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Gisteren gespot..
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Randy Bekijk bericht
    Dank voor de update!

:D
    Ik wil niet vervelend doen, maar ze was er vorige week zaterdag al, hoor......
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

Last Online
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Gisteren gespot..
    Wo? In Down Under?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex Bekijk bericht
    Ik wil niet vervelend doen, maar ze was er vorige week zaterdag al, hoor......
    Das war Ebru (Kurdistan)...
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

Last Online
    Discussies
    94
    Thanks
    0

Standaard

Beide Ebru's zijn schatjes, ook al zijn ze echt verschillend

Last Online
    17 november 2024 @ 18:43
    Discussies
    4
    Thanks
    51

Standaard Ebru...

...hatte in den wenigen Tagen ihrer PHG-Anwesenheit einen bemerkenswerten Erfolg.
    Und womit? Mit Recht!
    Seit ein paar Tagen ist sie nun im GT und firmiert dort unter Sibel.

Last Online
    11 januari 2023 @ 12:07
    Discussies
    24
    Thanks
    2

Standaard

jep met deze vandaag gekamerd in GT en ze heet daar Sibel. En het was toppie!!! Staat zeker in mijn top 5 dus Ace2 vrijdag is ze er ook !!!! En sla niet alweer tips van toppie33 in de wind!!!

mss moet dit topic gemoved worden naar GT

Last Online
    Discussies
    24
    Thanks
    2

Standaard

hier mijn ervaring. Ik heb gehoord dat er een gerucht gaande is dat dames van Happy Garden en andere saunaclubs speciaal naar GT komen vanwege ene Toppie33 en Ace2......

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toppie33 Bekijk bericht
    Iets na 15.00 zag ik "mijn dame" weer in de bar. Ik zat op het tweezits-bankje naast de speelautomaat en zag haar een sinasje halen aan de bar. Daarna ging ze op de rugleuning van de grote zwarte bank zitten en al snel hadden we oogcontact. Na een knipoog en een handgebaar zat "mijn dame" eindelijk naast me. MMM en wat zag ze er lekker naturel uit. Niks opgemaakt of opgedirkt,ook haar huidskleur was naturel, niks geen zonnekanonkleur. En dan die ogen! Van een afstand werd ik er al verliefd op, maar nu ze op mijn schoot zat voelde ik me helemaal week worden. Niet helemaal natuurlijk want één gedeelte van mijn lichaam werd juist erg hard van deze schone. Ze stelde zich voor als Sibel uit Turkije en was voor t eerst in GT. Ze was voorheen aktief in Happy Garden. "Hmm stuur die lekkere hapjes uit Happy maar gelijk door naar Brüggen", dacht ik en ik voelde me dan ook moreel verplicht om als "StammGast" haar maar eens hartelijk verwelkomen en te verwennen Al snel streelde Sibel me over mijn zeer harige benen en borst waarna ze plagerig kusjes gaf. Na een kleine tien minuutjes riep ik de drie toverwoorden uit (Spass, Zimmer und Schlüssel). Na een korte douche stond Sibel me al op te wachten en samen liepen we naar Hütte 23.

Ze was een bedlaken vergeten dus ging ze die nog ff snel halen en ondertussen stak ik maar nog een peukie op. Binnen een minuut stond ze weer voor me met bedlaken en ze begreep volgens mij de hint. Toppie33 had zin in relaxte ongedwongen seks en Sibel had dat heel goed in de smiezen. We rookten samen ons pré-seks peukie op en tijdens het roken zoende ze me plagerig en had haar hand al kennis gemaakt met mijn toppertje. Ze ontdeed zich van haar BH en Sibel maakte daarbij een geluidje dat vrij vertaald "zoef " ofzo moest voorstellen. Ze deed mijn badjas uit en daarbij maakte ik hetzelfde zoef-geluid. Sibel had de slappe lach, ik een stijve lul en het ijs was nu helemaal gebroken. Want Sibel heeft veel gevoel voor humor en dat is heel belangrijk voor Toppie33. Dat zoenen werd steeds heftiger en Sibel gebaarde na een minuut of vijf dat we ook op het bed verder kunnen gaan. Op bed verkende Sibel mijn lichaam en ik het haare. Haar echte BC Cupje onderhanden genomen en ik merkte dat haar tepels behoorlijke knoppen geworden waren Sibel vond het onderhand wel eens tijd om mijn topper eens wat nader te onderzoeken en duwde me behendig op mijn rug. Mmmm en ook op het orale vlak weet Sibel van wanten. En continu hield ze mijn blik vast met die mooie ogen van haar. Het komt wel eens voor dat Toppie33 concentratieprobleempjes heeft bij sommige dames, maar bij deze schone dame was dat absoluut geen probleem. Na een kwartierje moest ik me namelijk al inhouden want anders was ik gelijk in haar mondje klaargekomen (FT is dus kennelijk wel mogelijk ….). Mijn toppertje moest ff afkoelen. Sibel begreep het en we begonnen weer heftig te zoenen. Ik wilde weten of ze ook een beetje naturel aanvoelde tussen de benen en merkte dat het niet mediterraans droog was maar eerder subtropisch nat. Haar kutje was mooi, glad, nat en kaal met een heel kleine streepje erboven. Na een half uurtje werd het tijd für den Gummi. Sibel ging in de doggy-positie liggen en het gerubberde toppertje gleed met gemak in het mooie poesje. "Mmmm als ik zo doorga kom ik", spookte het door mijn hoofd en dat wilde ik nog ff uitstellen. Ik werd hierbij geholpen door allerlei werklui die het nodig vonden om onze hut nat te sproeien. Ok ok ik wilde nog niet komen maar dit hoefde ook weer niet. Gelukkig waren de ramen goed gesloten en voelde mijn toppertje alleen de warme nattigheid van Sibel. Maar ons geile samenzijn werd nu gestoord door vreemde kutgeluidjes…… Sibel kreeg wederom de slappe lach en ik moest oppassen dat ik niet een slappe lul kreeg. Dus veranderen we van standje en voelde ik de benen van Sibel in mijn nek. Ik zat al lang in de tijdrek-fase en probeerde zo lang mogelijk mijn orgasme uit te stellen. Sibel duwde me vervolgens weer op mijn rug en ging op me zitten. Met mijn beide handen ondersteunde ik haar billen en genoot van de paardrij-kunsten van deze mooie amazone. Hierbij werd het gekreun van Sibel steeds minder totdat ze vrijwel niet meer kreunde en hierbij vermeed ze ook enig oogcontact. Vreemd dacht ik, maar ik had wel het gevoel dat ze het nog steeds lekker vond, want haar kut was nat en haar tepels keihard. Na dit lekker standje gleed Sibel weer iets zuidelijker en nam mijn toppertje weer in haar mond. En na het nodige en heerlijke mond en handwerk van haar, wilde ze het afmaken met een FT (dat is wat ze van plan was) ware het niet dat ik op het "moment supreme" in het luchtledige spoot. "Hey du hättest mich warnen sollen, ich wollte das du in meinem Mund spritzt", verweet ze me achteraf. Tja of het nu een ongelukje was betwijfel ik, but we will see next time for sure

Daarna nog saampjes een sigaretje gerookt en na een beetje chit chat op de kamer zijn we richting bar vertrokken. In de bar hadden we ook achteraf nog veel oogcontact. Ja de belangrijke "klik" was er met deze dame en ik sms-te Ace2 dat ik er weer een topdame bij had.

'S avonds keek ik nog ff snel op het forum of iemand al iets geschreven had over deze mooie dame en tot mijn verbazing was het uiteraard weer één van Randys favoriete dames "Je pakt al mijn vrouwen af, eerst Vivian en nu Sibel oftewel Ebru!!! Is dan niets meer heilig?" ontving ik al een boze mail van Randy uit Thailand . Sorry Randy je hebt een goede smaak qua vrouwen, maar voor Toppie33 is niets heilig! En je weet wat er gebeurd als de dames de zoete smaak van Toppie33 hebben geproefd!

Wordt vervolgd as vrijdag

Last Online
    4 februari 2021 @ 14:33
    Discussies
    17
    Thanks
    14

Standaard

Gisteren een eerste kennismaking gehad met deze top-dame, op aanraden van een medeijsbeer. Uitstekende sessie met uitmuntend en gevarieerd pijpwerk, lekker lang en ontspannen laten beffen gevolgd door voortreffelijke sex. Tussendoor kust deze dame je alsof ze je vriendin (voor een half uur) is. Dit in combinatie met haar lekkere voorkomen, harde tepels, mooie ogen (understatement) en lieve lach maakt een sessie met haar tot het hoogtepunt van een GT avond. Toppertje dus!

Last Online
    26 december 2024 @ 23:52
    Discussies
    17
    Thanks
    54

Standaard

Kurz vor Feierabend noch mit dieser Sibel auf Blockhütte 26 gewesen. Sibel spricht leider trotz 7 Jahren in Deutschland sehr schlecht Deutsch, das machte die Kommunikation doch recht schwierig.

Sie wird hier ja sehr positiv bewertet. Und siehe da, es bewahrheitet sich mal wieder, dass das jeder unterschiedlich sieht. Ich war nicht so begeistert, obwohl sie sich wirklich Mühe gab. Ihr Blasen bewirkte bei mir nicht die allerhöchsten Gefühle, das hab ich schon viel intensivere Gefühle bei anderen Herzensdamen erlebt. Es ist etwas zu hart, finde ich....OK Küssen gab es auch etwas, dann auch Verkehr, alles sehr bemüht. Um es zu schaffen, mußte ich selbst etwas nachhelfen.

Sibel war dann ganz lieb im Nachtalk "mit Händen und Füßen", also sie schon eine ganz Nette, die aber meier Meinung nach noch viel lernen muß. Macht sie den Job wirklich erst seit so kurzer Zeit ? Sie sprach von 3 Wochen PHG und ein paar Tage GT, aber wenn ich das hier lese, stimmt das ja schon mal nicht...........Oder es waren längere Pausen dazwischen ?

flens, Wiederholungsgefahr für mich 0 %

Last Online
    22 juni 2008 @ 17:10
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Wann ist sie den immer da???

Last Online
    Discussies
    426
    Thanks
    4.150

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flens Bekijk bericht
    Macht sie den Job wirklich erst seit so kurzer Zeit ? Sie sprach von 3 Wochen PHG und ein paar Tage GT, aber wenn ich das hier lese, stimmt das ja schon mal nicht...........Oder es waren längere Pausen dazwischen?
    Soo oft habe ich sie nicht im PHG gesehen, alle Arbeitstage zusammengezählt könnte 3 Wochen evtl. hinkommen.

Last Online
    7 september 2024 @ 16:00
    Discussies
    14
    Thanks
    13

Standaard 20 juni, 2 x Sibel

Vrijdag 20 juni beloofde een lange dag te worden, ik had er althans op gerekend... Zo rond de middag was het nog erg rustig zowel met dames als ijsberen. Maar ja, dan komt er ene Toppie33 binnen en dan is het al gelijk 'n stuk drukker.....
    Na 'n broodje en de koffie maar 'ns buiten op het terras gaan zitten met de eerste Salito om de eerste verkenningen te doen. Binnen achter de bar verschenen er telkens dames die 'n koffie'tje kwamen halen en 'n verkennende blik naar buiten wierpen om zo de eerste prooien te kunnen vangen......
    Zo ook, (bij nadere info) Sibel die 'n verleidelijke blik naar buiten wierp waardoor ik onmiddelijk werd gevangen.... Aiiii, die ogen en die ietwat spottende blik.... ik was gelijk gevangen maar dat wist zij toen nog niet...
    Navraag leerde dat dit dus Sibel was, van Turkse origine en die zeker geen kat in de zak zou zijn....
    Later, binnen maar weer eens op zoek gegaan naar haar en al spoedig gevonden zittend op een bankje, onze blikken kruisten elkaar en weer die 'betovering' met die verleidelijke blik...... Ditmaal had ze door dat ze 'beet' had en verplaatste zich naast het vrije plaatsje naast mij. Haar verleidingskunsten zijn inderdaad formidabel, ze kan je zo vragend aankijken met die donkere ogen achter 'n sliert van haar 'gestreamde' haren en ik was dus al snel 'verkocht' en dat wist zij maar al te goed..... "Gehen wir zusamen?....." was haar vraag als variant op het zo overbekende "Schlüssel"..... Ik zou niet meer hebben kúnnen ontkennen al had ik het gewild....

Samen vertrokken we dus naar hutje 12 want dat stond immers op haar sleutel. Eenmaal binnen valt het op dat haar verleidingskunsten daar niet ophouden maar zicht in overtreffende trap voortzetten als moest ze je nog overtuigen..... Ik heb me daaraan heerlijk overgegeven en me laten meeslepen in haar geraffineerde verleidingsspel..... Heerlijk zoenen, ook weer opbouwend van voorzichtigjes aftastend naar ongeremd fel en geil.... Ook hier heb ik me niet onbetuigd gelaten en het spel overtuigend meegespeeld. Ze had door dat ik een 'volwaardige' tegenspeler was waarmee het spel goed te spelen was.... Eenmaal op bed werd dit alleen maar voortgezet door elkaars lichamen goed te verkennen, likkend en teasend.... Zo heb ik me door haar naar een toppunt van geilheid laten voeren door haar goddelijke pijpkunsten waarbij haar ogen (gespeelde?...) pure lust en geilheid uitstraalden....
    Langzaam nam ik het heft van haar over waarbij ik steeds nadrukkelijker mijn rol opeiste en haar in een onderdanig rol manuvreerde..... Tegenstribbelend liet ze zich in een meer passieve rol dwingen, uiteindelijk berustend en genietend..... Mijn orale verwenning had voelbare en zichtbare gevolgen......

Ik twijfelde even of ik door zou gaan tot het einde (want ik voelde wel dat dat er in zat...) maar besloot toch tijdig te stoppen voor het zover was... (Saruman heeft elders eens een stuk geschreven over het vrouwelijk orgasme waar ik veel waars in vond zitten...) Sommige vrouwen (de mindere) nemen daar genoegen mee en laten het erbij en gaan over tot de orde van de dag.... Andere vrouwen (de betere) worden daar juist extra gretig van en gaan voor de 100% op welke manier dan ook....
    Zo ook Sibel, die wilde er wel voor gaan maar vond het daarom ook wel weer tijd voor eigen aktie... Ik werd weer op de rug gedwongen en van 'bescherming' voorzien, langzaam liet ze zich op mij zakken ondertussen wel doorzoenend en likkend... Traag beginnend neukte zich zelf naar een hoogtepunt want dat was haar doel zo had ik wel door. Met een hand streelde ik haar gezicht waarbij ze een vinger in haar mond nam en er vervolgens wel zeer hard op beet..... ik kon nauwelijks een pijnkreet onderdrukken want ik wilde haar niet uit concentratie brengen.... Haar orgasme kwam vloeiend en zonder veel geluid....

Was daarmee haar opwinding en geilheid over?.... Nee allerminst, we hebben daarna nog in enkele posities geneukt telkens zoenend, likkend en teasend op zoek naar elkaars lekkere plekjes... Zo heerlijk zou het toch altijd moeten zijn... Uiteindelijk ben ik zelf gekomen in een soort halve FT waarbij er wat slierten op haar gezicht landden.... Zelf vond ze die aanblik wel geil want ze wilde het resultaat uitvoerig in de spiegel bekijken....

Na afloop bekende ze tijdens onze sessie drie keer te zijn klaargekomen maar daar zijn er mij toch twee volledig van ontgaan.... 'n stille genieter dus....
    Toneelspel?.... ik weet het niet, daarvoor waren er toch te veel 'echte' elementen en als het zo is dan is het voortreffelijk gespeeld en niet van 'de werkelijkheid' te onderscheiden.

Later op de avond liep ik haar weer tegen het lijf en vielen in elkaars armen....
    Ze wilde dat ik "de laatste man van deze dag" voor haar zou zijn en er iets speciaals van maken.... Ik had weinig overtuigingskracht nodig om daaraan te voldoen... Wederom zijn we in een hutje beland en zouden er ruim anderhalf uur verblijven.... 'alles' hebben we nog eens over gedaan maar met nog meer passie en verleidingskunst.... 'Speciaal' is het ook geworden al wil ik dat graag aan de verbeelding overlaten.....

Op een bankje in de lounge zijn we vervolgens beland waarbij ze zich met 'n drankje tegen me aan vleidde en nog wat hebben zitten chillen, het kostte me veel moeite om me uiteindelijk los te rukken en huiswaards te keren.....
    Ik heb er een vriendinnetje bij vrees ik....
    Zo'n ehhhhh..... je-weet-wel kater......

Eén van de avonturen van Dickydik: http://www.youtube.com/watch?v=ymvCF...eature=related

Last Online
    22 juli 2023 @ 00:38
    Discussies
    127
    Thanks
    422

Standaard

Veronderstel dat Mars deze Ebru bedoelt, dus voor de liefhebbers...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mars Bekijk bericht
    Na een tijdje mijn tweede ronde ingestart en liep de Turkse Ebru tegen het lijf.:green_smi Ze vertelde me dat ze al werkzaam was geweest in Happy-garden en GT en dat ze VV ook weer ging verlaten. Maandag zal haar laatste dag in VV zijn.

Last Online
    Discussies
    24
    Thanks
    2

Standaard

Ben haar gisteren ook tegen t lijf gelopen in de villa. Ze herkende me gelijk en stapte op me af. Helaas had ik al een afspraak met een andere dame voor de rest vd avond

Last Online
    18 november 2020 @ 21:58
    Discussies
    9
    Thanks
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel Bekijk bericht
    Veronderstel dat Mars deze Ebru bedoelt, dus voor de liefhebbers...
    Ja het is de deze Ebru. Ik heb even wat recherche gedaan en ik ben er 100% zeker van dat we het hier hebben over Ebru uit Happy en Sibel uit GT. waar ze nu heen gaat is niet duidelijk. ze zei dat ze het nog niet wist. vandaag zou ze nog in de Villa zijn. Ik denk de hele dag want ze is er blijven slapen.:wink:

Last Online
    18 november 2020 @ 21:58
    Discussies
    9
    Thanks
    1

Standaard

Ben haar gisteren ook tegen t lijf gelopen in de villa. Ze herkende me gelijk en stapte op me af. Helaas had ik al een afspraak met een andere dame voor de rest vd avond
    Jaaah, nu weet ik wie ze bedoelde. ze vroeg een beetje verontwaardigd of niet alle Hollanders het bed op maakte en vroeg me of ik iemand kende die dit wel deed. Ze gaf me een omschrijving van de persoon die dat voor haar gedaan had, maar ik had niet direct door dat het om jou ging Toppie33.:D ( overigens goed he dat ik nu een naam onthouden heb:green_smi zie je snel weer:wink:

Last Online
    30 oktober 2024 @ 12:10
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

Ik begrijp dat Lora verplaatst kan worden :D

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten