Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
    Last Online
    5 december 2014 @ 17:10
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Daumen runter La(e)titia, oogverblindende Braziliaanse

Naam : La(e)titia

Nationaliteit / taal : Braziliaanse, duits, engels, portugees, etc.

Leeftijd : 20 jaar volgens haar

Haarkleur / lengte : Zwart half lang tot schouders

Lengte : ongeveer 1.65m denk ik

Postuur / Cupmaat : Slank / B-cup

Service : NMC

Extra : Ziet er werkelijk oogverblindend mooi uit, praat ronduit gezellig en heeft betoverend mooie bruine ogen en die lach, oh dit is een topper qwa uiterlijk

Nou, nou,nou nou ja zeker niets te veel gezegd ! Alle belgen waren het met mij eens, dit is een nekkedraaier eerste klas. Maar dan moet die domme hollander natuurlijk wel eerst testen he RPlover !

Ik zag haar in de achterste bar waar ze met een andere dame en 2 heren stond te praten. het was een leuk goedlachs gesprek en ik was eigenlijk gewoon meteen helemaal weggesmolten. regelmatig gekeken en ze lachte vriendelijk terug, maar bleef in haar gezelschap. Aangezien ik niet weet of die heren ervoor betalen, haar niet gestoord en rustig gaan eten.

Na het eten op het teras gezeten met de Belgen en toen ging ze bij het zwembad liggen, ik wilde eigelijk gelijk aanvalluh, maar ik was te zwaar beladen (ik had te veel gefreten) en ik was met RPlover in discussie over liberaliteit:o. Wij komen er zeker en vast niet uit.

Toen liep ze naar de overkant en ging bij een oude grijze geluksvogel zitten en even later denk aan 10 minuten of een kwartier gingen ze naar de kamer slapen denk ik. Ik dacht dat is een dame die eerst rustig kennis wil maken en zonder haasten te werk gaat. Precies wat ik zoek !

Na een redelijk korte tijd liep ze weer rond en ze ging op het teras zitten bij de ouwe knakker. Afijn ik was al er regelmatig langs gelopen en toen sprak ze me aan of ik erbij kwam zitten, nou dat wilde ik maar al te graag. Naeven gezellig gepraat te hebben vroeg ik wat ze wlde drinken, een wodka red bull en ik waarschuwde plagerig of ze daar niet te ild van werd. Een ondeugend lachje werd mijn deel.

Nou de wodka red bull gehaald (kan alleen bij de achterste bar) en nog even gepraat, ze vroeg me wat ik op de kamer wilde doen en ik vertelde dat ik gewoon de standaard saunaclub service wilde NC, kussen en PZC. Nou dat kostte € 200,-. (Of daarna noemde ze € 150,- afijn niet erg duidelijk)

Ik vertelde dat dit altijd in de standaard € 50,- zit inbegrepen, maar ze werkte hier net pas vandaag en pijpen zonder deed ze niet voor € 50,- Kan ik inkomen, mag de dame zelf weten, volgens de liberale opvatting die ik overigens deel met RPlover.

Een half uur kon voor € 50,- maar wel MC, nou ik was echt beregeil, dus ik douchen en toen ik terug kwam gingen we de sleutel halen. Nog toen bleek dat ze inderdaad nieuw was. we hadden kamer 10 en wij naar boven gekeken op de eerste verdiepeing, niets, tweede verdieping niets, nog eens terug naar de eerste niets, terug naar de sleutelkamer, bleek het in de kelder, he he ok, gevonden bijna bekaf want ik ben geen berggeit.

Op de kamer, geen douche ! ok we lopen rond voor de douche en na de bezemkast geopend te hebben, de rest van de kelder toen kwamen we in de dameskleedkamer met douche voor dames. Nou dat kon wel voor haar , maar niet voor mij, maakt niet uit ik had net al gedouched.

Duidelijk ze sprak de waarheid, ze was hier inderdaad erg nieuw, want ze wist helemaal niets.

Ik even gewacht op de kamer, toen kwam ze binnen en ze stelde voor om even te dansen, he wat een lekker geil ding dacht ik nog en ze noemde geen prijs, dus dat is inbegrepen. Nou na 2 draaingen viel ze me aan als een tijger op haar prooi, ze trok een paar keer hard aan mijn paaltje en deed de condoom erom en keek me aan met zaadvragende ogen.

Pijpen met was niet inbegrepen ik moest haar neuken nou na een paar stoten hooguit 4 of 5 keer storte ik mijn geil in het condoom. Dat was het ! Ze stond op en zij dat is het ! je bent klaar, klopt en dat waren de vurigste 20 seconden die ik ooit had meegemaakt. Want langer had het zeker niet geduurd. Wat een serviceloze afwerkster !

Nou ze vroeg nog wat ik ervan vond en ik heb haar uitgelegd dat ik haar :
    Heel erg mooi vind
    heel erg aardig
    maar dat haar service op de kamer echt niet de service was die in een saunaclub thuishoort.

Ze beloofde dat ze de volgende keer beter zou doen, maar toen ik zij dat die er zeker niet komt dacht ze dat ik boos was, nogmaals uitgelegd dat ze aardig is en mooi, maar de service beneden alle nivo. Ook erbij gezegd dat als ze zo'n prijsbeleid en afwerktempo doet beter op kan houden, want dat dit zo bekend is via internet.

Afijn, sleutel teruggebracht € 50,- afgerekend en ik voelde me echt genaaid door de mooiste meid van het huis. Ik heb er niets van gemeld bij de receptie, ook daarvan heb ik spijt, want ik heb het idee dat het management van VV zeker iets ermee zou doen. Misschien haar uitleggen wat de prijspolitiek is in VV.

Groet, Foots :wink:

P.s. aftersales bestond uit nog altijd vriendelijk lachen en aardig zijn, echt helemaal niets mis mee !

P.S 2. en RPlover vroeg me meteen hoe ze was en na de uitleg zei hij dat hij daar al bang voor was. Slimme jongens die Belgen !!

Last Online
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Ausrufezeichen

Oh ps 3

En geef me hier geen nominatie voor beste recessie, het is gewoon de allerslechtste sessie die ik in mijn leven heb gehad, zelfs op het Baekelandplein zijn de dvp nog niet zo diep gezakt !!!

Last Online
    Vandaag @ 18:54
    Discussies
    102
    Thanks
    5.504

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foots Bekijk bericht
    Oh ps 3

En geef me hier geen nominatie voor beste recessie, het is gewoon de allerslechtste sessie die ik in mijn leven heb gehad, zelfs op het Baekelandplein zijn de dvp nog niet zo diep gezakt !!!
    Wel de kortste, maar als je na 20 seconden klaar komt dan moet het wel erg geil geweest zijn die 20 seconden .
    Of dacht je, zo snel mogelijk klaarkomen en wegwezen...want ik heb weer honger :D.

Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Reden nomineren die Meid, zalig

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Wel de kortste, maar als je na 20 seconden klaar komt dan moet het wel erg geil geweest zijn die 20 seconden .
    Of dacht je, zo snel mogelijk klaarkomen en wegwezen...want ik heb weer honger :D.
    Laat het duidelijk zijn, ik heb helemaal niks tegen Foots, alhoewel ik al mijn liberaal rechtse makkers heb aangesproken hem geen visa voor Belgenland te geven :teuflisch
    Dat even terzijde, verder vind ik dat Laetitia de vermelding moet krijgen van snelste Dame ooit, tenzij het tegendeel bewezen wordt. Nog een beertje die sneller kwam, voor het uittrekken van de badjas misschien? Rex? :D
    Eigenlijk moet ik de deze wel eens proberen, want als ze vreetsmurf Foots na 20 seconden klaar krijgt, moet ze wel hele speciale gaven hebben.

Wordt zeer kortelings vervolgd dus.....

:wink:

Last Online
    Gisteren @ 22:25
    Discussies
    58
    Thanks
    2.797

Standaard

We moeten Foots gewoon nomineren als geilste beer ooit!
    Zelfs Lisa had nog een kwartiertje nodig om mij happy te maken :thefinger

Last Online
    Discussies
    98
    Thanks
    108

Standaard

Sorry heren, maar ze was erg wild en ik was beregeil !

Ik kom wel vaker erg snel, maar dit was na een eigen ochtendgymnastiekmoment niet te verwachten snel.

Ahfijn volgende keer eens een sessie met een goede servicedame daarna met deze supermooie afwerkster, want dan kan ze tenminste nog wat zweten voordat we € 50,- verder zijn:D.

Wordt wel na mijn lange vakantie in de RP (Republic Philippines) waar ik me weer compleet leeg zal laten halen. Fysiek dan, niet financieel !!

Groet, Foots

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten