Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
Weergegeven resultaten: 176 t/m 196 van 196
    Last Online
    22 december 2024 @ 12:02
    Discussies
    2
    Thanks
    8

Standaard

Maat,

Gaat ge er niet ten onder van, word ge er alleen maar sterker van.
    Tis iets wat ons allemaal kan gebeuren en bij de meeste waarschijnlijk al gebeurd is, icl mezelf. En heeft het er nu niks mee te maken of een een DVP is of het meisje uit de straat.
    Tis mss erg om te zeggen, maar wij mannen zijn sukkels als het om vrouwen gaat. Ik heb zelfs de grootste macho's steenhard de grond zien raken. We zijn zwak wat betreft het vlees, en daar is geen ontkennen aan. Het enige geluk dat we hebben is dat we elkaar hebben in tijden als deze, in tijden van nood.
    De tijd heelt wonden en vrienden en collega's helpen u er graag bij.
    Ik zou u mijn verhaal wel eens vertellen moesten we elkaar ooit zien, da zulde zeggen, heb ik nog geluk gehad en ik ben er ook door gekomen en gij zult dat ook. Life goes on. Er zijn nog zoveel mooie visjes in de zee. En tis gd*verd*mme een grote zee.
    Kop omhoog en verder gaan, das mijn advies.
    En moesten er slechte momenten komen verzamel wat vrienden, collega's , whatever( heeft er niemand tijd, stuur maar een pm ), ijsberenpak aan, een drankje erbij en samen wat lachen en vertellen. Zo overwint ge alles.
    Bene there, Done that, en het heeft geholpen.

Rememeber, you're not alone !!!

Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Last Online
    4 januari 2025 @ 14:53
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    ............. Gelukkig hoefde ik die dag niet zoveel op te letten want niet alleen toppie33 en ace2 zouden aanwezig zijn om een uitgebreid verslag te doen maar ook de prijswinnaars Extince en Ariebier. Tel daarbij op dat Dickydik er was, MiniMe en Mauriceyep, timjava en een nieuwe polarbear, Big30 en Flipper, timd, flens,dupke, mars, quama,de souza, deuxdeux en vele anderen die ik alweer vergeten ben. Kijk en dat vergeten is dan makkelijk want één der schrijvers zal het dan wel melden . Maar ja, je zit dan wel met de waarheid van Ace2 opgescheept Maar volgens velen was zijn verhaal weer uitermate goed en naar waarheid geschreven, dus waar maak ik mij druk om........... ( dat doet toppie33 dan wel ...........
    Geschiedenis is niet wat er in het verleden is gebeurd, maar geschiedenis is wat in het verleden over het verleden is geschreven. Dus als jullie willen weten hoe het nageslacht (je weet wel dat spul dat wij in grote getalen verspillen in GT) over 1000 jaar over ons denkt en hoe je dan bekend zult staan, lees dan het evangelie van Ace2.

Last Online
    7 januari 2025 @ 23:19
    Discussies
    64
    Thanks
    1.681

Lächeln Live uit GT 27.06

Aanwezige dames
    Linda (bra)
    Sandra (ro)
    Alexa (de)
    Andra (ro)
    Angela (.pl)
    Anna (Croatia)
    Chaleen (maroc)
    Cindy (pl)
    Doro (pl)
    Elena (gre)
    Ella (ru)
    Filiz (tr)
    Gloria (bg)
    Gloria en zus
    Guhl
    Helga (Hu)
    Ina (w-ru)
    Isa (de)
    Jasmi (tr)
    Julie (ro)
    Katja (bg)
    Kim (thai)
    Lara (croatia)
    Lavinja (ro)
    lisa (de)
    Lucy (tr)
    Magdalena (pl)
    Marnel (croa)
    May Lin (th)
    Mirjam (de/tu)
    Monica (pl)
    Nellie (w-ru)
    Nina (de)
    Rachel (de)
    Regina (tsj)
    Romina (ro)
    Roxanna (ru)
    Shannon (be)
    Silvi (nigeria)
    Summer (th)
    Suzanna (hu)
    Sylvana (kosovo/de)
    Valeria (bg)
    Valeria (ru)
    Vanja (bg)
    Veronica (nl)
    gaby neu
    Kathrin (ro) terug
    nadja
    Shariffa
    Antonia
    isabella

en 20 onbekende dames

Aanwezige beren Rex, ik, Hotharry, Caligula.

groeten van Rex die er nu erop gaat kruipen-

Ace2's schermafbeelding
    Last Online
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toppie33 Bekijk bericht
    .............en al snel kreeg morele en metale steun van mijn vriend Ace2. Hierbij wil ik al mijn negatieve uitspraken over Ace2 met terugwerkende kracht weer innemen, want Ace2 is gewoon een topgozer die niet alleen de juiste woorden op dit forum schrijft, maar ook nu de juiste woorden sprak.
    Ja hij wees zelfs mooie Isabel af, om tijd vrij te maken voor een goed gesprek met klunzige Toppie33................

Als je zelf op de bodem van de beerput bent geweest (en neem van mij aan dat het daar erg stinkt) dan ken je de weg naar beneden en weer naar boven. Die ervaring deel ik noodgedwongen "graag" met vrienden (Toppie33) en bekenden. Zeg niet dat ik niet gewaarschuwd heb. Soms is het beter niet alles te weten wat de dames denken En wie van de appel van de boom des levens/kennis eet wordt vroeg of laat "gestraft". (Evangelie van Ace2, hoofdstuk 2 vers 7)

P.s.: een klunzige Toppie33 heb ik gisteren niet gezien.

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

@toppie33

Ik denk te weten dat 'jouw' dame er van uit ging dat ze jou sowieso nog in bed zou krijgen met haar. Dit was een berekeningsfout, het gebeurde dus niet. Toch durf ik nu al te stellen dat je er toch nog mee naar kamer zult gaan, één van de... En dan? Doe je daar slecht mee?

@bergm550

Dat gevoel hè. Ik herken dat ook. Eén keer ging zo'n gevoel te ver. Ik keerde het om, het ging mij makkelijker af dan haar. Als de buiten de club begint te geraken ben je verkeerd bezig.
    Nog over dat gevoel heb ik vorig weekend drie dingen ontdekt: 1) ik zat met mijn favoriete dame in m'n hoofd bij een andere sessie 2) Ik droomde over haar 3) Op weg naar het werk was ik nog in een roes, zelfs op het werk, daar was er gelukkig () zoveel werk dat ze vanzelf uit mijn gedachten verdween.

Met haar heb ik reuzesessies. Dat moet zo blijven. Ik ondervond trouwens dat zo'n gevoel dat na blijft hangen prettig is. Dus niets mis mee. Dat ik met haar in mijn hoofd zat, kwam eigenlijk gewoon maar omdat de andere sessie zo zwak was.
    Ik heb wel voor mezelf perfect uitgemaakt dat sessies heel veel (liefst zelfs) GFE+ mogen bevatten maar dat het daar bij moet blijven. Geen gsm-nummers uitwisselen, geen afspraakjes buiten de club... zoals seqoya het zo mooi zegt... geen geclaim .
    Geen geclaim... nee geen rompslompsituaties zoals je in een relatie meemaakt. De dame die ik bedoel claimt me ook niet. Feit is wel dat ik haar verleidingen niet kan weerstaan, omdat het zo perfect is op kamer.

Wat wil het toeval, en dat is écht toeval, zij is er een maand niet in de maand dat ik er ook niet veel zal zijn.

En het kan nog erger: ik heb er in PHG nu nog een vriendinnetje bij .

weer zo'n lang antwoord geworden
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    11 januari 2023 @ 12:07
    Discussies
    24
    Thanks
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    @toppie33

Ik denk te weten dat 'jouw' dame er van uit ging dat ze jou sowieso nog in bed zou krijgen met haar. Dit was een berekeningsfout, het gebeurde dus niet. Toch durf ik nu al te stellen dat je er toch nog mee naar kamer zult gaan, één van de... En dan? Doe je daar slecht mee?
    hmm dan ken je me slecht (kan ook niet anders want je hebt me nog nooit ontmoet ) , maar voor mij is deze dame een no-go en dat zal echt wel zo blijven....

Ace2's schermafbeelding
    Last Online
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard GT; donderdag 26 juni

Ik weet niet of jullie het herkennen, maar als je ergens heel erg naar verlangt dan ga je er ook over dromen. Nu zal een gevat iemand dan al snel zeggen dat in mijn geval er veel sex en blote borsten in die dromen voorkomen. Buiten dat zo iemand inderdaad gevat is, heeft zo iemand ook mensenkennis. Vreemd was het dan ook dat toen ik afgelopen donderdagochtend wakker werd, ik mij de droom van die nacht herinnerde: John Wayne de cowboy gewapend met een lasso, rijdend op een paard, jagend op koeien. Ik zag het verband met mijn bezoekje aan GT die dag (waar ik toch heel erg naar verlangde), totaal niet. Dat zou die avond nog wel veranderen, maar daarover later meer…………………..

Zoals zo vaak vertrok ik weer veel te laat van kantoor om richting Duitsland te rijden. Toppie33 was al neergestreken. “Leg ze maar al vast klaar” sms-te ik stoer. Wat dat betreft benijd ik Toppie33 wel een beetje. Vaak naar GT kunnen en er al vroeg kunnen zijn. Al begreep ik uit de berichtgeving, welke ik onderweg ontving dat het met de gezelligheid wel meeviel. Weinig (top)dames (die zullen wel uitrusten om vrijdag aanwezig te kunnen zijn om Jack42 te behagen) en weinig bekende ijsberen. Ik geloof dat Toppie33 het niet echt gezellig vond. “Het is niet druk. Maak mij wakker als je er bent” sms-te hij mij. Niet lang na dat sms-je arriveerde ik op de Heidweg. Voor het eerst in mijn leven stonden er al auto’s in berm langs de weg richting Bruggen. De parkeerplaats van GT, de bouwmarkt en langs de Heidweg zelf was geheel vol. Dus ook mijn karretje moest op de berm worden geparkeerd. “Niet druk?” mopperde ik “wat een lul.” Over lullen gesproken, het was tijd voor sex en wel snel ook. Het was al weer 24 uur geleden dat ik in actie was gekomen en zo huppelde ik richting het mooiste traliewerk van NRW.

Ik stapte binnen en keek gelijk in de glimmende ogen van Sonny. “Ah, de seksgod is binnen. Ik zal je vriend waarschuwen.” riep hij. Die bijnaam (die ik zelf niet heb verzonnen) keert zich nu geheel tegen mij, als ik de ironie in de stem van Sonny zo inschatte. Maar het zou nog erger worden, maar dat wist ik toen nog niet.
    Voor mij werd aan 3 Walen in het Duits/Engels uitgelegd dat ze 2 kastjes met zijn drieeen moesten delen. Het was immers druk. Het is dat ik haast had, anders was het grappig geweest om alles te volgen. Ik kreeg een kastje voor mijzelf.
    Na het douchen stapte ik de barruimte binnen en zag door het raam Toppie33 al op het terras staan. Ik zwaaide uitbundig, maar er kwam geen reactie. De story of my life. Daardoor werd ik genoodzaakt mij te focussen op echt belangrijke zaken en wel de vrouwen. Ik zag die dag: Kim (niet in willekeurige volgorde als eerste geplaatst), Meylin, Nadine, Sandra, Julie, Lorena, Tanya (dld.), Tanya (pl.), Ella, Inna, Isa, Lara, Lavinja, Lucy,Cassandra, Sylvana, Marnel Elena (ze vroeg mij nog hoe ze patattekes moest bakken), Gulcan, Guhl, Sandra, Valeria, Nellie, Summer (in volle actie voor de bar), Magdalena, Sherin, Romina, Regina, Issabella, Daria, Luna met zus, Nicole, Lisa (dld), Nicole2, Sylvie, Alicia en nog wel meer.

Ik wist dat de Thaise clan net was gearriveerd en ze zaten nog rustig op hun krukjes. Eerlijk gezegd ben ik een beetje uit de gratie gevallen. Bij de een lever ik niets meer op en de ander heeft een prijs op mijn hoofd gezet. Zo niet bij Kim, die liefjes zwaaide. Ondertussen was Toppie33 al weer binnen gekomen en stond bij mij. Hij zei: “Kim zwaait wel lief naar je.” “Lief?, zwaaien?” zei ik. “Heb je het verhaal van Jaccoone niet gelezen waarin hij schreef dat Extince een VIP-ontvangst kreeg. Wat heeft hij wat ik niet heb?, buiten een knappere kop en een zogenaamd blablabla lekker lijf” vervolgde ik “Zouden die vrouwen zo fysiek ingesteld zijn? Zien ze dan niet dat ik knap van binnen ben? Ik ben het beu. Ik wil ook een VIP-ontvangst.” Ik draaide mij om en liep met grote passen op Kim af, met Toppie33 in mijn kielsoog. Kim lachte vriendelijk naar mij, maar dat was niet genoeg. Ik wilde een VIP-ontvangst. Ze gaf mij lief een paar zoentjes en zei zachtjes: “Ich freue mich dich zu sehen.” Ik werd al weer wat minder boos. Ik herstelde echter snel en zei met een zware bromstem: “Kim, ich bin shockiert.” Dan wreekt zich echter dat wij een internationaal gezelschap zijn. Ik moest als Nederlander aan een Thais meisjes in het Duits uitleggen wat het Duitse woord “shockiert” betekende. Enkele minuten later begon ik op nieuw: “Kim ich bin shockiert.” Kim die waarschijnlijk dacht: “met wat voor onzin gaat hij nu weer komen?” (of althans de Thaise versie daarvan) keek mij totaal onbegrijpend aan. “Kim, ich bin shockiert. Ich habe gehohrt dass du auch mit andere manner nach zimmer geht.” Kim liet zich deze harde woorden langzaam op zich inwerken en langzaam maar zeker kwam er een glimlach op haar gezicht (en daar doen wij het toch voor) en ze zei geruststellend: “Nein, du bist die einzigste mann. Muss ich auch sagen dass du hubsch bist?” Ja, bitte” antwoordde ik. Nog even bijgekletst met Kim en ik ging weer aan de bar staan. Te lang bij een dame ouwehoeren betekent ook dat je de cash-flow van die dame afknijpt en dat willen wij natuurlijk niet.

Ik stond met Toppie33 wat bij te kletsen en wij deden een wedstrijd wie de langste zin kon maken met de meeste onzin. Het eindigde onbeslist. Tijdens die “wedstrijd” voelde ik een hand aan mijn billen. Nieuwsgierig draaide ik mij om, om te zien welke vrouw mij wilde behagen. Ik wilde net tegen Toppie zeggen: “aan mijn lijf hangen de vrouwtjes al. Ik heb bij jou nog niemand gezien.” Maar toen ik omdraaide keek ik in het gezicht van Mars. “Jij verwart mij zeker met Toppie?” zei ik snel. Ook Sonny kwam er bij staan. Sonny moest in actie komen. Hij was wel de vorige dag naar VV gegaan, maar had niet geneukt en stond nu op springen, net als ik. Tegen Mars en Toppie33 zei ik: “Volgens mij is VV een spookvilla. Ze lokken je met lekker eten en mooie plaatjes. Ze kleden je uit en zuigen je leeg, maar sex ho maar.” Binnenkort gaan wij maar eens kijken.

Toppie ging met een Duitser uit wandelen en Mars was op Summer gesprongen. Sonny verklaarde de liefde aan Valeria en ik…….. ik was alleen, lonesome. Ik besloot maar eens een rondje te lopen, maar ik kwam niet ver. Ik kwam tot Poolse Tanya, waarmee ik allerlei zaken eens doornam. “Bist du heute alleine?" vroeg ze. Met wijds gebaar (om de indruk te wekken dat de bar vol met vrienden zat) wees ik in de barruimte en zei: “Nein, meine freund ist hier auch, aber ehr hat angst.” Of Tanya die woorden hoorde weet ik niet, want ze zat al met haar lippen tegen die van mij aan. Ik smolt en dreef weg. Ik schrok net op tijd wakker en vertelde haar dat ik niet gekust wilde worden. Dat kan Tanya veeeeeeeeeeeeeeeeeel te goed. Daar zou ik vandaag niet intrappen. Ondertussen was Toppie33 weer in de barruimte. Ik vertelde hem dat ik hem kwijt was. “Ik was even bang dat je onder die stapel van mannen lag die nu bezig zijn met die gangbang in de kino. Ik was even bang dat ik je onder die stapel te moeten halen.” vertelde ik. Toppie keek mij aan alsof hij in een friettent stond met de gedachte dat niemand hem onder welke stapel dan ook hoefde te halen. “Nou , alleen om voor mijzelf plaats te maken.” zei ik.
    Ineens vloog een windvlaag door de barruimte met daarachter Boedha. “Dat moet Snelle Henkie zijn.” dacht ik. Ik hing met mijn rug tegen de bar met mijn ellebogen op de bar (net als een echte cowboy) en keek stoer en met geknepen ogen naar het binnen wandelende duo. Toen zij mij passeerden tikte ik bij Boedha op de schouder. Verbaast keek hij mij aan: “Jij hier?” vroeg Boedha. Natuurlijk was ik hier, anders zou ik hem geen hand kunnen geven. “Je bent niet lonesome vandaag, zie ik, hahahahaha.” hoorde ik Boedha nog zeggen, voordat hij weer achter Snelle Henkie aan ging rennen.

Ik besloot eens een rondje te lopen en liep naar de kleedruimte waar Roemeense Julie stond om zich om te kleden. Ik keek haar aan en ineens begon ze te lachen: “Ahhhhh, my girlfriend. I want to show you my new shoes.” Een ijsbeer keek haar verbaasd aan. “Oh, yes, she (en daar bedoelde ze mij mee) is my girlfriend. We shop a lot. We also do lesbian show.” zei Julie tegen de ijsbeer. “That is € 50;= extra” zei ik snel. Julie kwam naar mij toe, omhelsde mij heftig en zoende mij op de mond. “Hi, sweetheart.” zei ze. Ik liet haar maar weer even alleen.
    In de bar bedacht ik mij dat ik die lesbie/gay-act niet teveel moest overdrijven. Julie kwam de barruimte binnen en liep recht op mij af en gilde: “Hiiiiiiiiiiiiiiii, sweetheart, you are my girlfriend.” In plaats rationeel te handelen en aan mijn zo juist verstandige gedachten te denken (en dus niet te overdrijven) gilde ik met een piepstemmetje terug: “Hiiiiiiiiiiiii Julie, You have new make-up. I am yealous.” Julie begon spontaan te lachen en ik had de indruk dat ze het meende. Ze zoende mij nog een keer en aaide mijn arm. Vervolgens liep ze achter de bar om iets te drinken te pakken. Waarschijnlijk onbewust had ze wel een erotische prikkel bij mij achter gelaten. Ze liep de bar uit, mij achterlatend, maar niet voor lang, want mijn kleine worstjes, die ik benen noem, brachten mij achter Julie aan die bij de sigarettenautomaat stond. “Do you want to go on the room with me?” vroeg ik Julie. “Me?” vroeg ze. “No, your oma.” zei ik. “But she is not here.” antwoordde Julie. Dit werd zo nog een moeilijk gesprek. “I never thought you want to go on the room with me” vervolgde Julie en ze keek mij echt verbaasd aan. Ergens kreeg ik een beetje het gevoel dat het geen verstandige vraag was geweest. Ik ken dat gevoel nu ondertussen wel. Was het dat Julie mijn grappen wel leuk vond, maar dat niet wilde bederven met stomme sex of was ze gewoon verbaasd dat ik erotische interesses aan de dag legde? Ik werd niet geweigerd, maar ik moest wel even wachten. Dat was uiteraard geen probleem. Julie ging nog even eten en een sigaretje roken. Ondertussen kwam ze mij zo nu en dan een zoentje geven. Ze zat met haar vriendinnen te praten en ik wist dat ik bij enkelen daarvan niet zo populair was (kan dat dan? Ja, dat kan, maar niet doorvertellen aan andere ijsberen). Niet dat ik veronderstelde een zo belangrijk gespreksonderwerp te zijn, maar als het eenmaal zo ver zou zijn, dan zou het zeker niet zo positief zijn. Uiteindelijk gingen wij naar de kamer of liever gezegd een tuinhuisje. Wij vertrokken en ik hoorde nog net een vriendinnetje zeggen” Oh my god, it is him.” Het klonk niet als een compliment.

Op weg naar het tuinhuisje zei ik tegen Julie met een piepstemmetje: “Oh Julie, you make me yealous. You have so good make-up. It fits good on your skin. Is it Lancorre or Gucci? My make-up goes all over my face when I cry and I cry a looooooooooooootttttttttttttt.” Julie schoot in de slappe lach en ik moest haar vasthouden dat ze niet van haar plateauzolen af viel. “You are funny” zei ze giechelend. Ondertussen hing een ijsbeer stoer uit een raampje en keek verbaast naar ons. “Do not look at my legs” sneerde ik naar de ijsbeer. “All those horny men. They all think I am only meat, but I am a person with a heart.” Julie probeerde haar giechelen zo veel mogelijk in te houden om de stoere ijsbeer die uit het raam hing niet te veel af te schrikken. Het blijft immers een potentiele klant. Met grappen en grollen bereikten wij het tuinhuisje. In het tuinhuisje kleedde Julie zich uit en ze zag er superstrak uit. “Wat een lijfje” dacht ik. Ik wou dat ze hetzelfde over mij dacht. Julie is echt super slank, heeft mooie ronde billen en slanke benen waarvan de lengte ogenschijnlijk in meters moet worden uitgedrukt. We gingen naast elkaar liggen en ik vroeg mij af wat te doen. Weer een flauwe grap maken of een serieuze poging wagen tot sex. Julie besloot tot dat laatste en kuste mij teder en heel goed. Dat duurde even, maar zodra wij elkaar even in de ogen keken schoot Julie in de slappe lach. Dat werkte wel aanstekelijk bij mij. Dat ging zo een hele tijd door. Ooit heb ik gelezen dat humor en sex de ultieme combinatie was. Degene die dat geschreven had, heeft onze sessie niet bijgewoond. Ik moest zelf ook wel lachen. Maar na een kwartier van allerlei pogingen tot sexuele handelingen werd mijn penis er niet steviger onder. “Kleine Jan” zou een te groot compliment voor hem zijn geweest.
    Ik kan jullie echter geruststellen. Julie is een vakvrouw die uitstekend zoent. Dat zoenen trok mij uiteindelijk toch over de streep en onze sexuele handelingen begonnen met een kwartier vertraging. Kort samen gevat was het goed te noemen. Zoals gezegd is Julie een mooie vrouw, die wel een beetje professioneel is. Julie zoent heel goed en dat zelfde kan worden gezegd over haar pijpkwaliteiten. Ze laat zich ook gewillig beffen.
    Toen we (lees ik) eenmaal klaar waren kletsten we nog wat af. Maar bij het einde veranderde het gesprek weer in onzin. Ik wilde Julie in vertrouwen nemen. “Please do not be angry, but I have to tell you something.” Julie keek mij verbaasd aan (dat doen wel meer vrouwen). “You think I did come, but sometimes it is not real. I play theatre. But with you it was real.” Julie liet de woorden even tot zich inwerken en kreeg wederom de slappe lach. Later zou een ijsbeer tegen mij zeggen dat de vrouwtjes bij hem altijd een goed orgasme kregen (waarom kwamen ze anders op hem afgelopen in de bar?Ja, waarom?). De slappe lach liet hij over aan Bassie.
    “We must give you a new name. I call you Cosmolina.” zei Julie. Ze zou dat erg letterlijk nemen. Bij terugkomst in de bar zou Toppie nog zeggen dat Julie mooi van de kamer kwam. “Alsof ze iets speciaals heeft beleefd.” Ik hoop het maar.

Het liep nu tegen zessen. Bij Mars was de ergste druk, na Summer, wel weg en er was een gesprek mee te voeren. Sonny kwam van de kamer af (met Valeria) en hield zijn bril in zijn hand. Een bril met beslagen glazen. En Toppie…….. Toppie was aan het wachten. Hij stond te stuiteren. “Ik ben hier het langst, en iedereen heeft al geneukt, behalve ik.” zei hij beteuterd. Dat wachten leek beloond te worden toen een mooie verschijning de barruimte betrad. We besloten naar buiten te gaan. Toppie33 met zijn dame naar de bankjes op het terras en ik met Mars naar de BBQ. Er stonden veel ijsberen bij de BBQ en de meeste tafeltjes waren bezet. Achter mij hoorde ik wat gekibbel en ik zag dat Luna voor kroop. “Dat is wat voor jou” zei ik tegen Mars. “Marrokaans?” antwoordde hij “Ik dacht het niet” (hij bedoelde het niet racistisch, weet ik). Ik wist echter beter. Ook bij ons kroop Luna voor. “Wann du mir ein kussen gibst dann kannst du am ersten dass essen benutzen.” zei ik op mijn beste houtjes-touwtjes-Duits (zijn jullie niet trots op mij?, Willm2 en Toppie33). Ik kreeg mij (bescheiden) zoentje en ik zag dat Luna oogcontact met Mars zocht.
    Mars en ik gingen op het terras zitten en tijdens ons eten namen wij zo enkele levensvraagstukken door. Na een kwartiertje kwam Luna weer bij ons zitten, of liever gezegd op de bankleuning bij Mars. Mars glimlachte. Het zusje van Luna ging bij mij op de leuning zitten. Ik had echter belangrijkere zaken aan mijn hoofd. Ik had Toppie33 alleen zien vertrekken en ik zag zijn dame vies zitten kwijlen bij een Duitser. Mars was toch wel in goede handen bij Luna. Dat bevestigde hij later ook.

Ik liep de barruimte binnen en ik werd geaaid over mijn onderarm. Ik keek opzij en ik keek in het gezicht van Gulcan. Ik smolt gelijk. Gulcan ziet er altijd zo strak uit en een meisje als zij krijgt altijd mijn hormoontjes in beweging. Er was een tijd dat Gulcan mij ontweek (de natuurlijke reactie van een vrouw), maar nu was ik schijnbaar een aantrekkelijke prooi. “Wie geht es dir?” vroeg ze zacht. Ik stamelde wat, waarbij ik opzettelijk een hoop onzin uitkraamde. Ik was echter op zoek naar Toppie33. Toppie zat aan de bar. In zijn buurt zat de Thaise clan. Kim had meer dan voldoende werk en ook Meylin had niets te klagen. Nadine kreeg ook wel aandacht, al was zij meer bij de speelautomaat te vinden. Lorena had het heel druk en dat vond ik wel jammer. Wat een super lijf heeft zij toch. Mooi slank en grote borsten. Wat wil een ijsbeer nog meer? De damesbezetting was in kwantiteit redelijk, al had ik niet de indruk dat er echte wachttijden waren, maar qua kwaliteit is het wel eens beter geweest. Nu Summer weer actief was, werd ik ook een prooi. “Willst du mit mir nach zimmer?" vroeg ze lief. Ik vertelde ze eerlijk dat ik haar wel mooi vond, maar dat ik de indruk had ze zich niet echt aangetrokken tot mij voelde. “Nein, nein” zei ze “Ich freue mich sehr mit dir nach zimmer zu gehen. Wann ich dich sehe bekomme ich lust und hoffe ich dass wir nach zimmer gehen.” “Nein, wann du mir sehe dann denkst du: ah, da lauft meine € 100;=” zei ik. Summer kon er wel om lachen. Elena en Cassandra, toch ook dames met uitzonderlijke kwaliteiten en met een uitzonderlijk mooi lichaam, liepen zo nu en dan werkloos door de barruimte. Maar nooit voor lang. Ik probeerde indruk op Elena te maken en zei tegen haar: “Ich komme aus Belgie.”
    Ineens voelde ik een hand om mijn middel. Ik draaide om en keek in de lachende en stralende ogen van Isabella. “Bist du mir vergessen? » vroeg ze. Isabella is niet een dame om te vergeten. “Bist du mir vergessen? » vroeg ik als wedervraag. Isabella lachte en zei zeer overtuigend : « nein.” Dit moest ik Toppie33 laten weten, die rond bazuint dat elke vrouw mij vergeet (mij willen vereten is wat anders). Maar Toppie was in geen velden of wegen te bekennen. En wat doet een ijsbeer als hij alleen is. Hij gaat op jacht. Ik rechtte mijn rug, hield mijn buik in en liep met mijn borst vooruit richting Kim, het Thaise bloemenmeisje. Vijf minuten later lagen wij weer op een kamer. Dat liggen duurde 2 uur en was vol met actie en geklets. Dat die Kim mij nog steeds weet te verwennen, na al die weken.

Bij terugkomst in de kleedruimte zag ik dat GT-Juncky ook was gearriveerd. Wees welkom in de poel der lusten. GT-Juncky kent de weg wel. Uiteraard elkaar de handen geschud en even bij gepraat. Van al dat praten kreeg ik dorst en besloot naar de bar te gaan. In de barruimte zag ik Toppie33 staan. Dat was geen goed teken en dat straalde hij ook uit. Toppie was in mineur. Het werd tijd voor een goed gesprek. Hoe vaak had ik daar zelf niet zo bij gestaan (Randy: s.v.p. niet antwoorden)? Het leven van een ijsbeer gaat niet over rozen. Het gaat weken goed, beter en super. En dan komt toch die dag. De dag dat alles tegen zit, dat alles weer normaal wordt, dat je in de gaten krijgt hoe de dames echt in elkaar zitten. Het ijsberenleven is net als het beklimmen van een berg. Je gaat lang bergopwaarts, maar vroeg of laat moet je toch naar beneden.
    Ik had wel met Toppie te doen. We raakten op deze manier allebei in mineur. Het werd tijd om te lachen. Ik keek de bar rond en zag een turkse dame in een bank zitten, die zo nu en dan naar ons keek. Ik keek ook zo nu en dan naar haar. Op een gegeven moment stond ze op en liep quashi nonchalant langs ons heen, waarbij ze wulps naar ons keek. Het € 50;=-biljet dat ik in mijn hand hield mistte zijn erotische uitwerking niet. Ik hield de dame tegen en vroeg hoe ze heette. Dat zei ze wel,maar ben ik helaas vergeten. Ik herinner mij dat ze uit Turkije kwam. Het was een mooi meisje. “Ich heisse Ace” zei ik “aber dass ist nicht meine echte nahme.” “dass weiss ich” zei de dame “du bist Cosmolina” Dit keer was ik het die verbaast was en besefte dat Julie haar (roddel)werk al had gedaan. “He” zei ik “ich bin keine frau, ich bin nicht gay. Ich bin ein echter mann” De Turkse dame voelde met haar hand aan mijn geslachtsdeel en zei: “stimmt” Het was echter tijd voor eerherstel en ik moest in actie komen. “Ich bin keine frau, ich bin ein echter mann.” zei ik “ich bin ein echter mann. Ich bin genau wie ein cowboy” Schijnbaar werd door het woord “cowboy” een knoopje in mijn bovenkamer ingedrukt (waarvan de uit-knop defect is) en ik deed de Turkse dame voor hoe ik op een paard reed. Ze keek vol bewondering. “Ich bin ein cowboy” schreeuwde ik door de bar “ich bin John Wayne die cowboy und du bist meine indiane. Willst du mit mir cowboy und indiane spielen?” Mijn Turkse vriendin zag er de lol wel van in, net als Toppie33. Ik liep een rondje door de bar op mijn denkbeeldige paard en liet aan een ieder weten dat ik John Wayne was. “Soll ich fur dich eine kuhe abfangen?” vroeg ik aan de Turkse dame. De Turkse dame schaterlachte alleen maar. Misschien overdreef ik iets. “Jetz sprache ich zu viel quatsch” zei ik tegen haar. “Nein, nein, du gibst spass, echter spass.” Trots keek ik naar Toppie. “Jetz geht loss.” riep ik uit volle borst. “Ich soll im garten mit meine lasso eine kuhe fur dich abfangen” riep ik tegen mijn Turkse indiaan en ik was op mijn ros vertrokken. Sonny, Snelle Henkie, Boedha en GT-Juncky keken mij verbaast na en ik hoorde hen nog in koor tegen een dame zeggen: “nein, wir kennen diese mann nicht.”

Ik liep weer eens een rondje en werd wederom aangeklampt door Gulcan. Ik was echter leeg. Twee keer op een avond. Het kon haast niet beter. Een paar meter verder stond Luna een beetje boos naar mij te kijken. “Wass ist loss?” vroeg ik. “Ich will mit dir auf zimmer. Ich komme die ganze zeit nach dir aber du laufst die ganze zeit weg. War es nicht gut wann wir auf zimmer waren?” Eerlijk gezegd had ik niet zo’n zin in Luna. De sessie met haar was best wel naar tevredenheid verlopen. Maar je bent verwend of niet, je hebt voorkeuren of niet. Maar afwijzen is nooit leuk. Je kunt een dame in GT ook niet meer kwetsen door haar af te wijzen. Die meisjes weten allemaal dat in het echte leven zij ons geen blik waardig zouden gunnen. Voor een knipoog zouden wij op onze knieeen voor hen zitten. Maar in clubs als GT gaat de wereld op zijn kop en moeten alle die mooie dames achter ons aan. Tot over maat van ramp twijfelen en weigeren wij. GT is een club waar het goed verdienen kan zijn, maar je moet als vrouw wel een harnas om hebben om niet al te gekwetst naar huis te gaan. Over naar huis gaan gesproken, ik moest ook eens nodig naar huis. Ik besloot afscheid te nemen van Toppie33, Sonny, GT-Juncky, Boedha en Snelle Henkie. De meesten keken een andere kant uit toen ik op hen af liep. Tot de volgende keer maar weer. Mars was in geen velden of wegen te bekennen. Die was weg met Daria (zoals GT-Juncky al voor hem had gedaan) en deed dat 3 uur lang. De Turkse dame vroeg nog of ik even bij haar op de bank kwam zitten, maar ik moest mij verontschuldigen. “ich freue mich John Wayne die nachste mahl wieder zu sehen” zei ze. Ze staat op mijn to-do-lijstje.

Ik ging douchen en kleedde mij aan. Een dame in de kleedkamer liet nog haar tongetje zien in opperste wellust, maar deze jongen moest helaas naar huis. Ik stapte GT uit en zag op de parkeerplaats Thaise Nadine staan in haar burgerkledij, waarschijnlijk wachtend op een taxi. Ik heb veel dames buiten GT gezien en eerlijk gezegd moet ik toegeven dat als de oorlogskleuren zijn afgesminkt, de geile outfits zijn verdwenen, de geile erotische atmosfeer niet aanwezig is en het dimlicht is vervangen door fel zonlicht (al was het nu schemerig) de meeste dames er iets minder aantrekkelijk en lustopwekkend uit zien. Ik heb ooit een toppertje uit GT met krulspelden in haar haar, net uit bed, niet opgemaakt met een peuk in haar mond gezien. Ik wist niet wat ik zag en baalde dat ik geen bril droeg omdat ik toen niet zeker wist of ik het allemaal wel goed zag. Nadine daarentegen zag er, in haar jurkje, even mooi en oogverblindend uit als in GT. Niets geen tegenvallers.
    Ik was echter op weg naar mijn auto. Een beetje mismoedig stapte ik wel in mijn auto. Ik was wederom getuige geweest van een ijsbeer die met zijn klauwtjes op de grond was gekomen. Ik weet dat dat geen prettig gevoel is en dat dat even wat dagen nodig heeft om te slijten. Maar slijten zal het. Wellicht dat daarom de mondharmonica op de achtergrond nog triester als anders klonk. Ik startte mijn auto en reed weg richting horizon, terwijl ik zachtjes zong: “I am a poor lonesome John Wayne, fucking far away from home……….”

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 Bekijk bericht
    Ik heb veel dames buiten GT gezien en eerlijk gezegd moet ik toegeven dat als de oorlogskleuren zijn afgesminkt, de geile outfits zijn verdwenen, de geile erotische atmosfeer niet aanwezig is en het dimlicht is vervangen door fel zonlicht (al was het nu schemerig) de meeste dames er iets minder aantrekkelijk en lustopwekkend uit zien. Ik heb ooit een toppertje uit GT met krulspelden in haar haar, net uit bed, niet opgemaakt met een peuk in haar mond gezien. Ik wist niet wat ik zag en baalde dat ik geen bril droeg omdat ik toen niet zeker wist of ik het allemaal wel goed zag. Nadine daarentegen zag er, in haar jurkje, even mooi en oogverblindend uit als in GT. Niets geen tegenvallers.
    En zo zijn er wel meer. Ik wil zelfs nog meer zeggen. Ik heb in YY al verschillende keren de dames zien binnenkomen en buitenwandelen in burgerkledij, maar toch pittig en sexy, zij waren zonodig nog aantrekkelijker dan in hun weinig verhullende kledij. Kleding maakt niet enkel de man . En het waren toevallig geen dames die één en ander dienden te verstoppen, nee nog lekker strak en slank .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    Vandaag @ 20:14
    Discussies
    101
    Thanks
    5.439

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toppie33 Bekijk bericht
    hmm dan ken je me slecht (kan ook niet anders want je hebt me nog nooit ontmoet ) , maar voor mij is deze dame een no-go en dat zal echt wel zo blijven....
    Ben benieuwd of dat inderdaad zo blijft .
    Klein gokje, binnen uiterlijk 1 maand heb je haar weer ge-.

Ook ik ken je niet maar ik weet wel dat over het algemeen alleen vrouwen, indien ze gekwetst zijn, ondanks dat ze een man graag willen, deze landurig kunnen blijven afwijzen.

Het blijft me overigens wel verbazen dat ´doorgewinterde´ ijsberen toch regelmatig verrast worden door zo´n voorval.
    Laatst gewijzigd door Picasso 1; 28 juni 2008 om 19:22

Last Online
    14 oktober 2015 @ 13:18
    Discussies
    7
    Thanks
    0

Standaard

“Heb je het verhaal van Jaccoone niet gelezen waarin hij schreef dat Extince een VIP-ontvangst kreeg. Wat heeft hij wat ik niet heb?, buiten een knappere kop en een zogenaamd blablabla lekker lijf” vervolgde ik “Zouden die vrouwen zo fysiek ingesteld zijn? Zien ze dan niet dat ik knap van binnen ben? Ik ben het beu. Ik wil ook een VIP-ontvangst.”
    De "vipbehandeling" bestond uit 3 zoenen op de wang, met "wie gehst dir"... Valt mee dus. :green_smi
    Ik draaide mij om en liep met grote passen op Kim af, met Toppie33 in mijn kielsoog. Kim lachte vriendelijk naar mij, maar dat was niet genoeg. Ik wilde een VIP-ontvangst. Ze gaf mij lief een paar zoentjes en zei zachtjes: “Ich freue mich dich zu sehen.” Ik werd al weer wat minder boos. Ik herstelde echter snel en zei met een zware bromstem: “Kim, ich bin shockiert.” Dan wreekt zich echter dat wij een internationaal gezelschap zijn. Ik moest als Nederlander aan een Thais meisjes in het Duits uitleggen wat het Duitse woord “shockiert” betekende. Enkele minuten later begon ik op nieuw: “Kim ich bin shockiert.” Kim die waarschijnlijk dacht: “met wat voor onzin gaat hij nu weer komen?” (of althans de Thaise versie daarvan) keek mij totaal onbegrijpend aan. “Kim, ich bin shockiert. Ich habe gehohrt dass du auch mit andere manner nach zimmer geht.” Kim liet zich deze harde woorden langzaam op zich inwerken en langzaam maar zeker kwam er een glimlach op haar gezicht (en daar doen wij het toch voor) en ze zei geruststellend: “Nein, du bist die einzigste mann. Muss ich auch sagen dass du hubsch bist?” Ja, bitte” antwoordde ik. Nog even bijgekletst met Kim en ik ging weer aan de bar staan.
    Maak je niet druk, ik heb inmiddels ook May lin "gesproken" en je mag Kim helemaal voor jezelf hebben... :teuflisch
    Over GFE gesproken...:p

:wink: Jaccoone
    ik weet niet wat ik moet hier, zonder de dames van plezier

Ace2's schermafbeelding
    Last Online
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaccoone Bekijk bericht
    De "vipbehandeling" bestond uit 3 zoenen op de wang, met "wie gehst dir"... Valt mee dus. :green_smi
    Dan wil ik een VIP-XXL-ontvangst.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaccoone Bekijk bericht
    Maak je niet druk, ik heb inmiddels ook May lin "gesproken" en je mag Kim helemaal voor jezelf hebben... :teuflisch
    Over GFE gesproken...:p

Geeft Meylin betere VIP-ontvangsten/behandelingen?

Ace2's schermafbeelding
    Last Online
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Ben benieuwd of dat inderdaad zo blijft .
    Klein gokje, binnen uiterlijk 1 maand heb je haar weer ge-.

Ook ik ken je niet maar ik weet wel dat over het algemeen alleen vrouwen, indien ze gekwetst zijn, ondanks dat ze een man graag willen, deze landurig kunnen blijven afwijzen.

Het blijft me overigens wel verbazen dat ´doorgewinterde´ ijsberen toch regelmatig verrast worden door zo´n voorval.
    Ik denk dat het zo blijft. Ik ben getuige geweest hoe de dame acteerde en ik ken Toppie33 nu een beetje: met de voeten van Toppie wordt niet gespeeld. En als de dame in kwestie nu de enige bereikbare dame zou zijn, dan zou ik misschien ook twijfelen. Maar het aanbod is groot genoeg en er is aandacht genoeg voor Toppie33. Ik heb er meer dan genoeg last van dat de meisjes liever naar zijn grapjes luisteren dan naar die van mij

En ach, dat dit soort dingen doorgewinterde ijsberen overkomt (ik voel mij aangesproken) dat komt (zoals je zelf ook als eens schreef) dat ze er voor open staan. Iedereen komt met een rugzakje in de club en iedereen zoekt weer iets anders.

Tot binnenkort in GT? :wink:

Ace2's schermafbeelding
    Last Online
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    En zo zijn er wel meer. Ik wil zelfs nog meer zeggen. Ik heb in YY al verschillende keren de dames zien binnenkomen en buitenwandelen in burgerkledij, maar toch pittig en sexy, zij waren zonodig nog aantrekkelijker dan in hun weinig verhullende kledij. Kleding maakt niet enkel de man . En het waren toevallig geen dames die één en ander dienden te verstoppen, nee nog lekker strak en slank .
    Ik bedoelde niet te zeggen dat de dames buiten de clubs er niet goed uit zien. In tegen deel zelfs. Ik ken ook meisjes die mijn hormoontjes pas goed in beweging kregen als ik ze in hun burgerklofje zag. Het valt mij trouwens wel op dat de club-dames over het algemeen in de buitenlucht de voorkeur hebben voor gewaagde kleding.
    Maar het is ook zo dat sommige dames buiten minder opvallen dan in de club.

Last Online
    2 oktober 2020 @ 18:24
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Blinzeln Last Saturday in GT

Were in GT

Saturday, 28th Juni 2008 :

63 named women : Alexa (.de), Ambra (.ro), Angela (.pl), Anna (Croatia), Antonia/Cami/Isabella (.ro), Caro/Carolin (.de), Cassandra (.ru), Cindy (.de), Cindy (.pl), Claudia (Croatia), Daria (Iran), Ebru (.tr), Ella (.ru), Emma (.ro), Eva (Croatia), Filiz (.tr), Gabi (.hu), Gloria (.bg), Guhl (Marocco), Gulcan (.tr), Hanny/Katja (.bg), Helena (Greece), Ina (.ru - Brown hair), Inka (.kz), Isa (.de), Jana (.pl), Jane (.de), Joy (.pl), Kathrin (.ro), Katja (.bg), Kim (Thailand), Lara (Croatia), Lisa (.de), Lucy (.tr), Mandy (.pl), May-Lin (Thailand), Milis (.tr), Miriam (Tunisia), Monika (.pl - blond, 26-29 yo, 1.55 m, cup A), Monique (.pl - 30-33 yo), Nadja (.de), Nellie (.ru), Nicole/Michelle (.pl), Nina (.de), Pia (.pl - was new last week - brown hair, 22-25 yo, slim, 1.65 m, cup A), Rachel (.de), Regina (.cz), Ricarda (Spain), Roxanna (.kz), Safira/Sofia (.ru), Sandra (India), Sharifa/Elayla (Egypt), Silvana (Italy), Summer (Asian), Sunny (Marocco), Sylvia/Silvy (Niger), Tanya (.pl), Tara (.de), Tiffany (.de), Valeria (.bg), Valeria (.ru), Vanya (.bg), Victoria (.bg),

and 9 unknown women (one new one).

.bg = Bulgaria
    .cz = Czechia
    .de = Germany
    .hu = Hungary
    .kz = Kazakhstan
    .nl = Netherlands
    .pl = Poland
    .ro = Romania
    .ru = Russia
    .tr = Turkey

Last Online
    5 januari 2025 @ 17:05
    Discussies
    30
    Thanks
    698

Lächeln GT 28/6 gedreven door een wolkje......

Deze week zou het voor mij een clubloos weekendje worden, want mijn favorietje had vorige week gezegd dat ze er niet zou zijn. Nou is een week wel erg lang en de plannen van die dames wijzigen van dag tot dag. Zo zag ik haar toch in het aanwezigheidslijstje van Jack42 staan. Waarvoor je medeberen al niet goed (of is het slecht ?) zijn.

Nou heb ik mij de laatste maanden wel behoorlijk monogaam gedragen binnen de club en hier kwam ook nogal wat commentaar op van enkele bezorgde medeberen. Dat ging dan meestal van "probeer toch ook eens wat anders" "het loopt hier volledig fout met je man" "deze ijsbeer moeten we terug op het recht pad zien te brengen" "GFE, daar geloof je toch niet in" "vroeg of laat wordt je op je hart getrapt" "kom van die wolk af man, kom van die wolk af" enz.....

Nou was er gisteren een van die wolkjes afgezakt naar België en die bracht mij even in dromenland. Ik dacht zo bij mezelf ik bel haar op en ga een dagje naar GT. Net toen ik mijn mobieltje opnam, ging dit als vanzelf af. Hey jij kan echt wel mijn gedachten lezen..... Aan de andere kant had ik een dame die voor ons wel een heel leuk plan had voor die dag, zo mogelijk nog mooier dan wat ik in gedachten had.

Gedreven op dit wolkje werd ik naar een parkeerplaats geleid vlak voor de deur van GT. Ik was er zo rond 14.30 en het was al behoorlijk druk. Er waren al veel ijsberen en de dames kwamen zo druppelsgewijs binnengestroomd. Aan de bar raakte ik in gesprek met De Souza (alleen lezende beer....) en enkele van zijn vrienden. Precies op het afgesproken uur zag ik aan de inkomdeur een breedlachende dame (nog in haar gewone kleren) naar me wuiven. Mijn dag kon al niet meer stuk. Even later kwam dan ook Bergm550 de bar binnen. Hij gedroeg zich vrij nerveus, zeker als Lara ten tonele verscheen. Ik probeerde hem nog te kalmeren maar er was geen houden meer aan. Ik ga deze week ook maar eens proberen om deze beer op het rechte pad te brengen .

Even later werd ik dan afgehaald door een Griekse goddin. Ik vertelde haar dat mijn medeberen wel erg bezorgd om me waren omdat ik altijd met haar ging. Waarom dan toch vroeg ze me ? Nou omdat jij mijn hart gaat breken.....
    Sommige beren zijn echt wel goed gek zei ze me. Weet je dat ik er soms op aangesproken wordt dat ik altijd met jou ga...... Zelfs vorige donderdag nog, dan deed een Hollander zich voor als Belg, kan het nog idioter. Vorige donderdag ??? Er ging bij mij al dadelijk een lichtje branden AAAACCCCEEEE.
    “Ich komme aus Belgie.”
    Waar haalt die het toch altijd weer vandaan.....

Verder heb ik weer een fantastische dag gehad. Eerst wat op de kamer vertoefd, dan wat genoten van het mooie weer in de tuin, ons wat te eten besteld en dan nog een keertje terug de kamer op. Spijtig genoeg vliegt de tijd altijd heel snel als je het goed hebt en komt er toch altijd weer een moment dat je afscheid moet nemen. Het heeft misschien zijn nadelen als je altijd met dezelfde dame gaat, maar ontegensprekelijk toch ook zijn voordelen. Ik weet altijd zeker dat ik met een super gevoel terug naar huis keer. Dus medeberen, doe vooral geen moeite om mij op het rechte pad te brengen (is trouwens nog nooit iemand gelukt) en laat mij vooral nog even op dit wolkje drijven.

Volgende week ben ik er weer :wink:.
    Laatst gewijzigd door ilovethaigirls; 29 juni 2008 om 11:22

Last Online
    14 oktober 2015 @ 13:18
    Discussies
    7
    Thanks
    0

Standaard

Geeft Meylin betere VIP-ontvangsten/behandelingen?
    Die geeft standaard VIP-XXXL behandelingen...:D

ik weet niet wat ik moet hier, zonder de dames van plezier

Last Online
    27 november 2016 @ 08:59
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ilovethaigirls Bekijk bericht
    Even later kwam dan ook Bergm550 de bar binnen. Hij gedroeg zich vrij nerveus, zeker als Lara ten tonele verscheen. Ik probeerde hem nog te kalmeren maar er was geen houden meer aan. Ik ga deze week ook maar eens proberen om deze beer op het rechte pad te brengen .
    Je hebt gelijk. Ik moet leren me te ontspannen. Zeker de laatste tijd kom ik Goldentime binnen, en zodra ik Lara zie, dan wil ik meteen op de kamer, omdat ik bang ben dat ik bijvoorbeeld later de kans niet meer krijg.

Dit is niet gezond en ik wil dit zelf ook niet meer. Als ik op 12 juli weer naar Goldentime ga, dan ga ik het heel anders doen, zoals ik vroeger altijd deed. Eerst even in de tuin zitten, even bijkomen van de reis, en dan langzaam naar Lara stappen als ik uitgerust ben.

Last Online
    Vandaag @ 22:40
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    ... en dan langzaam naar Lara stappen als ik uitgerust ben.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    27 november 2016 @ 08:59
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard Goldentime op 28 juni 2008

Gister was ik in Goldentime. Eerst ingecheckt in het Bruggener Klimp Hotel en daarna naar Goldentime gegaan. Ik was er om 15:00 uur en vertrok om 00:30 uur.

Het was een mooie, warme zomerse dag. Er waren veel mannen en vrouwen. De sfeer was goed, en in de tuin kon men goed van het weer genieten. 's Avonds werd er nog gebarbequed.

Ik heb mooie sessies gehad met Lara en Silvana. Helaas had Nadja die avond Theke-dienst. Maar ze zei dat ze in de middag werkt, dus de volgende keer zal ik dan in de middag met haar naar de kamer gaan.

Ik heb voorts nog een leuk gesprek gehad met "ilovethaigirls" en "heinrich123".

Last Online
    Gisteren @ 22:37
    Discussies
    29
    Thanks
    866

Standaard

Ben al een tijdje weggebleven uit GT. Maar begint nu weer te kriebelen... Heeft iemand recent nog Valeria uit Croatia gespot? Thanks!

Last Online
    23 juli 2018 @ 13:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Afgelopen vrijdag reed TSB terug naar huis….

Ik had er net een intensieve namiddag op zitten in club Tabulos en twijfelde sterk of ik de afrit Bruggen nog wel zou nemen. Gelukkig won mijn geilheid het van m’n verstand en landde ik omstreeks 16u in GT. Het was lekker rustig voor een vrijdag. De line-up van dames was behoorlijk indrukwekkend met veel echte stunners.

Vastbesloten om het rustig aan te doen heb ik eerst een beetje van het zonnetje genoten om vervolgens de sauna in te duiken. Groot was mijn verbazing toen ik uit de whirlpool mijn streekdialect hoorde weerklinken. Snel even kennis gaan maken en bleek dat ook Oost-Vlamingen steeds meer de weg naar GT beginnen te vinden.

Deze beren kenden enkel GT en PHG… ik heb ze later op de avond huiswaarts gestuurd met een lijstje clubs om uit te proberen en een aantal sites om eens te checken, het worden drukke maanden voor deze beren!

Ik lag nog wat te chillen in de whirlpool toen ik plots Ella zag opduiken. Hoe snel ik uit de whirlpool was en naast haar stond, weet ik niet precies meer, één ding is echter zeker; er werden snelheidsrecords verbroken!
    Een beetje gekletst en geknuffeld, Ella was in een prima bui. Deze dame durft soms wel eens nukkig uit de hoek te komen maar daar was vandaag niets van te merken. Ik voelde het nagenoeg onmiddellijk, “dit wordt fantastisch”…al mijn verwachtingen werden waargemaakt… (zie topic van Ella).

Anderhalf uur later was ik afgepeigerd en heb nog een beetje gesoesd op een bankje, een beetje tips uitgewisseld met wat Nederlandse en Belgische beren, BBQ’tje gegeten en huiswaarts gekard.

Voor het eerst sinds lang: Golden Times...Good Times!
    Cancel my subscription to the ressurection...

Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten