Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Weergegeven resultaten: 76 t/m 90 van 90
    Last Online
    5 januari 2025 @ 17:58
    Discussies
    15
    Thanks
    48

Standaard

Gisteren zelf een kijkje gaan nemen, met alle ophef hier over het kamer en drank beleid.

Inderdaad geen sleutels meer halen bij de receptie. De wachtrij die normaal onder aan de trap stond verplaatst zich nu naar de hal boven en onder. Hier wachten de dames en ijsberen ondertussen rustig totdat er een kamer vrijkomt. Ik denk dat iedereen even moest wennen aan het nieuwe systeem. Zelf niets gemerkt van mensen die op de kloppen of aan de klink rammelen.

Het nieuwe systeem voor het betalen van de drank werkt naar mijn idee ook goed. Je moet een chipkaartje halen bij de receptie dat je hier ook kunt opladen. Bij de bar wordt het verschuldigde bedrag van je chipkaartje afgeschreven.
    Je wordt zo bij het verlaten van de club ook niet meer verrast met een rekening voor drank die je niet hebt gehad. Dit kwam toch geregeld voor.

Dat dames op drank "jagen" of er naar vragen is naar mijn idee niet anders dan voorheen. Ook zie ik verschillende dames die hun eigen chipkaartje hebben. Ze vragen dan wel eens een gast om te bestellen, of het kaartje ook door de gast is betaald kan ik niet beoordelen.

Dus heren ijsberen niet direct in paniek raken!! Ik heb gisteren een leuke avond gehad in YY. Goede mix tussen gasten en dames. Veel nieuwe dames aanwezig waarschijnlijk voor de party van zaterdag.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.
    Ich zähl sie jeden Tag, es werden halt nicht mehr.
    So ein Bär scheut in der Tierwelt überhaupt keinen Vergleich,
    man kann mit Bären prima kuscheln, denn so ein Bär ist herrlich weich.
    Wer´s einmal ausprobiert hat, will immer mehr.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.

Last Online
    1 augustus 2016 @ 23:25
    Discussies
    10
    Thanks
    1

Standaard

Ben gister ook maar ff wezen kijken, kan bericht Johnny99 bevestigen: geen gezeur over drankjes van de kant van de dames.

Wat mij wel opviel was dat de dames wat sneller richting kamer wilden. Gelukkig nog geen gt taferelen" ' Hallo, hooet jij' . ' ik heet <vul meisjesnaam naar keruze in>; zal ik een sleutel halen' ?

heb ook nog geprobeerd te informeren bij het personeel wat er van de nieuwe belastingwetgeving terechtkomt; daar werd redelijk makkelijk over gedacht: de dames zijn goed geinformeerd over de aanstaande veranderingen en ze snappen dat ze nu ietsje harder moeten werken.

Ik hoor dat het ook zo makkelijk gaat en ik gun het YY van harte (niet inde laatste plaats omdat ik er nog jaren plezier aan wil beleven). Maar ik zal de berichten over het effect scherp in de gaten hoden en eens in de zoveel tijde poolshoogte gaan nemen.

Last Online
    Vandaag @ 22:47
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door libero Bekijk bericht
    ...Gelukkig nog geen gt taferelen" ' Hallo, hooet jij' . ' ik heet ; zal ik een sleutel halen' ?
    Dat laatste gaat dus helemaal niet meer Nu dus andere taferelen .......
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    15 september 2008 @ 11:31
    Discussies
    29
    Thanks
    0

Standaard

Waarom is YY gedegradeerd van "saunaclubs" naar "overige saunaclubs" ?

Last Online
    Gisteren @ 21:32
    Discussies
    58
    Thanks
    2.761

Standaard

Zo te zien staan alleen de adverterende clubs nog op pagina 1.

Last Online
    Vandaag @ 22:47
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eskimoke Bekijk bericht
    Waarom is YY gedegradeerd van "saunaclubs" naar "overige saunaclubs" ?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir Wankalot Bekijk bericht
    Zo te zien staan alleen de adverterende clubs nog op pagina 1.
    Inderdaad Sir Wankalot heeft het wel redelijk goed uitgelegd.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    1 september 2012 @ 18:44
    Discussies
    7
    Thanks
    0

Standaard

Is er iemand op dat feest op zaterdag geweest ? Zo ja, kleine sfeer-impressie ?
    Ik zie een lekkers

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Sir Wankalot mag dat dan allemaal wel mooi gezien en gezegd hebben... YY blijft een druk bezochte club, veel drukker bezocht dan bijvoorbeeld Babylon. Dat gesponsorde clubs op de belangrijkste plaats staan is normaal. Dat drukbezochte clubs verstopt staan is niet normaal. Oude rotten in het vak weten dat wel maar nieuwe leden vinden zo'n club dan niet zo meteen. Hiermee neem je van hen informatie af. Het zal wel zo blijven... daar ben ik nogal gerust in. Maar stap voor stap wordt dit forum een forum dat meer en meer begint te dansen naar de pijpen van de sponsors. De volgende stap is dat niet meer alles mag geplaatst worden....

Helaas.

btw, mijn favoriete club is PHG, voordat er een balonnetje opgelaten wordt .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    Vandaag @ 18:12
    Discussies
    52
    Thanks
    412

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Seksenfun
    .....Dat gesponsorde clubs op de belangrijkste plaats staan is normaal.....
    Een forum draaiend houden kost tijd, en tijd is geld. Dat weten ze bij de Vlaamse provla ondertussen ook wel.
    Het blijft ginds mooi amateur werk, ze doen hun best maar tijd en middelen ontbreken om het echt top te maken, zoals steeds met vrijwilligerswerk. Iedereen doet zijn best maar ze kunnen nooit op tegen de profs. Hoe vaak ligt Provla niet plat, soms zelfs dagen, weken en al eens meer dan 2 maand. Ik denk dat dit forum zich dat niet zou kunnen veroorloven.
    Als het geld gaat kosten heb je inderdaad sponsors nodig, dat loop het gewoon beter; maar helaas ten koste van diegenen die niet sponsoren.
    Ofwel heb je een ongesponsord forum waar wel “iets” niet juist draait. Ofwel heb je een gesponsord forum dat goed draait maar waar de sponsors een streepje voor hebben.

Bij een ongesponsord forum moet je het bovendien doen met de “smaak” van de moderators, hoe vaak werd op provla al niet gevraagd om apart topic aan te maken enkel voor FKK en Saunaclubs. Maar neen ze zetten het gewoon bij “buitenlandse ervaringen”, zo zie je maar zoals Willem schrijft
    “elk voordeel heeft zijn nadeel”

BTW mijn favoriete club is LR omdat daar “alles” aanwezig wat ik wil. In PHG mis ik de Whirlpool toch wel.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

Last Online
    1 juli 2016 @ 14:18
    Discussies
    24
    Thanks
    68

Standaard

Zeer rustige dag in YY : weinig meiden, weinig beren, weinig sfeer : goed voor de pre en aftersales van de meiden :teuflisch.

Volgende meiden gaan onder voorbehoud Zazen op starten:

Maya, Claudia, Myriam, Sandra, Carmen, Agatha

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Sir Wankalot mag dat dan allemaal wel mooi gezien en gezegd hebben... YY blijft een druk bezochte club, veel drukker bezocht dan bijvoorbeeld Babylon. Dat gesponsorde clubs op de belangrijkste plaats staan is normaal. Dat drukbezochte clubs verstopt staan is niet normaal. Oude rotten in het vak weten dat wel maar nieuwe leden vinden zo'n club dan niet zo meteen. Hiermee neem je van hen informatie af. Het zal wel zo blijven... daar ben ik nogal gerust in. Maar stap voor stap wordt dit forum een forum dat meer en meer begint te dansen naar de pijpen van de sponsors. De volgende stap is dat niet meer alles mag geplaatst worden....

Helaas.

btw, mijn favoriete club is PHG, voordat er een balonnetje opgelaten wordt .
    Je laat zelf een ballonetje op, S&F :teuflisch
    Dat YY een druk bezochte club blijft, kan niemand ontkennen, en dat wil hier ook niemand ontkennen.
    Wat jij insinueert, dat dit een forum wordt dat meer en meer begint te dansen naar de pijpen van de sponsors, dat slaat nergens op. En wij schrijven nog steeds wat wij willen. Weet je, als je jouw bericht op hookers had geplaatst, waar YY sponsort, had dat niet blijven staan. Dat is wat ik noem dansen naar de pijpen van... .
    Ze blijven hier dansen naar de pijpen van de leden, en daar kan geen enkele club iets aan veranderen, sponsor of geen sponsor.

De hetze gelezen destijds over YY en de fotoperikelen? Jep, en net zo goed is VV bijna met de grond gelijk gemaakt, ook door dezelfde gebeurtenis.
    Dit klein voorbeeldje om aan te halen dat WIJ, de leden hier bepalen wat er gebeurt, en niet de sponsorende clubs.

YY kan dit oplossen he, vrijkaartjes, of wat anders, dan staan ze waar ze vinden te moeten staan. Op dat "andere" forum spenderen ze veel centen, en daar moet je goed zoeken om recensies terug te vinden, hier is het op zijn minst nog overzichtelijk.

Dus je kritiek blaas ik graag weg, dit forum zal er altijd eentje voor leden zijn, en mag ik nu eens cru zijn? Luisteren ze bij YY naar de noden van de klanten? Of ruist er daar nog steeds wat door het struikgewas in de late uurtjes?

:wink:

Last Online
    3 januari 2021 @ 15:24
    Discussies
    548
    Thanks
    989

Standaard

Mijn punt was vooral, even nalezen , dat een bruisende club niet in één oogopslag gevonden wordt door de nieuwe leden, vaak niet eens zo bekend in dit wereldje. Dit is omwille van sponsoring het algemeen belang schaden (volledig en overzichtelijke info aan nieuwe leden). Daar waar YY trouwens regelmatig aanbevelen werd als club om te beginnen .

Mijn suggestieve laatste regels zijn binnen enkele jaren misschien niet eens meer suggestief :wink:.

Wordt dit forum voor mij minder interessant op deze manier. Nee, voor mij niet, ik ken mijn weg hier wel.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Last Online
    Discussies
    24
    Thanks
    68

Standaard

YY zal met of zonder topic op de hoofd pagina wel gevonden worden, daar is de club te groot voor.

Ik ben er echter wel voor te vinden dat YY uit de hoofdpagina gehaald is : inderdaad : ze sponsoren als enige grote club (nog) niet en dat komt zowel het forum op zich als ons leden niet ten goede.

Als ze echt zoveel sponsoren bij de concurrentie dan investeren ze naar mijn mening dat geld niet goed : het moet gezegd beertjes vinden daar veel minder info en veel minder treads over YY dan op dit forum. om noch te zwijgen over de chaotische structuur op het forum daar.

Misschien dat dit verplaatsen inderdaad een noodzakelijk kwaad is om een onderscheid te maken tussen de clubs en YY te laten inzien dat ze niet hetzelfde kunnen krijgen op dit forum als ze niet hetzelfde geven aan dit forum voor de beertjes in de vorm van vrijkaartjes.

Last Online
    Discussies
    24
    Thanks
    68

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door longdivision Bekijk bericht
    Is er iemand op dat feest op zaterdag geweest ? Zo ja, kleine sfeer-impressie ?
    Ben er zelf niet naar toe geweest maar volgens meerdere dames die ik vandaag gesproken heb was het geen al te groot succes naar inkomsten voor de dames : meer een dans en zuippartij dan een grote omzet voor de dames.

Last Online
    7 juli 2010 @ 14:49
    Discussies
    248
    Thanks
    0

Blinzeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Dit is omwille van sponsoring het algemeen belang schaden (volledig en overzichtelijke info aan nieuwe leden). Daar waar YY trouwens regelmatig aanbevelen werd als club om te beginnen .
    Je doet het weer, ik heb goed gelezen :D
    YY kan hier dus zelf iets aan doen.
    Dit is niet omwille van de sponsoring het algemeen belang schaden, je interpreteert dat door een YY-bril. Dit is gewoon de normaalste zaak van de wereld, en heeft niks met het algemeen belang te maken.
    Bekijk het nu toch eens vanuit een positief oogpunt, YY staat hier alleen, bij overige clubs, maar een volledig topic voor hen alleen, netjes gerangschikt, per Meid (alfabetisch als je wil) een topic, niet tussen andere Meiden uit dezelfde provincie, waar je al goed moet gaan zoeken om iets van YY terug te vinden. En dat zonder enige vorm van sponsoring
    Wat kan je nog meer willen als club? Gratis reclame, tja, je staat niet meer op de eerste pagina, tja, en dan
    Ze willen nogal veel, waarom geen popup van hun website als je ijsberenforum intypt, gratis en voor niks?
    Up to YY, ik denk dat ze de verkeerde keuze hebben gemaakt hier niet te sponsoren, en dat jij dat nu in de schoentjes schuift van onze forumleiding.

En om dan verder inhoudelijk op je berichtje in te gaan. Je zegt het goed, werd aangeraden als club voor beginners. Ik raad het echter geen mens meer aan (en ben ik nu weer blij dat we hier vrij mogen schrijven), zeker niet als je de verwikkelingen leest die de laatste maanden aan de gang zijn, en wat ze van plan zijn van YY te maken. Ik raad momenteel heel andere clubs en oorden aan.
    Erg spijtig allemaal, YY kan een topclub zijn, maar ja, dan moeten ZIJ ook moeite doen, en niet alleen wij en dit forum.
    Het is makkelijk schieten op de pianist uiteraard, maar onze forumleiding handelt volledig normaal, en denkt enkel aan zijn leden. YY ook? Of hebben die andere dingen aan hun hoofd?

:wink:

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten