Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 125
  1. #101
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 02:13
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.402
    Discussies
    61
    Thanks
    2.612
    Thanked
    2.307 in 713 posts

    Standaard

    Idd, had 60' met dominante Kaya moeten zijn :(
    Josie was nog boos dat ik vreemdging met Kaya.
    Geen pizza, BBQ altijd tot middernacht en vaak ook andere vlees tegen het einde.
    Maar een stuk of 4 Turken aanwezig gezien het gejuich bij een Turks doelpunt.

    Zo iedereen weer tevreden?

  2. #102
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    596
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAUL7 Bekijk bericht
    En met die vakantieperiode van drie weken zult ge wel drie dagen bedoelen !!!

    :wink:
    Heb je mij al ergens gezien R7 ? Wel ma, di, woe, do = al 4 d. Miss. vind je wel een krt rec. van 3 zinnetjes . (zoek es goed)
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  3. #103
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 02:27
    Berichten
    43.118
    Discussies
    4640
    Thanks
    46
    Thanked
    16.076 in 9.378 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Gibt's ein Kombi-Ticket für die Sun Night und das EM-Finale (mit Deutschland)? :wink:
    Ja kostet 110 euro und kannst du bei mir bestellen
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  4. #104
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 02:13
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.402
    Discussies
    61
    Thanks
    2.612
    Thanked
    2.307 in 713 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Ja kostet 110 euro und kannst du bei mir bestellen
    En daarbij inbegrepen zit ook 1 uur naar de kamer met Willem2.

  5. #105
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    435
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Ja kostet 110 euro und kannst du bei mir bestellen
    Ist das wenigstens incl. Massage und Finalsieg?
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  6. #106
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    435
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Voor dit verhaal heb ik al bijna een heel weekend nodig om het te lezen.
    Und ich brauche mit meinem Personal Translator bis Weihnachten , Manni1A sogar bis zur nächsten Fußball-EM...
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  7. #107
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    325
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard De vrijdag

    Omdat het voor mij weer eens tijd werd om Tanja en Phg te bezoeken heb ik Big30 ook zo ver gekregen om mee te gaan naar dit paradijsje.

    Ik was rond 17.00 u al aanwezig en zag dat er weinig beren waren met ook niet veel dames.
    Buiten was het heerlijk en heb dan ook even geslapen op het grote bed naast de schommel.
    Toen ik wakker werd en naar binnen keek zag ik een mooie dame staan die mij ook net aankeek.
    Er volgde een brede glimlach op haar gezicht waar meteen een heel mooi gebit uit te voorschijn kwam.
    Ik dacht even gaan bekijken van dichtbij maar niet te opvallend doen,dus door een andere deur naar binnen gaan en dan onverschillig bij het nachtcafe gaan leunen.
    Wat me toen eerst nog opviel was dat het slaapje van ruim een half uur niet alleen mij goed had gedaan maar dat er opdat moment al heel veel mooie dames aanwezig waren.
    Op het moment dat ik in het nachtcafe aankwam en over de leuning ging hangen kwam bovenstaande dame naar me toe en stelde zich voor als Anna in het Engels.Opdat moment lachte ze weer met eenzelfde glimlach en toen herinnerde ik dat ik haar toch wel eens eerder had gezien samen met de toemalige Russinnen.We zijn samen beneden wat drinken gaan pakken en gezellig op een bank plaats genomen.
    Big 30 kwam ook binnen maar helaas had ik voor hem even geen tijd na wel goedendag te hebben gezegt.
    Tanja had van Anna gehoord dat ik na drie maanden ook binnen was en zij kwam meteen me begroeten.
    Ja dit doet toch ook wel iets vind ik en dan praat ik niet over een stukje klanten binding maar gewoon spontaniteit.
    Na deze begroeting ben ik met Anna naar de kamer gegaan en het was super.
    Na ruim een uur ben ik boven weer wat gaan drinken met Big30 en heb genoten van de Barbeque.
    Ik moet zeggen dat het toch wel voor mij een top tent is en dat komt denk ik omdat ik hier ruim 5 jaar geleden al voor de eerste keer kwam en mijn eerste FKK ervaring in Duitsland hier was.
    Na buiten gezellig wat bijgeklets te hebben heb ik binnen ook nog even met een aantal andere dames bijgepraat waaronder ook Jenna/Jane.
    Ook nog een sauna en een massage genomen te hebben van Alexander die dacht dat ik na lange tijd misschien wel dood was.
    Rond 23.00 u werd het stil en hebben we besloten naar huis te gaan met weer een echte ouderwetse goede avond achter de rug.
    En voor woensdag al een afspraak gemaakt omdat er nog een dame was waar ik nog niet mee op de kamer ben geweest maar toch al lang in mijn gedachten zit ga ik voor haar ook even terug.
    Haar naam ken ik niet,maar mischien kan Big 30 mij helpen.
    Ze zat tegenover ons met haar rug tegen het Barbeque raam mooie donkere dame van huidskleur en langzwart haar (marrokaans ? Surinaams ?Afrikaans? )
    Ik heb haar nog aangewezen en ze lachte nog zo lief.

  8. #108
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    596
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard voetbal

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    ...had ik nooit gedacht dat ik nog naar de voetbal zou kijken. In de laatste 10’ hadden de Russen een goal gemaakt. Toch wel spannend om even te volgen of Nederland in die enkele resterende minuten nog iets kon doen. Het lukte nog ook: 1 – 1. Er moesten dus verlengingen gespeeld worden. Behalve de Nederlanders schreeuwde iedereen het uit, iedereen wou dat de Russen wonnen. Ik was uiteraard Oranje-gezind . ...ik zag dat het goed was voor de Russen. Ik had het eerlijk gezegd ook niet verwacht op voorhand. Sommige Duitsers begonnen een klein feestje te houden, alsof zij de finale al gewonnen hebben. Laatst lacht, best lacht :thefinger.

    Morgenavond gaan we voor Espagna, ze zijn sterker, hopelijk laten ze dat ook blijken :wink:.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  9. #109
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 02:08
    Berichten
    13.973
    Discussies
    100
    Thanks
    5.354
    Thanked
    10.714 in 4.657 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Morgenavond gaan we voor Espagna, ze zijn sterker, hopelijk laten ze dat ook blijken :wink:.
    Een belg naar mijn hart :D.

  10. #110
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    325
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Een belg naar mijn hart :D.
    Ik hoop voor Picasso1 ook dat Spanje wint omdat hij dan ook eindelijk een prijsje wint :green_smi

    Voor mijzelf natuurlijk ook Espanja omdat ik geen Duitser ben.:D

  11. #111
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 13:12
    Berichten
    1.983
    Discussies
    56
    Thanks
    412
    Thanked
    897 in 329 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Ik hoop voor Picasso1 ook dat Spanje wint omdat hij dan ook eindelijk een prijsje wint :green_smi

    Voor mijzelf natuurlijk ook Espanja omdat ik geen Duitser ben.:D
    Maar de Duitsers zijn de Duitsers. Ze beginnen slecht aan een tornooi, geraken met horten en stoten verder, groeien enn tegen het einde zijn ze vaak de beste. het zijn dan ook de Duitsers.
    of om het met de woorden van Raymond Goethals te zeggen.
    De Doeuschen zen zuu ze zen slecht geroeke deu ewa sjaans deu noe de twiede ronde, spele ewa beiter emme nogwa sjaans en spele de final en deurven em nog winne oek. En den speele ze wel goe, zoeë zen de Doeutsers (of de Deussche)
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  12. #112
    Geregistreerd
    23 januari 2006
    Last Online
    28 september 2024 @ 18:25
    Berichten
    377
    Discussies
    20
    Thanks
    48
    Thanked
    104 in 25 posts

    Standaard

    Gisteren PHG weer bezocht. Had nog geen drankje besteld of ik was reeds herkend door enkele bekende ijsberen. Een zeer gezellige namiddag en avond beleeft.

    Dit was mijn 3e bezoek aan PHG. De eerste keer dat ik er was, was een anderhalf jaar geleden. Mijn 2e bezoek was met het feestje van Willem2. Nu dus niet meer zolang gewacht om terug te keren. De 1e keer vond ik het een beetje hectisch, de laatste 2 maal erg relaxed en een goed sfeer. Ik denk dat er nog wel meer bezoeken gaan volgen.

    Dus iets minder YYsbeer, hahaha. Ook omdat ik in mijn stamclubje een beetje ben uitgekeken na 3 jaar.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.
    Ich zähl sie jeden Tag, es werden halt nicht mehr.
    So ein Bär scheut in der Tierwelt überhaupt keinen Vergleich,
    man kann mit Bären prima kuscheln, denn so ein Bär ist herrlich weich.
    Wer´s einmal ausprobiert hat, will immer mehr.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.

  13. #113
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    596
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    Maar de Duitsers zijn de Duitsers. Ze beginnen slecht aan een tornooi, geraken met horten en stoten verder, groeien enn tegen het einde zijn ze vaak de beste. het zijn dan ook de Duitsers.
    of om het met de woorden van Raymond Goethals te zeggen.
    De Doeuschen zen zuu ze zen slecht geroeke deu ewa sjaans deu noe de twiede ronde, spele ewa beiter emme nogwa sjaans en spele de final en deurven em nog winne oek. En den speele ze wel goe, zoeë zen de Doeutsers (of de Deussche)
    Dat zei men van de Italianen ook.... Straks weten we het .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  14. #114
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 13:12
    Berichten
    1.983
    Discussies
    56
    Thanks
    412
    Thanked
    897 in 329 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Dat zei men van de Italianen ook.... Straks weten we het .
    Het citaat over "de italjonders" was niet hetzelfde als dat over "De Deuossche" lees maar hoger of lager
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  15. #115
    Geregistreerd
    20 oktober 2006
    Last Online
    15 februari 2024 @ 06:20
    Berichten
    220
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    goh, wat spijtig dat die Duitsers hebben verloren :D

  16. #116
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    3 oktober 2024 @ 21:50
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.893
    Discussies
    112
    Thanks
    281
    Thanked
    148 in 54 posts

    Standaard Sun Night

    Afgelopen zaterdag maar weer eens naar PHG geweest. Ik ben altijd wel in voor feestjes.
    Persoonlijk vond ik het feestje van afgelopen zaterdag wat magertjes.

    Veel vrouwen waren er niet en ik kon dus lange tijd geen keuze maken.
    Gelukkig was Alison er, dus ben ik met haar twee keer naar de kamer geweest............

    Later op de avond kwamer en nog wel een stuk of 5 dames bij. Maar ja toen was ik al verzadigd.
    De aanwezige ijsberen HollandMale, Dupke, Johnny99 en Willi69 hebben er in ieder geval voor gezorgd dat er ook nog wat te ouwehoeren viel.
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  17. #117
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    29 september 2024 @ 00:23
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    835
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex Bekijk bericht
    Afgelopen zaterdag maar weer eens naar PHG geweest. Ik ben altijd wel in voor feestjes.
    Persoonlijk vond ik het feestje van afgelopen zaterdag wat magertjes.

    Veel vrouwen waren er niet en ik kon dus lange tijd geen keuze maken.
    Gelukkig was Alison er, dus ben ik met haar twee keer naar de kamer geweest............

    Later op de avond kwamer en nog wel een stuk of 5 dames bij. Maar ja toen was ik al verzadigd.
    De aanwezige ijsberen HollandMale, Dupke, Johnny99 en Willi69 hebben er in ieder geval voor gezorgd dat er ook nog wat te ouwehoeren viel.
    Kleine aanvulling, de goulash was geweldig. Als foots dit leest ...

  18. #118
    Geregistreerd
    20 februari 2006
    Last Online
    3 september 2017 @ 07:10
    Berichten
    142
    Discussies
    11
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Als wäre ich selbst dabei gewesen...

    => Aanwezige forumleden: Knabbel , RAUL7 , Dupke, Seksenfun , Pim en Pim Jr.
    Ik was inderdaad ook present omdat zij er ook weer was Jr mocht ook mee en die heeft zich ook vermaakt

  19. #119
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    596
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Morgenavond gaan we voor Espagna, ze zijn sterker, hopelijk laten ze dat ook blijken :wink:.
    :D
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  20. #120
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 13:12
    Berichten
    1.983
    Discussies
    56
    Thanks
    412
    Thanked
    897 in 329 posts

    Standaard

    Uit het boek "uitspraken van een (voetbal) tovenaar" nog een citaat dat lang juist was.

    De Spanjollen kunne et nie, tzen goei foetballers moe zemme teveul zeenen . Zuu zulle ze noeit veur komme. Der es ne peichioeter vandoen veu dei manne nen beeker te loete winne.

    Awel Raymond zemmen em naa

    In het NL

    De Spanjaarden kunnen het niet, het zijn goede voetballers maar ze hebben last van hun zenuwen (stres ??). Zo zullen ze nooit ver komen. Er is een psichiater nodig om die mannen te laten winnen.


    Pffff Brussels naar NL vertalen is niet zo eenvoudig.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  21. #121
    Geregistreerd
    23 januari 2006
    Last Online
    28 september 2024 @ 18:25
    Berichten
    377
    Discussies
    20
    Thanks
    48
    Thanked
    104 in 25 posts

    Standaard

    Er kan altijd nog een appletje uit de kist vallen. Maar bij de Duitsers is nu de hele kist omgevallen.

    Dit is een bekende uitspraak van een Vlaamse commentator, heeft men mij verteld.

    Heeft wel nul komma niks met PHG te maken maar ik vond het wel leuk om dit even te melden.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.
    Ich zähl sie jeden Tag, es werden halt nicht mehr.
    So ein Bär scheut in der Tierwelt überhaupt keinen Vergleich,
    man kann mit Bären prima kuscheln, denn so ein Bär ist herrlich weich.
    Wer´s einmal ausprobiert hat, will immer mehr.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.

  22. #122
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 12:29
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.830
    Discussies
    882
    Thanks
    4.703
    Thanked
    9.526 in 5.299 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    En voor woensdag al een afspraak gemaakt omdat er nog een dame was waar ik nog niet mee op de kamer ben geweest maar toch al lang in mijn gedachten zit ga ik voor haar ook even terug.
    Haar naam ken ik niet,maar mischien kan Big 30 mij helpen.
    Ze zat tegenover ons met haar rug tegen het Barbeque raam mooie donkere dame van huidskleur en langzwart haar (marrokaans ? Surinaams ?Afrikaans? )
    Ik heb haar nog aangewezen en ze lachte nog zo lief.
    De naam van de dame weet ik niet, heb haar een paar maal in Happy gezien maar kan geen paspoort vinden dat matcht met de beschrijving.
    Overigens ook Willi69 wist de naam van deze dame niet !

    Was inderdaad samen Jansen een geslaagde vrijdagavond in Happy. Met een BBQ waar men wat bij betreft wel wat meer variatie in aan mag brengen (niet dat het slecht is) maar tis bijna altijd weer van hetzelfde.

    Ik denk dat er een kleine veertig dames aanwezig waarvan maar weinig of eigenlijk geen :p die ik al niet eerder in PHG had gezien.

    Na een redelijk geslaagde sessie met de Duitse Josie nog wat nagekletst met Jansen en samen met een tevreden gevoel Happy verlaten.

    Ik bedoel dus dat we samen Happy verlieten en niet dat we samen een tevreden gevoel hadden :D!

    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  23. #123
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    325
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Is deze dame dan Diana uit Marokko waar we op zoek zijn zie boven bij Big30

  24. #124
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 12:29
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.830
    Discussies
    882
    Thanks
    4.703
    Thanked
    9.526 in 5.299 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Is deze dame dan Diana uit Marokko waar we op zoek zijn zie boven bij Big30
    Nu gaat weer een lampie branden! Denk inderdaad dat we deze Diana gezien hebben .

    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  25. #125
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    3 oktober 2024 @ 21:50
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.893
    Discussies
    112
    Thanks
    281
    Thanked
    148 in 54 posts

    Standaard I am sorry

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rex Bekijk bericht
    De aanwezige ijsberen HollandMale, Dupke, Johnny99 en Willi69 hebben er in ieder geval voor gezorgd dat er ook nog wat te ouwehoeren viel.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bredero Bekijk bericht
    Kleine aanvulling, de goulash was geweldig. Als foots dit leest ...
    Neem me niet kwalijk, beste Bredero ik was jou helemaal vergeten te noemen als aanwezige ijsbeer. Ik heb zelfs ook nog met jou zitten ouwehoeren..............
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

 

 
Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:01.

Peaches 468*60   Amari 468*60