Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 30

Discussie: Agnieszka (Poolse)

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Lächeln Agnieszka (Poolse)

Haarkleur/-lengte : Zwart / halflang
    Lengte dame : 1.75m
    Postuur/Cupmaat : sportief slank / B-cupje
    Nationaliteit/Taal : Poolse / Pools en Duits
    Leeftijd : 22
    Tatoeages/Piercings :Lief klein tatoetje (draakje) op haar linker bovenarm (hoog bij de schouder)/-
    Service: NMC, PZC, Zoenen en Massage
    Voordelen: Spontane meid
    Nadelen:
    Tijdsduur : 1uur
    Prijs : 100 euro
    Extra’s bij het bezoek: Heerlijke massage
    Agnieska heeft bijzonder fraaie tanden, ze straalt als ze haar lieve mondje open doet!

Agnieska, Vrijdag 29 december 2006

Op de tweede dag dat we vorige week in Oase waren zat ik samen met Bart op een bank. In een zitje achter ons zaten twee Poolse dames waarvan er 1 er wel heel leuk uitzag. Bart en ik waren redelijk onder de indruk van het optische voorkomen van deze dame. Een leuk freg kopje en stralende pretoogjes. Bart en ik hadden allebei net een sessie achter de rug, dus toehappen was op dat moment geen optie. Een kleine Koreaan voegde zich bij deze dame. Terwijl Bart en ik geruime tijd aan het kletsen waren, was die Koreaan op zijn manier bezig om de Poolse het hof te maken. Op zich wel een grappige manier hoe een heer uit het verre Oosten deze klus klaart. De Poolse dame had zichtbaar geen trek in de Koreaan en was konstant met haar GSM en haar buurmeisje bezig. Maar de Koreaan hield vol. Bart en ik zagen dit gebeuren en tussendoor zaten wij ook nog een keer met haar te kletsen. Ik dacht nog op een gegeven moment, die Koreaan gaat zo boos worden. Uiteindelijk zagen we ze toch naar een kamer vertrekken.

Later op de avond zien we de dame weer. Dit maal had ik m'n batterijen weer helemaal opgeladen en ging bij haar zitten. Ik vroeg haar naam: Agnieska zei ze. Ik vond deze meid zo leuk en spontaan overkomen dat ik besloot met haar op de kamer te gaan. Ze wilde dan wel 1 vol uur. Ik zie waarom stel je dit voor. Met haar handen maakte ze een gebaar dat ze ook graag masseerde. Nou, voor Sonny natuurlijk geen issue.

Wij naar de kamer. Ik liep nog even terug naar beneden om mijn tanden te poetsen. Terugkomend op de kamer had Agnieska het bed al helemaal klaar gemaakt met meerdere handdoeken en de fles massage olie stond er naast. We gaan op het bed liggen en haar voorstel was om het eerste halfuur te sexen en daarna zouden we gaan masseren. Ik vond het een goed idee dus daar gingen we. Agnieska ondeed zich van haar heupsjaaltje en kwam als een tijger over mee heen. Ik zeg nog, doen maar niet kussen want ik ben verkouden. Nou, kussen deed ze wel, maar niet op de mond. Mijn hele lichaam werd afgekust en als laatste werd mijn jonge heer onder handen genomen. Een heerlijk rustige pijpbeurt volgde. Tjeetje, wat voelde deze meid goed aan wat ik wilde. De klik was zodanig goed en ontspannen dat het leek dat ik deze dame al veel langer kende. We hebben zelfs gelachen. Tijdens het pijpen begon ik een Pools liedje te zingen welke ik ooit van een ander Pools meisje had geleerd. Terwijl ze mijn lul nog in haar mond heeft schiet ze in de lach en verslikt zich bijna. Toen was het mijn beurt om haar eens te verwennen. Ik positioneer haar op haar rug en begin haar te beffen. Wou dit meisje is gevoelig. Al snel kronkelde zich onder mijn tong en genoot zichtbaar. Als een opslingering werd het genot groter en groter. Dit uitte ze zichtbaar. Plotseling duwt ze mijn hoofd weg en begint heftig te schokken. Dit had ik nog nooit bij een vrouw gezien. Met mijn hoofd nog tussen haar benen liggend zag ik hoe haar vaginaspieren bewogen. Dit was geweldig!! Oh zei ze, "Meine Mussy, Meine Mussy" Ik probeerde met mijn tong haar weer aan te raken, maar dit was nu even uit den boze Zelfs aanraking van haar dijen deed haar zowat tegen het plafond opgaan. Ze zei dat ze even moest bijkomen en na een paar minuten stelde ik voor of ze nog een keer wilde. Nu nog niet zei ze. We gingen een beetje knuffelen en ik stelde voor om te neukeny. Dit kon ze inmiddels wel weer hebben. Het condoom werd aangebracht en we begonnen heerlijk te neuken. Ik was zo geil geworden dat het niet lang duurde dat ik kwam.

Er was al een goed halfuur verstreken en ik moest van Agnieska op mijn buik gaan liggen. Ik kreeg een heerlijke massage van haar. Tijdens de massage hebben we leuk met elkaar gekletst. Tegen het einde hebben we rollen omgedraaid en heb ik haar ook nog van een korte rugmassage voorzien.

Ik loop nu ruim een jaar mee in het saunaclub gebeuren, maar sessies zoals deze met Agnieska zijn toch zeldzaam. Je moet altijd maar afwachten of het klikt met een dame. Nou, bij Agnieska klikte alles. Gewoon super deze meid. Wanneer ik haar de volgende keer weer in Oase ziet, dan weet ik zeker dat ik er weer een keer mee naar de kamer zal gaan.

BR, Sonny:wink:
    Laatst gewijzigd door Big30; 6 maart 2007 om 01:33 Reden: Paspoort aangepast

Last Online
    Vandaag @ 05:51
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Daumen hoch

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    Ik loop nu ruim een jaar mee in het saunaclub gebeuren, maar sessies zoals deze met Agnieska zijn toch zeldzaam. Je moet altijd maar afwachten of het klikt met een dame. Nou, bij Agnieska klikte alles. Gewoon super deze meid. Wanneer ik haar de volgende keer weer in Oase ziet, dan weet ik zeker dat ik er weer een keer mee naar de kamer zal gaan.

Ik had Agnieska nog nooit aanschouwd in de Oase maar van Sonny wel vernomen dat het een top-act was.
    Toen ze zaterdag Sonny weer trof leek het wel of 2 oude bekenden elkaar na jaren van elkaar gescheiden geweest te zijn weer eens zagen.
    Lief leuk en spontaan is een te bescheiden omschrijving van Agnieska, had ook met haar afgesproken de kamer op te gaan maar ja een andere dame bleef maar op mijn schoot zitten even nadat ik me had opgefrist en dus werd het me erg lastig gemaakt zeg maar onmogelijk gemaakt mijn afspraak in te lossen, Agnieska aanschouwde het met een Big smile.

Nu maar hopen dat ze er over 3 weken weer is !

Groet,
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard Agnieska, 3 maart 2007

Soms heb je wel eens van die dagen dat je echt geluk hebt. Zo ook afgelopen zaterdag. Ik weet het nog goed, terwijl ik thuis in mijn auto stap om de exact 367km te gaan rijden naar FKK-Oase, denk ik nog, misschien is Agnieska er vandaag weer want wat heb ik daar toch goede herinneringen aan.

Sonny had geluk!!! Ik ben nog geen uur binnen of ik zie Agnieska door de bar paraderen. Ik haar direct gevolgd en aangesproken. Een enthousiast onthaal volgde. Ik nam Agnieska mee naar de bankjes waar ik kort daarvoor nog gezamenlijk met Big30 had zitten kletsen. We gaan samen op de bank zitten en ik stel Agnieska aan Big30 voor. “Kijk Biggie, dit is nu Agnieska”
    Een blik van “ik benijd jou” volgde in mijn richting.

Na even wat gekeuveld te hebben op de bank, vervolgen we onze weg op zoek naar een vrije kamer. Helaas moesten we nog 15 minuten wachten voordat we helemaal los op elkaar konden gaan. Toen er een kamer vrij was, volgde weer het ritueel van het gereed maken van de werkplek. Ze vroeg me netjes hoe lang ik wilde blijven, en ik zei dat dit even ondergeschikt was, we zien wel. Nog leuk dat ze nog even vertelde dat ze nog maar net binnen was en ik haar eerste klant was. Nou zei ik “dan heb jij ook geluk, want mij patroontassen zitten ook nog vol” De toon was weer gezet. Eerst haar lekker van top tot teen gemasseerd, waarna ik aan de beurt was. Toen de spieren aan beide partijen helemaal los zaten, konden we met het echte werk gaan beginnen. Laat ik het kort houden, Buitengewoon super, hoe je met deze dame sex kan beleven. Ze heeft een goddelijk sportief lijf welke uitzonderlijk gevoelig is voor aanraking. Ook deze keer kreeg ik haar vagina spieren weer in galop. Dit is toch echt het mooiste wat je kunt overkomen wanneer een jonge dame van 22 onder je ligt te genieten.
    Ook Sonny heeft ze op een Agnieska manier tot hogere sferen gebracht. Ik heb een FT maar achterwege gelaten, omdat ik haar niet mee wilde laten genieten van m’n antibiotica kuur. Ze zou er de komende 10 jaar resistent van worden.

Uitgebluft kwam ik weer in de bar terug. Later op de avond heb ik nog vele malen van de after sales van Agnieska mogen genieten. Zo’n meisje als Agnieska zou je zo mee naar huis nemen en nooit meer verlaten.

Agnieska, voor Sonny absoluut een gevaar voor herhaling. Over drie weken zou ze er ook zijn. Nou, ik kijk er nu alweer naar uit.

BR, Sonny

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard

Nog even wat aanpassing voor haar paspoort.

Haar beugeltje is ze kwijt, dus haar tandjes staan weer gaaf in haar mond. Verder heeft ze een tatoe (draakje) op haar linker bovenarm (hoog bij de schouder)

BR, Sonny :wink:

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Daumen hoch

Mocht deze dame zaterdag a.s. aanwezig zijn in de Oase dan voorspel ik dat Sonny het wereldrecord autobahn vliegen welke hij begin Juli vorig jaar heeft neergezet, zaterdag a.s. gaat verbreken :D .

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    We gaan samen op de bank zitten en ik stel Agnieska aan Big30 voor. “Kijk Biggie, dit is nu Agnieska”
    Een blik van “ik benijd jou” volgde in mijn richting.
    Hoe leuk kan voorpret van een bezoek wel niet zijn he, heb ik ook al last van !

:wink: :wink:

Oja dat record gaat er dus aan want ze is er geloof ik zaterdag a.s. !
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Mocht deze dame zaterdag a.s. aanwezig zijn in de Oase dan voorspel ik dat Sonny het wereldrecord autobahn vliegen welke hij begin Juli vorig jaar heeft neergezet, zaterdag a.s. gaat verbreken :D .

Hoe leuk kan voorpret van een bezoek wel niet zijn he, heb ik ook al last van !

:wink: :wink:

Oja dat record gaat er dus aan want ze is er geloof ik zaterdag a.s. !

Wanneer de drie musketiers het Taunusgebergte gaan aandoen, dan is de vraag onderweg in de auto altijd "plannen wij vandaag zelf, of wordt er voor ons gepland" Gezien de voorpret welke ik deze week met Agnieszka beleef dan ben ik bang dat ook het bezoek van a.s. zaterdag voor Sonny wordt gepland Oh... wat heb ik weer zin in deze mooie Poolse

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard Agniezska was Vanished

Helaas was Agniezska afgelopen zaterdag niet aanwezig in Oase. Voor mij toch een redelijke teleurstelling. Hopelijk is ze tijdens het volgende bezoek er weer want Agniezska behoort voor mij zeker tot de groep beste dames in Oase.

BR, Sonny
    Laatst gewijzigd door Willem2; 24 april 2007 om 20:50 Reden: tf

Last Online
    11 januari 2020 @ 09:14
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Vorige week had ik het grote genoegen kennis te maken met Agnieszka. Het werd een echte GFE. Eerst heeft ze mij uitgebreid gemasseerd, daarna ik haar. Ze ging er echt voor liggen en genoot van de ontspanning. Daarna heb ik haar gebeft, waarbij ze zeer heftig klaar kwam. Ze was even total-loss. Toen ze weer wat bij haar positieven was hebben we nog zalig geneukt, in missionaris geeindigd, waarbij ze haar interne spieren krachtig kon aanspannen. Agnieszka is een hele lieve, open meid met veel gevoel voor humor en voor mij een absolute must als ik weer in Oase ben.

groet, hansworst

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard

Eindelijk!!! Een medebeer heeft Agnieszka ontdekt!

Tja, Agnieszka, wat moet ik er verder aan toevoegen

Het staat er allemaal al hierboven

Sonny:wink:

Last Online
    16 augustus 2011 @ 11:25
    Discussies
    63
    Thanks
    0

Reden Agnieschka

Hey,

Bij afwezigheid van vakantievierende blonde prinsesjes ook mijn slag eens kunnen slaan bij deze Poolse brunette. De afgelopen maanden kreeg ik al regelmatig bij binnenkomst in de Oase een paar flinke zoenen op mijn wangen, maar helaas was het van een kamerbezoek nog nooit gekomen. Nu dus wel !
    Dat werd me effe een lekker partijtje rollebollen, waarbij alle facetten van het liefdesspel uitgebreid aan de orde kwamen. Agnes heeft een erg hoog gfe-gehalte en geniet er ook van om lekker gebefd te worden. Uiteraard werd ook kleine Forza in de watten gelegd. Een top-ervaring als afsluiting van het wandeljaar 2007. wat wil een IJsbeer nog meer.

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard Agnieszka.....Agnieszka.........Agnieszka

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hansworst Bekijk bericht
    Vorige week had ik het grote genoegen kennis te maken met Agnieszka. Het werd een echte GFE. Eerst heeft ze mij uitgebreid gemasseerd, daarna ik haar. Ze ging er echt voor liggen en genoot van de ontspanning. Daarna heb ik haar gebeft, waarbij ze zeer heftig klaar kwam. Ze was even total-loss. Toen ze weer wat bij haar positieven was hebben we nog zalig geneukt, in missionaris geeindigd, waarbij ze haar interne spieren krachtig kon aanspannen. Agnieszka is een hele lieve, open meid met veel gevoel voor humor en voor mij een absolute must als ik weer in Oase ben.

groet, hansworst
    Gisteren heb ik weer lekker van Agnieszka mogen genieten. Op de kamer bevestigde ze opnieuw waarom ze hoog in de miss ijsberenverkiezing 2007 was geeindigt.

Agnieszka voor mij met kop en schouders de beste. Ze heeft humor, Ze geeft veel GFE, Is lief, Heeft een pracht figuur, sportief gebouwd (ex kick-boxster) en super geil. Tja, wat wil je nog meer,,, toch...

Na de lange sessie de andere Agnieszka liefhebber eindelijk leren kennen. Hansworst noemt hij zich....Nog even samen met hem onze gemeenschappelijke voorkeur voor Agnieszka beproken. Daarna ben ik naar huis gegaan en wat Hansworst daarna met Agnieszka heeft uitgespookt zullen we nog wel lezen.

Laatst gewijzigd door Jorah Mormont; 27 januari 2008 om 21:48

Last Online
    11 januari 2020 @ 09:14
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard agnieszka

En bij deze: Het was zaterdag heel druk bij Oase, lange wachttijden bij de kamers, soms moeilijk langs de bar te komen. Ik heb de nodige uren moeten wachten voor dat Agnes vrij was (Sonny weer, hè). Ik zat net bij de bar op Agnes te wachten, komt Sonny op mij aflopen met de vraag of ik Hansworst was. Knap dat hij mij er zo uithaalt, we kenden elkaar nog niet. We hebben nog even gezellig over onze gezamelijke hobby gesproken en daarna was het voor hem tijd om naar huis te gaan en voor mij tijd om met Agnes mee te gaan. Ik denk dat we een kwartiertje op een kamer hebben moeten wachten (we hadden geluk!) maar toen brak weer een heerlijke tijd aan. We hebben elkaar eerst uitgebreid wederzijds gemasseerd, daarna is ze weer zowat geexplodeerd bij het beffen (heerlijk zoals die meid kan klaarkomen, ze is dan echt even van de werld). Vervolgens heeft Agnes haar orale kwaliteiten op mij toegepast, waarna we het in missionaris hebben afgemaakt. Het is bij Agnes niet alleen de sex die goed is, maar vooral ook haar vrolijke uitstraling, haar grapjes. Je voelt je bij haar direkt op je gemak. Herhalingszekerheid!

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard Zo herkenbaar...rrrrrrrrrrr

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hansworst Bekijk bericht
    We hebben elkaar eerst uitgebreid wederzijds gemasseerd, daarna is ze weer zowat geexplodeerd bij het beffen (heerlijk zoals die meid kan klaarkomen, ze is dan echt even van de werld).
    Arme meid, alweer geexplodeerd....die moet echt helemaal total los zijn geweest.

Ja Hansworst, we weten waar we over praten, kijken of meer beertjes de reis naar BHH gaan overwegen om Agnieszka te leren kennen....

Laatst gewijzigd door Jorah Mormont; 28 januari 2008 om 13:42

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Daumen hoch Just for the statistics

Agnieszka, 22 februari 2008

Het was pas een kleine maand geleden dat ik met haar op de kamer was. Maar gisteren moest het er toch maar weer van komen. Na een weekje op zakenreis met een bezoek aan Globe en FKK-Paradise, kon op de terugweg langs Frankfurt de Oase natuurlijk niet worden overgeslagen, of laat ik het anders zeggen, dan kan je Agnieszka niet overslaan, want "zij" is op het moment diegene waarvoor ik naar Oase rij.

Gezien ze graag gewild is in Oase, haar alvast laten weten dat ik ging komen.

Opvallend gewoon hoe deze meid het telkens weer voor elkaar weet te krijgen om mij een onvergetelijke tijd geven. Ook gisteren was het weer een bevestiging voor me dat zij gewoon m'n nummer 1 is van alle dames welke ik ooit in de clubs heb gehad.

Ik kijk al weer uit naar onze volgende ontmoeting.

Last Online
    27 november 2016 @ 08:59
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

Ik ben gister met haar op de kamer geweest in Palace. Ze zit daar nu een paar dagen. Ze wist nog niet hoe lang ze in Palace zou blijven, maar het zag er wel naar uit dat ze in Palace een tijdje wil gaan werken.

Last Online
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

Ik was op 7 juni met haar op de kamer in Palace, en het was zeer zeker de moeite waard. Ze pijpt heerlijk. Of ze nog in Palace zit, weet ik niet.

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard Agnieszka gewoon weer in Oase

Kop deze kanjer maar terug naar Oase, want daar werkt ze gewoon weer.

In ieder geval nog meer reden om as vrijdag naar Oase af te reizen.

Last Online
    23 juli 2018 @ 13:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht

Gekopt....
    Cancel my subscription to the ressurection...

Last Online
    13 december 2016 @ 15:09
    Discussies
    319
    Thanks
    2.611

Standaard

Er hangt een bordje aan de deur van Oase:

Agnieszka is vandaag niet beschikbaar Sonny is binnen

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard Die andere Agnes werkt in de Palace

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Ik ben gister met haar op de kamer geweest in Palace. Ze zit daar nu een paar dagen. Ze wist nog niet hoe lang ze in Palace zou blijven, maar het zag er wel naar uit dat ze in Palace een tijdje wil gaan werken.
    Ik was op 7 juni met haar op de kamer in Palace, en het was zeer zeker de moeite waard. Ze pijpt heerlijk. Of ze nog in Palace zit, weet ik niet.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht

In ieder geval nog meer reden om as vrijdag naar Oase af te reizen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy Bekijk bericht
    Gekopt....

Tijdens mijn bezoek afgelopen vrijdag aan Oase, nog even met Agnieszka gesproken. Ze wist mij te vertellen dat ze niet in de Palace had gewerkt en dat dit de andere Agnes moest zijn. Dus ik ben bang dat bergm550 nog niet met deze Agnieszka kennis heeft gemaakt.

Dus de twee berichten van bergm550 kunnen bij deze Agnes worden overgebracht, welke overigens nu wel in de Palace werkt.

Last Online
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Er hangt een bordje aan de deur van Oase:

Agnieszka is vandaag niet beschikbaar Sonny is binnen

Nee Jansen, er hing een ander bordje in de kleedkamer van de dames:

Sonny ist heute schon vergeben, Agnieszka ist hier

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Idee

Volgens doorgaans zeer welingelichte bronnen is Agnieszka gestopt.

:wink::wink:

Last Online
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

Volgens doorgaans zeer welingelichte bronnen is Agnieszka gestopt.

Die komt wel weer terug.

Last Online
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Standaard

Die komt wel weer terug.
    Ze is weer terug!

Last Online
    30 oktober 2024 @ 12:10
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

Ze is weer terug!

En hoe! Ze ziet er top uit, werkelijk een goddelijk lichaam en is ook zeer vriendelijk. Lekker even babbelen, gaat dan vanzelf over in zoenen, PZC en de rest

Ze biedt full service en geeft ook buiten de kamer voldoende pre/after service.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten