Heute ist sie auch nicht da. Sehr sehr schade!
Heute ist sie auch nicht da. Sehr sehr schade!
Vandaag mocht ik een bezoek brengen aan GG, m’n vrouw en kinderen in een kelder ondergebracht en ze goede hoop gegeven
Toen ik aankwam netjes m’n bezem tegen aan hoek van een ronde tafel mogen zetten
Onze lieftallige (C)Arina… vandaag ook niet aanwezig
Aldus mein Heil bj andere meiden gezocht en gevonden
Dannii ( 9 september 2023),mentholbear ( 9 september 2023)
Goed nieuws vandaag begonnen .........
Husky (14 september 2023),mentholbear (14 september 2023),nieuwtje (15 september 2023),Pompuy24 (14 september 2023),WANDELAAR5 (14 september 2023)
Vandaag weer geweldig van elkaar genoten met dit favorietje die een GOSC stempel verdient.
Voor vandaag is ze in elk geval weer klaar, dus niet allemaal gelijk in de auto springen
Shakir (18 september 2023)
Favorietje (C)Arina is weer terug van weggeweest. Me heerlijk laten verwennen door deze fraaie jongedame
(C)arina is sinds lange tijd weer terug en wederom geweldig van elkaar genoten op een kamertje met deze GOSC meid. Een aanrader als je een lieve en zachtaardige jongedame zoekt.
Laatst gewijzigd door mentholbear; 8 april 2024 om 18:33
middagbeer ( 8 april 2024),Tjeppah ( 8 april 2024)
Ik snap nog steeds niet waarom je haar niet gewoon Carina noemt, zo heet ze toch?
Waarom dan '(C)arina' schrijven?
Never argue with a fool, people might not know the differnce
Omdat ze officieel in GG nog onder Arina staat ingeschreven. Maar de meesten van ons kennen haar bij d'r oude werknaam Carina, welke in GG bezet is.
De vorige Carina is echter al een hele tijd weg, dus ze gaat proberen te kijken dat zij die naam weer kan gebruiken.
Tot die tijd hou ik het op (C)arina.
middagbeer ( 8 april 2024),Siberische tijger ( 8 april 2024),Tjeppah ( 8 april 2024)
Blijf het raar vinden, in tegenstelling tot vele anderen hier, dat er maar één DVP per club een bepaalde naam zou mogen dragen. Vandaag een tweede Gerrit begonnen binnen mijn team, niemand heeft nog voorgesteld dat hij dan maar Arie o.i.d. als werknaam moet kiezen...
De logica gehanteerd in andere damestopics volgend zou dit topic natuurlijk gewoon Arina (Roemeense) ex-Carina H7 moeten heten... en een kamer met Arina moeten worden beschreven zolang ze haar oude werknaam niet terug heeft weten te claimen.
"Guter Sex muss sich anhören
als ob man mit Badelatschen wegrennt."
- Markus Krebs
Nou zo raar is het niet. Je vergelijkt appels met peren namelijk we hebben het hier niet over welke naam staat geschreven op ID maar artiestennamen. Op zicht vind ik het persoonlijk wel goed dat ze niet toestaan om dezelfde artiestennamen te laten gebruiken wat alleen maar verwarring kan veroorzaken. Er waren ook clubs waar het wel werd toegelaten om dezelfde artiestennamen te gebruiken, wat vervolgens heeft geleid tot het bijvoegen van nummers aan de betreffende artiestennamen.
ju52 ( 8 juni 2024),mentholbear ( 9 april 2024),schoolmeester ( 9 april 2024),Wentelt Eefje ( 8 april 2024)
Het bespaart Willem2 wel veel werk inderdaad als er maar eentje een bepaalde artiestennaam mag hebben in een club, dat dan weer wel, omdat veel scribenten niet verder lezen dan hun lul lang is. Dat ik het geen probleem vind heeft misschien ook te maken met het feit dat ik geen "paspoortjesneuker" ben, voor die categorie ijsberen is het natuurlijk ook veel onhandiger dan voor degenen die - al dan niet terecht - op hun eigen gevoel vertrouwen.
"Guter Sex muss sich anhören
als ob man mit Badelatschen wegrennt."
- Markus Krebs
Doet me denken aan een koeienstal met Bertha 1 t/m 32 ofzo
Dan nog liever met een letter, zoals bij criminelen in het nieuws: Bertha A. en Bertha B.
Maar vroeger was het in een club ook makkelijk als van elk artiestennaam er maar 1 is. Bij klachten of vragen of een bepaalde dame aanwezig is kreeg ik wel eens de vraag terug: welke Bella bedoel je.
-Die met veel tattoos.
-Dat hebben ze alle 3.
-Die met siliconen.
-Dat hebben ze ook alle 3.
-Die met zwart haar.
-Daar hebben we er 2 van.
Het leek verdorie wel een potje
7 juni 2024 GoldenGate sessie twee: Carina
uit mijn verslagje GG
De tweede sessie was met een ander service canon. In de middag had al even een praatje gemaakt met Carina (normaal moeilijk te spotten, altijd druk, en ik snap waarom). Tijdens het eten zag ik haar weer en vroeg of ze misschien tijd had…. De lieverd verzette toen een afspraak met een ander beer om mij toch te kunnen treffen. Da’s tof toch? Ze pikte me op in de ruimte waar je naar sport TV kijkt. Kwam eerst even naast me zitten om te acclimatiseren (prima presales) en na een tiental minuutjes op naar een kamer, waar de zon nog altijd scheen. Welaan die ging twee keer scjinen nadat Carina haar setje had uitgetrokken. Prachtig lichaam. Helder koppie erop met een paarkijkers waar je helemaal blij van wordt. Ik houd van zacht…. Carina blijkbaar ook. Ze wist het nog van de vorige (en tevens eerste) keer dat we samen waren. Gevaarlijk goed geheugen! Elkaar teder staand kussend, handen langzaam onze lichamen verkennend met nauwelijks kontakt, kippenvel all over the place. Heel zachte tongzoenen. Wat een overture met de goddelijke Carina (32 jaar?). Slimme dame die zihch echt moeite getroost je het je super naar de zin te maken. Blwo job om van te smelten (dat deed ik dan ook), tegelijkertijd met haar sexy handen je lichaam bestrijkend (met mooie oranje nagels)! Zelf genoot ze ook volop van mijn massage/kus techniek geholpen met wat massage olie. Eindigend in een befpartij van de bovenste plank (volgens Carina he), met een 3-tal orgasmes. Hemeltje wat een lekker ding die Carina. Grappig zo’n klit-piercing. Lijkt me maar wat eng om te laten zetten op de plek waar net zoveel zenuwbanen lopen als over een penis…..
Aftersales ook prima! Kusje hier, streelje daar, glimlachn van verre… ’t is niet moeilijk en sommigen doen het!
Kortom een uiterst memorable sessie met een 3-1 uitslag voor Roemenie….!
11cc (13 augustus 2024),ju52 ( 8 juni 2024),mentholbear ( 8 juni 2024),middagbeer (12 juni 2024),nieuwtje ( 9 juni 2024),schoolmeester ( 8 juni 2024),WANDELAAR5 ( 8 juni 2024)
middagbeer (12 juni 2024),mynasch ( 9 juni 2024),nieuwtje ( 9 juni 2024)
zeker. werd door mij erg gewaardeerd van beer en Carina....
mentholbear ( 9 juni 2024),middagbeer (12 juni 2024)
Is she still in Golden Gate or did she go back to Happy Garden?
She did not go back to Happy Garden and doesn't plan to as far as I know. I think she is still in Golden Gate, but best you give them a call.
Dannii ( 6 augustus 2024)
Nou vandaag een heerlijke ouderwetse dag..de service hoef ik niet op te schrijven ..hoe vaak ...of hoe en wat...ieder die haar kent weet het...alleen vandaag was super ...ivm dat ik het zo goed deed ..was haar verassing me deze middag ..te schenken...zo alleen entree en 4 uur top sport ... Wie maakt dat nou mee..ze is een topper ... Of was het nog voor mijn verjaardag....ik zie ze hopenlijk weer snell..
Bluebear (20 september 2024),Husky (10 augustus 2024),mentholbear ( 9 augustus 2024),nieuwtje (11 augustus 2024),WANDELAAR5 ( 9 augustus 2024)
goede midag mede liefhebbers sinds vandaag weer CARINA aanwezig ..vandaag maakt ze het niet te laat....
mentholbear (19 september 2024)