Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 106

Discussie: Sabrina (Roemeense)

Last Online
    15 september 2008 @ 11:31
    Discussies
    29
    Thanks
    0

Standaard Sabrina (Roemeense)

Naam :Sabrina

Haarkleur/-lengte : zwart / halflang sluik

Lengte dame : 1.70 meter

Postuur/Cupmaat : Slank , mooie B-cup

Nationaliteit/Taal : Hongaarse/ Engels

Leeftijd : 19 jaar

Tatoeages/Piercings : geen tattoo's / navel en neus piercing

Service : volop TZ, PZC, vingeren, beffen (heeft ze heel graag) NMC

Bijzonderheden : Zeer mooi en lief meisje

't Was gisteren haar eerste werkdag (en ik haar eerste klant) en ze wil ongeveer een maand blijven tesamen met 2 vriendinnen. Een geweldige sessie met dit zeer mooie meisje gehad. GFE van het beste soort , en niks professioneel te bespeuren.

Last Online
    Discussies
    29
    Thanks
    0

Standaard

Vandaag was haar tweede werkdag (en ik weer haar eerste klant). Dit meisje is gewoon super en heeft me weer een geweldige gfe gegeven. 200% herhalingsgevaar.

Last Online
    Vandaag @ 23:26
    Discussies
    13
    Thanks
    19

Standaard

hallo eskimoke weet je toevallig of ze er aterdag ook is? En waar ze meestal zit Kino?
    Alvast bedankt
    Op naar de volgende keer!

Last Online
    Discussies
    29
    Thanks
    0

Standaard

Ze blijft een maand, dus vermoed ik dat ze er zaterdag is. Ze gaat altijd aan de toog bij het raam zitten.

Last Online
    Vandaag @ 23:26
    Discussies
    13
    Thanks
    19

Standaard

oke bedankt maar wat/ waar is de toog is dat de lange kant vanaf eerse zitje tot aan de schuifdeur naar de tuin?
    Op naar de volgende keer!

Last Online
    2 oktober 2020 @ 18:24
    Discussies
    1
    Thanks
    0

Blinzeln Not really new in GT

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Haec58 Bekijk bericht

Were in GT

Friday, 2nd May 2008 :

59 named women : …, Sabrina (.hu - New - Black hair, 18-21 yo, 1.65 m, slim, cup B), …
    Last December she was also in PHG :

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=9255

Last Online
    25 juni 2023 @ 20:52
    Discussies
    83
    Thanks
    0

Rotes Gesicht

Het is maar de vraag of de dame in PHG dezelfde is (Carolina versus Sabrina)
    Mij gaf ze aan 5 dagen in Duitsland te zijn, maar goed alles is mogelijk:D
    Als ik haar vaardigheden op de kamer bezie, dan vond ik deze matig (er vanuitgaande dat ze 5 dagen hier is, anders was het dramatisch te noemen).
    Ze ziet er zeer aangenaam uit: een mooi slank lijf, een mooi gezicht met opvallende ogen en een beetje een schuchter voorkomen.
    We zijn samen in de kino gestart dwz een leuk ontspannen babbeltje met enige aftastende vingertjes en lippen:smile:
    Op de kamer blijft ze leuk, maar zeer passief, dus wat doet een aardige ijsbeer dan: die gaat zelf aan de slag om het voor haar ook een beetje aangenaam te maken en op die manier het vuur in haar te laten ontbranden ... het kampvuurtje ontstond wel, maar het initiatief bleef beperkt Omdat ze de eerste van de dag was, geen probleem voor mij, maar absoluut onvoldoende.
    Het is een echt schatje, maar een duidelijk geval van een verkeerde beroepskeuze:o
    Laatst gewijzigd door Mauriceyep; 11 juli 2008 om 22:31
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

Last Online
    22 maart 2012 @ 18:32
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Het is een echt schatje, maar een duidelijk geval van een verkeerde beroepskeuze
    Klopt! Sabrina ziet er zeer leuk uit, maar op de kamer begon ze na vijf minuten al aan te dringen om voor een uurtje te kiezen aan 100 euro. Had ook een verhaal klaar van een Nederlander die haar 600 euro zou hebben betaald voor een sessie van 3 uur. Hetzij zo, maar,zelf wou ik afwachten tot ik wist welke kamer prestaties ik mocht verwachten van Sabrina. Alles gebeurde plichtmatig. Gelukkig was mijn eerste sessie met Jenny veel veel beter, en maakte Antonia tijdens de derde sessie deze ontgoocheling meer dan goed.

Last Online
    Gisteren @ 10:54
    Discussies
    197
    Thanks
    2.499

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse BH Bekijk bericht
    Het is een echt schatje, maar een duidelijk geval van een verkeerde beroepskeuze
    Klopt! Sabrina ziet er zeer leuk uit, maar op de kamer begon ze na vijf minuten al aan te dringen om voor een uurtje te kiezen aan 100 euro. Had ook een verhaal klaar van een Nederlander die haar 600 euro zou hebben betaald voor een sessie van 3 uur. Hetzij zo, maar,zelf wou ik afwachten tot ik wist welke kamer prestaties ik mocht verwachten van Sabrina. Alles gebeurde plichtmatig. Gelukkig was mijn eerste sessie met Jenny veel veel beter, en maakte Antonia tijdens de derde sessie deze ontgoocheling meer dan goed.

ok, laatste keer dat ik er vandaag wat over zeg: heren, graag dames die afwijkende tarieven hanteren NEGEREN en zo zorgen dat er geen precedent(en) geschapen word(en). Hoe goed ze ook zijn, de prijs in GT is Euro 50 voor een half uur, en 25 euro voor elk volgend half uur. Dus 3 uur kost Euro 175. Als je, vanwege goede prestatie een fooi wilt geven kan dat natuurlijk altijd, maar niet op verzoek van de dame zelf.

Verpest de markt nou ajb niet, ik lees nu op 1 avond dat er wel 6 dames afwijkende tarieven hanteren, dat krijg je er nu van! :green_smi

Last Online
    Discussies
    29
    Thanks
    0

Standaard

Zaterdag terug met haar op de kamer geweest, en inderdaad van het enthousiasme van de eerste dagen was weinig meer te merken. De eerste 2 keer gebruikte ze geen glijmiddel, nu was dat wel nodig. Ze gaf toe moe te zijn en dat ze dringend een pauze moet inlassen. Geef toe 6 dagen van 12 uur, ik zou van minder moe worden. Nochtans deed ze haar best om het me naar mijn zin te maken, en was het mijn beste sessie van zaterdag.
    € 75 voor 1u betaald.

Last Online
    9 augustus 2013 @ 19:52
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

is dit het meisje dat altijd met julie en nog een ander roemeens meisje staat aan de bar?

Last Online
    23 juli 2018 @ 13:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    ok, laatste keer dat ik er vandaag wat over zeg:
    Beloofd?:teuflisch

Je hebt natuurlijk overschot van gelijk MM, gewoon de vaste prijs betalen blijft de beste manier om de markt niet te verzieken. Een fooi moet uiteraard kunnen maar het intitiatief komt best van de beer.

Ik heb het ook wel eens meegemaakt dat een dame het verhaal ophangt dat ze regelmatig klanten heeft die haar 1000EUR per dag betalen voor haar gezelschap en dat seks er dan niet eens bij komt kijken... Yeah, sure!!!

:wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

Last Online
    25 juni 2023 @ 20:52
    Discussies
    83
    Thanks
    0

Lächeln

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy Bekijk bericht
    Ik heb het ook wel eens meegemaakt dat een dame het verhaal ophangt dat ze regelmatig klanten heeft die haar 1000EUR per dag betalen voor haar gezelschap en dat seks er dan niet eens bij komt kijken... Yeah, sure!!!:wink:
    Ik denk dat dit eenmalig werkt ... een aantal beertjes zal denken: nou, dan zal ik maar iets meer fooi geven (ik kan toch niet achterblijven)!
    Daarnaast zijn er natuurlijk altijd mafkezen die de patser uit willen hangen en gekke bedragen betalen: IDIOTEN!
    On the seventh day finally he got creative ..... and God created woman

Last Online
    Discussies
    29
    Thanks
    0

Standaard

Donderdag was ze blijkbaar terug uitgerust. Wederom een stomend sexuurtje met haar beleefd, met veel initiatief van haar.

Last Online
    Discussies
    29
    Thanks
    0

Standaard

Haar pijpkunsten worden elke keer beter. Nu probeert ze ook deepthroat
    Ze blijft nog tot 9 augustus, iets langer dan oorspronkelijk gepland.

Last Online
    Discussies
    29
    Thanks
    0

Standaard

Vandaag nog eens met dit mooie meisje op de kamer gegaan. 't was vandaag haar dagje niet want ze was eerder lusteloos. :o Ze had last van het warme weer zei ze.

Last Online
    17 december 2024 @ 16:12
    Discussies
    22
    Thanks
    5

Standaard Sabrina

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eskimoke Bekijk bericht
    Vandaag nog eens met dit mooie meisje op de kamer gegaan. 't was vandaag haar dagje niet want ze was eerder lusteloos. :o Ze had last van het warme weer zei ze.
    Vandaag was ik ook met haar op de kamer en het was een stuk slechter dan de vorige keer.
    Nu niet dat diepe intense tedere zoenen, maar tongloos en met open mond zoenen.
    Het was inderdaad warm, maar toch denk ik dat ik voorlopig even niet meer met Sabrina ga kameren.
    Laatst gewijzigd door blijemotorrijder; 31 juli 2008 om 22:00 Reden: spelvout

Last Online
    Discussies
    29
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blijemotorrijder Bekijk bericht
    Vandaag was ik ook met haar op de kamer en het was een stuk slechter dan de vorige keer.
    Nu niet dat diepe intense tedere zoenen, maar tongloos en met open mond zoenen.
    Het was inderdaad warm, maar toch denk ik dat ik voorlopig even niet meer met Sabrina ga kameren.
    Ik ook niet meer. Ze doet toch haar laatste week en ze wist nog niet zeker of ze nog terug komt. :wink:

Last Online
    Discussies
    29
    Thanks
    0

Standaard

Vandaag was ze terug uit Hongarije, en ze kwam op me af gehuppeld, duidelijk uitgerust. 't Was nog eens een goeie sessie want ze had zin in .

Last Online
    17 december 2024 @ 16:12
    Discussies
    22
    Thanks
    5

Standaard Sabrina is weer terug

Gisteren toch maar weer met haar op de kamer geweest omdat er verder niet zoveel van mijn gading was.
    Deze keer was het weer erg goed. Afgemaakt met een deepthroat FT, wat ze heel erg lekker deed.
    Toen ik haar betaalde gaf ik haar 50 € en dat werd zonder protest geaccepteerd. Vijf minuten later had ik mijn fout ontdekt en toen ik haar weer zag, gaf ik haar de rest, wat zonder kommentaar werd geaccepteerd. Waarschijnlijk kent ze de prijzen nog niet.

Last Online
    Vandaag @ 16:01
    Discussies
    69
    Thanks
    276

Daumen hoch Sabrina

In den Genuss mit Sabrina kam ich vor einigen Wochen zusammen mit Vesna, mit 2 Mädels auf dem Zimmer ist eigentlich nicht mein Ding, aber die beiden wollten es so und was kann man dem Ansinnen von 2 süßen Mädels schon entgegensetzen
    Sabrina sagte dass sie nicht wolle dass über sie im Internet geschrieben wird, also schrieb ich den Bericht bei Vesna rein .
    Gestern oder besser gesagt heute buchte ich Sabrina allein und es war großes Kino, sie bläst einfach himmlisch (also wie eine Ukrainerin), die Kombination DT mit Aufnahme bekommt sonst nur Regee hin (wo ist die eigentlich ?)
    Sabrina, ich komme gern wieder :wink:

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Standaard Sabrina

Vorige week wist Sabrina mij te strikken voor een kamersessie.
    Mooie slanke dame, pracht lijf en opvallende mooie heldere ogen.

Service omvat een hoog GFE gehalte. Pijpen zeer goed. Bij het beffen laat ze zich helemaal gaan Heerlijke frisse poes (geen geurtjes en lekker glad geschoren). in alle mogelijke varianten. Sabrina zeker de inverstering waardig. Ik schat haar service als bovengemiddeld in.

Sonny:wink:

Last Online
    18 augustus 2015 @ 10:40
    Discussies
    20
    Thanks
    6

Standaard

Deze dame vandaag ook eens uitgeprobeerd. Erg lieve meid goed pijpen lekker neuken redelijk kussen. Totaal niet professioneel. Herhalings gevaar is niet groot, er loopt nog zoveel moois rond in GT!

Ze dringde bij mij ook aan op een uurtje. Maar heb dat direct afgewezen, omdat een beertje dat zelf aan zal geven hoelang hij wil.

Last Online
    1 januari 2016 @ 22:52
    Discussies
    76
    Thanks
    106

Standaard

Geweldige heerlijke dame............na 20 min vroeg ze ook hoelang ik wou, heb haar toen maar vriendelijk gezegd gooi horloge maar weg we zien wel hoelang het wordt toen was het ook ok en werd het een heerlijk lekkere sessie.
    Erg leuke dame met een mooi figuur.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 17 december 2008 om 09:38

Last Online
    27 juni 2023 @ 10:47
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238

Standaard

gisteren ook een uurtje met Sabrina gespendeerd...schitterende ogen, mooi strak lichaam maar de sex was matig. ze zal wel weer aan vacantie toe zijn.

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten