De Max-follies in Lichtaart gaat op 2-en 3 juli terug open na enkele jaartjes er tussenuit geweest te zijn.
http://www.maxfollies.be
De Max-follies in Lichtaart gaat op 2-en 3 juli terug open na enkele jaartjes er tussenuit geweest te zijn.
http://www.maxfollies.be
fg22 ( 1 juli 2016)
hier heb ik vele geile weekenden beleeft
1 kut is sterker dan 10 paarden.
doe wat je moet doen.
voor 50 euro kun je,
je vrouw toch niet lastig vallen
genoeggezwetsnueersteenkouweklets
Voor onwetenden als mij, wat moet dit precies voorstellen?
Iemand hier recent nog geweest? Wat kan je verwachten?
fg22 (16 september 2016)
Gisteren deze GB is bezocht, 6 dames aanwezig, waaronder Sonja en Alexis, daar kom ik niet voor, Sonja, geef haar tijdens het sexspel een smartphone en ze gaat zeker facebooken ed, Alexis is totaal men stijl niet, aangezien ik de andere nog niet ontmoet heb, deze is geprobeerd. de zwartharige Nola kon me wel bekoren, zij neemt de tijd en is niet een " afwerkdame" zoals bv Sonja world wel is, het was vrij kalm vond ik voor 6 dames, maar heb me enkel geamuseerd met Nola en een koppel, een grote donkerblonde dame die er wel pap van luste, en aangezien ze zelf men contact gegevens vroeg hoop ik op een prive date met hen, leuk koppel, de andere ingehuurde dames kwamen wat vulgair over vond ik, het eten kon ook veel beter, dat was triest, voor herhaling vatbaar? neen.
fg22 (16 september 2016),lustman (15 november 2016),mechelen (12 september 2016),Wentelt Eefje (13 september 2016)
Ik kan Jozefke alleen maar bijtreden in zijn conclusie.
Eten trok eigenlijk op niets in mijn ogen, service ook niet echt. Voor mij persoonlijk ook niet voor herhaling vatbaar!
fg22 (16 september 2016)
Is een mooie club hoor. Het buffet vind ik persoonlijk reuze meevallen. De keren dat ik er geweest ben was er soep, home made salade, broodjes hamburger met gebakken uitjes.. een andere keer liggen er kroketten en frikandellen. Gewoon heerlijk hollands voer :-)
Overigens heeft Max Follies 1x per maand een eigen gangbang en zit niet alleen Gangbangnation in deze club ;-)
xxx
Joke-Prive
WANDELAAR5 (17 september 2023)
Wij met de ruinie van DJ shaky in de MAX geweest geweldig geamuzeerd ! veel volk van vroeger uit de andere clubs tegen gekomen !
Nieuwe uitbater Sam pakt het serieus aan !! Word topper , volgende maal gaan we op een zondag blijkbaar veel singels word verteld ! Weet al wel wie van de dames ik daar ga tegen komen ! Suprise !
Is iemand hier onlangs nog geweest? Ben benieuwd hoe het is, met name m/v verhouding.
Het is voor mij een eind rijden maar misschien de moeite waard.
Ik ben hier ook wel benieuwd naar, maar ben sowieso van plan om te gaan.
Vrijdag avond 08/02/2019 is het Hoeren party in Maxfollies !!
Gisteren was een top dag in de Max veel volk , singels en veel actieve koppels ! Bedoeling was dat de Dames zo veel mogelijk moesten geld verdienen om te winnen !
Het was en is voor herhaling vatbaar ! Veel bekend volk van de Gercellinos Eroxx en ook het volk van de Max !
Lang geleden dat ik mij nog zo goed geamuzeerd had !
Alles was perfect tot volgend event !!
Is deze nog open?
Jammer genoeg reeds enkele jaren gesloten.