-
Studio-Noir/Lady Nicole in Dusseldorf Vera
Vandaag weer eens mn Navigation op de Ahnenweg in Düsseldorf afgestemd.
Even gebeld of Linda, mijn vaste massage maatje aanwezig was, maar die was er niet.
Of ik t n keertje met Vera wilde proberen...is even goed als Linda werd me verteld.
Nou, in mn hoofd stond alles al afgesteld op een bezoek aan Studio-Noir , dus aangegeven dat ik over half uurtje er wel zou kunnen zijn.
Aangebeld en jawel hoor daar stond Vera me al op te wachten. Vandaag zul je het met mij moeten doen zei ze op goed duits.
De eerste klik was al meteen helemaal goed, helemaal mijn type, qua leeftijd pasten we heel goed bij elkaar en het liep vanaf begin gewoon lekker.
Alsof we al vaker samen wat leuke dingen hadden gedaan...
zo voelde het.
Ze was een hele goede kollega van Linda, die een goed woordje over me had gedaan. nou, dat scheelde!!.
Vera is, net als Linda een echte Duitse Milf die van wanten weet.
Gusto is zo gelukkig dat ie regelmatig Duitse vrouwen heeft mogen treffen die een echte duitse Grundlichkeit op sex en erotiek gebied aan het daglicht weten te brengen. Nou, Vera is bij deze aan mn lijstje toegevoegd.
Even afgestemd wat ik zoal lekker vond aan massage en het feest kon beginnen, na me eerst even gedouched te hebben.
Er is hier veel mogelijk, waarbij je kan aangeven waar je zoal goed gemasseerd en behandeld wil worden. In deze gelegenheid is allerhande ook aan SM mogelijk, maar ik hou het liever bij een goede behandeling en massage van de intiemere delen. Daarbij worden allerlei attributen ingezet om je extra te teasen en dan weer heerlijk zacht te verwennen. Alles is hier mogelijk, je hoeft enkel aan te geven waar je op dat moment zoal zin in hebt.
Sex met de dame is uiteraard niet mogelijk, maar verder sta je ervan versteld ( of niet naturlijk) wat er zoal mogelijk is...
zo af en toe een bezoekje hier zet je toch weer even op een ander kompas en daarna ga je weer wat opgefrist de deur uit, de gewone wereld weer in.
ze zijn te bereiken onder lady.nicole@studio-noir.de
Groetjes Gustomass.
zo ge ut makt, zo hedde ge ut.
need
to get her before we can be
together...
-
Onderstaande 9 leden hebben Gustomass bedankt voor deze bijdrage:
der lickmeister (21 augustus 2022),fukkiedukkie (27 juni 2022),jansenroy (30 april 2022),mechelen ( 1 mei 2022),mentholbear (30 april 2022),molaar (30 april 2022),mynasch (30 april 2022),Wentelt Eefje (30 april 2022),Wijze grijze (29 april 2022)
-
17 september 2023, 23:01
-
Onderstaande leden hebben Gustomass bedankt voor deze bijdrage:
mentholbear (18 september 2023)
Regels voor berichten