Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)
In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League
Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)
hallo willi,
ich will jetzt diese ciara nicht in schutz nehmen, ich kann dir nich sagen, ob sie wirklich eine studentin ist oder nicht, aber ich weiss, das das mit den examen in rumänien anders läuft als hier in deutschland.... clausuren, werden in rumänien nur an wochenenden geschrieben, das heißt, samstag und sonntag und die clausur-zeit zieht sich somit ca. 4 wochen hin. danach haben sie die möglichkeit, clausuren nachzuschreiben die daneben gegagangen sind.
glaubst du nicht auch, das wenn sie 6 wochen clausurzeit hinter sich haben sollte, sie sicher nicht sofort wieder ins happy-garden fährt, um dort wieder sich ins geschlechtsleben, sorry, nein geschäftsleben zu stürzen
wie gesagt, ich kann dir nicht sagen, ob diese ciara studentin ist......
es kann auch gut sein, das sie zur zeit in einem der vielen anderen clubs hier in deutschland, oder rest-eu gerade urlaub macht
gruß vom
rheinschwimmer
Ciara schijnt ergens in Zwitserland te werken, maar waar...????
Ach ja... daar hebben we gelukkig onze Roemeense expert Big(getje)30 voor.
Die weet het wel te achterhalen. :D
Greetz,
:wink:
"carpe diem quam minimum credula postero", oftewel "pluk de dag en geloof nooit in een volgende"
Het laatste wat ik van haar vernomen heb is dat ze na haar school examen aan een nieuwe studie zou beginnen in September.
In de korte vakanties zou ze dan in een club wat bij verdienen.
Het zou in Wenen kunnen zijn Golden time ( Louisa heeft daar ook al eens kort gewerkt)
Kijk op hun site.
Uuuhhhh beste Jansen,
Ciara en Louisa zijn nou bepaald geen vriendinnen van elkaar.
Louisa haar laatste optreden in de PHG had ze slaande ruzie met Ciara. Louisa kon haar handjes niet thuishouden en werd meteen eruit gesodemieterd door de PHG leiding. Dus lijkt mij sterk dat Louisa en Ciara contact hebben.
Maar zoals ik al schreef zou zij ergens in Zwitserland verblijven of ligt Wenen tegenwoordig in Zwitserland:D
:wink:
"carpe diem quam minimum credula postero", oftewel "pluk de dag en geloof nooit in een volgende"
Heb jij dan ergens gelezen dat Louisa en Ciara contact hebben ? ik niet !!.:green_smi
Alleen weet ik dat er een Roemeen zich een beetje heeft ingekocht in Golden time te Wenen.
Deze man adverteerd in Roemenie voor deze club.
Ergens in Zwitserland heeft niets met Wenen te maken, maar in Basel werken meer Roemeense dus ga daar maar eens informeren.:o
Dat dames meer vechten weten we allemaal ook tussen Ciara en Poolse Asia deze werd geslagen met een schoen.
Allemaal jaloers en iedere week breekt er wel een rel uit ( met of zonder onze relnicht) :teuflisch