Allereerst dank voor het kaartje. Printen was even een ding. Aan de deur eenvoudig aangenomen.
Midden van de middag aangekomen. Aardig wat nieuwe dames, minder klieken dan vorige keer. Meer onderling geouwehoer, zoals dat gezellig en leuk is. Beetje praten en lol maken.
Denise, Bulgaarse, fun goede milieuvriendelijke pijp, moest wel even ontdooien. Mooie borsten enzo. Pijpen was het hoogtepunt (phun intended) toch langzaam tot hoogtepunt gereden. Door gedoe met mn knie gaat niet alles even soepel. Maar ze is relaxt. Overall zo goed en ze ziet er zo nice uit dat ik tweede ronde heb besproken met een vriendin van haar. Gaan we zien.
Met Olivia gesproken, Poolse, trio vriendin van Denise. Helaas gaat Denise net elders heen, dus tijd voor een andere die ik al had gesproken.
Nieuwe Bulgaarse rondborstige Maria. Mooi vol ding met goede pijp lippen, de nodige tatoeages. Je merkt echt dat de groep vrouwen wat last heeft van de energie die ze uitstraalt. Kan ook de nieuwigheid zijn, maar wordt er wel blij van. Kamer boven, wat een feest. Alles goed en mag. Voor mij is dit een feestje.
Later meer of trio is gelukt en of ik nog zin heb langs 1 van de twee grote units te gaan op de terugweg.
Voor diegenen die het belangrijk vinden:
- sauna 80 graden top
- zwembad voor afkoelen fantastisch
- bubbelbad op temperatuur en netjes
- ligbedden opgeruimd
- sanitair schoon en verzorgd
- stoombad nog steeds als opslag, zal eens informeren
- eten goed, en ja er was om 16h nog spek(!)