Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
    Last Online
    2 december 2010 @ 13:48
    Discussies
    3
    Thanks
    0

Standaard Antwerpen, Mayfair, Welvaartstraat

Een ervaring van mij, die ik even met jullie wil delen.:zauberkisIk was laatste vrijdag in

mayfair antwerpen. IK was wel verrast al die lekkere nieuwe gezichten te zien.Ik kom er wel vaker,maar iets nieuws is toch tofKyra En Chanel trokken direct mijn aandacht .slank figuur bruin haar en lekker jong.Chanel super slank,Volle cup ook een brunnetje van 21j.
    Die gekozen.En dan de jacuzi in, sexy geil met die lamp met al die kleurtjes.Haar hele kut heet en verlicht.Lekker vrijen,aan haar tepels zuigen!!Zij masseerde en verwende me.Later op de kamer zoog je mijn pik aan ALLE kanten.wat een genot
    Met vijf standjes ben dan uiteinde lijk gekomenWat een schatje en een schone.Die andere ga ik volgende week proberen.In de welvaartstraat 76.Vind je toch de beste sex!!!Sorry andere girls:D

Last Online
    12 juli 2008 @ 15:49
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

He Hollander, jij maakt pure reclame. Is dit je eigen tent ?

Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joris184 Bekijk bericht
    He Hollander, jij maakt pure reclame. Is dit je eigen tent ?
    Onze hollandse vriend is altijd zeer positief over Mayfair maar daarom hoeven we nog niet onmiddellijk 'reclame' gaan roepen, en dan al zéker niet als je zelf nog niets geschreven hebt.

Voor de rest Joris; en we hopen nog vele recensies van je te lezen.

:wink:
    TSB
    Cancel my subscription to the ressurection...

Last Online
    Discussies
    3
    Thanks
    0

Standaard

Heb een heel andere tent.Nu ja zaak.Sorry dat jullie zo denken.Ik heb het er naar mijn zin.Jullie willen graag reacties.Heb gisteren .Kyra een acer loptop kado gedaan.Oke jullie.JUllie tent ik mijn eigen toko.Kom eens eten

Zal je goed toen.Ook sexueel

Met vriendelijke groet.De stomme hollander.Toch.Zo denken jullie.

Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Discussies
    91
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de hollander Bekijk bericht
    Met vriendelijke groet.De stomme hollander.Toch.Zo denken jullie.
    Zo denk ik in ieder geval niet, maar het is wel een goed idee om je zinsbouw een beetje te verzorgen, da's wel zo gemakkelijk voor de lezers

:wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

Last Online
    Discussies
    3
    Thanks
    0

Standaard

gisteren bracht ik een bezoek aan de mayfair in antwerpen. het was rond 14u belde aan en kwamen 2 dames zich voorstellen nadia en maya de enig dames die daar werken zo verluid.nadia werkt sinds kort terug daar(bekijk resencies) aangezien ze vele aantrekkelijker uitzag heb ik haar gekozen heb ineens 3 kwartier geboekt.eens op kamer moest alles snel gaan tijdens haar uitleg heb ik begrepen dat ik recht had op 2 hoogte punten,20 min was nog niet eens voorbij en stopte mij onder de douche zodat ik kon vertrekken want zij had over 10 min een afspraak en mijn geld dat ik had betaald?????
    dus vroeg ik haar mijn geld terug te geven aangezien ik maar 20min daar zat wil ik 40eu terug dan heb ik dan net een half uurtje dan begon ze tegen mij te schreeuwen dat het niet kan,ik wou de bazin/baas aanspreken ze was niet aanwezig ik vroeg haar de telefoonr van de zaak die kende ze niet!!!!!!! ik dacht bij me zelf waar ik was beland heb spijt en kom daaaaaaaaaaaaaaaar nooooooooooit meer terug en op mijn telefoontje kan ze nog rekenen!!!!!!! nadia de vuilbak in !!!!!!!!!!!!!!

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten