Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 148
    Last Online
    Vandaag @ 19:29
    Discussies
    152
    Thanks
    9.499

Standaard

Last Reminder

Heb je jouw stem nog niet uitgebracht en wil je kans maken op één van de vier beschikbare kortings-/vrijkaart naar eigen keuze dan is nu nog jouw kans.

De stembus is geopend tot 23.59, dus nog een kleine tien uur te gaan (tik tok tik tok).

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    De eindmeet is in zicht!

Duidelijk is dat Babylon eenzaam op kop staat en dat ze de andere clubs (ver) achter zich laat.
    Babylon nog voorbijsteken zal moeilijk worden.

De dameslijst opstellen is een lastiger karwei, laat dat maar aan Patjax over.
    Het is inderdaad een ruime voorsprong voor Babylon maar het verleden heeft geleerd dat er in de laatste uren nog verrassingen kunnen plaatsvinden.

Lange tijd leek het tussen de drie A’s te gaan maar door een sterke eindsprint van twee dames zijn ze inmiddels net voorbijgestreefd. Het is zeker nog geen uitgemaakte zaak (natuurlijk afhankelijk of er nog inzendingen komen). Het heeft er alle schijn van dat de winnares uit dit vijftal komt al liggen hier kort achter nog een drietal dames op de loer die met een sterke eindsprint nog roet in het eten kunnen gooien.
    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

A woman is as old as she looks but a man is never old untill he stops fucking.

Last Online
    Vandaag @ 16:59
    Discussies
    8
    Thanks
    10.351

Standaard

Hier op de valreep nog informatie van Husky,
    of deze verkiezing serieus genomen kan worden is een andere vraag,met enkele ijsberen die slechts een paar keer een saunaclub hebben bezocht
    Voor mij persoonlijk is sympathie,communicatie,uitstraling en service maatgevend!!
    Ik ga gemiddeld twee tot drie keer per week naar een saunaclub waar ik gezelligheid en ambiance hoog in het vaandel heb staan aanwezigheid van een zwembad is vooral in de zomer een pre!
    De kilheid en het gebrek aan sfeer in sommige saunaclubs is voor mij een reden deze niet of slechts af en toe te bezoeken,ondanks dat er prima dames aanwezig zijn.
    Daar ik niet alleen voor een snelle wip kom is het totaalplaatje voor mij bijzonder belangrijk,omdat regelmatig 8 tot 12 uur in een saunaclub verblijf.
    Dit gezegd hebbende is hierbij mijn uitslag, met name om Patjax niet te frustreren voor het vele werk die hij in deze verkiezing heeft gestoken
    Top 5 dames.
    Ella AG
    Evelina GG
    Roxana Penelopee
    Christa AG.
    Selena AG

Saunaclubs
    Acapulco Gold
    Golden Gate
    Peneloppe

Buiten bovenstaande saunaclubs ook Finca Erotica,Babylon,Venus,Sixsens,Livingroom en Prima incidenteel bezocht.

Miss Beauty Irina AG
    Miss Blowjob Selena AG
    Miss Fit body Irina Ag
    Miss French Kiss Evelina GG
    Miss Talent Ella AG
    Miss one night stand Alex Penelope

Beste eten
    Sixsens
    Penelope
    AG

Beste leukste personeel
    AG
    GG
    Penelope

Beste relax dut club
    AG
    Penelope
    GG.

Beste trio,
    1. Christa/Selena AG
    2.Christa/Ella
    3. Christa/Magda

Zo, hierbij de keuze van een echte genieter en veelpleger
    Patjax succes en veel wijsheid toegewenst vanuit de Veluwe

3. Onderstaande 12 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (14 januari 2024),donkeywonkey (14 januari 2024),Firehawk (14 januari 2024),Liefje (14 januari 2024),mentholbear (14 januari 2024),Patjax (14 januari 2024),Pierke69 (20 januari 2024),Reinstecke Fuchs (14 januari 2024),rmjhexe (14 januari 2024),schoolmeester (14 januari 2024),Shakir (14 januari 2024),WANDELAAR5 (14 januari 2024)

Last Online
    7 januari 2025 @ 20:11
    Discussies
    50
    Thanks
    7.772

Standaard

Laat op het feestje en in gedachten dat ik mijn verslag van mijn clubtocht in december nog moet samenstellen. Op dit moment is er maar eens in de zes maanden een clubtour vanwege de geografische ligging. Daarom zijn de gegevens beperkt en hoef ik niet lang na te denken. De gegevens hebben betrekking op zowel mijn mei- als mijn december 4-daagse sexathons. Sixsens (x2), AcaG + Samya (dezelfde dag), Living Room, SC Venus (x2) en Babylon (x2) bezocht.

Meisjes
    1.Laura (Sixsens)
    2.Melanie (Sixsens)
    3.Bella (Babylon)
    4.Stacey (Sixsens)
    5. Hana (Venus)

Clubs
    1. Sixsens
    2. Babylon
    3. Aca Goud

Slechtste Club
    Samya - Hoe ver is het gedaald? Miles!

__________________________________________________ __

Late to the party and mindful that I still have to compile my report from my December club tour. Only a tour every six months at the moment due to geographical location. Therfore data limited and with little need to cogitate for an extensive period. Data pertains to both my May and December 4 day sexathons. Visited Sixsens (x2) , AcaG + Samya (same day), Living Room, SC Venus (x2) and Babylon (x2)

Girls
    1.Laura (Sixsens)
    2.Melanie (Sixsens)
    3.Bella (Babylon)
    4.Stacey (Sixsens)
    5. Hana (Venus)

Clubs
    1. Sixsens
    2. Babylon
    3. Aca Gold

Worst Club
    Samya - How far has it fallen? Miles!

5. Onderstaande 9 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (17 januari 2024),Ascari (14 januari 2024),Disco Volante BFS (20 januari 2024),donkeywonkey (14 januari 2024),forgetskinnyletsgetfatty (14 januari 2024),mentholbear (15 januari 2024),Patjax (14 januari 2024),Pierke69 (20 januari 2024),WA (14 januari 2024)

Last Online
    Vandaag @ 14:18
    Discussies
    124
    Thanks
    1.080

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shakir Bekijk bericht
    De eindmeet is in zicht! Nog een kleine 12 uur te gaan.

Duidelijk is dat Babylon eenzaam op kop staat en dat ze de andere clubs (ver) achter zich laat.
    Babylon nog voorbijsteken zal moeilijk worden.

De dameslijst opstellen is een lastiger karwei, laat dat maar aan Patjax over.
    Prijs van de meest hilarische vote is Tjeppah in #70.
    Dank je Shakir. Humor is heel belangrijk vind ik

Last Online
    5 november 2024 @ 12:30
    Discussies
    109
    Thanks
    1.595

Standaard

Aan mijn allertrouwste fans in DCDNGWW:

Het is opmerkelijk hoe sommige onder jullie, gehuld in een waas van zelfingenomenheid, menen de rol van opperrechter en jury op zich te kunnen nemen in de schimmige arena van achterklap. Jullie roddels en valse beschuldigingen, als virtuele gifpijlen afgeschoten vanuit het duister van ongegronde speculatie, getuigen eerder van een gebrek aan fatsoen dan van enige intellectuele verheffing.

Laat me jullie herinneren aan de woorden van wijlen Gerard van het Reeve: "Roem is vergankelijk, maar een goede reputatie is duurzaam." Het lijkt erop dat sommigen onder jullie dit advies terzijde hebben geschoven en liever gedijen in de schemerige hoeken van insinuaties en geroddel.

Zelfingenomenheid is een bedrieglijke metgezel. Het doet de mens geloven dat hij de enige drager is van de waarheid, dat zijn inzichten absoluut zijn en dat hij vrij is om te oordelen zonder enige verantwoording. Maar, beste lieden, ware intelligentie schuilt niet in de hoogte van je stem of in de vernietigende aard van je woorden. Het schuilt in de capaciteit om te luisteren, te begrijpen en met respect te communiceren.

De geschiedenis staat bol van verhalen waarin roddels en ongegronde beschuldigingen levens hebben verwoest en reputaties hebben geschaad. Jullie zijn gewaarschuwd voor de gladde helling waarop jullie je bevinden. Overdenk jullie daden en bedenk dat de pijlen die je afvuurt, een boemerangeffect kunnen hebben.

In plaats van je te wentelen in de donkere hoekjes van veroordeling, nodig ik jullie uit om de paden van redelijkheid en fatsoen te bewandelen. Verhef jezelf door te begrijpen dat niemand onfeilbaar is en dat de wereld meer baat heeft bij opbouwende dialogen dan bij destructieve geruchten.

Aangezien het niet bijster waarschijnlijk lijkt dat sommige van jullie zich ooit zullen verlagen tot een niveau van fatsoenlijke conversatie, schenk ik jullie graag een weinig inspirerend cadeau. Hier is een lijst met ogenschijnlijk futiele onderwerpen, ideaal om jullie scherpe tongen te slijpen en het vuur van jullie oppervlakkige nieuwsgierigheid brandend te houden. Laaf jezelf aan deze nederige verzameling praatpunten, waarvan ik met zekerheid kan stellen dat ze jullie vermeende behoefte aan trivia en inhoudsloze discussies zullen vervullen. Moge dit nederige geschenk bijdragen aan jullie schijnbaar onstilbare dorst naar oppervlakkigheid.

De dames:
    1. Erica (SS)
    2. Anja (SS)
    3. Emma (SS)
    4. Lizzie (SS)
    5. Micky (LR)

De Clubs:
    1. Sixsens
    2. LivingRoom
    3. Sharks

1 Miss Beauty: Erica (SS)
    2 Miss Blowjob: Anja (SS)
    3 Miss Fit Body: Mijn favo's zijn allemaal liever lui dan moe. Desalnietemin zitten er zeer fraaie lichamen tussen.
    4 Miss French Kiss: Als ik deze dame zou noemen ruïneer ik iemands reputatie, wat niet mijn stijl is.
    5 Miss Guilty Pleasure: een chubby tot dikke roemeense die ik sinds juni niet meer gezien heb in SS
    6 Miss Mispoes: Als ik deze dame zou benoemen ruïneer ik haar zorgvuldig opgebouwde reputatie door een zelfingenomen heerschap dat geen tegenspraak of andere mening duld.
    7 Miss Money Bitch: Zie punt 6.
    8 Miss One Night Stand: Emma (SS)
    9 Miss Plastic Fantastic: Anja (SS)
    10 Miss Talent: Erica (SS)
    11 Beste nieuwkomer: een dame uit LR, naam vergeten op moment van schrijven
    12 Beste trio: Mona & Vivian

Voor de clubs
    1 Beste eten => Living Room
    2 Beste Wellness => Sixsens
    3 Beste/leukste personeel => bullshitbokaal. Iedereen weet dat negen van die tien ijsberen dit alleen opschrijft voor het bekende witte voetje.
    4 Minste club van het jaar => Penelope

Extraatjes
    - Grootste verrassing & teleurstelling van 2023

In het tragische jaar 2023 hebben we helaas afscheid moeten nemen van enkele gerespecteerde schrijvers. Wat echter opvallend is, is de schijnbaar onvermijdelijke golf van hypocrisie die volgde op hun heengaan. Terwijl deze auteurs in geschrifte bejubeld werden met lofredes die de lucht deden trillen van bewondering, fluisterden sommigen van hun collega-scribenten achter gesloten deuren een compleet andere melodie.

Het lijkt erop dat de kunst van het oprechte eerbetoon en de neiging tot schaduwboksen hand in hand gaan in het ijsberen universum. Zelden heb ik zo'n scherp contrast gezien tussen de publieke fijnzinnigheid van de pen en de privé-verachting die fluistert in de donkere hoekjes van schrijversbijeenkomsten.

Wellicht is het tijd voor de ijsberen gemeenschap om haar dubbele standaarden onder de loep te nemen en te beseffen dat eerlijkheid en authenticiteit niet enkel hoedanigheden zijn die we op papier prediken, maar de waarden die we in ons dagelijks leven moeten belichamen. Als we clubverslagen en damesrecensies werkelijk beschouwen als een spiegel van de staat waarin de clubs en de daar werkzame dames verkeren, dan zouden we er goed aan doen om ook in die reflectie eerlijkheid hoog in het vaandel te houden.
    Laatst gewijzigd door WA; 14 januari 2024 om 20:34 Reden: :-)

8. Onderstaande 2 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

Patjax (14 januari 2024),Wentelt Eefje (15 januari 2024)

Last Online
    13 augustus 2024 @ 16:17
    Discussies
    6
    Thanks
    311

Standaard

Beste Damen:

1. Bella - Babylon
    2. Chayna - Babylon
    3. Magda - AC Gold
    4. Lisa - AC Gold
    5. Paris - Babylon

Beste Clubs:

1. AC Gold
    2. Babylon
    3. Sixsense

10. Onderstaande 7 leden hebben fingerprint68 bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (17 januari 2024),Ascari (14 januari 2024),donkeywonkey (14 januari 2024),mentholbear (15 januari 2024),Patjax (14 januari 2024),Pierke69 (20 januari 2024),WANDELAAR5 (14 januari 2024)

Last Online
    Vandaag @ 08:52
    Discussies
    1
    Thanks
    124

Standaard

Op de valreep dan toch nog even mijn stem, al zijn mijn bezoeken beperkt gebleven tot een drietal clubs.
    Toch zet ik er maar een op mijn lijstje omdat dit toch mijn favoriet is.

Allereerst dank weer voor dit leuke initiatief!

Mijn lijstje van 2023

Club’s:
    1. Saunaclub Venus

Dames:
    1. Ella, Venus
    2. Sherry, Venus
    3. Anka, Venus

12. Onderstaande 5 leden hebben degoof bedankt voor deze bijdrage:

donkeywonkey (14 januari 2024),mentholbear (15 januari 2024),Patjax (14 januari 2024),Pierke69 (20 januari 2024),WANDELAAR5 (14 januari 2024)

Last Online
    Discussies
    152
    Thanks
    9.499

Standaard

De stembus is gesloten

Vanmiddag vindt de vergadering van de verkiezingscommissie plaats, in een vruchtbare omgeving vol verleidingen, voor de verificatie en ratificatie van de verkiezingsuitslag en zal door een lieftallige assistente de trekking van de winnaars van de kortings-/vrijkaarten plaatsvinden.

Agenda van de week
    Dinsdagavond: bekendmaking fact & figures
    Woensdagavond: bekendmaking extra categorieën
    Donderdagavond: bekendmaking winnaars kortings-/vrijkaarten
    Vrijdagavond: bekendmaking miss ijsbeer en club van het jaar
    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

14. Onderstaande 9 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (17 januari 2024),donkeywonkey (15 januari 2024),mentholbear (15 januari 2024),Pierke69 (20 januari 2024),Reinstecke Fuchs (15 januari 2024),Siberische tijger (15 januari 2024),Tjeppah (15 januari 2024),WANDELAAR5 (15 januari 2024),Wentelt Eefje (15 januari 2024)

Last Online
    Vandaag @ 20:22
    Discussies
    40
    Thanks
    934

Standaard

Terwijl ik me concentreerde op de letters "A" en "C", miste ik de letter "B". Pas op het tweede gezicht zag ik de letter "B" en dat zou mijn resultaat veranderen.

Bella (Babylon), puntentelling: 34.
    Punten uit berichten: 5 (81), 3 (78), 5 (64), 5 (60), 5 (58), 5 (57), ? (55), 5 (21), 1 (7)

Caro (Aca Gold), puntentelling: 24.
    Punten uit berichten: 5 (74), 4 (59), 5 (56), 5 (50), 5 (14)

Anka (Venus), puntentelling: 22.
    Punten uit berichten: 3 (82), 3 (46), 5 (28), 2 (12), 4 (9), 5 (8)
    I have to exercise more on beautiful delight-girls, otherwise I'll get too fat!

Last Online
    Vandaag @ 19:22
    Discussies
    137
    Thanks
    6.570

Standaard

Patjax wederom bedankt voor het organiseren van deze verkiezingen.
    Ik stel voor dat ome Willem jouw bedeeld met een vrij/kortingskaartje naar keuze.

17. Onderstaande 10 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

donkeywonkey (15 januari 2024),Giodude (16 januari 2024),lekkersfan (15 januari 2024),mentholbear (15 januari 2024),Patjax (16 januari 2024),Pierke69 (20 januari 2024),Reinstecke Fuchs (15 januari 2024),Scrotum (15 januari 2024),Tjeppah (15 januari 2024),WANDELAAR5 (15 januari 2024)

Last Online
    Vandaag @ 19:22
    Discussies
    137
    Thanks
    6.570

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cameltoe slide Bekijk bericht
    Terwijl ik me concentreerde op de letters "A" en "C", miste ik de letter "B". Pas op het tweede gezicht zag ik de letter "B" en dat zou mijn resultaat veranderen.

Bella (Babylon), puntentelling: 34.
    Punten uit berichten: 5 (81), 3 (78), 5 (64), 5 (60), 5 (58), 5 (57), ? (55), 5 (21), 1 (7)

Caro (Aca Gold), puntentelling: 24.
    Punten uit berichten: 5 (74), 4 (59), 5 (56), 5 (50), 5 (14)

Anka (Venus), puntentelling: 22.
    Punten uit berichten: 3 (82), 3 (46), 5 (28), 2 (12), 4 (9), 5 (8)
    Jij moet je niet concentreren. Patjax heeft dit georganiseerd en jij loopt de uitslag al te verkondigen.
    Dit slaat echt nergens op.....beetje met de eer lopen strijken.

19. Onderstaande 10 leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (17 januari 2024),Bredero (15 januari 2024),donkeywonkey (15 januari 2024),Giodude (16 januari 2024),Patjax (17 januari 2024),Pierke69 (20 januari 2024),Reinstecke Fuchs (15 januari 2024),schoolmeester (15 januari 2024),Scrotum (15 januari 2024),Tjeppah (15 januari 2024)

Last Online
    Discussies
    40
    Thanks
    934

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JonnyFontane Bekijk bericht
    Jij moet je niet concentreren. Patjax heeft dit georganiseerd en jij loopt de uitslag al te verkondigen.
    Dit slaat echt nergens op.....beetje met de eer lopen strijken.

Ze lijken te vergeten dat we ons in het digitale tijdperk bevinden en dat er geen geheime verkiezingen zijn. Het is geen hekserij of godslastering om openbaar geplaatste berichten te beoordelen.

Ik mis je schriftelijke verontwaardiging over posts die sindsdien gaan over de evaluatie van de score van de beste club in 2023. Toen sliepen ze waarschijnlijk nog?

De speldirecteur maakt de uiteindelijke winnaars van de afzonderlijke spelcategorieën bekend.

Last Online
    Vandaag @ 15:59
    Discussies
    295
    Thanks
    31.321

Standaard

Dat snap ik. Maar het hoogtepunt is natuurlijk de bekendmaking van Miss ijsbeer en de beste club 2023 op vrijdag.

Dan is het toch ergens een beetje jammer als de uitslag ervoor al bekend wordt gemaakt?

Ik denk niet dat het gedaan was om met de eer te strijken, maar misschien meer uit nieuwsgierigheid wie er met de titel vandoor gaat.

22. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (15 januari 2024),JonnyFontane (15 januari 2024)

Last Online
    Vandaag @ 14:18
    Discussies
    124
    Thanks
    1.080

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patjax Bekijk bericht
    De stembus is gesloten

Vanmiddag vindt de vergadering van de verkiezingscommissie plaats, in een vruchtbare omgeving vol verleidingen, voor de verificatie en ratificatie van de verkiezingsuitslag en zal door een lieftallige assistente de trekking van de winnaars van de kortings-/vrijkaarten plaatsvinden.

Agenda van de week
    Dinsdagavond: bekendmaking fact & figures
    Woensdagavond: bekendmaking extra categorieën
    Donderdagavond: bekendmaking winnaars kortings-/vrijkaarten
    Vrijdagavond: bekendmaking miss ijsbeer en club van het jaar
    Ik ben benieuwd of het de jury al gelukt is om alle stemmen te tellen en de eerste uitslag al bekend kan maken?

Last Online
    11 maart 2025 @ 19:33
    Discussies
    15
    Thanks
    5.247

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjeppah Bekijk bericht
    Ik ben benieuwd of het de jury al gelukt is om alle stemmen te tellen en de eerste uitslag al bekend kan maken?
    Hij is denk ik in afwachting totdat Cameltoe Slide zijn profileringsdrang weer meent te moeten bevredigen.

25. Onderstaande 5 leden hebben Giodude bedankt voor deze bijdrage:

JonnyFontane (16 januari 2024),Patjax (17 januari 2024),Pierke69 (20 januari 2024),Tjeppah (16 januari 2024),Wentelt Eefje (17 januari 2024)

Last Online
    Discussies
    152
    Thanks
    9.499

Standaard

Met veel plezier steek ik al jaren tijd en moeite in de miss ijsbeer en club verkiezing. Een traditie die al sinds het begin van dit forum bestaat en imo een leuke manier is om het clubjaar af te sluiten en je waardering te laten blijken aan je favoriete dames en clubs.

Naast geschreven regels zijn er ook ongeschreven regels. Een bepaald heerschap heeft om god mag weten wat voor reden gemeend zich hiervan niets aan te trekken. Als ik mijn ongezouten mening hier zou verkondigen denk ik dat dit mij een instant ban zou opleveren.

Als dit heerschap door JF met de neus op de feiten wordt gedrukt volgt er een onsamenhangende reactie waarbij hij zijn actie oa probeert goed te praten door te vingerwijzen naar Shakir. Het besef dat een tussenstand in punten een week voor de sluitingstermijn en enkel het benoemen op de laatste dag zonder punten (met nog stemmen daarna) niet hetzelfde is dan na de sluitingstermijn een uitslag met punten ontbreekt bij hem.

Het wordt helemaal hilarisch als hij zijn betoog besluit met:

De speldirecteur maakt de uiteindelijke winnaars van de afzonderlijke spelcategorieën bekend.
    WTF gast, je publiceert een top 3 (waarbij je dus niets aantrekt van mijn aankondiging omtrent de uitslag in de post boven de jouwe) en schrijft dan dat de “speldirecteur” de winnaars bekend maakt.

De zin en motivatie om er tijd en moeite in te steken is op het moment ver te zoeken bij ondergetekende. Ik zou hiermee echter alle overige stemmers tekort doen die de tijd en moeite hebben genomen om hun lijstje te maken.

Morgen volgt de einduitslag met de top 10 clubs en de top 10 dames alsmede de winnaars van de kortings-/vrijkaart naar keuze. De fact & figures en extra categorieën volgen uiterlijk in het weekend.

27. Onderstaande 22 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (17 januari 2024),Ascari (16 januari 2024),degoof (16 januari 2024),donkeywonkey (17 januari 2024),Eddy_V (18 januari 2024),Firehawk (16 januari 2024),Giodude (17 januari 2024),JonnyFontane (17 januari 2024),Kwakje (17 januari 2024),Manbijtkat (17 januari 2024),mechelen (16 januari 2024),Meme Moo (17 januari 2024),mentholbear (16 januari 2024),nieuwtje (17 januari 2024),Pierke69 (20 januari 2024),Purrfect ( 7 december 2024),Reinstecke Fuchs (17 januari 2024),Scrotum (16 januari 2024),Siberische tijger (17 januari 2024),Tjeppah (16 januari 2024),WANDELAAR5 (16 januari 2024),Wentelt Eefje (17 januari 2024)

Last Online
    Vandaag @ 09:46
    Discussies
    40
    Thanks
    764

Standaard

Patjax, je verwoordt het helemaal goed. Ik kan je frustratie goed begrijpen. Ik kan alleen maar zeggen, laat dat heerschap in zijn vet gaar smoren. Alle andere ijsberen zijn je dankbaar voor het vele werk dat je er in hebt gestopt. Zo dat moest even van mijn hart.

29. Onderstaande 7 leden hebben Scrotum bedankt voor deze bijdrage:

Bredero (17 januari 2024),donkeywonkey (17 januari 2024),JonnyFontane (17 januari 2024),nieuwtje (17 januari 2024),Patjax (17 januari 2024),Pierke69 (20 januari 2024),Reinstecke Fuchs (17 januari 2024)

Last Online
    Discussies
    40
    Thanks
    934

Standaard

@Patjax

Es war nicht meine Absicht, Ihnen die Lust zu nehmen, weitere Wahlen auszurichten. Es ist wichtig für ein Forum, dass Member sich dafür engagieren und nicht nur Informationen konsumieren.

Sie investieren Ihre Zeit und entscheiden über den Zeitpunkt der Publikation der Auswertung Ihrer Daten. Da Tradition für Sie wichtig zu sein scheint, fasse ich mich kurz und möchte auch Ihr Empfinden für Tradition nicht beeinträchtigen und werde mich zukünftig an weiteren Club- und Miss-Wahlen nicht mehr mit eigenen Beiträgen beteiligen.

Wenn meine Beiträge in diesem Thread Sie gestört haben, lassen Sie sie löschen.

Last Online
    Discussies
    295
    Thanks
    31.321

Standaard

@Cameltoe slide, het gaat niet om je bijdragen aan stemmen voor de Miss ijsbeer en beste club, maar om het voortijdig bekend maken van de resultaten.
    Zoals je zelf al aangaf zijn de stemmen openbaar. Iedereen kan bijvoorbeeld zien ALS ik als voorzitter steekpenningen aanneem in de vorm van stukken taart en gamba's
    Iedereen kan de resultaten uitrekenen. Vooral als je uit nieuwsgierigheid niet kunt/wilt wachten op de uitslag. Het staat je vrij om het zelf alvast uit te zoeken.

Maar het delen ervan schaad het plezier van anderen. Vooral voor degene die er zoveel moeite in heeft gestoken.

@Patjax, laat het even bezinken. Cameltoe Slide lijkt me gewoon een onhandige zet te hebben gedaan, zonder kwaaie intentie.
    Volgens mij spreek ik namens alle ijsberen als ik zeg dat we enorm veel plezier beleven hoe je deze verkiezingen organiseert en er ook leuke draaien aan weet te geven, met bv allerhande subcategorieën enzo. Dank voor je inzet en een hart onder de riem van deze anti-hero

32. Onderstaande 8 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (16 januari 2024),cameltoe slide (16 januari 2024),degoof (17 januari 2024),donkeywonkey (17 januari 2024),JonnyFontane (17 januari 2024),Meme Moo (17 januari 2024),nieuwtje (17 januari 2024),Reinstecke Fuchs (17 januari 2024)

Last Online
    Discussies
    40
    Thanks
    934

Standaard

@mentholbear

Es ist nett von Ihnen, dass Sie versuchen zu vermitteln bzw. versuchen die Wogen des Dramas zu glätten.

Ich bin schon länger als ein paar Tage im Forum und stosse dabei auf nicht geschriebene Vorschriften, nicht beschriebene Traditionen, ein unterschiedliches Empfinden, was für einzelne Member die Begrifflichkeiten "Ruhm und Ehre" im Forum auszumachen scheint und Niederländische Begriffe, die hier im Forum gebräuchlich sind, aber nicht durch ein Übersetzungsprogramm vom Sinn verständlich übersetzt werden.

Ich hätte meinen kritisierten Beitrag anders und besser formuliert, wenn mir ungeschriebene Gesetze und Traditionen bei diesen Miss- und Club-Jahreswahlen vorher besser bekannt gewesen wären. Wahrscheinlich hätte ich dann nach offizieller Bekanntgabe des Misswahl-Ergebnisses geschrieben:

"Ich bin faziniert, dass es ein Sex-Phenomene im Saunaclub Babylon zu geben scheint, dass zwar einmal bei der Misswahl für das Jahres 2018 von einem einzigen Member mehrfach erwähnt wurde (Gewinnerin der Misswahl 2018: Alexis, Babylon), aber in den folgenden Misswahlen bis zum Jahr 2022 von keinem Member nominiert wurde."

34. Onderstaande leden hebben cameltoe slide bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (17 januari 2024)

Last Online
    Discussies
    295
    Thanks
    31.321

Standaard

Ich bin schon länger als ein paar Tage im Forum und stosse dabei auf nicht geschriebene Vorschriften, nicht beschriebene Traditionen, ein unterschiedliches Empfinden, was für einzelne Member die Begrifflichkeiten "Ruhm und Ehre"

"Ich bin faziniert, dass es ein Sex-Phenomene im Saunaclub Babylon zu geben scheint, dass zwar einmal bei der Misswahl für das Jahres 2018 von einem einzigen Member mehrfach erwähnt wurde (Gewinnerin der Misswahl 2018: Alexis, Babylon), aber in den folgenden Misswahlen bis zum Jahr 2022 von keinem Member nominiert wurde."
    Dat maakt het inderdaad lastig voor sommigen van ons om dat soort dingen intuïtief op te pakken. Ik ben bijvoorbeeld zelf niet zo sociaal vaardig, met name in groepen. De dynamiek vind ik lastig te volgen.

Ik kan me daarom voorstellen dat het niet altijd kwade wil is van iemand die iets doet, maar dat het een onbedoelde onhandige actie kan zijn geweest.

Ik weet niet waarom een dame een periode niet genomineerd was. Misschien had ze een hele lange pauze? Soms zijn dames van plan te stoppen, om er na een tijd achter te komen dat het (financieel) beter is dan achter de kassa in een supermarkt te werken ofzo.
    I do not know the reason. Maybe the girl has taken a long brake?

36. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

cameltoe slide (17 januari 2024),nieuwtje (17 januari 2024)

Last Online
    Vandaag @ 05:06
    Discussies
    121
    Thanks
    91

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patjax Bekijk bericht
    Met veel plezier steek ik al jaren tijd en moeite in de miss ijsbeer en club verkiezing.

Morgen volgt de einduitslag met de top 10 clubs en de top 10 dames alsmede de winnaars van de kortings-/vrijkaart naar keuze. De fact & figures en extra categorieën volgen uiterlijk in het weekend.
    Danke Patjex für die aufreibende Arbeit für diese Wahl. Aber wie im wirklichen Leben, man kann es nicht allen recht machen und wenn Einem ein Pforz schief hängt...

Dankie Patjex vir die uitmergelende werk vir hierdie verkiesing. Maar net soos in die regte lewe, kan jy nie almal tevrede stel nie en as 'n Pforz skeef hang ..

vanKees

38. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

Patjax (17 januari 2024)

Last Online
    29 mei 2024 @ 11:03
    Discussies
    0
    Thanks
    4

Standaard

Ben redelijk nieuw hier, daarmee ook geen lijstje van mij. Maar volgende keer doe ik mee @patjax

40. Onderstaande 2 leden hebben Allen bedankt voor deze bijdrage:

JonnyFontane (17 januari 2024),Patjax (17 januari 2024)

Last Online
    Vandaag @ 19:58
    Discussies
    8
    Thanks
    44

Standaard

Ben nu wel nieuwsgierig

Last Online
    Discussies
    295
    Thanks
    31.321

Standaard

Inderdaad, hoe zou je lijstje eruit gezien hebben?

Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten