Gisteren nog eens een bezoek gebracht aan deze prachtige club.
Mega gangbang. Op andere momenten ga ik wil naar een andere club als single man.
binnen om 14h15. Enkele dames gespot die ik al eerder tegen gekomen ben, maar waar ik vandaag niet direct interesse in had. Er kwam wel wat actie, maar met vrouwen die niet direct mijn smaak waren.
Diegene die wel mijn smaak waren kwamen redelijk laat op gang. Rond 15h30.
Het was minder druk dan ik verwacht had. De verhouding man/vrouw zat wel goed.
Bij de knapste dames was het soms wel dringen.
En ook bij enkele minder bezette dames deden enkele heren wel heel veel moeite om toch een aanraking te scoren.
Op een gegeven moment aan een man die al een tijdje in mijn collega zijn nek zat te blazen en mijn probeerde weg te drummen gevraagd of hij misschien over ons heen wou klimmen. Dat zou gemakkelijker zijn. Na een "he wat zeg je nu man" had hij het gelukkig wel begrepen.
Later komt er zoals gewoonlijk wat jonger en knapper volk binnen. Die dan omsingeld worden.
Als je lang genoeg wacht tot iedereen zijn kruit heeft verschoten kan je wat later nog vlot aanschuiven bij de knapste dames.
Ook 2 gekende koppels die mij er altijd wel bij willen hebben tegen gekomen, maar ik heb moeten kiezen. Ik kan ze niet allemaal plezieren. volgende keer word het de andere.😉
Nog 1 negatief punt. Daar kan Mystique niets aan doen en ik had anders moeten reageren.
Op een gegeven moment maakt een man die net een vrouw gelikt had aanstalte om haar te neuken. Zij vraagt. Je hebt toch zeker een condoom rond. Hij antwoord "ja". Ik ga even voelen zij de dame en hij had dus geen condoom rond. Hierna mocht ik haar neuken. En hier had ik anders moeten reageren. Ik had moeten opstaan en de man buiten moeten laten zetten. Dat er bare geneukt word deert mij niet als de dame er toestemming voor geeft. Maar als de dame duidelijk aangeeft "doe er een condoom rond" dan nog zonder proberen is een no go.
Ik heb een iets groter formaat condooms nodig en vertrek van thuis uit altijd met een flinke voorraad zodat ik zeker niet zonder val. Deze dag toch bijna zonder gevallen. Dus was voor mij een goede middag met goede kwaliteit en kwantiteit.
Er had wat meer volk mogen zijn, maar ik heb mij uitstekend geamuseerd en ben voldaan naar huis gegaan.
Misschien kom ik volgende maand wel terug.