Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 33
    Last Online
    7 januari 2025 @ 23:19
    Discussies
    64
    Thanks
    1.681

Daumen hoch Ina (Duitse, lichtblond)

Haarkleur/-lengte : Lichtblond/steil tot op de schouders
    Lengte dame : 1.70m
    Postuur/Cupmaat : Slank/hele mooie B cup
    Nationaliteit/Taal : Duitse/Duits
    Leeftijd : 22-25 jr
    Tatoeages/Piercings :Geen!!
    Service: Goed tot heel goed. TZ, PZC, NMC, FT
    Tijdsduur :1 uur
    Prijs :100 Euro
    Extra’s bij het bezoek: FT

Ina werkt sinds een paar dagen weer in GT. Ze heeft er een tijdje geleden ook al gewerkt vertelde ze me. Hele mooie verschijning die me deed denken aan Chantal Jansen.
    Op de kamer goede service, Zoent lekker, goede pijpkwaliteiten met veel afwisselingen en ze laat zich graag verwennen. Uiteindelijk het haar laten afmaken door een FT.
    Kan wel eens een nieuwe topper worden als ze een tijdje in GT blijft.

Jack42

Last Online
    9 april 2016 @ 01:09
    Discussies
    7
    Thanks
    3

Standaard I second the nomination

I spent two hours with Ina on Saturday, absolute GFE. Perfect hardbody of a prima ballerina, beautiful girl next door face, sweet personality, and very sensitive, enjoys spoiling indeed. No problem for me to pay 200 euro for 2 uurtjes. I think I'm in love.

doog
    pepto

Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Deze Ina was afgelopen week weer in GT te bewonderen.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

Last Online
    21 juni 2019 @ 21:10
    Discussies
    4
    Thanks
    0

Standaard

Hy

is this the Ina also from the Schieferhof?
    This one did not offer Cum at the Schieferhof
    because that kind of extra is free up there...

greats Horst

Last Online
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Ina loopt al weer een tijdje rond in GT en ze ziet er heerlijk uit.

Toppertje

Last Online
    17 juni 2018 @ 17:35
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

werk deze dame nog in de GT?

Last Online
    27 november 2016 @ 08:59
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lulletjerozenwater Bekijk bericht
    werk deze dame nog in de GT?
    Afgelopen zaterdag 12 januari was Ina in Goldentime.

Last Online
    17 december 2024 @ 16:12
    Discussies
    22
    Thanks
    5

Standaard Ina

Zo zie ja maar weer dat meningen vaak verschillen.
    Ina ziet er inderdaad geweldig uit, kan best wel lekker zoenen en is ook wel een "gewillig" meisje en vanwege haar looks heb ik vorige week met haar in GT een kamer opgezocht. Objectief gesproken is er niks mis met haar performance, maar de geweldige klik die ik bv. met Svetlana (Kazachstan) had die ontbrak helemaal met Ina.
    Lief meisje (21jaar) maar voor mij de eerste èn de laatste keer dat ik met haar op de kamer was.

Last Online
    27 november 2016 @ 08:59
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blijemotorrijder Bekijk bericht
    Zo zie ja maar weer dat meningen vaak verschillen.
    Ina ziet er inderdaad geweldig uit, kan best wel lekker zoenen en is ook wel een "gewillig" meisje en vanwege haar looks heb ik vorige week met haar in GT een kamer opgezocht. Objectief gesproken is er niks mis met haar performance, maar de geweldige klik die ik bv. met Svetlana (Kazachstan) had die ontbrak helemaal met Ina.
    Lief meisje (21jaar) maar voor mij de eerste èn de laatste keer dat ik met haar op de kamer was.
    Hallo Blijemotorrijder,

Je hebt gelijk. Ik had hetzelfde met Ina. Het is een mooie meid om te zien, maar op de kamer vond ik het toch wel een beetje tegenvallen, zeker als je het vergelijkt met Cosmina. Met Cosmina is het altijd geweldig op de kamer, maar sommige mannen hebben met Cosmina weer slechte ervaringen.

Dus het blijkt toch wel weer dat het soms moeilijk is om een objectief oordeel te geven.

Last Online
    13 december 2018 @ 23:31
    Discussies
    38
    Thanks
    0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Dus het blijkt toch wel weer dat het soms moeilijk is om een objectief oordeel te geven.
    Een oordeel over een dame in een recensie is per definitie niet objectief maar uiterst subjectief en zelfs afhankelijk van de stemming van de dag (van zowel de ijsbeer als de dame) c.q. externe factoren. De ene keer kan het helemaal goed zijn en de anderer keer teleurstellend.

Last Online
    9 januari 2025 @ 07:53
    Discussies
    25
    Thanks
    21

Standaard

Ina zal haar dag niet hebben gehad zullen we maar zeggen. Ik heb zelden of nooit zo'n slechte performance mee gemaakt. Ze zoent inderdaad, pijpen was OK, toen zei ze ineens dat ze na een half uur (het was nog geen 10 uur) naar huis moest. Tot mijn verbazing voegde ze het woord bij de daad, we waren maximaal 20 minuten op de kamer. Toen ik daar wat over zei bood ze me nog 3 minuten aan. Tja, daar heb je wat aan.

Deze dame dus nooit meer.

Bart
    Wat je er in stopt komt er ook weer uit

Last Online
    30 oktober 2024 @ 12:10
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

uit welk land kwam Ina ook alweer? :green_smi

Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Last Online
    4 januari 2025 @ 14:53
    Discussies
    141
    Thanks
    7.156

Standaard GT, donderdag 21 februari

......In de bar kwam al snel een Duitser bij ons staan, beter bekend als Manni1a. In mijn ooghoeken had ik een mooie jonge blonde dame gezien. Volgens Jack42 betrof het Ina uit Duitsland. Jack42 herinnerde zich een goede sessie. Goed zoenen, met alles er op en er aan. Ik maakte een praatje met haar dat, hoe kan het ook anders, binnen een minuut op het onderwerp “kamerbezoek” kwam. Het was er tijd voor vond ik.

Ina is een mooie slanke blonde meid van 20/21 jaar. Ze kwebbelt aardig en al snel lagen wij lachend op het bed. Het lachen ging over of zoenen, heel goed zoenen. Jack42 had niets teveel gezegd. Langzaam ontworstelde Ina zich aan mijn zoenen en ging likkend naar beneden, waar zij een harde penis aantrof. Het werd tijd voor pijpen. Dat was magertjes. Ik vond het meer half pijpen. Voorzichtig in het mondje en soms voelde ik zelfs niets, waarbij vooral het aftrekken prioriteit kreeg.
    Ik legde haar op haar rug en ging zoenend van haar bovenlichaam naar haar schone poesje. Ik ging voor haar zitten en begon haar eerst te zoenen om vervolgens weer likkend naar beneden te gaan om verder te gaan met beffen. Ik probeerde haar te vingeren, maar dat was niet toegestaan. Haar bekken ging lekker op en neer, maar ze duwde mij ook herhaaldelijk weg. Ik legde haar op haar nogmaals op haar rug en herhaalde mijn befpogingen. Ik hoorde een gelaten zucht en ze liet mij mijn gang gaan. Haar bekken ging op en neer op het ritme van mijn tong en haar handen gingen door mijn haar. Na een paar minuten werd het gesteun wat onrustiger en begon ze ietswat ruwer haar bekken naar voren te stoten. Uiteindelijk hoorde ik een lange zucht en wat gesteun. Ze was klaargekomen of wilde mij in ieder geval die indruk wekken. Ik moet zeggen dat ze dat overtuigend deed.
    Na haar “orgasme” bleef ze even liggen. Maar niet voor lang. Ze pakte een condoom en deed die om mijn penis heen, waarna ze mij op haar trok. Ik kon aan de slag. Diverse standjes werden afgewisseld, maar het kwam mij allemaal wat plichtmatig over.
    Ik vroeg of FT tot de mogelijkheden behoorde, en dat bleek zo te zijn. Het condoom ging eraf en Ina begon mij te pijpen. Dat deed ze weer niet geweldig, maar door mij wat in te spannen kwam ik klaar in haar mondje.
    Al met al was het geen slechte sessie, maar het herhalingsgevaar is niet zo groot.

.......

Hele bericht : https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...&postcount=229
    Laatst gewijzigd door Willem2; 23 februari 2008 om 08:09

Last Online
    26 april 2018 @ 12:03
    Discussies
    197
    Thanks
    13

Daumen hoch Ina, categorie Sonny meisje

Ina, GT 27 februari 2008

Afgelopen woensdag heb ik ook kennis mogen maken met Ina. Wat een lekker naturel hertje. Echt kwa uiterlijk Sonnies cup of tea. Ze was m'n tweede die dag. Na eerst een tijdje met haar gesproken te hebben haar een sleutel laten halen. Heerlijk zacht op de kamer, niet te wild en alles rustig aan. Net wat ik op dat moment nodig had. Het klikte aardig tussen ons. Uitbundig zoenen en daarna het pijpwerk. Tja, ook weer zacht en teder. Ik hou daar wel van. Ze pijpte geruime tijd zo door terwijl ik heerlijk op mijn rug lag. Ik voelde al e.e.a. aankomen, maar wilde nog niet klaarkomen. Haar laten stoppen met pijpen en me pijlen op haar lekkere poesje gericht. Ze heeft een heerlijk uitziend poesje, lekker zacht (het zou het poesje van Cassandra kunnen zijn). Het beffen was danook heerlijk om mee bezig te zijn. Zoals Ace2 hierboven al beschreef ging ze aardig mee, maar of ze inderdaad werkelijk is klaargekomen, ik zou het niet durven te stellen. Hierna overgegaan op neuken. Na verschillende standje heerlijk tot m'n gerief gekomen.

Ina, een prachtige meid om te zijn. Echt een Sonny meisje. Ik had haar eigenlijk nooit eerder gezien, ik dacht dat ze nieuw was. Zeker een dikke voldoende en voor mij best voor herhaling vatbaar.

Sonny:wink:

Last Online
    15 februari 2024 @ 07:20
    Discussies
    8
    Thanks
    0

Daumen hoch ze past goed bij me

Vanavond in de drukke 'hel' :D van GT heb ik dit keer het genoegen gehad om me met Ina te vermaken! Geen spijt van gehad. Een paar keer in het voorbijgaan al oogcontact gehad en toen ze achter de bar stond om even wat te drinken in te schenken dacht ik 'nu is het mijn beurt'. Dus ik sprak haar aan met een smoes waarop ze goed reageerde en ze vroeg direct of het handig zou zijn dat ze aan mijn kant van de bar ging zitten. Nou, daar moest ik niet te lang over nadenken. Ze is misschien niet miss universe kwa gezicht (maar goed ook want die types 'doen' het vaak niet zo goed is mijn ervaring) maar ze heeft een zeer natuurlijke uitstraling, zo van een ongedwongen en spontane blik en lag. Daarnaast moet ik wel zeggen dat ze (voor mij althans) een heerlijk figuur heeft. Lekkere stevige borstjes (B) en een heerlijk kontje...! Ze begon vrijwel direct aan de bar te tongzoenen maar vond het niet opdringerig overkomen omdat ik de neiging ook had toen ze tegen me aan kwam staan. Niet lang daarna de sleutel geregeld en aan de gang gegaan. Eerst lekker lang tongzoenen, daarna beffen (tot ze klaarkwam, yeah right ) en toen was ik aan de beurt. Ik moet zeggen, zeker als ik de vorige commentaren lees, dat ze de kunst aardig onder de knie heeft. Ik wilde haar wel 'nemen' maar al doende heb ik me maar overgegeven aan haar kunsten, ze pakte het precies goed aan terwijl ik mooi uitzicht had op haar opgeheven kontje in de spiegels... Toen ik het hoogtepunt voelde naderen liet ik dit haar weten maar ze gaf geen kik toen ik haar mondje vulde....HEERLIJK...
    Herhalingsgevaar: wat mij betreft 100% maar ik sluit me wel aan bij vorig commentaar dat als het klikt en het is je type, het niet uitmaakt welke handelingen ze precies wel of niet doet...je voelt je toch wel super...

Last Online
    15 februari 2024 @ 07:20
    Discussies
    8
    Thanks
    0

Standaard

Iemand Ina nog wel eens gezien?

Last Online
    Discussies
    4640
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snoepveter Bekijk bericht
    Iemand Ina nog wel eens gezien?
    Lijst van zaterdag : https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...&postcount=306
    En volgens mij staat ze daar tussen

Last Online
    30 oktober 2024 @ 12:10
    Discussies
    197
    Thanks
    2.494

Standaard

Ha Raul7, weet je zeker dat het Ina was en niet Duitse Isa? Het is toch die kleine met die felblauwe ogen die voor de kino zat?

Goed te horen dat je van haar genoten hebt!

Last Online
    Gisteren @ 18:32
    Discussies
    1003
    Thanks
    603

Standaard Isa

Ja MiniMe, je hebt gelijk :D! Een kleine vergissing ! Het was op uw aanraden dat ik met haar ben gegaan, zal het bericht even verplaatsen ! Bedankt.

:wink:

Last Online
    15 september 2008 @ 11:31
    Discussies
    29
    Thanks
    0

Standaard Ina (Duitse)

Naam : Ina

Haarkleur/-lengte : blond / halflang sluik

Lengte dame : 1.70 meter

Postuur/Cupmaat : Slank , mooie B-cup

Nationaliteit/Taal : Duits/ Duits en Engels

Leeftijd : 21 jaar

Tatoeages/Piercings : geen opvallende tattoo's

Service : volop TZ, PZC, vingeren, beffen, NMC

Voordelen : Super mooi lichaam en lief meisje

Ina is een zeer mooi en natuurlijk uitziend meisje. Ze werkt er nog niet zo lang, en maar enkele dagen per week zei ze. Een bijzonder lekkere sexbeurt gekregen met een hoog gfe gehalte zonder professionele trekjes.

Last Online
    Discussies
    64
    Thanks
    1.681

Standaard

@Eskimoke
    Is dit niet dezelfde Ina?

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=5553

Last Online
    15 september 2008 @ 11:31
    Discussies
    29
    Thanks
    0

Standaard

Ja, is inderdaad dezelfde.
    Alleen werkt ze al langer dan dat ze me vertelde.

Ik heb nochtans met de funtie "zoeken" gezocht, en geen Ina gevonden.
    Heb het nu nog eens geprobeerd en Ina is nog steeds onvindbaar via "zoeken".

Last Online
    Gisteren @ 23:04
    Discussies
    881
    Thanks
    4.706

Idee

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eskimoke Bekijk bericht
    Een zoekopdracht kan alleen als een woord minimaal 4 karakters heeft ! Maar chapeau dat je eerst hebt gezocht naar Ina.
    Misschien een tip maar als je "discussie" aanklikt dan verschijnen alle topics in alfabetische volgorde soms wel eens handig als je wilt zoeken naar een dame!

:wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    Discussies
    64
    Thanks
    1.681

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eskimoke Bekijk bericht
    Ja, is inderdaad dezelfde.
    Alleen werkt ze al langer dan dat ze me vertelde.

Dit komt denk ik omdat de zoekfunctie niet reageert op woorden met 3 letters:

Sorry, er zijn geen resultaten gevonden. Probeer een andere zoekterm.
    De volgende woorden zijn óf te gewoon, te lang, óf te kort. Ze zijn niet meegenomen in je zoekopdracht : Ina

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jack42 Bekijk bericht
    Kan wel eens een nieuwe topper worden als ze een tijdje in GT blijft.
    Ina is inmiddels een topper in GT.
    Als ik in GT ben is ze maar maar weinig in de bar te vinden.
    De beertjes staan haar vaak al op te wachten.

Jack42

Last Online
    10 november 2009 @ 11:34
    Discussies
    0
    Thanks
    0

Standaard

Hello to all. Can you tell me more about INA?

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten