Zou mooi zijn als ze nu in lr zit.. Wordt steeds beter hier.
Zou mooi zijn als ze nu in lr zit.. Wordt steeds beter hier.
De Riesen-Eisbear...
Gestern war sie nicht da.
Husky ( 5 februari 2024)
Nu in Sharks.
Kurt Cobain (11 februari 2024)
schoolmeester (11 februari 2024),Wentelt Eefje (11 februari 2024)
Volgens eigen zeggen weer in Golden Gate...
Iedereen is uniek behalve ik en keer op keer beleef je meer met je jongeheer!
Ties85 (19 april 2024),WANDELAAR5 (20 april 2024)
Is dit de Thaise Lulu die vroeger bij Golden Time zat? Die ken ik dan ook. Heeft me wel eens in de tuin daar, op zo'n reddingssloep, afgezogen tot ik sterretjes zag, maar wat ik heel storend vond was dat ze het blijkbaar niet kon verkroppen als ik een volgende keer toch voor een ander koos. En de keuze was nou eenmaal vaak reuze daar, dus ik had geen zin om me verplicht te voelen me iedere keer door Lulu te grazen te laten nemen, maar ze bleef maar achter me aanjagen. Ik vond haar leuk om een keer mee te maken, maar dat werd op den duur zo irritant dat ik haar vooraan uit de weg ging.
ju52 ( 5 juni 2024),mentholbear (21 april 2024),WANDELAAR5 (20 april 2024),wooley (29 april 2024)
WANDELAAR5 (20 april 2024),zotteke (22 april 2024)
Ze gaat einde van de maand voor enkele weken naar Thailand.
Ben benieuwd of ze zo lang blijft als ze zegt......
Ascari ( 4 juni 2024)
Iemand een idee hoelang Lulu op vakantie is? Ik kan wel een massage en meer gebruiken.
Ik sluit me aan bij Jonny Fontane
Tijdens mijn laatste bezoeken aan GG erg luidruchtig. Hele tijd schreeuwen, er door heen tetteren terwijl je in gesprek bent.
En comtinu schooien om drank.
I´m an educated fool with money on my mind
WANDELAAR5 (15 juli 2024)
Vliegt 24 juli terug.
Zal nog enkel dagen jetlag verteren nodig hebben.
Reken op begin augustus
gister liep ze er weer rond ......voor de beren die haar gesneter leuk vinden
Ze werkt momenteel als masseuse bij Penelope.
mentholbear (10 november 2024)
Was op de Moulin Rouge party in YY als masseuse werkzaam op 22-11-2024
Sent from my Atari 4160STFM
Husky (24 november 2024),mentholbear (23 november 2024),Ties85 (24 november 2024),WANDELAAR5 (23 november 2024)
Durf ik je niet te zeggen, maar ze probeerde me wel de hele tijd op haar massage tafel te krijgen...
Sent from my Atari 4160STFM
Ties85 (25 november 2024)
Je hebt ook zo een goddelijk lichaam waar ze niet van af kan blijven
Poppalarge (24 november 2024)
Een ding is zeker, masseren kan ze wel !
mentholbear (25 november 2024)
Hoop ten goede...
Ik ben in elk geval wat kilootjes bijgekomen van al dat buffet plunderen
Zalige massage gehad… speelt wel een beetje met de borsten over de schedel en loopt over je rug maar de apotheose was er niet meer bij. Besliste zelf dat de prijs verhoogd werd met een tip van 20 euro. Jammer en dus geen herhaling.
50 euro voor 30 minuten sublieme massage is ok
Houding iets te vrijpostig en voor nog eens 20 meer wip ik dan liever
Ik dacht dat ze slimmer was want in GT was ik steeds klant van een uurtje massage én HÈ + tip
mentholbear (30 november 2024),Poppalarge ( 1 december 2024),SFL (30 november 2024),WANDELAAR5 ( 1 december 2024)
Ze had vanmiddag haar dochter meegenomen.
Heb de dochter een half uurtje laten masseren voor 50 euro.. Eigenlijk te duur. Maar dacht dat ik een He kreeg. Wat dus niet bleek te kloppen overigens wel goede massage.
De Riesen-Eisbear...
Husky ( 2 december 2024),mentholbear ( 1 december 2024),Ties85 ( 3 december 2024),WANDELAAR5 ( 1 december 2024)
Zaterdag massage gehad van Lulu, leuk haar weer te zien. Brengt sfeer, ook in het bar deel later op de dag. Haar dochter werkt op dinsdag en donderdag.
Van Lulu weer goede massage gehad, zonder balonnen en slingers.
mentholbear (11 december 2024)