Pagina 156 van 184 EersteEerste ... 56106146152153154155156157158159160166 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.876 t/m 3.900 van 4588

Discussie: Babylon, Algemeen

Last Online
    Gisteren @ 19:02
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Discussies
    93
    Thanks
    302

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    De grote oorringen doen mij vermoeden dat het Alexandra was (overigens zou ik haar eerder beschrijven met een kleine B-cup dan een A-cup)
    Gusto wordt op zn wenken bediend zeg.
    Die tattoo op haar ruggewervel dat herken ik .Dan is het vrijwel zeker Alexandra.
    Goed om te weten.
    Dank jullie wel.
    Gustogroetjes.
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

need to get her before we can be together...

2. Onderstaande 3 leden hebben Gustomass bedankt voor deze bijdrage:

ju52 (25 februari 2024),WANDELAAR5 ( 6 februari 2024),Wentelt Eefje ( 7 februari 2024)

Last Online
    Vandaag @ 02:18
    Discussies
    295
    Thanks
    31.308

Standaard

HULP GEZOCHT bij uitreiking trofee voor miss ijsbeer: https://www.ijsberenforum.com/forum/...978#post831978

Last Online
    Discussies
    295
    Thanks
    31.308

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Het eten maakt het helaas niet goed.
    Speak for yourself!

Afgelopen maandag verzachte de rundersteak wel een beetje de pijn

Last Online
    Vandaag @ 15:17
    Discussies
    40
    Thanks
    764

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    HULP GEZOCHT bij uitreiking trofee voor miss ijsbeer: https://www.ijsberenforum.com/forum/...978#post831978
    Bella meldt me net de prijs te hebben ontvangen. Ze is er blij mee

6. Onderstaande 2 leden hebben Scrotum bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear ( 7 februari 2024),WANDELAAR5 ( 7 februari 2024)

Last Online
    Vandaag @ 18:48
    Discussies
    20
    Thanks
    780

Standaard

Zaterdag 3 februari stond ik bij een laadpaal in Elsdorf om mijn elektrisch vehikel van stroom te voorzien voor mijn terugreis, gepland rond 15.00. Ik moest wel een uurtje wachten, dus had tijd om verslagjes op mijn mobiel te maken van m’n bizarre bezoek aan Samya en m’n hernieuwde kennismakingsbezoek aan Magnum, beiden de dag ervoor. Toen dat klaar was, was de auto en ikzelf opgeladen om de laatste 500 meter naar Babylon te tuffen en daar lekker te relaxen.

Om een uur of 12 sloop ik naar binnen, maar toch niet zachtjes genoeg. Theke wilde toch graag 70 euro’s vangen. In het hotel had ik ‘s ochtends gedouched en mijn eerste target was het ontbijtbuffet, dus zonder wasbeurt de omslagdoek om m’n middel geknoopt en naar het (dit keer wat karige buffet).

Aan tafel een gesprekje meegeluisterd van enkele bekende Nederlandse ijsberen en me er op een gegeven moment ook in gemengd. Ik ben normaal gesproken niet zo’n pratende en sociale ijsbeer, maar vandaag vond ik het wel heel leuk en gezellig om een heel aantal Nederlandse beren te leren kennen. Vooral leuk om, na vele jaren, Cupido weer eens te ontmoeten.

Na het ontbijt en de sociale interactie aan de ontbijttafel naar de Jacuzzi. Daar, samen met drie andere Nederlandse beren (w/oCupido) gesparteld in het (voor mij) net te frisse water. Daarna wat rondjes gemaakt. Ff gegijnd met Izabella; Roxana gespot en nog een paar nieuwe leuke dames gezien. Ik kwam tot een Shortlistje van een stuk of 5 dames. Kaytrin liep ook rond, zag er ook goed uit, maar hoewel mijn allereerste sessie van enkele maanden geleden, met haar was veelbelovend was, heeft dit zich in latere sessies niet verder/dieper ontwikkeld. Zij stond daarom niet op de shortlist.

Nadat ik in de kino het verborgen genotsknopje van de TV had gevonden en daarmee het geluid in de kino op een goed niveau had gekregen kwam een dame bij me liggen. Ik was blijkbaar ooit met haar op kamer geweest. Ze stelde een trio met Roxana voor. Hoewel Roxana op m’n shortlist stond, had ik deze dame er net zo lief niet bij. Ze bleef echter claimen en moest m’n best doen om van haar af te komen. Ook later bleef deze brildragende dame nogal claimerig richting mij.

Nadat ik een aantal filmpjes had bekeken en ik constateerde dat het getoonde genre altijd een happy end had weer naar beneden voor wat eten en wat actie. Eten was ok (maar ook gewoon ok) maar mijn shortlistladies lieten zich niet zien. Na lang wachten nog steeds geen spoor van een van de vijf. Totdat ik een van de dames in een hoekje in de serre zag, met een beer. Besetzt dus. Even later stuiterde er een andere van de vijf gegadigden voorbij (ik zat ondertussen aan het tafeltje naast de bar) en voor dat ik er erg in had dook ze alleen kamer 19 in. Ik dacht “ze moet even bellen”. Wat ze daar gedaan heeft, weet ik niet. Maar pas na drie kwartier kwam ze het hok weer uit. Geen idee wat er gebeurd zou zijn als ik die tijd een duo deze kamer in had gewild. Mevrouw stuiterde naar de serre en ik er meteen achteraan. Ze vervoegde zich echter meteen bij een beer en binnen 30 seconden gingen ze samen ‘op kamer’. Ik was flink snel, maar dus toch niet snel genoeg.

Ondertussen was er al veel tijd verstreken, het was al voorbij mijn geplande vertrektijd en ik dacht dat ik ongepopt Babylon zou verlaten. In mijn laatste ijsberenrondje werd ik echter aangesproken door Denisa. Leuk meisje om te zien, prima babbel en op een ander forum had ik gelezen dat Denisa bijzondere services aan zou bieden (wist ik me nog te herinneren).

Dus samen naar kamer en daar ontspon zich een hele nette sessie. Denisa doet goed haar best en kan er best wat van. Maar ik ga niet voor omrijden ofzo. Als ik weer in Babylon ben is Hhg welzeker aanwezig. Van de bijzondere service bleek niets te kloppen (ik las later ook dat deze Denisa een ander is als de Denisa van enkele jaren geleden -> dat is dus de verklaring). Maar prima cijfer voor deze kamer.

Uit de kamer de onkostenvergoeding aan Denise overhandigd, douche genomen en Salut gezegd tegen een aantal beren en deze club. En dat zeg ik bij deze ook tegen de meelezers:

Salut
    Laatst gewijzigd door Mooiejoke; 7 februari 2024 om 14:07

8. Onderstaande 12 leden hebben Mooiejoke bedankt voor deze bijdrage:

AVENTADOR ( 7 februari 2024),donkeywonkey ( 9 februari 2024),Elmo3108 ( 7 februari 2024),forgetskinnyletsgetfatty ( 7 februari 2024),Giodude ( 8 februari 2024),Johan35 ( 7 februari 2024),Kwakje ( 9 februari 2024),Liefje ( 7 februari 2024),Massi (17 februari 2024),mentholbear ( 9 februari 2024),Schietgraagft (28 februari 2024),WANDELAAR5 ( 7 februari 2024)

Last Online
    Vandaag @ 11:31
    Discussies
    18
    Thanks
    192

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mooiejoke Bekijk bericht
    Zaterdag 3 februari stond ik bij een laadpaal in Elsdorf om mijn elektrisch vehikel van stroom te voorzien voor mijn terugreis, gepland rond 15.00. Ik moest wel een uurtje wachten
    Salut
    Ik heb vorige week in Bergheim geladen. De verwachte 300 kWh laders bij de McDonalds waren in badjas en moesten nog worden geopend, maar niet getreurd aan de overkant een Shell met een even snelle lader. 7 minuten van 35% naar 85%. Was ook belangrijk want ik stond op knappen en was nu met een paar minuutjes aan de Oststrasse ;-).

10. Onderstaande leden hebben Jester bedankt voor deze bijdrage:

Mooiejoke ( 7 februari 2024)

Last Online
    Vandaag @ 18:48
    Discussies
    20
    Thanks
    780

Standaard

Das n goeie tip. Ik stond nu bij de Max Planck Straße 50 kw/h en ik wilde’m vol hebben.

Last Online
    Vandaag @ 19:27
    Discussies
    0
    Thanks
    205

Standaard

De Denise van enkele jaren terug kwam oorspronkelijk uit Pantera Ratingen. Waar destijds de geboden service hele grote huizen hoog was. Ik was toen een keer met haar op de kamer, aan de zijde van de buitenruimte, terwijl het raam openstond. Ze zullen buiten ook wel genoten hebben. Later in Babylon nog een keer met har samen geweest. Ze heeft na Babylon ook nog een tijdje privé ontvangst gedaan in Bergheim.

Dus samen naar kamer en daar ontspon zich een hele nette sessie. Denisa doet goed haar best en kan er best wat van. Maar ik ga niet voor omrijden ofzo. Als ik weer in Babylon ben is Hhg welzeker aanwezig. Van de bijzondere service bleek niets te kloppen (ik las later ook dat deze Denisa een ander is als de Denisa van enkele jaren geleden -> dat is dus de verklaring). Maar prima cijfer voor deze kamer.

13. Onderstaande 3 leden hebben Flinstone bedankt voor deze bijdrage:

ju52 ( 7 februari 2024),mentholbear ( 9 februari 2024),WANDELAAR5 ( 7 februari 2024)

Last Online
    23 december 2024 @ 08:03
    Discussies
    0
    Thanks
    2

Standaard

Is het van het weekend carnaval in Babylon of gewoon een normale zaterdag?

Last Online
    Vandaag @ 15:39
    Discussies
    124
    Thanks
    1.079

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edwinhotel Bekijk bericht
    Ik denk niet dat de vrouwen verkleed zullen zijn maar er zal vast Keulse carnavalsmuziek klinken. Dit was afgelopen zaterdag al heel even toen Leyla aan de knoppen zat.

Last Online
    Vandaag @ 16:16
    Discussies
    1
    Thanks
    16

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door edwinhotel Bekijk bericht
    Als je verkleed komt krijg je korting tijdens carnaval!

Last Online
    Discussies
    124
    Thanks
    1.079

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Baldmightymike Bekijk bericht
    Als je verkleed komt krijg je korting tijdens carnaval!
    Is dat niet alleen vandaag ?

Last Online
    13 augustus 2024 @ 16:17
    Discussies
    6
    Thanks
    311

Standaard

lt. Homepage nur Heute, Altweiber. Ansonsten besser telefonisch nachfragen.

19. Onderstaande 2 leden hebben fingerprint68 bedankt voor deze bijdrage:

Husky ( 8 februari 2024),Tjeppah ( 8 februari 2024)

Last Online
    Vandaag @ 17:30
    Discussies
    28
    Thanks
    2.329

Standaard

Vroeger was alles beter?

Ja, zaterdag 3 februari was ik ook weer een keer in Babylon.
    Bekend terrein, bekende gezichten, bekende service, nou ja... eigenlijk alles.
    De naakt rondlopende dames blijven een leuke sfeer geven.
    Ja, ik heb redelijk lekker gegeten, mijn drankjes kunnen krijgen, en drie goede kamergangen gemaakt.
    En lekker met een aantal ijsberen kunnen kletsen. Gezelligheid.
    Er hangt altijd een beetje het 'ons kent ons'- sfeertje.

En toch bekroop mij een ook onderhand bekend gevoel die dag. 'Nou, ...het wordt toch allemaal wat minder hier.'
    Ik heb er een paar dagen op lopen kauwen.
    Je kunt er eigenlijk op twee manieren naar kijken:
    - Je kunt het vergelijken met vroeger. Dan valt het oordeel in veel gevallen negatief uit. 'Het is allemaal minder geworden c.q. het wordt allemaal minder.
    - Je kunt gewoon op een rijtje zetten wat je voor je € 70,- eintritt krijgt, en het dan vergelijken met de andere clubs.
    Dat klinkt lekker dubbel. En dat is het ook. Volgens mij gaat het om een keuze:
    - Of je moppert op het 'minder worden'. Dat kan terecht zijn, tenslotte heb je het er een tijd goed gehad. Onwillekeurig verwacht je ditzelfde weer als je er naartoe gaat.
    Je toont begrip een tijd lang: 'ja, ja, het wordt allemaal duurder in het leven.'
    'De energieprijzen zijn de hoogte in geschoten.'
    - Of je weegt voor jezelf af waar je naar toe gaat, welke club dus. 'Waar krijg ik wat, en voor welke prijzen?'
    'Als ik daarheen ga, betaal ik die entree, de dames kosten dat en dat, en de club heeft dat en dat aan faciliteiten.'

Eerlijk gezegd heb ik een lichte neiging om te kijken naar 'het wordt allemaal minder hier'. Langzamerhand krijg je letterlijk steeds minder aan faciliteiten voor je entree.
    Met inderdaad stijgende prijzen proberen ze de club draaiende te houden op de manier die we gewend zijn.
    Maar ze ontkomen niet aan bezuinigen. Lijkt het.
    Zoals gezegd: ik heb me een dag op een bekende manier kunnen vermaken. Maar liep ontegenzeggelijk tegen alle bezuinigingen op.
    Een Duitse ijsbeer die van ver komt om te clubben zei het kernachtig:
    ' Ik weeg gewoon af wat ik hier krijg voor mijn eintritt, en wat bij de andere clubs in NRW. En dan zie ik geen verschil meer met een aantal andere clubs. Wat moet ik hier dan nog? Daar heb ik hetzelfde voor minder entree. '

Uiteindelijk moet eenieder zelf zijn keuze maken.
    Ik zal hier echt nog wel eens komen. Voornamelijk om andere beren te treffen.
    En misschien met een beetje hoop op 'vroeger'.
    Dat wilde ik even kwijt.

Johan

21. Onderstaande 16 leden hebben Johan35 bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 9 februari 2024),donkeywonkey ( 9 februari 2024),Elmo3108 (10 februari 2024),forgetskinnyletsgetfatty ( 9 februari 2024),Gustomass ( 9 februari 2024),Herr Fick (11 februari 2024),Levitrus (10 februari 2024),mentholbear ( 9 februari 2024),peterp095 ( 9 februari 2024),Schietgraagft (14 februari 2024),Shakir (10 februari 2024),Siberische tijger ( 9 februari 2024),snaal88 ( 9 februari 2024),Ties85 (18 februari 2024),Tjeppah ( 9 februari 2024),yylover ( 9 februari 2024)

Last Online
    Discussies
    93
    Thanks
    302

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan35 Bekijk bericht
    Vroeger was alles beter?

Ja, zaterdag 3 februari was ik ook weer een keer in Babylon.
    Bekend terrein, bekende gezichten, bekende service, nou ja... eigenlijk alles.
    De naakt rondlopende dames blijven een leuke sfeer geven.
    Ja, ik heb redelijk lekker gegeten, mijn drankjes kunnen krijgen, en drie goede kamergangen gemaakt.
    En lekker met een aantal ijsberen kunnen kletsen. Gezelligheid.
    Er hangt altijd een beetje het 'ons kent ons'- sfeertje.

En toch bekroop mij een ook onderhand bekend gevoel die dag. 'Nou, ...het wordt toch allemaal wat minder hier.'
    Ik heb er een paar dagen op lopen kauwen.
    Je kunt er eigenlijk op twee manieren naar kijken:
    - Je kunt het vergelijken met vroeger. Dan valt het oordeel in veel gevallen negatief uit. 'Het is allemaal minder geworden c.q. het wordt allemaal minder.
    - Je kunt gewoon op een rijtje zetten wat je voor je € 70,- eintritt krijgt, en het dan vergelijken met de andere clubs.
    Dat klinkt lekker dubbel. En dat is het ook. Volgens mij gaat het om een keuze:
    - Of je moppert op het 'minder worden'. Dat kan terecht zijn, tenslotte heb je het er een tijd goed gehad. Onwillekeurig verwacht je ditzelfde weer als je er naartoe gaat.
    Je toont begrip een tijd lang: 'ja, ja, het wordt allemaal duurder in het leven.'
    'De energieprijzen zijn de hoogte in geschoten.'
    - Of je weegt voor jezelf af waar je naar toe gaat, welke club dus. 'Waar krijg ik wat, en voor welke prijzen?'
    'Als ik daarheen ga, betaal ik die entree, de dames kosten dat en dat, en de club heeft dat en dat aan faciliteiten.'

Eerlijk gezegd heb ik een lichte neiging om te kijken naar 'het wordt allemaal minder hier'. Langzamerhand krijg je letterlijk steeds minder aan faciliteiten voor je entree.
    Met inderdaad stijgende prijzen proberen ze de club draaiende te houden op de manier die we gewend zijn.
    Maar ze ontkomen niet aan bezuinigen. Lijkt het.
    Zoals gezegd: ik heb me een dag op een bekende manier kunnen vermaken. Maar liep ontegenzeggelijk tegen alle bezuinigingen op.
    Een Duitse ijsbeer die van ver komt om te clubben zei het kernachtig:
    ' Ik weeg gewoon af wat ik hier krijg voor mijn eintritt, en wat bij de andere clubs in NRW. En dan zie ik geen verschil meer met een aantal andere clubs. Wat moet ik hier dan nog? Daar heb ik hetzelfde voor minder entree. '

Uiteindelijk moet eenieder zelf zijn keuze maken.
    Ik zal hier echt nog wel eens komen. Voornamelijk om andere beren te treffen.
    En misschien met een beetje hoop op 'vroeger'.
    Dat wilde ik even kwijt.

Johan
    Wat hebben we het toch goed hè
    Mijn moeder zei vroeger altijd; "Wat hebben we het toch goed hè" Moeder is nu dement, maar is nog steeds dezelfde mening toegedaan.... "Mam, wat hebben we het toch goed hè! " dan kijkt ze me aan met een bevestigende lach op haar mooie gezicht en zegt "Jaaaaa" uitspreken van zinnen lukt haar niet meer, maar dat is niet nodig. Haar Jaaaa, spreekt boekdelen.

Tot zover deze inleiding.
    Het verhaal van Johan doet me toch wel wat. Afgelopen zaterdag 3 februari mocht ook Gusto zijn dagje genieten in Babylon. Johan, we hebben elkaar vast gezien, maar dan zonder dat we het wisten. Kennen doen we elkaar ook niet. Overigens kreeg ik een IM van iemand die ook al aangaf dat we elkaar mis waren gelopen.
    Helemaal niet erg. Ik schreef al eerder, een bezoek aan een saunaclub, dus ook aan Babylon, biedt je de mogelijkheid om daar "alleen" te zijn tussen vele ijsberen en verwendames. Je kan daar je ding doen. Ieder kan daar zijn ding doen. Je kan kontakten aanleggen met medeberen, maar het hoeft niet. Ijsberen hebben respect naar elkaar toe, ieder doet het op zijn manier. Dat is niet perse iets egoistisch of zo. Je mag hier jezelf zijn. We hebben allemaal zo onze eigen doordeweekse bezigheden, werk, prive, etc etc. Daar ben je al gauw met een of meer mensen. Daar wordt je geacht om je te onderhouden op een of andere manier, afhankelijk van de relatie die je met die mensen hebt.....hier..... mag je het doen zoals het je op dat moment past... heb je zin in rust, ga je naar de wellness, heb je zin in gezelligheid, begeef je je wat meer richting de bar...vanop een afstand kun je mooi genieten van de sfeer die er heerst...afgelopen zaterdag heerlijk op afstand genoten van hoe Shana en haar landgenootje een aantal ijsberen bezig hielden en er leuke en hilarische dingen passeerden. Wil je wat meer meekrijgen, kunnen verstaan dan wel actief deelnemen, kun je je wat dichter bij begeven, een drankje aan de bar bestellen en je voor gesprek aanbieden...als je al niet eerder door een van die dames wordt aangesproken.... Lust um etwas mit mir spielen zu gehen??? Nou mooier kan het toch niet....even denk ik dan...hoezo, vroeger was alles.....??
    Kortom je kunt hier je ding doen, jezelf zijn, zolang je anderen met respekt tegemoet treedt zoals je zelf ook tegemoet getreden zou wensen te worden. Er is ook niemand die van je denkt; Och kiek hum daor es, wa doe die gek....helemaal niet, zelf sla je gade wat er zich afspeelt, je leeft mee met wat anderen meemaken...hoe vaak wordt er weer niet een ijsbeer benaderd door een dame, die hem dan probeert te veroveren... ze hebben tig manieren..welke manier tovert de dame in kwestie nu weer uit haar mouw....OOoh nee, dan kan ze niet, ze heeft geen mouwen....nou dan, welke manier tovert ze nu weer uit haar ok mondje dan... Inderdaad, menigeen probeert het met lieve kusjes.... nou, ik kan me minder mooie dingen in het leven voorstellen...toch?
    Mooi om dat gade te slaan...en als het mooi afloopt, zeg maar oploopt, wordt er een vervolg voorgesteld waar beiden dan vol verwachting op weg gaan naar een van die kamers van ondeugd...mooi toch..
    Als dan na verloop van tijd beiden weer de deur openen en naar voren gaan, is het mooi als je ziet hoe hun houding, mimiek, hun gezichten zich etaleren... was het goed? was het een beetje lala... of kijken ze kwasi ondefinieerbaar voor zich uit.....
    Mooi.
    Je bent de hele dag omringd met mooie dames, met in geval van Babylon naakte dames, grotendeels naakte dames. Elders zoals in Penelope, in mooie lingerie...heeft ook wel wat.. Noem een gelegenheid waar je 12 uur lang vrij rond mag kijken naar mooie dames....en waar je niet wordt aangesnauwd als je als man beetje verlekkerd naar de dames kijkt....nee eerder, je hebt de kans dat ze juist naar je toe komen, dat ze je laten merken hoe jij haar verlekkerd hebt zitten te bekijken... ze beantwoorden dat op hun manier met een op zich logische vervolgstap... je zat immers over geinteresseerd te kijken, logisch dat ze je vraagt wat je wil en dat ze je dat aanbiedt en zelfs nog bereid is je nog meer aan te bieden... ik heb toevallig mijn vriendinnetje hier bij me...ook zij kan me helpen het jou naar de zin te maken....een veelheid aan opties....
    Kies maar uit...probeer het maar eens af te houden als je er even nog niet aan toe bent....
    De echt geinteresseerde dame speelt dat ze even teleurgesteld is in je, ze had zoooo'n zin in je...maar no hard feelings( jij wel wellicht, feel dinges, maar ok) en deze dame spreekt je later op de dag nog minimaal één of twee keer aan. Dat zijn de echte en dat kunnen de leuke kamer sessies worden...
    Mooi toch..
    Dames komen bij je zitten, ze nestelen zich zo mooi bij je, op je en aan je....ze beginnen wat te strelen, een lief kusje , een zoen... ja dan moet je wel even weten wat je wilt en wanneer... dan moet je sterk zijn en kiezen.... er is niet zo lang de tijd zoals in die song van Meat Loaf.... Do You love me. Yes or No??...Let me sleep on it, let me sleep on it ....hij maakte er een lange song van om tijd te rekken????
    Die hebben wij als ijsbeer dan niet.... je hebt het zelf in de hand...
    Hoe heerlijk is het dat je dan, als er inmiddels flink wat bloed van boven naar beneden gerepatrieert is, dat je als zij opstaat en je hand neemt als je dan toegeeft, zonder te weten waar ze het precies wil met je...ze weet wel wat maar ze verklapt nog niet waar...nog even naar de Whirlpool? op een liege even voor programmeren, even een blowjob om de spanning te testen of gaat ze intekenen en meteen een super kamer voor jullie tween claimen???
    Van het concert van een kamersessie met een verwendame krijgt niemand een menu... hoe mooi kan het zijn als ze wat verrassingen in petto heeft...
    Hebben wij het hier als ijsbeer niet heeeel erg goed??? Ja Mam....uuuh ik bedoel, Ja toch??!!.
    In deze tijd van doorgeslagen jacht op mensen die aangeklampt worden wegens ( vermeend) grensoverschrijdend gedrag?? in deze tijd van het verdwijnen van echte fysieke grenzen, zijn wij als "intelligente" en "Verstandige"mensen in staat nieuwe grenzen te maken en te verleggen, zo dat we als we niet oppassen allemaal wel een keer aan de beurt komen....laat me niet lachen...
    Nee, hier mag je veel doen met de vrouwen, zolang je je maar aan de Dresscode ( of in dit geval de Undresscode )houdt en je de dame met respect behandelt en benadert. Je vind bijna als vanzelf wel uit wat wel past en wat niet bij bepaalde dame... en we hebben de recensies nog, ook dat nog...
    Sinds het Gouden Jaren van Golden Time, midden jaren 2005-2010 , is er best veel veranderd.. Daar was , althans voor Gustomass het Walhalla . Het was dichterbij huis als verwacht...je ving ergens wat op over Saunaclubs in Duitsland, enkele grote en gerenomeerden in Berlijn, Stuttgart en helemaal bij Frankfurt.... dat was te ver...even verder lezen....goch, snotverdorie... hier een paar kilometer over de grens bij Venlo....man, wat hebben we nou??
    Golden Time had alles wat je hartje begeerde... veel gezelligheid, het was allemaal nieuw voor Gusto.... man, en dat voor 50 euro entree...let wel, dat is volgend jaar 20 Jaar geleden.... 70 is dan wat veel, ook na inflatie correctie, maar die 60 komt toch heel goed..en er zijn er van 30, 35 en 50 euro nog steeds....
    Terug naar Brüggen.....GT.... veel vrouwen, heeuuuull vueeeel vrouwen. sjonge jonge....kamers, tentjes in de tuin in de zomer, blokhutjes, gezellig was dat, en dan met Carry uit Cuba daar op dat roeibootje achter in de tuin, paar planken dr op en een goed buitenmatras. Hoppa, tussen de fluitende merels....man ooh man...
    ja dat was echt smullen...
    Een bootje, zie ik nog niet in het zwembad bij Babylon liggen, maar onder dat pannendak, ligt wel een groot buitenmatras, biedt toch mogelijkehden zat....
    En Pannen geven bescherming....
    Tja, in GT was onze grote wens, wat meer ruimte, en natuurlijk...wat zou een zwembad in deze mooie grote tuin goed passen.... jammer...er kwam een flinke tent bij, heel degelijk en gezellig, maar een zwembad is er nooit gekomen...jammer voor ons...en jammer voor GT, had de Feuerwehr best snel water uiit kunnen pompen....
    Nu is alles weg....

en dan hebben we nog de Me Too gedoe gehad... ook dat hebben we als saunaclub overleefd...en de Corona shit....echt knap dat er toch nog clubs zijn gebleven met een weel hele lange adem...want uuh Overheidssteun....denke het niet...
    Is het niet super dat we ondanks al deze bedreigingen nog steeds zo veel keus aan Saunaclubs hebben? Hier kan ieder toch een keuze uit maken die hem het beste past. waar hij zichzelf kan zijn, waar ie zijn ding kan doen?

Zeker, het is niet in alle opzichten meer zoals het was...wat hebben we genoten in Partytreffs...man o man. de hele dag voor 100 euro( sorry 99,99 Euro, ) Jürgen PT Xanten heeft wat Centen uitgedeeld.... met meerdere vrouwen spelen, de hele dag door, genieten, bijkomen, wat eten en weer "auf de Wiese" of lekker apart in enkel van de kamers... mooie dingen meegemaakt, mooie dingen gekregen en mooie dingen gegeven aan die dames... lang niet altijd foto modellen.... maar wel vaak echte vrouwen, met echte sex en echt plezier.... Tja, dat is er niet meer...
    Maar een club als Babylon heeft nog veel mogelijkheden...of een andere natuurlijk...
    Gusto gunt het eenieder, ervaren ijsbeer of newbee, om op pad te gaan, om wat te proberen en om ergens uiteindelijk te blijven "plakken" waar je dan jezelf kan zijn, waar je je ding kan doen ...
    Er liggen mogelijkheden te over...
    Gusto durft de stelling aan.... Over zeg 10 jaar, zullen wij als ijsberen van ca 2020-2025 deze periode zeer waarschijnlijk terugwaarderen als : "vroeger was het toch beter".

Gusto probeert er een einde aan te brijen... en hij denkt nog even terug aan waar ik begonnen ben met dit betoog. een betoog wat ik toch graag even kwijt wilde.

"wat hebbe we ut toch goe hè" "Ja mam, we hebben ut goe"

Gustomass.

23. Onderstaande 17 leden hebben Gustomass bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (10 februari 2024),buttlover (10 februari 2024),dinandus (12 maart 2024),donkeywonkey (10 februari 2024),edwinhotel ( 9 februari 2024),fervent (10 februari 2024),gijsyo (24 maart 2024),Goedemorgenallemaal (10 februari 2024),le_belge (10 februari 2024),mentholbear ( 9 februari 2024),MisterBond68 (10 februari 2024),mynasch (10 februari 2024),Schietgraagft (14 februari 2024),schoolmeester (10 februari 2024),Shakir (10 februari 2024),WANDELAAR5 ( 9 februari 2024),Wentelt Eefje (10 februari 2024)

Last Online
    Discussies
    295
    Thanks
    31.308

Standaard

En dan vergeet je nog de online shaming als je in een sportschool iets te lang naar Instagram modelletje staart die in een veels te strakke sexy outfit een filmpje loopt te maken,althans van horen zeggen want Mentholbear en sportschool gaan al jaren niet meer samen

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    2

Standaard

Omdat ik eerder ook al dat idee had dat het misschien minder was kan ik het verhaal van Gusto zeker waarderen en heb je me toch overtuigd dat ik vandaag geen nieuwe club aan ga doen maar toch gewoon lekker naar Elsdorf af zak en er een mooi dagje van ga maken wie weet tot straks

Last Online
    Vandaag @ 18:35
    Discussies
    8
    Thanks
    2.764

Standaard

Ik was dit jaar op de eerste dag van de carnaval in Babylon en heb een hele leuke middag in de club gehad. De gereduceerde entree voor mannen die in carnavalskostuum komen is een beetje absurd: kostuum even aan (van de parking naar de receptie), dan omkleden en een handdoek om je middel zoals normaal. De (weinige) mannen die hun kostuum aanhielden in de club kregen van de receptioniste te horen dat dit "niet verplicht" was en dat je sowieso naakt moest zijn onder je kostuum...

De deco, sommige aspecten van het eten (bloedworst, gehaktbroodjes en "Berliner" in alle variaties) en natuurlijk de muziek (traditionele Duitse carnavalsmuziek) waren carnavalesk. Behalve Eddy waren er niet echt veel bezoekers of dames in een "jecke" vrolijke bui...

Maar goed, zoals ik al zei, ik heb een hele leuke middag gehad in Babylon - met een entreeprijs van 40 euro kan het niet misgaan! Sommige van de naar schatting 20-25 aanwezige dames klaagden dat de mannen "alleen maar komen om carnaval te vieren". Maar vanuit mijn oogpunt was er niets om over te klagen. Bijna had ik Alexa weer te pakken, maar ze kwam vrij juist als ik met een van haar collegas een afspraak had getroffen. Dus ik had een absolute topkamer met Alexandra en een standaard Optikfick met Leah. Alaaf!

27. Onderstaande 16 leden hebben le_belge bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (10 februari 2024),cavediver (12 februari 2024),Elmo3108 (10 februari 2024),Getrouwd (10 februari 2024),Giodude (10 februari 2024),hasta la pasta (10 februari 2024),Kurt Cobain (10 februari 2024),Liefje (10 februari 2024),mentholbear (10 februari 2024),Patjax (10 februari 2024),Schietgraagft (14 februari 2024),Shakir (10 februari 2024),Siberische tijger (10 februari 2024),WANDELAAR5 (10 februari 2024),Wentelt Eefje (10 februari 2024),yylover (10 februari 2024)

Last Online
    Discussies
    93
    Thanks
    302

Standaard

Gisteren weer een heerlijke dag Babylon mogen beleven.
    Half 12 binnen en kort na 23 uur weer in de auto , voor Met het oog op Morgen.
    Gisteren was het weer normaal druk meende ik. Rhianna later op de avond even gesproken, maar zij vond afgelopen zaterdag beter. Ik denk dat ze eerder bedoelde het aantal Zimmer Verführungen als de drukte zelf. Schau mal an , die gucken doch nur Fussball... gelijk had ze.
    Gusto zat even voor wat Whatsapp werk in de overdekte Wintergarten,waar het overigens lang niet meer zo koud was als afgelopen keren, komt een laaiend enthousiaste Duitser binnen en probeert zijn verbazing, zijn enthousiastme en zijn blijdschap te ventileren. was iets met Borussia Mönchen Gladbach dat blijkbaar vanuit een enorme achterstand toch nog gewonnen had...of ziets. Begeisterung noem het maar... maar ja...die dames kopen daar weinig voor.
    Al met al dus redelijk druk gisteren en de bezetting aan dames was ook goed te noemen. veel dezelfde gezichtjes, veel dezelfde loopjes, veel dezelfde spartelende beentjes... Op de ronde sofa bij de bar hadden zich weer 2 dames, dezelfde als vorige week( en wellicht de week ervoor ook....) genesteld, nou ja op de buik, met het hoofd naar de muur, de ogen deeltijds gericht op hun handy en met de benen spartelend naar de bar gericht. Sta je daar "niets vermoedend"met je drankje.... kijk je zo in een paar mooie sleufjes...het moet niet gekker worden zeg... hoewel.. deze dames weinig op kamer, maar hadden veel plezier en goede zin.
    De dames kregen ook wat mee van Carnaval, maar is niet zo hun ding. Dame... liet het woord Katastrofe vallen en op de een of andere manier klinkt dat met een Oost Europees accent toch nog intenser dan ons nederlandse catastrofe... .
    Enkele ijsberen hadden de hele dag Carnavalskleding aan en ik meen, als ik het goed heb meegekregen dat ze inderdaad 30 euro rabat nog kregen...op zaterdag..
    Enkele dames hadden ook wat attributen bij zich, niet echt Carnavalesk maar een Village People Pet deed het goed, maar het zweepje wat ze mee had wekte nog meer ontzag voor deze : beambte".. maar wel leuk, hebben ze iets speels bij zich.
    Overigens ze was een deel van een duo leek het wel en die zijn wel weinig op kamer geweest....
    Een kleiner en wat fijner gebouwd meisje , zat in de fauteuil tegenover en met zicht op een hele rij voetbalkijkende ijsberen...zij vond het maar saai en er verscheen een guitig lachje op haar gezicht., Overigens, haar gezichtje staat altijd wel vrolijk... dametje stond op, nam haar handdoek en spreidde deze uit op de ronde sofa onder het bekende TV scherm... ze riep iets van , "Das ist doch ganz langeweilig Fernsehen"..."ooh nein", antwoorden enkele beren... Nou dat zullen we dan wel eens zien, zou het meiske gezegd kunnen hebben.
    En ze ging lekker sexy, op haar duidelijk onervaren manier op de ronde sofa liggen uiteraard met haar benen naar de beren gericht.... langzaam begon ze wat met haar benen te bewegen... een beetje naar links, een beetje naar rechts. Onderwijl ( dank je Dries) , bleef ze met haar guitige oogjes de ijsberen in het oog houden en aankijken....Nu ging een been duidlelijk verder open en er moet toch een en ander te zien geweest zijn....nog wat verder....."I got you!!!"riep ze schaterlachend, Had ze een van de beren betrapt dat die toch voor een moment dat ballengeschop inruilde om een blik op die ogen magneet te werpen. " Ben ik toch minder saai dan het voetbal" of iets dergelijks had ze gezegd kunnen hebben. Gusto zat dit van opzij op een afstand van meter of 7 te bekijken...een mooi tafereel... een mooi hilarisch stukje saunagebeuren.
    Geeft wel aan dat er ook bij de dames best wat sfeer in zit, dat ze best wel in zijn voor een geintje...
    Een klein meiske, kwam naast me zitten in een stoel en begon wat ongemakkelijk te wrijven aan haar been. Ich hab Schmerzen, kannst Du vielleicht massieren...? nou dat heeft ze aan de juiste persoon gevraagd hoewel zij niet zal weten met Gustomass van doen te hebben.... Gusto staat dan voor houden van, lief hebben, graag doen en Mass is een afkorting van...inderdaad massage...
    Via Body to Body massage , een paar keer in Eindhoven Massage salon wees Iris mij op het bestaan van YinYang...daar een keer geweest, daarna een keer naar Golden Time en daarna lange tijd bijna nergens anders geweest..
    Heel in het kort, zo is het begonnen. Heb in Golden Time, pro Deo ( en pro Libero en pro genieten) vele dames gemasseerd in de Kino... heerlijk om half uurtje die lijfjes te mogen masseren... dat waren nog eens tijden.
    Nu deze dame haar been zo goed mogelijk gemasseerd, hopelijk heeft het geholpen,. een lieve lach deed dat wel vermoeden...
    In de loop van de namiddag Shana ook weer gespot, niet zo moeilijk, als ze er is, of je hoort haar of je ziet haar....
    Was weer een heerlijke verschijning, maar al gauw was ze weer spoorloos. Een tijdje later, zeker minder dan paar uur, ging Gusto zijn leesboekje even in de lockers terugleggen... Daar stond een man aan Shana, paar fotos te tonen. Terloops, hoorde ik haar zeggen four hunderd... maar de man mompelde wat... zij terug...."I show you the time...!!!".
    Nou, daar ging me dan toch een reddingsbelletje, nou ja bel rinkelen... De dames staan altijd net buiten de deur als de man haar welverdiende gage uit de lockers gaat ophalen...althans zo ken ik dat tot nu toe... deze dame blijkbaar niet... mijn voorkeur voor donkere dames mag alom bekend zijn, zeker onder de oudere garde ijsberen, maar dit zette Gusto toch wel even met beide benen op de grond.
    Later op de avond, wederom net als vorige week, is Shana opvallend aanwezig en present midden in de bar, Bij de danspaal, bij de bar, bij de doorgang naar de wintertuin... volop in het licht en in de belangstelling. Deze dame heeft een brok energie van jewelste, zij is vrolijk en luid, schroomt niet om andere muziek op te zetten, zonder het lopende nummer uit te laten spelen,. gaat er dan volop op dansen, plezier maken, op haar barkruk, er weer vanaf en er weer op.. stilzitten kunnen deze dames niet. Vanop een flinke afstand dit alles weer mogen gadeslaan, genietend van het momentum en mijmerend naar die goude oude tijden bij Jennys Partytreff in xanten...Kortom, het leven is mooi, en blijft blijkbaar mooie facetten hebben...

De whirlpool was erg goed op temperatuur meen ik en werd goed benut. af en toe wilde iemand de deur van de Dampfsauna openen maar daar is nog niks te halen...
    Het zwembad ligt er geduldig bij tot het lente wordt....enkele keren waagde een stevige Duitser neem ik aan een duik in het water, meestal er weer snel uit maar iemand maakte toch een baantje heen en weer terug....krasse knarren, zeg ik dan.

Alexandra was de hele dag aanwezig en terwijl Gusto nog aan het ontbijt zat, stond Alexandra al een ijsbeer te strelen, wat te kussen, gewoon lekker opwarmertje was ze aan het geven.
    Zoals gezegd, haar door de hele dag regelmatig, vaak maar even gespot.
    Deze dame is een bezig bijtje en ligt blijkbaar goed bij de doorsnee Babylonier.
    Ze heeft haar vaste stoel links onder van het TV scherm( het voetbalTV scherm wel te verstaan).
    Vanaf daar verlaat ze regelmatig even haat honk om zich even te nestelen bij de een of andere "niets vermoedende"ijsbeer.
    Ze heeft een mooie manier daarvoor. Gusto bewaart altijd het mooiste voor later op de dag.
    Andere dames hadden al meerdere pogingen ondernomen, maar Gusto's wens stond vast.
    Als het iemand zou worden, dan zeker Alexandra.
    Vorige week had ze zich al eens bij Gusto genesteld, maar deze had toen het gevoel niet genoeg energie op voorraad te hebben om deze meid aan te kunnen.
    Toen ik pas de dag erna een recensie las over Alexandra, bleek dat een goede keus geweest te zijn.
    Heb haar toen ook aangegeven dat ik van haar aanbod op die avond geen gebruik wenste te maken, met opgaaf van reden.
    Gewoon heel eerlijk.
    Vandaag kwam het er pas later op de avond van en na een leuke kennismaking op de bank hebben we een kamer opgezocht. Het werd nr 14 ergens onderin de catakomben van Babylon, sjonge wat is het daar groot.
    We hebben op de kamer een hele mooie tijd gehad, Samen druk bezig geweest aan elkaar en met elkaar en voor elkaar...De kamer had een hele mooie grote spiegel, maar die heb ik enkel aan begin en na afloop gezien. Bij goede sexuele bezigheden zijn Gusto's ogen gericht op dat mooie lichaam en die heerlijke borstjes...of zn ogen gaan dicht onder het genot van wat zich afspeelt.
    Zo nu kennen we elkaar ook op de kamer heel goed, volgende keer wederom met haar mee en dan neem ik er meer tijd voor. Een hele fijne dame, gewoon, naturel, een supermooie Tattoo, en een mooi verhaal dat ze deze heeft geschonken gekregen van haar zoon, die "al wat ouder" is... op haar laatste verjaardag.
    Kortom, goede sessie om met plezier aan terug te denken.
    Op de terugweg naar "met het oog op morgen" geluisterd, waar een nieuwe "stem" als opvolger van Hans Hoogendoorn, die het 48 jaar heeft gedaan. werd bekend gemaakt.
    Hanny de Jong, inderdaad een hele mooie stem voor het naar bed gaan....zeg maar gerust een erotische en geile stem......of kwam dat nog een beetje door Gusto's stemming???

Babylonische groeten van Gustomass.

29. Onderstaande 9 leden hebben Gustomass bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (11 februari 2024),Elmo3108 (11 februari 2024),Gethijsem (11 februari 2024),ju52 (11 februari 2024),le_belge (11 februari 2024),Schietgraagft (14 februari 2024),schoolmeester (11 februari 2024),Siberische tijger (11 februari 2024),Wentelt Eefje (11 februari 2024)

Last Online
    Discussies
    0
    Thanks
    2

Standaard

Gisteren (zaterdag) ook een heerlijk dagje babylon gedaan. Getwijfeld om naar nieuwe club te gaan maar toch voor deze oude bekende gekozen om er helaas achter te komen dat mijn kortingskaart net verlopen was, excuus hier voor. Iets tegen 12.00 de club binnen gekomen en helaas stond daar iemand die dacht meteen de dag te claimen: Christina ik wist al dat dat niet ging gebeuren maar zij had bijna de hele middag nodig om dat te begrijpen. Eerst even gaan ontbijten aan tafel met de verkleede Jack Sparrow of te wel Captain van Pirates of the Caribean en nog twee Duitse beren en alvast een beetje rond gekeken. Wat jammer is is dat het even geleden is en ik dus de bekende dames als Bella en Lulu etc niet herken, Roberta zeker wat forser geworden en Alexandra is goed te herkennen en ja Shana
    daar hoeven we niets over te zeggen, die zie wn hoor je. Net als Gusto in de middag in het hoekje gezeten waar de twee dames met de zweepjes de aandacht proberen te trekken maar inderdaad die hebben niet veel gekamerd en dat is voor mij toch een redflag. Mijn eerste kamer na uitbuiken van ontbijt was met Shana en dat was meteen vol gas en het blijft een heerlijke vrouw. Topkamer maar helaas binnen 30 min gebeurt. Even in de sauna gezeten en afgekoeld en daarna in de serre gezeten waar Olivia even frisse lucht kwam halen. Leuke vrouw met wat km op de teller maar helaas kwam ik later pas achter de goede recensies maar wie weet de volgende. Aan de bar tijdens het bestellen staat Alexandra tegen me aan, erg dicht en ik was meteen wakker en in voor meer. Een beetje zoenen en voelen mijn drankje bestellen en naar de kamer. Een heerlijke dame op de kamer met een topservice. Daarna lekker kip gegeten en een sauna gepakt. Weer in de hoekbank achterin gezeten de zweepdames gadegeslagen en Christina uitgelegd dat we geen kamer gingen maken. Helaas weinig actie in de kino vandaag, het was overal vrij warm vond ik maar dat kan ook door de sauna komen. En ja was het dan vroeger beter? Nee ik denk het niet, natuurlijk zijn tijden veranderd maar voor mij was dit een prima dag en ik kom snel weer terug. Om half zeven terug gereden en door carnaval lekker rustig op de weg

31. Onderstaande 10 leden hebben edwinhotel bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (12 februari 2024),Bluebear (12 februari 2024),Elmo3108 (11 februari 2024),Gustomass (11 februari 2024),Kwakje (12 februari 2024),le_belge (12 februari 2024),Reinstecke Fuchs (11 februari 2024),Schietgraagft (14 februari 2024),WANDELAAR5 (11 februari 2024),Wentelt Eefje (11 februari 2024)

Last Online
    Discussies
    295
    Thanks
    31.308

Standaard

MISS IJSBEER

Op de 5e van de 2e hoopte ik, tegen beter weten in, miss ijsbeer 2024 haar officieuze trofee te kunnen overhandigen.

Rond openingstijd de 7 tientjes entree overhandigd in ruil voor een sleuteltje en2 handdoekjes.
    Daar bleek gelijk al dat Bella die dag inderdaad helaas niet aanwezig zou zijn. Scrotum had al info ingewonnen en ook de theke bevestigde dat ze de maan- en dinsdagen niet werkte. De komende tijd komen de andere dagen niet uit. En langer laten wachten met de uitreiking zou beetje als mosterd na de maaltijd zijn.
    Dus in m'n 'goedste' Duits proberen te vragen of ze het pakketje konden bewaren totdat een ijsbeer het zou komen ophalen en aan Bella kon overhandigen. Het lijkt me namelijk leuker als ze het persoonlijk van iemand krijgt. Zou geen probleem zijn volgens de theke, en ze zou het met een notitie in het kantoortje bewaren.
    Intussen veel geregel met heen en weer pb's en posts om een ijsbeer te vinden die de uitreiking op zich kon nemen.
    Doch, ik weet niet of de theke dame me niet goed hadden begrepen ofzo, maar Bella had het woensdag al van de office meegekregen en was er blij mee. Eind goed al goed.

M'n verdriet dat Miss ijsbeer er niet was wezen wegvreten bij de voederbakken. Die waren in de ochtend goed gevuld met bacon, waarvan sommige lekker crispy. Verder natuurlijk beleg en wat konijnenvoer.
    In de middag 4 bakjes met rijst, pasta, vlees in een sausje en wat gekookte groente. Simpel, maar prima weg te werken. Het worsten pannetje ontbrak die dag. Zal wel bij SC Theo's liggen
    En in de avond uiteraard nog een rundersteak met frietjes opgepeuzeld voor de Veelvraat bokaal punten...

Tijdens het middageten nog gezellig gekletst met een Duitse heer over horloges. Maakte een compliment over z'n Nautilus en hij had gelijk door met een mede WIS te maken te hebben. Je komt ze zelden tegen in het wild. En al helemaal in een SC. Ik bedoel, hij wist te vertellen dat je er niet mee in Amsterdam of Keulen ofzo in bepaalde plekken mee rond moest lopen als je geen klap op je harses wilt oplopen. Blijkbaar zitten er alleen maar nette ijsberen in sauna clubs...
    Ook gaf hij als tip mee dat ie z'n gouwe Rolex Day Date niet droeg als ie naar een SC gaat. De klapeksters zien je al zitten met een gouwe klok om de pols en rekenen meteen dubbele prijzen.
    Maar z'n stalen Patek Philippe valt niet op bij de meiden...
    Wijze lessen.
    Ik draag daarom ook liever m'n Seiko ofzo als ik naar een SC (of wellness resort) ga. Het trekt geen ongewenste aandacht en de dames geven nog bijna korting met zo een sloeber horloge
    En ik maak me ook minder zorgen om ermee de sauna's en de natte gedeeltes van een wellness in te gaan. Want ik heb gemerkt dat de extreme temperaturen niet goed zijn voor de uurwerkjes. Zelfs een dure smartwatch is er defect door geraakt.

Over wellness gesproken, uiteraard die dag ook uitgebreid gebruik van gemaakt. De sauna was wederom goed op temperatuur. De jacuzzi was in de middag een beetje warm, maar na verloop van de dag was ie redelijk aangenaam voor denk de meeste bezoekers. Zelf hou ik van een nog iets warmere jacuzzi, maar dat is persoonlijk. De stoomcabine is nog altijd buiten gebruik (what else...). En het zwembad leek meer op een ijskoud dompelbad.
    Een keer ervoor probeerde ik ook zo stoer te zijn als husky en besloot erin te duiken. Nou zo stoer bleek ik niet te zijn en verkleumde zowat.
    Een dompelbad kun je langzaam in zakken (en is misschien niet zo koud). Maar zo een tempratuurschok is niks voor me. Ik koel liever rustig af. Dat lukte die dag prima in de overdekte serre. Er stond geen verwarming aan waardoor het er lekker koel was, maar je had ook geen last van de striemende windvlagen. Dus heerlijk daar even kunnen zitten.

Babylon is een dag club en de line up was ook vroeg compleet en nam erna weinig meer toe. Wel kwamen 2 donkere dames later op de dag pas aan.
    Bij elkaar waren het er circa 8. Kwa heren was het ook redelijk rustig. Zo rustig dat 1 van de dames besloot te face timen. Gelukkig verkaste ze even later wel ermee een kamer in. Als chef Eddy dat had gezien...
    De beren die er waren bleken overigens niet bepaald verlegen. Ik zag twee beren broodjes smeren onder de grote TV. Daar kwam nog een 3e bij meehelpen. En later nog een trio in de wellness. Geen zorgen, het gebeurde gelukkig niet in de jacuzzi, maar op een ligbedjes.

Zelf had ik mijn oog die dag op een jongedame met een aardige voorgevel die schuin onder de TV zat. Ramona noemt deze Roemeense zichzelf. Terwijl Chinaklaus haar een presentje gaf, kwam haar vriendin Nadia (als ik me niet vergis) erbij om te kijken of er een trio in zat. Nou deze ijsbeer is niet zo begaafd in het multitasken en besloot het op Ramona te houden. Ze legde zich erbij neer, maar er werd nog wel even gevist naar een presentje. Wel, vooruit dan maar, streek over m'n hart en overhandigde haar er ook eentje. Tevreden huppelde ze verder.
    Na nog wat gekletst te hebben met deze lieve meid met een groen hartje besloten ons op een kamer terug te trekken waar we heerlijk van elkaar genoten hadden. Hoop ooit nog eens een volledige EHBO cursus bij haar te volgen...
    Na onze kamergang mocht ze nog een presentje uitkiezen. Daar was ze heel erg mee in d'r nopjes. Alleen mijn pech was dat haar vriendin Nadia ook in de buurt was en gelijk er ook 1 wilde. Probleem was dat ik deze uit China had meegenomen en er niet zoveel van had. Dus dat zou er voor haar niet inzitten. Mevrouw was gelijk wat ontdaan. Ramona probeerde me nog te paaien, maar ik hield voet bij stuk. Zo bleek maar weer es dat het voor klapeksters nooit genoeg is. Mijn Miss Never Enough 2024 nominatie heb ik waarschijnlijk al binnen

Voor degenen die gelijk naar het prachtige optreden willen hier een link met time stamp:
    https://www.youtube.com/watch?v=VGrYf61Y8xc&t=3m36s

Hoe dan ook, het bezoek aan Babylon was me verder weer prima bevallen. Zelfs het zonnetje liet zich eventjes zien, waardoor ik een kwartiertje ofzo even vitamientjes D kon vangen.
    En bij vertrek ook nog eens extra voordelig tegen het avond tarief wezen tanken. Fijn dat er zo dichtbij de club een benzinestation is.
    Hopelijk dat het weer gauw weer wat warmer wordt en het weer aangenaam is om gebruik te maken van het zwembad.

33. Onderstaande 14 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

11cc (17 februari 2024),Agronymus1 (17 februari 2024),AVENTADOR (18 februari 2024),Elmo3108 (18 februari 2024),Getrouwd (17 februari 2024),Gielle012 (24 februari 2024),ju52 (17 februari 2024),Kurt Cobain (17 februari 2024),le_belge (17 februari 2024),pret (17 februari 2024),rmjhexe (23 februari 2024),Schietgraagft (21 februari 2024),Scrotum (26 februari 2024),WANDELAAR5 (17 februari 2024)

Last Online
    Vandaag @ 16:24
    Discussies
    10
    Thanks
    4.829

Standaard

Vrijdag 16 februari dan eindelijk, na een winterslaap van twee jaar weer eens aan de wandel geweest. Een kortingskaartje van dit forum was net dat zetje wat ik nodig had.

Heel veel dank Willem2 en Babylon daarvoor.

Om even na elf uur parkeer ik mijn bolide achterop de parkeerplaats en toch wel lichtelijk gespannen betreed ik Babylon.

Gelukkig blijkt er niet veel veranderd te zijn, de ontvangst door de naakte dames is nog steeds niet teruggekeerd en het inleveren van een kortingsbon is nog steeds geen sinecure, na een uitgebreide check van het papierwerk op kantoor wordt alles goedgekeurd en krijg ik een sleutel en twee handdoeken overhandigd.

Omgekleed scoor ik eerst maar eens een kopje thee en maak maar eens een rondje door de club. Er zijn toch al een tiental beren aanwezig en ook een aantal dames zijn al druk met ontbijten en opstarten voor de nieuwe dag.

Naast de super slanke dartelende hertjes zie ik tot mijn vreugde ook twee rondborstigere types, een struise dame vol met tattoos en gezegend met een heerlijke volle kont en dito borsten paradeert mij voorbij in de bar en op één van de banken in de lounge ontwaar ik een leuke ietwat mollige dame met een prachtige voorgevel en zo op het oog helemaal plakplaatjes vrij. Ze merkt schijnbaar dat er naar haar gekeken wordt en maakt zich even los van haar telefoonscherm om vriendelijk naar mij te lachen.

Eerst maar eens wat eten.

Ik schep wat op van het buffet en raak aan de ontbijttafel nog even in gesprek met een andere Nederlander, geen idee eigenlijk of het een mede-forumer was.

Dan eerst maar eens even bubbelen. Ik was er al voor gewaarschuwd op het forum, maar inderdaad, de thermostaat is een stuk teruggedraaid en het water is nu niet bepaald lekker op temperatuur.

Dus ben ik er alweer snel uit, douche nog maar eens om weer een beetje warm te worden. Poets de tanden en fris de adem op met wat mondwater. Ik haal een cola aan de bar en maak weer een wandelingetje door de club. Ik kom zo wederom langs de rondborstige dame zonder tattoos die zich genesteld heeft in één van de fauteuils in de lounge. Ik ga een bankje verder zitten, er wordt even naar elkaar gelachen en dan vraagt de dame of ik niet bij haar wil zitten? Ik verhuis en de dame stelt zich voor als Aisha!
    What the fuck?
    Het is natuurlijk bijna acht jaar geleden dat ik haar gezien heb, maar is dit de Aisha die toentertijd Yin Yang onveilig maakte?
    De dame verteld vervolgens uit Bulgarije te komen en ik zie nu ook wel dat het niet de Roermondse Aisha is, later op de dag komt het gesprek nog op Roermond en verteld ze daar ooit naar de shoppingmall geweest te zijn en niet in Yin Yang te hebben geresideerd.

We kletsen even een paar minuutjes en na een paar kusjes en één kleine tongzoen komt eigenlijk direct de kamervraag. Ik informeer eerst nog even naar de prijs en Aisha blijkt keurig de nieuwe standaard te hanteren: €60 voor het eerste half uur, daarna €50 voor ieder volgend half uur. Met de mededeling dat ik direct voor een uur ga, verdwijnen we in kamer 16. Dat is een kamer direct bij de lounge, niet echt mijn favoriet gezien je daar veel herrie vanuit de lounge en bar hoort.

Lang verhaal kort, de klik is al snel zo goed dat dit alles uitgedraaid is op een pannekoek-sessie tot aan het eind van de middag. Ik hou alle details maar voor mijzelf, maar ik heb mij prima vermaakt met Aisha. En dan niet alleen wat de seks betreft maar ook heerlijk met haar geklets, gedold en van haar gezelschap genoten. Ik zocht een GFE en die kreeg ik ook.

Mijn tweejarige wandelpauze is zo op beste wijze tot een eind gekomen, twee dagen staan de komende periode als optie in de agenda aangekruist, eens zien waar ik dan beland.

Voor Aisha zou ik graag terug gaan naar Babylon, als Eddy nu even het bubbelbad weer lekker op temperatuur brengt is het plaatje helemaal compleet.
    Wandelhobbyist en nu ook geïnfecteerd met het saunaclub-virus...

35. Onderstaande 21 leden hebben Elmo3108 bedankt voor deze bijdrage:

11cc (20 februari 2024),Agronymus1 (18 februari 2024),AVENTADOR (18 februari 2024),bierbeer (23 februari 2024),Bluebear (18 februari 2024),Getrouwd (19 februari 2024),Giodude (18 februari 2024),Kurt Cobain (18 februari 2024),Lesyeux (18 februari 2024),le_belge (18 februari 2024),mechelen (18 februari 2024),mentholbear (18 februari 2024),nick n. (18 februari 2024),Schietgraagft (21 februari 2024),schoolmeester (18 februari 2024),Shakir (18 februari 2024),Ties85 (18 februari 2024),Tjeppah (18 februari 2024),WANDELAAR5 (18 februari 2024),Wentelt Eefje (18 februari 2024),yylover (18 februari 2024)

Last Online
    12 november 2024 @ 16:54
    Discussies
    0
    Thanks
    7

Standaard

As maandag rij ik richting Wiesbaden en heb wel even tijd voor een tussenstop. Nou ben ik bekend met Babylon en vermaak me daar altijd prima. Maar ik ben er nooit op de maandag-middag geweest. Is er wat te beleven? En nu ik toch verder naar het zuiden rij zou ik ook wel eens een andere club willen bezoeken op de route richting FFM. Wie kan er wat aanbevelen voor maandag?

Last Online
    Discussies
    124
    Thanks
    1.079

Standaard

Maandag zal het erg rustig zijn. De meeste meiden werken niet op maandag/dinsdag. Je zal rekening moeten houden met ongeveer 10 meiden

38. Onderstaande 2 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (23 februari 2024),PvT (23 februari 2024)

Last Online
    Vandaag @ 20:02
    Discussies
    67
    Thanks
    10.296

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PvT Bekijk bericht
    As maandag rij ik richting Wiesbaden en heb wel even tijd voor een tussenstop. Nou ben ik bekend met Babylon en vermaak me daar altijd prima. Maar ik ben er nooit op de maandag-middag geweest. Is er wat te beleven? En nu ik toch verder naar het zuiden rij zou ik ook wel eens een andere club willen bezoeken op de route richting FFM. Wie kan er wat aanbevelen voor maandag?
    Je kan Finca Erotica proberen in Dierdorf. Als je toch naar Wiesbaden gaat kun je ook iets doorrijden naar Sharks in Darmstadt.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

40. Onderstaande 2 leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (23 februari 2024),PvT (23 februari 2024)

Pagina 156 van 184 EersteEerste ... 56106146152153154155156157158159160166 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten