Goeiedag 👋 ik ben 33 jaar, komt uit omgeving oost Gelderland en ben int. Chauffeur. Tot vandaag nog nooit naar een dvp geweest, heb ook al 6 jaar een vriendin tot volle tevredenheid op vrijwel alle vlakken behalve... Seks. Tsja. Ze is aardig wat jaren jonger maar op dat gebied redelijk saai terwijl ik juist een hoog libido heb en bj vind ze al helemaal niks terwijl ik daar juist gek op ben.
Efin. Vanmiddag samen met wat collegas wezen eten langs de ring van Budapest en daar werd mij als geintje erop gewezen dat ik ilz, Oostenrijk nog wel kon halen met rijtijd en als ik daar dan toch was meteen een bezoekje kon brengen aan de loophuizen, we waren al 2 weken van huis dus als het kriebelde kon ik daar genoeg vinden. Heb ze vriendelijk bedankt maar het zette me wel aan het denken..
Dus eenmaal daar rond een uur of 4, blijkt de parking ook pal naast 1 van die loophuizen te zitten. Ik werd toch nieuwsgierig. Nu moeten jullie weten dat ik Aziatische dames de geilste wezens vind die op deze aardbol rondlopen. Dus ik gluren op de websites of die er waren en verrek, een Japanse en een Chinese, volgens de fotos beide mooi slank, en beide aanwezig vanavond! Ik heb mij bij bij het tankstation kunnen douchen, heb 100 euro gepind en de stoute schoenen aangetrokken. Met het hart in de keel het eerste huis met de Japanse binnen lopen, gelukkig niemand in de gangen want ja als je zo nerveus bent heb je echt geen zin om een andere vent tegen te komen 🤣. Kom bij haar deur, bordje: bezet. Kak. Ga ik wachten? Maar waar dan, er is geen bar ofzoiets en op de gang blijven staan had ik helemaal geen trek in. Redelijk teleurgesteld maar weer naar buiten gelopen, maarja niets vervelends verder gebeurt dus waarom de ander ook niet kijken? Daar zat de Chinese. Metertje of honderd lopen en weer die parking over, hier stonden wel een stuk of 5 autos. Naar binnen, kijken welke kamer ze zat en dan de gang in. Voor de deur, groen licht dus beschikbaar. Met een hartslag van 250 zachtjes aangeklopt en een paar seconden later zwaaide de deur open en daar stond ook echt een Aziatische dame. Alleen niet die van de fotos en geen 21 maar ik schat halverwege de 30 😅. Maargoed, als ik nu terug krabbelde ging het nooit meer wat worden en ze zag er alsnog wel aardig uit dus gevraagd wat de prijzen waren. 80 v 30 minuut p+n. Briefje van 100 gegeven en in mn beste Duits gezegd dat het mijn eerste keer was betaalde sex, ik wilde graag een lange bj, doggy, haar bovenop en afmaken met het mondje. Was allemaal prima.
Ik moest mij uitkleden en op het bed komen liggen en zij zou mij eens goed gaan verwennen. Mijn pik werd vakkundig schoongemaakt ondanks dat ik mij zonet nog had gedouched, en vervolgens het mondje eromheen. Zalig ruim een kwartier ging ze los en ik moest echt moeite doen om niet het feest voortijdig te laten beëindigen. Daarna doggy en cowboy, maar de laatste keer met condoom was ook wel 15 jaar terug dus dat voelde onwennig en ik kon ook niet dat fijne gevoel terugkrijgen, zij genoot er geloof ik een stuk meer van 😅. Wel een fantastisch uitzicht met een mooi stel tieten in mn gezicht die op en neer zwaaiden , zoals veel Aziaten met kleine donkerbruine tepels, heerlijk. Na een tijdje was t wel genoeg, haar opgetild (ze woog nog geen 50kg) en op haar knietjes gezet. Condoom eraf en ze zoog alsof het de laatste druppel vloeistof op aarde was. Duurde ook niet gek lang voor ik haar aantikte dat ik ging komen. Grote verassing was dat ze m deepthroat nam! Daar hadden we het niet over gehad maar ik kon niet meer terug en ik kreeg mijn heftigste orgasme in heel veel jaren 😳.
We hebben daarna nog even op bed gelegen, kon het zweet eraf douchen en heb haar bedankt en ben vertrokken. Nu lig ik in de cabine en aan wie vertel je zoiets? Mijn vrienden niet want dan weet binnen de kortste keren de hele groep het en dan de vriendin vanzelf ook wel .. maar hier lees ik al een beste tijd mee (fantaseren over dvp mag altijd he) en dankzij jullie toch de stap durven nemen om een bezoekje te doen dus dan mogen jullie ook weten hoe het is gegaan