2 weken zat het me blijkbaar weer es mee, want weer geweldig van elkaar genoten. Helaas deze week niet getroffen omdat ze op vakantie is. Dus hou hun AWL in de gaten.
CVARIA (15 april 2024)
Sara ziet er vandaag weer heerlijk uit. Helaas zit een kamergang er vandaag met haar niet in aangezien ze voor heel de avond is volgeboekt. Het schatje zei tegen me dat ze het de volgende keer zeker "goed" zou maken. Echt een lieve meid. Altijd vriendelijk en correct tegen me. Voor mij een zekerheidje bij een volgend bezoek
mentholbear (13 juni 2024)
Gisteren middag had Sara een plekje over, en daar heb ik uiteraard gebruik van gemaakt, wat is ze toch ongelofelijk mooi, naar mijn smaak toch wel de knapste dvp waarmee ik in mijn loopbaan mee heb gekamerd.
De date zelf was wel iets afstandelijker in de zin dat ze graag zelf bepaald wat we gingen doen en wat niet, de pmc was van een ongekend niveau zonder handen heerlijk was het, het geluid wat ze er bij maakt maakte het helemaal af. Daarna nog wat standjes doorlopen en ben ik heerlijk klaar gekomen.
Achteraf spijt dat ik niet voor cim gekozen heb nu ik de vorige recensies gelezen heb, kan ik me daar alles bij voorstellen. Dat ga ik de volgende keer ook zeker doen.
Een echte gfe was het niet, maar heb wel het idee dat als je haar wat beter kent en een connectie met haar hebt, dat wel zou kunnen, ze vertelde me ook dat ze dat belangrijk vind.
Met mijn volgende bezoek zal ik zeker weer met haar naar de kamer willen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
CVARIA (14 juli 2024),mentholbear (17 juni 2024)
Echt een supergrappig meid, goede service en een leuk gesprek.. Niks mis mee!!
mentholbear (10 december 2024)
Vandaag weer geweldig van elkaar kunnen genieten met deze GOSC meid die alle tijd voor je heeft en de kamergang rustig opbouwde.
Ze is voor mij een zekerheidje bij een volgend bezoek. Althans, als er geen pannenkoeker op zit...
CVARIA (18 december 2024)