Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Pagina 160 van 184 EersteEerste ... 60110150156157158159160161162163164170 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.976 t/m 4.000 van 4588

Discussie: Babylon, Algemeen

Last Online
    Vandaag @ 04:24
    Discussies
    320
    Thanks
    18.847

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjeppah Bekijk bericht
    Ik zie daar wel een taak voor jou weggelegd om paspoortjes over nieuwe dames te schrijven.
    Uiteraard niet nodig indien de meeste essentiële informatie wordt weggelaten

2. Onderstaande leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

Wentelt Eefje ( 8 april 2024)

Last Online
    Gisteren @ 09:40
    Discussies
    4646
    Thanks
    46

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Uiteraard niet nodig indien de meeste essentiële informatie wordt weggelaten
    Dat is fout gedacht. Ook paspoortjes met weinig info leiden uiteindelijk tot info.
    Is soms een lijdensweg maar die is woensdag voorbij
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

4. Onderstaande 6 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

JonnyFontane ( 8 april 2024),ju52 ( 8 april 2024),mentholbear ( 8 april 2024),pret ( 8 april 2024),Tjeppah ( 8 april 2024),Wentelt Eefje ( 8 april 2024)

Last Online
    Gisteren @ 07:19
    Discussies
    8
    Thanks
    2.764

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    ...maar die is woensdag voorbij
    Wat is woensdag ?

Last Online
    Gisteren @ 22:54
    Discussies
    196
    Thanks
    3.053

Standaard

Einde ramadan neem ik aan
    Never argue with a fool, people might not know the differnce

7. Onderstaande 2 leden hebben Siberische tijger bedankt voor deze bijdrage:

le_belge ( 8 april 2024),mentholbear ( 9 april 2024)

Last Online
    Vandaag @ 00:06
    Discussies
    34
    Thanks
    5.288

Standaard

Suikerfeest

9. Onderstaande 2 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

le_belge ( 8 april 2024),mentholbear ( 9 april 2024)

Last Online
    Vandaag @ 04:18
    Discussies
    295
    Thanks
    31.343

Standaard

Een ramadan zou voor mij wellicht goed kunnen zijn

Last Online
    Vandaag @ 05:38
    Discussies
    137
    Thanks
    6.572

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Een ramadan zou voor mij wellicht goed kunnen zijn
    Van de ramadan, daar krijg je honger van.

12. Onderstaande leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear ( 9 april 2024)

Last Online
    Gisteren @ 18:35
    Discussies
    128
    Thanks
    16.161

Standaard

trek, honger kennen wij niet in Nederland.

Last Online
    1 februari 2025 @ 08:56
    Discussies
    1
    Thanks
    261

Standaard

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie is de domste ijsbeer in ijsberenland?
    Dat ben jij!!! Antwoord de spiegel terug.

Deze gedachten gingen door me heen toen ik rond 21u30 thuis terug de inkomhal binnen stapte en mezelf in de spiegel bekeek.
    Waarom? Vraag je je af...
    Wel.... hier volgt het relaas van mijn bezoekje aan dit heerlijke oord van verderf en sex, club babylon.
    (Het was bijna 1 jaar geleden dat ik hier was, dit is mijn 2de bezoek hier)
    Dinsdag 2 april, eindelijk heb ik een vrije dag!
    Ik had in de ochtend nog wat dingen te doen, maar daarna werd de navi op Elsdorf ingesteld en ging es löss.
    Stipt 12u reed ik de parking op.
    Het eerste wat mij opviel, 3 andere auto's daar. Zou het dan zo rustig zijn?
    Ik meld mij bij de theke, betaal de 70 euro, ga omkleden en douchen.
    Ik tap een koffie aan de koffiemachine en wandel naar het achter buiten terras. Ondertussen scan ik de ruimte door.
    Ik zie 4 meiden en geen enkele andere ijsbeer.
    Buiten op het terras drink ik in mijn eentje, mijn koffie en rook een sigaretje.
    Vreemd dat ZO rustig is. En eigenlijk verwacht ik dat er zich zo dadelijk een eerste gold diger meid meld. Maar het blijft oorverdovend stil op het terras en zit er een tijdje alleen.
    Ik trek terug naar binnen en tap een 2de tas koffie uit de automaat.
    En neem deze keer plaats aan de hoge tafel links naast de toog.
    Ik zie ongeveer 5 meiden en er lopen ondertussen nog 2 andere ijsberen rond.
    Ik drink mijn koffie en daar komt ze voorbij gewandeld. Één van de meest mooiste schepsels die God ooit geschapen heeft!
    Ik ben zeker geen kerkganger en ook geen grote gelover ... maar als dit prachtstuk voorbij wandelt, en dat in haar pure naakte lichaam... Dan weet je, er is een God! En dit is gods werk! Op een dag schiep hij Isabella!
    Isabella liep voorbij, ging op haar bankje zitten en rommelde wat in haar (hand)tas.
    Stond terug recht wandelt terug voorbij, gaat ergens richting dameskleedkamer en 2 min later komt ze terug voorbij.
    Ik kan het niet helpen.... ik kan mijn ogen niet van dit prachtige lichaam af houden, die schattige kleine borstjes, die slanke lijn, een perfect klontje, haar lange zwarte haar...
    Dus waarschijnlijk stond ik daar, als de eerste de beste dwaze kluns, kwijlend met open mond, deze meid na te staren en aan te gapen...
    Ich kom gleich zu dir, zegt Isabella in het voorbij lopen.
    Euh .... uhm.... euh wat???
    Isabella die mij aanspreekt? De vorige keer was ik quasi lucht voor haar, was ze niet geïnteresseerd in mij, vroeg ze een hoge prijs voor een standaard kamer waarbij ze nog wat extra's verwachte...
    2 min later staat ze bij mij aan het tafeltje.
    Hallo, ich bin Isabella (meid, alsof ik dat niet weet!). Er volgde een kort gesprekje, waarvan ik mij de inhoud niet meer herinner. Denk dat ik teveel afgeleid was door haar schoonheid.
    Maar we konden naar een kamer voor de standaard prijs van 60430, deze keer sprak ze ook niet over extra's.
    Het werd een kamer op het gelijkvloers vlak bij de uitgang naar het achterterras.
    Denk nr 14.
    Hoe mooi deze meid ook is. Een pracht kamer werd het echter niet.
    Kleine spermite werd handmatig op sterkte gebracht, voor zover dit nog nodig was...
    Condoom werd aangebracht, en Isabella ging aan het blasen.... enkele minuten, misschien 5 á 7, ficken? Vroeg ze. Ja ok. Ik wou missio beginnen. Ok zei ze. Isabella ging op haar rug liggen zodat ik op haar en in haar kon.
    Maar gedurende "het ficken" hield ze haar benen en knieën zo dat "diep" stoten onmogelijk was. Toen ik wat meer voorover boog, werd ik dadelijk terug geduwd. Ik mocht niet te dicht komen, want anders kreeg ze geen adem. Huh????
    Kussen kon niet/ mocht niet.
    Ja, eentje op de wang....
    Ook zat haar hand heel de tijd bij haar poesje, was het, om het condoom te controleren of om te voorkomen dat ik te diep ging? Geen idee, maar echt handig was het niet.
    Van enige nabijheid of knuffelen was geen sprake.
    Maar goed, het condoom werd gevuld.
    Isabella deed het uit, smeet het in de vuilbak. En ik kreeg wat papieren tissues.
    Er volgde nog een aangenaam na gesprekje, Isabella haar duits én engels zijn goed tot zeer goed. Denk, dat het ook echt een intelligente meid is!
    Ik geef de kamer een 6/10
    HHGV: 60% ooit laat ik me sowieso nog eens vangen aan deze schoonheid.
    Pure optic fuck
    Afgerekend aan de kleedkamer met nog een klein vluchtig kusje op de wang.
    Aftersales: niets. Ik werd amper nog door haar bekeken , geen groet, knipoog....
    Na het douchen ging ik eten.
    Soort van pasta carbonara. Niet echt warm. Wel lekker.
    Tegenover mij kwam Natalie zitten. Een gesprekje volgde. Ze beweerde 18jaar te zijn, uit Bulgarije te komen, 5 dagen in babylon. En all natural.
    Ze zag er goed uit! Lange zwarte haren. Slank. Knap gezichtje. Stevige B cup.
    Maar zowel haar duits als engels waren heel slecht. Na 5 zinnen liep het gesprek hier op vast. Ik bedankte haar voor het gesprek, en zei dat ik haar later misschien kwam opzoeken.
    Wat later.....: eigenlijk was ik onderweg naar de wellness ruimte om wat te gaan bubbelen.
    Werd er langs achter aan mijn handdoek getrokken. Ik draaide me om, en keek recht in de ogen van een jong, vrolijk lachend gezichtje. Lange zwarte haren. Volle A cup.
    Ik weet niet waarom, maar ik was dadelijk verloren. Waren het haar naturelle looks, de guitige glimlach, haar pret oogjes....
    Ze is misschien niet zo knap en perfect als Isabella, maar eerder het knappe buurmeisje.
    "Halo, ich bin Mona, wie heist du?"
    Ik zei mijn naam. Mona nam me bij de hand, trok me mee naar het kamerboek. Kribbelde er iets in. En trok me mee naar kamer 14 (in elk geval dezelfde kamer waar ik daarvoor met Isabella was). En begon het bed op te dekken. Toen ze hiermee klaar was, deed ze teken dat ik moest gaan liggen. Ik: (gespeeld boos)nein!
    En maakte haar duidelijk, dat het niet kan, me zo maar een kamer in trekken. Dat er normaal eerst een gesprekje is, dan gevraagd wordt voor een kamer, en wanneer er hiermee ingestemd wordt, er dan pas op kamer gegaan wordt! (Nog steeds gespeeld boos)
    De kleine meid staat er een beetje perplex bij, en weet niet goed wat nu gedaan.
    Al helemaal niet, als ik hierna op bed ga liggen en teken doe, dat ze naast me mag komen liggen.
    Wat volgt, is een overheerlijke knuffel sessie.
    Met heerlijk natuurlijk blasen, nmc, kussen, tongkussen. Ik verleng naar 1u. Na het schot, wordt er heerlijk verder geknuffeld en gekust.
    We liggen nog een tijdje verstrengeld in elkaars armen op bed. Ze is een echte girlfriend.
    Dit is wat ik wil!! Dit is wat ik nodig heb!!
    Ik vind het heerlijk.
    Er wordt weer aan de kleedkamer af gerekend.
    Standaard 110460, en Mona krijgt een kleine extra.
    Ik geef deze kamer 9,5/10 dit is zoals ik het wil en graag heb!
    Hhgv: 100%
    Ik wil deze meid mee naar huis nemen en trouwen!

Douchen, ff ontspannen in de jacuzzi (die warmer zou mogen zijn), ik eet nog een kleinigheid, drink wat cola, rook enkele sigaretten.
    Ik had al enkele malen een leuke jonge meid zien rondlopen, knalrood (rood geverfd, niet ros) haar, heel slank, lekker vooruit stekend B cupje. Knap vrolijk gezichtje, met heel witte (gebleachte) tanden.Maar kreeg ze niet te pakken. Tot ze opeens aan de bar staat met een donkerharige vriendin. Eerder zigeunertype.
    Eindelijk kan ik deze knappe roodharige meid aanspreken. Ze blijkt Katrin te heten, bulgaars. Kleine babbel gedaan. Stelt Katrin een trio voor met haar zwartharige vriendin (ben helaas de naam vergeten) . Ik bekijk de andere meid wat beter. Maar deze meid zag er echt niet goed verzorgd uit. Vies gebit, pukkels in het gezicht, koortsblaas op de lippen. Liep ook al heel de dag rond met een soort visnet, soort topje, waarmee haar borsten bedekt waren. Ik zei, dat ik enkel geïnteresseerd ben in een kamer met haar. En niet met haar vriendin. Ze trekt met mij naar de bovenverdieping. We wandelen de massage kamer door, waar op dat moment een beer gemasseerd wordt door de massage dame.
    (Heel rustgevend, zo een massage, als er dan zomaar mensen langs je door komen gelopen)
    En wandelen een soort van dubbele kamer in, gescheiden door een soort van halve muur.
    Waar duidelijk aan de andere kant van het muurtje een ander koppeltje "bezig " is.
    Katrin brabbelt iets in het bulgaars??? Naar de overkant. De overkant antwoord. Er volgt een kleine conversatie tussen de 2 dames, met enkele lachsalvos. Ik sta wat onwennig naast het bed, en weet niet goed wat doen.
    Onderweil het converseren met haar buurvrouw, gebaart Katrin dat ik mijn handdoek mag uitdoen en op het bed moet gaan liggen. Nog steeds verder babbelend en lachend met haar buurvrouw neemt Katrin kleine spermite in haar handen en probeert hem om sterkte te brengen.
    Eigenlijk is mijn goesting volledig over, en heb ik geen zin om de kamer verder te zetten. Ik heb er geen behoefte aan om een ander koppeltje te horen ketsen, kreunen, klaarkomen ...
    Maar dan beëindigd Katrin het gesprek met haar collega en neemt prompt kleine spermite "au naturel " in der mond.
    Er volgt een heerlijk blaasconcert waarbij ik haar heerlijke tietjes kan kneden.
    Ik vraag haar om in 69 te komen zitten, en lik haar heerlijke tienerpoesje.
    Wat later wordt het jasje aangebracht, gaat ze klaarliggen in misio en kan ik met dit heerlijke ding de liefde gaan bedrijven.
    Ze voelt lekker aan . En toont zelf ook wel wat initiatief. Maar ik geraak niet tot op het eindpunt. Katrin wil blijkbaar niet dat ik de kamer verlaat zonder hoogtepunt en stelt voor om terug over te gaan naar blaasconcert.
    Ik krijg de keuze met gummi of een extra optie.
    Wat later reken ik af aan de kleedkamer,
    100430 en nemen we afscheid.
    Ik ben moe en leeg... wil eigenlijk naar huis.
    Maar het is nog spitsuur op de autobanen.
    Ik heb geen zin, om de autorit van 2u nog langer te maken door in de file te gaan staan, en besluit om nog een cola te drinken en een sigaretje te roken. Om dan daarna naar huis te rijden.
    Ik loop naar de bar, bestel een cola en loop wat doelloos richting de deur van het achterterras.
    Daar zie ik Isabella alleen in haar zeteltje zitten. (De club was op dat moment zo goed als leeg, geen andere ijsbeer te bespeuren)
    Ik beslis om naast haar te gaan zitten en probeer een random gesprek op te starten.
    (Goed wetende dat Isabella goed duits én engels spreekt en begrijpt)
    Maar Isabella is helemaal niet geïnteresseerd.
    Kijkt amper op van haar telefoon.
    Na enkele minuten steekt ze haar telefoon toch weg, en vraagt of ik nog een kamer met haar wil. Ik verontschuldig mij, dat ik net uit een kamer kom, totaal leeg ben, moe... dat er geen kamer meer in zit. Dat ik gewoon nog een gezellige babbel met haar wil doen voordat ik naar huis rij.
    Daar heeft mevrouw duidelijk geen zin in, en gebaart mij dat ik kan ophoepelen.
    Nu ja, goed.... geen probleem.
    Dan maar achter, alleen, op het terras de cola uitgedronken, sigaret gerookt. Op terugweg naar de bar, om mijn lege glas terug te brengen, zie ik op de lange sofa tegenover de bar, Mona zitten. Ik zet mijn glas op de bar, keer enkele stappen terug en ga naast Mona zitten. Ik wil persé nog afscheid nemen van mijn liefje van die dag. Deze meid heeft echt mijn hart gestolen! En ik kan echt niet vertrekken zonder dag te zeggen tegen haar.
    Het moment dat ik ga zitten, WEET IK, dat een echt gesprek met haar der niet inzit. Daarvoor is haar duits en engels véél te beperkt.
    Dus met een mix van duits, engels en gebarentaal probeer ik haar duidelijk te maken dat ik ga vertrekken en afscheid kom nemen. De meid begrijpt het en we omhelzen elkaar stevig. Ik raak niet recht, en lijk aan de sofa vast gekleefd. Ik vlei me in haar armen, en neem haar stevig vast. En zou eigenlijk zó in slaap willen vallen. Naast haar! In haar armen! Dit wil ik voor altijd. Zo zit/lig ik daar een kwartier lang.
    Zweef tussen bewust en slaap.
    Op een bewust moment, tuit ik mijn lippen en kus Mona. De kus wordt beantwoord en al snel volgt een 2de en 3de kus.
    Mona weet haar hand handig onder de handdoek te krijgen en vind kleine spermite.
    Deze ligt er dood, leeg en uitgeteld bij.
    Ze streelt me zacht. Zimmer? Vraagt ze.
    Nee!! Zeg ik. Ik ben leeg!! Ik ben kapot!! Ik wil naar huis! Ik kom gewoon afscheid nemen.
    Ze legt me het zwijgen op, door een volgende kus. Blijft me zacht onder de handdoek strelen. En.... ergens... vind kleine spermite toch nog de kracht om toch iets te groeien en te bewegen.
    Dit is het sein voor Mona om van de bank te springen, mij recht te trekken. Mij mee te sleuren naar het kamerboek bij de theke.
    Daar terug: zimmer??? Ik kijk in haar prachtige ogen en naar haar lieve naturelle gezichtje en smelt helemaal weg. Ik kán hier toch geen nee tegen zeggen, en knik ja.
    Ze krabbelt iets in het boek en sleurt me de kelder in. Kiest ergens achteraan een kamer uit. Trekt de handdoek van rond mijn middel en duwt mij op het bed.
    We kussen en knuffelen. Ondertussen proberen haar handje(s) kleine spermite tot leven te wekken. Er gebeurt iets...., maar in vol ornaat komt hij niet meer. Ze schakelt over naar een heerlijk lang, zacht en teder blaasconcert. Maar de finish zal ik vandaag niet meer halen. Ik ben écht leeg en kapot.
    Ik laat haar dan ook stoppen. En knuffelen en kussen nog een tijdje. Ik denk dat we uiteindelijk na 40 min tegen mijn zin de kamer verlaten.
    Aan de lockers vraagt ze de standaard 60430.
    Nog 1 kus en dan ga ik douchen.
    Ik kleed mij aan, lever de sleutel in en verlaat babylon.
    Tijdens de 2u durende rit naar huis dwalen mijn gedachten regelmatig af...
    Ik kan maar aan 1 ding denken, aan 1 iemand... Mona!! Mona!!! Mona!!
    I want you!!
    I love you!!
    Ik stap mijn inkomhal binnen terug de realiteit in en bekijk mezelf in de grote spiegel die er hangt.
    In mijn hoofd klinkt er een stem:
    Spiegeltje, spiegeltje aan de wand.....

15. Onderstaande 30 leden hebben spermite bedankt voor deze bijdrage:

bebert ( 9 april 2024),comcom ( 9 april 2024),donkeywonkey ( 9 april 2024),Eddy_V (13 april 2024),Elmo3108 (13 april 2024),Flyerke ( 9 april 2024),forgetskinnyletsgetfatty ( 9 april 2024),Getrouwd ( 9 april 2024),Goedemorgenallemaal ( 9 april 2024),goldstar ( 9 april 2024),Haradamannetje ( 9 april 2024),ju52 ( 9 april 2024),Kurt Cobain ( 9 april 2024),Kwakje ( 9 april 2024),lekkersfan (11 april 2024),le_belge ( 9 april 2024),mechelen ( 9 april 2024),mentholbear ( 9 april 2024),nick n. ( 9 april 2024),noglangnietuitgewandeld ( 9 april 2024),Patjax (14 april 2024),Pierke69 (13 april 2024),pret ( 9 april 2024),Schietgraagft (10 april 2024),schoolmeester ( 9 april 2024),Siberische tijger ( 9 april 2024),Tjeppah ( 9 april 2024),toppertje911 ( 9 april 2024),WANDELAAR5 ( 9 april 2024),Wentelt Eefje ( 9 april 2024)

Last Online
    Gisteren @ 22:27
    Discussies
    7
    Thanks
    1.296

Standaard

Word nou niet verliefd jongen.....

Last Online
    Gisteren @ 22:23
    Discussies
    3
    Thanks
    33

Standaard

Izabella is toch verhuisd naar DCDNMNGMW ?

Last Online
    Vandaag @ 04:40
    Discussies
    124
    Thanks
    1.080

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toppertje911 Bekijk bericht
    Izabella is toch verhuisd naar DCDNMNGMW ?
    Is daar maar even geweest en nu ondertussen al weer een tijdje terug in Babylon

19. Onderstaande leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear ( 9 april 2024)

Last Online
    Discussies
    295
    Thanks
    31.343

Standaard

Het gras blijkt toch niet groener in Nederland...

Last Online
    Vandaag @ 04:40
    Discussies
    124
    Thanks
    1.080

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Het gras blijkt toch niet groener in Nederland...
    Zal met haar norse arrogante uitstraling te maken hebben. Ik heb al een paar kamers met haar gemaakt. Als ze in de juiste mood is kan ze goede service geven. Maar dat is ook juist het probleem bij haar. Je moet geluk hebben dat ze er zin in heeft.

Last Online
    Discussies
    295
    Thanks
    31.343

Standaard

Dan had ik waarschijnlijk telkens net pech, want vuurwerk werd het niet. Kan ook aan de klik liggen.

Maar met haar norse uitstraling buiten de kamer lijkt het me ook moeilijk in te schatten wanneer ze in de mood is.

23. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Schietgraagft (10 april 2024),Tjeppah ( 9 april 2024)

Last Online
    Gisteren @ 22:27
    Discussies
    7
    Thanks
    1.296

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tjeppah Bekijk bericht
    Zal met haar norse arrogante uitstraling te maken hebben. Ik heb al een paar kamers met haar gemaakt. Als ze in de juiste mood is kan ze goede service geven. Maar dat is ook juist het probleem bij haar. Je moet geluk hebben dat ze er zin in heeft.
    Dat past dus dan perfect in DCDNGMW?

Last Online
    Vandaag @ 05:55
    Discussies
    115
    Thanks
    20.085

Standaard

Volgens mij is dit iets wat met de dame te maken heeft en niet met de club. Ze heeft fans zoals uit haar draadje blijkt. Er zijn ook mensen die een mindere kamer met haar hebben. En die norse arrogante uitstraling valt op de kamer hard mee.

26. Onderstaande leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (10 april 2024)

Last Online
    8 maart 2025 @ 13:38
    Discussies
    2
    Thanks
    0

Standaard Babylon, Algemeen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schoolmeester Bekijk bericht
    trek, honger kennen wij niet in Nederland.
    Niet zo Schoolmeesterig doen

Honger is het knagende gevoel, vaak begeleid door een “knorrend” geluid, dat erop wijst dat er niks meer in de maag zit. Dat maken de meeste mensen, ook jij, drie keer per dag mee.

Trek is meer dat je ergens zin in hebt, bijvoorbeeld snoep of een zak chips zoals ondergetekende.

28. Onderstaande 3 leden hebben Tornado bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (10 april 2024),Tjeppah ( 9 april 2024),Wentelt Eefje (10 april 2024)

Last Online
    Gisteren @ 18:35
    Discussies
    128
    Thanks
    16.161

Standaard

Mijn tip: alleen trouwen met een DVP als je echt miljonair bent.
    Anders word het waarschijnlijk een kortstondige relatie.

30. Onderstaande 2 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

ju52 (10 april 2024),spermite (11 april 2024)

Last Online
    Discussies
    295
    Thanks
    31.343

Standaard

Mijn tip: alleen trouwen als je geen miljonair bent.
    Anders trouwt ze je alleen om het geld, klikken haar vriendinnen dat je bent vreemdgegaan in een SC op een zwak moment, en ben je de helft van je fortuin kwijt

32. Onderstaande 5 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (10 april 2024),Eddy_V (13 april 2024),ju52 (10 april 2024),Schietgraagft (10 april 2024),spermite (11 april 2024)

Last Online
    Vandaag @ 06:02
    Discussies
    1
    Thanks
    67

Standaard

Om miljonair te worden hoef je alleen maar te trouwen. Dit is wat er met mij gebeurde... Vroeger was ik miljardair

34. Onderstaande 10 leden hebben bebert bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (10 april 2024),Baldmightymike (11 april 2024),Getrouwd (10 april 2024),Goedemorgenallemaal (11 april 2024),JonnyFontane (10 april 2024),ju52 (10 april 2024),mentholbear (10 april 2024),Schietgraagft (10 april 2024),spermite (11 april 2024),WANDELAAR5 (10 april 2024)

Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Discussies
    7
    Thanks
    435

Standaard

Een prachtige lentedag.
    Gisteren voor de 2de keer naar een saunaclub geweest dit jaar. Normaal gezien ga ik vaker maar door mijn werkzaamheden lukte dat niet. Het bezoek had ik al lange tijd gepland. Het was een zonnige en mooie dag met lente temperaturen. Toen ik rond 14.00 binnenkwam werd ik hartelijk begroet daar de dd theke. Dat begint goed! Er waren al vele dames uit de kleren op dat moment. Ik schat zo tussen de 25-35 en er kwamen er nog wat bij.
    Plan was om eerst rustig een sauna te nemen en te relaxen bij het zwembed. Maar Gabriel dacht daar anders over. Ik kende haar nog vanuit AC en van BB. Ze vond dat ik te lang afwezig was en nu een kamer verdiende. Ik vroeg haar nog naar de service maar daar moest ze mee lachen. “Als jij dat nu nog niet weet” zei ze. Kamer was een voltreffer met alles erop en eraan.
    De sauna was op prima temperatuur. Er waren al enkele beren die een plons(je) in het zwembad namen. Lang bleef men toch niet in het water. Er waren redelijk wat beren (40 tal) en er werd veel gekamerd. Op een bepaald moment waren er nog maar een 5 tal dames aanwezig.
    Het eten stond zoals altijd uitgestald in buffetvormen. Het zag er allemaal wat bleek en kleurloos uit. Over de smaak kan ik niets zeggen want ik heb er niets van gegeten.
    Ik ging mijn laatste drankje nuttigen toen ik aan de bar werd aangesproken door Andrea, een Bulgaarse dame van rond de 20 met lange zwarte haren, geen tatoeage of ander ‘versieringen’, puur natuur en prachtige rechtopstaande borsten. Sprak nauwelijks engels of duits. Toen ik vroeg naar de service zei ze gewoon ‘normal service’. Toen ik naar de bijzonderheden vroeg, bleek dat het om de Babylonstandaard te gaan. Geweldige kamer gehad met haar. Zeker aan te bevelen. Daarna maar enkele seconden gaan afkoelen in het zwembad..
    Ik was al enkel maanden niet meer in BB geweest. Wat me opvalt zijn de goede hygiëne, de rustige sfeer, aangename achtergrond muziek, mooie dames, prima welness en nette kamers.
    Ik ga zeker terug naar het mooie BB. Met dank aan de jury die mij een vrijkaart gaf ivm mijn recensie.

36. Onderstaande 15 leden hebben comcom bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (12 april 2024),AVENTADOR (16 april 2024),Bluebear ( 4 mei 2024),Dannii (11 april 2024),Getrouwd (11 april 2024),Husky (11 april 2024),Kurt Cobain (11 april 2024),le_belge (12 april 2024),mechelen (11 april 2024),mentholbear (13 april 2024),Patjax (14 april 2024),Pierke69 (13 april 2024),pret (11 april 2024),Schietgraagft (17 april 2024),Wentelt Eefje (11 april 2024)

Last Online
    Gisteren @ 21:56
    Discussies
    121
    Thanks
    91

Standaard

Eisbären, am Samstag wird es voll.
    Nicht nur Frühlingsparty, nein auch noch eine Geburtstagsfeier!

Ysbere, dit gaan Saterdag stampvol wees.
    Nie net 'n lentepartytjie nie, maar ook 'n verjaardagpartytjie!

vanKees

38. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

WANDELAAR5 (11 april 2024)

Last Online
    Gisteren @ 07:19
    Discussies
    8
    Thanks
    2.764

Standaard

Het was nog niet echt warm, maar de zonnige perioden overdag maakten het mogelijk om wat tijd aan het zwembad door te brengen. Als de versleten en deels kapotte blauwe hoezen van de ligstoelen misschien vervangen worden, zal ik des te meer uitkijken naar de zomer in mijn favoriete club...

Ik was dus terug in Elsdorf, met verminderde toegangsprijs dankzij de "IJsberen Voetbalpool" (dank daarvoor aan het forum, aan Willem en aan de club). En ik kan verslag uitbrengen van een zeer aangename dag. Er waren veel vrouwen aanwezig, voor elk wat wils. Ik kon mijn visuele honger stillen door de hele dag naar mooie naakte borsten, billen en andere lichaamsdelen te kijken. Ik raakte ook aan de praat met vele dames, waaronder een aantal die nog vrij nieuw in de club zijn en die zich vriendelijk en geïnteresseerd aan me voorstelden.

Ik maakte al snel nader contact met een van deze "nieuwkomers": De kleine, tengere en zeer aantrekkelijke MONA (Bul) stelde zich aan me voor in een zeer kort gesprek vanwege haar gebrek aan kennis van het Duits of Engels. Toen ik even later door de wellnessruimte liep, kwam Mona net uit de sauna - ik denk dat ze net een beetje was opgewarmd. Ze zag er in ieder geval erg heet uit... Met gebaren en tekens kon ik haar vragen of ze ook van het natte gedeelte van de wellness hield, dat wil zeggen de jacuzzi. Haar antwoord was ondubbelzinnig: samen met jou, ja! Dus even later lagen we met z'n tweeën dicht tegen elkaar aan in het bubbelende water, heel dicht tegen elkaar aan, want Mona vond het water een beetje te koel. Ik had absoluut geen bezwaar tegen deze fysieke nabijheid... Ik hou echt van dit "elkaar leren kennen" in de jacuzzi en ben altijd van mening geweest dat de dames het (bubbel)zwembad veel meer zouden moeten gebruiken voor hun klantenwerving. (PS: Later op de dag zag ik ook de mooie Evelyn zich vermaken in de jacuzzi met haar lover).

Na de jacuzzi wilde Mona weer opwarmen in de sauna; ik vergezelde haar... En toen trokken we ons terug in een kamer waar nauwelijks iets te wensen overbleef. Mona is nieuw in het vak (ze is een maand bij Babylon) en is nog een beetje verlegen. Het is jammer dat het echt niet mogelijk is om een gesprek met haar te voeren! Maar fysiek was het geweldig! Een ontdekking voor mij, en een aanrader!

Later op de dag had ik graag een kamer gedeeld met de mooiste vrouw van de club - MARY. Maar ze was al een paar uur bezet door een gast. Dus geen kans voor mij deze keer...

Mijn tweede ronde ging dus naar KARLA. Ook haar ken ik al heel lang en ik voel me helemaal op mijn gemak bij haar. We hadden een erg leuke tijd samen. Karla's vergrote borsten zijn zeker een kwestie van smaak. Zelf voelt ze zich in ieder geval prettig in haar licht veranderde lichaam. Ze deed het voor zichzelf en niet "voor de mannen", vertelde ze me. En ik kan bevestigen: met of zonder siliconen - Karla blijft Karla, ze levert een geweldige service!

Ik heb dus weer een hele leuke dag gehad bij Babylon. De setting (eten, drinken, wellness, sfeer) is absoluut goed in Elsdorf. En ik hou naturlijk van waarvoor we naar de club gaan, namelijk de vrouwen!

40. Onderstaande 26 leden hebben le_belge bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (12 april 2024),AVENTADOR (16 april 2024),comcom (14 april 2024),Dannii (12 april 2024),donkeywonkey (13 april 2024),Eddy_V (13 april 2024),Elmo3108 (13 april 2024),Getrouwd (12 april 2024),Husky (12 april 2024),Liefje (13 april 2024),mechelen (12 april 2024),MeesterMixer (13 april 2024),mentholbear (13 april 2024),Patjax (14 april 2024),Pierke69 (13 april 2024),pret (12 april 2024),Schietgraagft (17 april 2024),Shakir (12 april 2024),Siberische tijger (12 april 2024),snaal88 (12 april 2024),spermite (14 april 2024),spirou (12 april 2024),Tjeppah (12 april 2024),WANDELAAR5 (12 april 2024),Wentelt Eefje (12 april 2024),yylover (12 april 2024)

Last Online
    Gisteren @ 17:48
    Discussies
    1
    Thanks
    1.985

Standaard Dromen...

Aangezien ik geen fan ben van veel autorijden, waren mijn bezoekjes aan Babylon tot dusver beperkt gebleven. Ook wanneer er kansen lijken te zijn op winterse perikelen waag ik me niet ver op de weg. Mijn hele leven dan ook alleen nog maar op zomerbanden gereden, ook mijn werk laat me dat toe door weinig op weg te hoeven zijn. Enfin, mijn vorige bezoekjes in Babylon smaakten echter wel naar meer en met het voorjaar in de bol me ingeschreven in de tombola. En verhip, al snel kreeg ik er 1 in mijn postvak, waarvoor dank aan Willem2, het forum en de club!

Deze week was er al gelijk een gat in mijn agenda om een gat in mijn portemonnee te branden, dus de verleiding niet kunnen weerstaan en op naar Babylon. De rit, zowel heen als terug verliep zonder problemen of files, maar dan nog vind ik het een pokke-eind rijden, en dat is maar goed ook zou aan het einde van de dag blijken...

De kortingskaart werd zonder problemen geaccepteerd, en met 2 handdoeken en sleutel in de hand, tijd om me te douchen en met de handdoek om de middel de club weer eens te verkennen.

De lunchbakken was ik nog niet voorbij of Leah kwam al met een big smile op me af gelopen, gevolgd door wat fijne aanrakingen en zoenen. Ai, dat was een erg prettig begin van de dag en het heeft toch altijd iets prettigs (en slims) van een dame wanneer ze je herkent en je zo weer begroet. "Do you have time for me later?" vroeg ze en enigszins nonchalant grappend antwoordde ik "I think so...". Aan alles kon ze denk ik wel aflezen dat dit een volmondig "Yes please" was.

Het was al best druk met dames en medeberen. Vooraf had ik wat voorgelezen en had me voorgenomen wanneer ik Mary gelijk tegen het lijf zou lopen deze kans niet te laten liggen. Bij mijn eerdere bezoekjes had ik haar wel een paar keer kort gezien maar nooit de kans gehad met haar op kamer te geraken. Ook deze keer zag ik ze nog niet direct, dus besloot ik eerst te lunchen waar het sowieso wel tijd voor was.

De lunch was ok, maar zeker niet bijzonder te noemen, naar mijn idee was het een paar jaar geleden toch wat beter. Enfin, na de lunch een rondje door de club gemaakt en even het zwembad aanschouwt, dat zag er weer uitstekend uit! Aangezien ik rest van de dag de tijd zou hebben en ik niet gelijk verder een dame zag waarvan ik heel warm werd, eerst maar even relaxed in de jacuzzi, heerlijk om even de lange autorit van me af te laten glijden. Natuurlijk kwam Cristina met een vriendin buurten, maar gelukkig reageerde ze op mijn nette afwijzen wat minder irritant dan tijdens een eerder bezoek.

Na een verfrissende douche me weer in de club begeven om eens te kijken of er een dame te spotten was waar ik wel eens verder kennis mee wilde maken. Als resultaat van het lezen vooraf, waren ook Mona, Nadja en Katrin op mijn wensenlijstje gekomen, naast Leah en Mary. Ondertussen weet ik dat dat soort lijstjes vooraf niet iets moeten zijn waar je je aan vast moet proberen te houden, maar mocht je een van die dames tegen het lijf lopen, dan heeft zo'n lijstje dus wel zin in mijn optiek. Zonder de namen bij de gezichten te kennen is het echter lastig om de dames te herkennen natuurlijk, maar op basis van de beschrijvingen heb ik niet het idee dat ik Mona heb gezien.
    Net toen ik aanstalten maakte om op te staan om richting een roodharige slanke dame te stappen (waarvan ik vermoedde dat het Katrin of Nadja zou kunnen zijn), kwam Leah naar me toe gelopen. Tijdens mijn eerdere bezoeken aan Babylon telkens met haar op de kamer geweest, en ook nu na een kort praatje voor de (prettige) bijl gegaan.

Met Leah heb ik het steeds meer dan prima naar mijn zin. Ze heeft de Beauty en de Brains (liedje van Nielson meen ik), waardoor het een samengaan is van prettige gesprekjes en niet alleen over koetjes en kalfjes, genieten van haar lichaam en verwend worden. En zoals ik eerder al eens schreef: met haar tongzoenen klikt het voor mij. Na enkele uren de kamer naar volle tevredenheid verlaten, met de afspraak dat ik toch maar eens wat vaker naar Babylon moet komen.

Daarna eens gekeken wat er in de voederbakken te vinden was. Helaas werd ik er niet wild enthousiast van en heb het daarom maar gelaten bij wat pasta met gehakt in saus met wat groenvoer erbij. Het smaakte me echter wel prima.

Na wat uitbuiken en aanschouwen wat er zoal gebeurd in de club, wou ik toch weer eens kijken of er een dame van mijn wensenlijstje te vinden zou zijn. Helaas ging Mary alweer net de kamer op dus die kon ik voorlopig vergeten en de roodharige slanke dame waar ik eerder op af wou stappen was ook al een tijdje niet te bekennen. Ook nu geen haast, dus geduldig wat gedronken, gezeten, weer even buiten gekeken en in de grote ruimte voor de TV gehangen. Het is gemoedelijk in Babylon, de muziek niet te luid en afwisselend en heel wat beren zijn ouder en lijken elkaar te kennen. Ondertussen begon het toch echt weer wat meer te kriebelen en had ik een paar keer een dame voorbij zien paraderen welke normaal niet mijn direct eerste keus is, vanwege de ogenschijnlijk flinke silli's. Echt niet mijn ding, maar haar vriendelijke uitstraling en de rest van haar voorkomen triggerde me dusdanig dat ik me op een barkruk naast haar neerzette toen ze daar even zat. Ze stelde zich voor als Nataly, en haar vriendelijke uitstraling werd meer dan bevestigd in een kort gesprekje. Op haar kamervraag kon ik alleen maar ja zeggen. (Dit doen de Kamervragen in de Tweede Kamer in Den Haag toch in een ander daglicht stellen). In het begin poogde ze tevergeefs nog wat extra's te verkopen. Met elke dame heb je een andere klik/chemie, en zo natuurlijk ook met Nataly, en samenvattend kan ik zeggen dat deze sessie zich ontspannen ontspon als zeer sensueel en knuffelig, wat ik soms ook heel erg prettig vind! De tijd was ik volkomen vergeten, zij wou die indruk ook wekken, en na enig gepuzzel, bleken we bijna anderhalf uur bij elkaar te zijn, en ik vond het wel mooi om dan af te ronden. Of ik nog eens op herhaling met haar ga? Als ik toe ben aan een ontspannen sessie en andere toppers niet beschikbaar zijn, dan zeker.

Eenmaal terug in de bar dacht ik te besluiten om naar huis te gaan, nam al even afscheid van Leah, tot ik me bedacht dat het wel slim zou zijn om nog even wat te eten voor de lange terugreis aan te vangen. Kijkend in de voederbakken maar besloten om een herhaling van het eerdere bordje te doen, prima.

En net toen ik dacht op te staan om naar huis te gaan liep Mary frivool door de club, schijnbaar op jacht naar een prooi... Nou daar wou ik mijn terugreis nog wel even voor uitstellen al zou dat vanwege het beperkt resterende budget geen lang verhaal worden. Gelijk maar op haar afgestapt en gevraagd of ze wat tijd voor me had en jawel, joepie, dat had ze. Eenmaal op de kamer haar wat nader kunnen aanschouwen, en hoewel ik weet dat het voor een dame als haar wat gezonder zou zijn om wat kilootjes meer te hebben... man, man, man, dit is voor mij echt wel een droom van een lichaam, wow... Wellicht doordat het bij een half uurtje bleef (hou ik normaal niet van tenzij ik echt geen klik heb met een dame) en ook door haar wat moeizamer Engels het communiceren wat oppervlakkiger bleef, viel deze kamer niet helemaal onder GFE-noemer. "Gelukkig" is Babylon me te ver rijden anders zou ik wellicht volgende week daar weer voor de deur staan om eens wat langer met Mary te stoeien en om met wat meer tijd te ontdekken of er ook meer GFE in zit wat mijn voorkeur heeft. Maar wat een beauty... pffff

Hierna was het de hoogste tijd om huiswaarts te keren. Al met al een zeer fijne dag in Babylon gehad! Zonder schrijvers uit te nodigen in dit topic om te schrijven dat vroeger alles beter was (is een apart topic voor), blijf ik het ongekend vinden om als wat meer op leeftijd zijnde man in zo'n club en met zeer appetijtelijke dames tijd te verdrijven danwel sport te beoefenen waar je eigenlijk alleen maar van kan dromen... Aangezien we niet in het verleden leven en de toekomst niet kennen probeer ik met dit besef met veel genoegen en respect voor de dames van zo'n mooie dag te genieten, en hoop dan ook tegen mijn trend in op korte termijn hier weer eens terug te keren!
    Laatst gewijzigd door donkeywonkey; 13 april 2024 om 11:46 Reden: Typo

42. Onderstaande 16 leden hebben donkeywonkey bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (14 april 2024),AVENTADOR (16 april 2024),Getrouwd (14 april 2024),Goedemorgenallemaal (11 mei 2024),le_belge (13 april 2024),mechelen (13 april 2024),mentholbear (13 april 2024),Patjax (14 april 2024),Pierke69 (13 april 2024),Schietgraagft (17 april 2024),schoolmeester (13 april 2024),Siberische tijger (13 april 2024),spermite (14 april 2024),spirou (15 april 2024),Tjeppah (13 april 2024),Wentelt Eefje (13 april 2024)

Pagina 160 van 184 EersteEerste ... 60110150156157158159160161162163164170 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten